Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Variatie la ralanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by luciandelaiasi View Post
    Ne spune si noua cineva turatiile la relantiu si in D cu frana calcata la cutia automata?
    Exact acest lucru am intrebat si eu in primul post dar se pare ca nu stie nimeni exact dar la mine sta pe la 800+ si in D si in P (asa lam reglat eu, motorul "cald").

    Originally posted by luciandelaiasi View Post
    ...Pozitia acului la consum in D cu frana apasata?
    Pozitia trebuie sa fie la "minim" !

    P.s. A se vedea pozele postate de mine mai sus!
    Last edited by dan500se; 01-23-2010, 14:21 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      La relanti cu motorul cald turatia sta la ~700 pe N/P si la ~550 in D/R.
      Acul economizorului trebuie sa stea la minim in orice situatie, cu masina in relanti, atat in N, D, cu clima, etc.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Orvo View Post
        La relanti cu motorul cald turatia sta la ~700 pe N/P si la ~550 in D/R.
        Acul economizorului trebuie sa stea la minim in orice situatie, cu masina in relanti, atat in N, D, cu clima, etc.
        Multumim Razvan pentru precizarile tale!

        La mine inseamna ca e ok? Dupa imaginile postate ?
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          La tine arata super ok si chiar te invidiez pentru economizorul acela

          Comment


          • #20
            Originally posted by Orvo View Post
            La tine arata super ok si chiar te invidiez pentru economizorul acela
            Trebuie sa multumesc pe aceasta cale lui Nelu si lui Stefan pentru reglarea motorului, adica a amestecului! Meritul este al lor!

            Atasez si o poza cu economizorul la 120 km/h , pe autostrada cu acceleratia apasata constant (nu piciorul luat de pe ea!).
            Attached Files
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Multumesc pentru informatie!
              Cateva motive pentru care acul la economizor se misca spre rosu 5 mmi n D cu piciorul pe frana?

              Comment


              • #22
                Originally posted by luciandelaiasi View Post
                Multumesc pentru informatie!
                Cateva motive pentru care acul la economizor se misca spre rosu 5 mmi n D cu piciorul pe frana?
                Cateva motive ??? Nu.
                Exagerat de multe motive posibile ? Da !
                E o discutie lunga ... totul tine de injectie si de vacuumu-urile aferente ...
                Cauze poti fi multe, dar dupa cum spuneam discutia e lunga.
                Cert e ca acul trebuie sa stea ca la Dan.

                Toate cele bune !

                Comment


                • #23
                  Multumesc mult Orvo!

                  Comment


                  • #24
                    Am bagat benzina de la MOL si ca prin minune ralanti-ul a sarit imediat un pic peste 1000. Eram deja pe rosu si am pus de 100 de lei cam 22 de litrii...suficient sa "dizolve" ce am mai avut in rezervor anterior!

                    Ca sa vedeti diferenta de "zeama" pe care ei o numesc benzina! Mentionez ca am pus de 95 mereu, indiferent de statie sau tara !
                    Last edited by dan500se; 04-16-2010, 09:24 AM.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Apropo de benzina:
                      Cand mi-am adus acu 1 luna donatoarea pe platforma (fara injectie), am parcat-o in curte la firma. Un furtun s-a desprins intr-o zi si a inceput sa curga usor benzina. Un coleg, nu stiu ce-a vrut sa faca, a adunat ceva benzina intr-un pahar. Masina era proaspat adusa in Germania. Surpriza: paharul de plastic (banalele pahare de unica folosinta) s-a topit !!!
                      As vrea sa vad asta cu benzina din Romania.

                      Ei, ce parere aveti ? Si ne miram ca in Germania masina mergea ceas si aici da motorul din colt in colt ...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Orvo View Post
                        ...Si ne miram ca in Germania masina mergea ceas si aici da motorul din colt in colt ...
                        ...Iar consumul e unul foarte bun! Nu prea m-a crezut nimeni cand am spus ca pe 5000 km am scos in jur de 11.5 cu trei persoane plus cate bagaje am putut sa incarcam in porbagaj, rezervor plin cel putin pe jumatate (inca 40-45 kg), etc. !

                        Nu se compara si gata!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Orvo View Post
                          Apropo de benzina:
                          Cand mi-am adus acu 1 luna donatoarea pe platforma (fara injectie), am parcat-o in curte la firma. Un furtun s-a desprins intr-o zi si a inceput sa curga usor benzina. Un coleg, nu stiu ce-a vrut sa faca, a adunat ceva benzina intr-un pahar. Masina era proaspat adusa in Germania. Surpriza: paharul de plastic (banalele pahare de unica folosinta) s-a topit !!!
                          As vrea sa vad asta cu benzina din Romania.

                          Ei, ce parere aveti ? Si ne miram ca in Germania masina mergea ceas si aici da motorul din colt in colt ...


                          Mare lucru daca banala benzina de 92 fara plumb ( ca alta oricum nu mai exista) de la pompa nu are 75 de fapt ...

                          Comment


                          • #28
                            Salutare! In privinta acului de economizor trebuie sa fie "culcata" cum a mentionat Orvo s-au exact cum sta si la Dan. Dupa ce am rezolvat cu pornirea la cald am observat ca si acul de la mine s-a "culcat" la minim. Eu am reglat amestecul benzina+aer si am observat ca scade acul. Daca o turez aproximativ dupa 1200-1500/ture incepe sa urce foarte putin. Numai bine!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Revin cu o problema care prezinta "variatie la ralanti" la M110 !


                              In urma cu cateva zile m-am pomenit cu acul turometrului osciland frenetic (in P) de la 700 (unde l-am avut reglat la ralanti) pana pe la 1400-1500, de parca ii dadeam "sprituri".
                              Fenomenul era mai pronuntat cu cat era motorul mai rece, odata cu incalzirea motorului si oscilatiile s-au mai domolit, ajungand sa "sara" cam 200 de turatii dar pastrand ciclicitatea (cam la 8-10 secunde o oscilatie).

                              Aici trebuie sa mentionez faptul ca de o vreme (cam 2 luni) aveam niste "tremurari", tot asa-ciclice, la acelasi interval, dar fara sa afecteze turatia in mod vizibil.

                              Acul economizorului imi sta totusi la ralanti culcat, indiferent de oscilarea turatiei in schimb consumul real de benzina a crescut dramatic si se si simte la esapament miros de gaze nearse (miros de Dacie... ). La accelerare, de pe loc sau in mers, masina are o ezitare de moment, tremura dar apoi "isi da drumul" si accelereaza constant, trage destul de bine.

                              Am decis ca e cazul sa investighez problema.

                              Am verificat bujiile: erau in stare acceptabila, nu erau inecate.
                              Pompa de benzina e OK, filtrul e schimbat recent.
                              Filtrul de aer e curat.

                              Am suspectat o sursa de aer fals si m-am si edificat asupra acestui lucru cand inchizand surubul de reglare a aerului pana la maxim nu am reusit sa cobor turatia sub 1200 (teoretic motorul trebuia sa moara, dupa cunostintele mele, in orice caz turatia sa scada substantial).

                              By-pass-ul vacuumatic de sub filtrul de aer se prezinta in mod ciudat! In urma cu circa un an si ceva am avut problema cu oprirea motorului la ralanti si am reusit sa rezolv problema prin anularea by-pass-ului prin infundarea lui.
                              Mentionez ca inainte de anulare motorul a functionat fara probleme. Am presupus ca s-a defectat valva vacuumatica de la by-pass.
                              Investigand acum mi-am dat seama ca de fap valva functioneaza perfect (doar ca, din cate imi dau eu sema, invers!).

                              Probabil ca fostii proprietari au "facut" si pe la vacuumuri ceva improvizatii. Am crezut ca am scapat de ele, dar se pare ca si dupa 2 ani mai gasesc surprize si nu scap pana nu desfac toata masina!

                              Am incercat sa depistez sursa aerului fals dar din pacate sunt constient de faptul ca pot sa fie o multitudine de posibilitati.

                              Are cineva o schema cu vacuumurile de la M110 si de la traseele de aer ?

                              Ma gandesc ca m-ar ajuta foarte mult sa depistez problema. La ora actuala ma uit la vacuumuri ca la "felul doi" !

                              Multumesc anticipat!

                              P.S. Pana nu uit...Pana la urma am fost nevoit sa mai eliberez surubul de la aer (am mers cu el o zi inchis la maxim) pentru ca imi murea motorul in ralanti. Acum am din nou ralanti (reglat) la 700 dar cu omniprezentele oscilatii. Probabil s-a mai obturat sursa de aer fals...ca alta explicatie nu gasesc fenomenului.

                              Inca o problema legata de acest simptom...De cand am aceste oscilatii cand pornesc motorul pentru prima data (acum e rece afara) o ia din prima dar se opreste imediat. La urmatoare pornire o ia din nou, merge cu cateva secunde mai mult ca prima data si iar se opreste. Face asa de vreo cateva ori, merge perioade tot mai lungi pana se incalzeste si nu mai "moare". Nu a facut nicodata asa pana acum! Daca incerc sa ajut motorul accelerand din pedala se opreste instantaneu!
                              Last edited by dan500se; 12-06-2010, 08:11 AM.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Eternele probleme cu oscilatia la ralanti...

                                Dupa ce o perioada foarte lunga am gasit motivul principal al oscilatiilor la ralanti calitatea proasta a benzinei ieri am observat un fenomen destul de ciudat. Dupa ce masina a fost oprita vreo 2 ore, la urmatoarea pornire ralanti-ul a crescut dramatic la 2200 de turatii pe minut fara ca eu sa umblu sub capota masini si chiar fara sa bag benzina recent.

                                Fiind seara nu am reusit sa rezolv prea multe in priviinta acestui fenomen.
                                Se pare ca in cazul in care vreau sa intervin la reglajele amestecului la aer si la debitul de benzina masina parca "protesteaza" motorul mergand haotic instantaneu la orice miscare a suruburilor de reglare. Parca nu ar vrea sa se faca alte reglaje. Efectiv merge rotund doar in acel punct cu turatie ridicata.

                                Suspectez de asemenea si o problema de presiune de benzina pentru ca marind debitul motorul merge mai echilibrat dar cu multe gaze nearse pe esapament. Daca ii iau debit chiar si foarte putin incepe sa balbaie pana la oprire. Nu pot compensa nici dand mai mult aer in amestec in cazul reducerii debitului de benzina pentru ca de asemenea motorul se opreste si, mai mult, nici nu mai vrea sa porneasca...

                                Undeva trebuie sa fie o anomalie (sau o improvizatie inca nedescoperita).
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF