Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by evnosia View Post
    Daca nu te superi cum adica am apasat mai mult acceleratia?Si ar mai fi o problema incercand sa schimb manual nu-mi mai aparea la bord cand schimbam 1 2 3 4 .Dar curios sau nu cand a luat-o in primire mecanicul aparea m-am speriat degeaba?Te rog daca ai putea sa-mi dai un raspuns si eventual sa le spun sa faca si o diagnoza ptr. a vedea daca apare ceva.
    Buna seara, in cazul tau se pare ca ar fi o problema electrica , este bine sa se puna un star pe masina si sa verifice in calculatorul de cutie ce coduri are memorate, .
    Un lucru valabil pentru toate cutiile de viteze automate electronice in momentul in care apare o problema de natura electrica sau hidraulica ,acestea intra intr-o stare de protectie (limp-in mode) comandata de calculatorul cutiei, adica cutia nu va mai schimba nici o treapta de viteza si nici nu veti mai putea schimba pe manual, in astfel de cazuri cutia functioneaza numai in trepta a doua, deci cand cand ve-ti cupla in D sau R ve-ti simti un soc puternic la cuplare si masina se va deplasa numai cu treapta a doua , adica la 3000rot/min ve-ti avea 60km/h.


    Atentie la modul de diagnosticare a codurilor de eroare care apar in momentul cand se face diagnoza pentru ca NU mereu ce spun testerul este adevarat in unele cazuri acele coduri sunt efecte ale altor probleme ascunse .
    As dori ca cei care au probleme la cutii, sa inceapa povestioarele cu seria de caroserie pentru a fi mai usor de aflat modelul cutiei de viteze, pentru a scurta durata diagnosticarii.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #32
      Nu aflu nicaieri o schema pt 722.0 automata in 3
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #33
        Buna seara , tuturor celor interesati de cutiile automate, voi incerca in zilele urmatoare sa dezvolt un subiect care se pare ca nu prea este la moda , adica vom discuta despre cutiile automate cu care a inceput Mercedesul.
        Vom discuta despre modelele mai vechi de cutii automate 722.0 ,722.1 ,722.2.
        Dupa parerea mea, aceste cutii ca de altfel si alte modele din aceeasi perioada si aici ma refer la cele americane, care in prima faza par a fi destul de simple, trei viteze nu cine stie ce piese in interior, iarasi blocul hidraulic pentru cine il vede va spune ,5-6 valve nu este ceva deosebit .
        Sunt foarte multi ,cei care privesc cutiile automate cu scepticism, deoarece acest ansamblu, care este cutia, inglobeaza foarte multe cunostinte; de fizica, matematica , chimie chiar si muzica.
        Pentru inceput voi posta un link in care ve-ti vedea ce piese cuprinde acest model de cutie, iar in zilele urmatoare vom discuta de problemele lor si cum le putem rezolva.//www.ganzeboom.net/images1/ganzeboom/parts/Mercedes/722.0, 722.1, 722.2.pdf.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #34
          Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara , tuturor celor interesati de cutiile automate, voi incerca in zilele urmatoare sa dezvolt un subiect care se pare ca nu prea este la moda , adica vom discuta despre cutiile automate cu care a inceput Mercedesul.
          Vom discuta despre modelele mai vechi de cutii automate 722.0 ,722.1 ,722.2.
          Maestre, in limita timpului dumneavoastra, poate ne luminati mai in profunzime despre cutiile pe care le avem pe cazanele astea vechi, gen 126, 123, 124 etc.

          Asta e un topic si Automaticul e un user pentru care regret ca s-a scos sistemul de reputatie.

          P.S.
          Nu merge linkul.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #35
            Eu m-am lafait de cateva ori prin softul de la reprezentanta Mercedes si am gasit niste date foarte exacte despre automate, mai exact jocul axial cu niste tolerante de sutimi de mm. La fel rulmentul din fata are niste saibe de reglaj de corelare cu prelucrarea carcasei, de inalta precizie, cea mai subtire avand o zecime de mm.
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #36
              OK , pentru inceput voi pune niste link-uri in care sa puteti vedea ce piese sunt in cutie/usparts.ru/pdf/car/akpp/Mercedes.pdf
              /www.automaticchoice.com/Catalogue/722-300-400.pdf.
              www.ganzeboom.net/images1/ganzeboom/parts/Mercedes/722.3, 722.4.pdf.
              /avtopedia.ru/akpp/722-3 722-4.pdf.
              www.freddiestransmissions.com/html/auge_mb_sl.html acest link cred ca il ajuta pe STEFAN V 8.
              //www.freddiestransmissions.com/html/llea_15_082.html
              /www.freddiestransmissions.com/html/mercedes.html#damages IAR AICI VETI GASI FOARTE MULTE LUCRURI DESPRE CUTIILE DE VITEZE AUTOMATE.
              In cazul cutiilor 722.3 , 722.4 , 722.5 , datorita faptului ca au ceva km in spate , apar tot felul de probleme, dar cele mai frecvente sunt cele legate de schimbarile treptelor, adica intarzieri , socuri , si chiar efecte de patinare .
              Nu in toate cazurile rezolvarea este aceeasi ,foarte multi se pling de faptul ca au socuri de la 1-2 si o intirziere la schimbarea 2-3, in toate cazurile este bine sa se inceapa cu lucrurile simple , adica sa se verifice uleiul din cutie (in P CU MOTORUL PORNIT) , DUPA CARE SE VERIFICA CABLUL DE KICKDOWN daca este reglat corect , in unele cazuri se poate scapa numai cu un reglaj al acestui cablu, nu trebuie sa uitati de modulatorul vacumatic care are si el un rol important in acest ciclu ,reglarea presiunii acestui modulator difera de la model la model NU se regleaza toate la fel.
              Daca sa trecut peste aceste etape si nu sa inbunatatit nimic atunci va trebui sa intram in cutie, in unele cazuri si simptome se poate rezolva daca umblam in valve body (blocul hidraulic), adica se demonteaza creerul cutiei, si se face o operatie destul de complexa care necesita multa atentie , exista kituri de reparatie pentru a rezolva unele probleme, dar nu intotdeauna este cum vrem noi .
              Atunci v-a trebui sa demontam cutia de viteze, in foarte multe cazuri este necesar sa schimbam setul de garnituri si pachetele de discuri , DAR NU TREBUIE SA UITAM DE JOCURILE PACHETELOR DE DISCURI SI JOCUL AXIAL AL CUTIEI, este o procedura destul de migaloasa in a reusi acest lucru , fapt ce le face pe aceste cutii sa fie destul de greu de reparat .
              Pot spune din proprie experienta , ca , cutiile automate de la momentul inventarii lor pana acum au fost si vor ramane niste lucruri extraordinare care necesita multa pasiune si rabdare , sunt multi cei care au impresia ca au ajuns la capatul meseriei , ei bine se inseala , mai au multe de invatat
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #37
                Cablul de KICKDOWN la un w202 de ex.cand desfiletam sau infiletam se vad sub clapeta 2 limbi de plastic cred negre care se departeaza in moment ce infiletam sau desfiletam.Pentru a fi reglate corect ele trebuie sa fie exact la nivel?buza in buza cum s-ar spune?

                Comment


                • #38
                  Acele buze de plastic sunt pentru a se clipsa cablul pe suportul metalic, este nevoie sa insurubezi sau sa desurubezi cat este nevoie pentru a regla cablul , nu este o limita ,.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #39
                    Salut , ma numesc Eugen, sunt din Rosiori de Vede, Teleorman, am un MB E 320 CDI .
                    Super incantat de masina ........mai putin de impozit !
                    Anyway , am o problema la cutia de viteza : ramane blocata in P , cateodata iese dar de cele mai multe ori nu . Nu imi da nici o eroare , nu are zgomote deosebite , doar uneori in mers mi s-a oprit motorul la kickdown sau la accelerari bruste,am repornit si nu s-a mai intamplat nimic .
                    Acum o am blocata si nu pot sa o folosesc !!!
                    Multumesc !!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by prince View Post
                      Salut , ma numesc Eugen, sunt din Rosiori de Vede, Teleorman, am un MB E 320 CDI .
                      Super incantat de masina ........mai putin de impozit !
                      Anyway , am o problema la cutia de viteza : ramane blocata in P , cateodata iese dar de cele mai multe ori nu . Nu imi da nici o eroare , nu are zgomote deosebite , doar uneori in mers mi s-a oprit motorul la kickdown sau la accelerari bruste,am repornit si nu s-a mai intamplat nimic .
                      Acum o am blocata si nu pot sa o folosesc !!!
                      Multumesc !!
                      Buna seara, in prima faza scrie o serie de caroserie pentru a sti ce fel de cutie ai pe masina, dupa care vom stabili ce trebuie facut.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #41
                        Intrebare: Care miscari sunt permise si cum este recomandat sa faci trecerile din D in N si invers. Trebuie tinuta apasata frana cand este in N vrei sa pleci din loc cu D ? Dar din D in N? Daca o turezi in gol pe N apoi fara frana o pui in D ? Eu acum folosesc frana pentru toate miscarile, dar intreb cum este recomandat sa faci pentru o uzura minima si ce alte manevre suporta cutia pentru a nu crea probleme. In cazul meu este vorba despre cutia 722.616.
                        Multumesc!
                        Attached Files
                        W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                        W163 ML 55 AMG 2001
                        W163 ML 55 AMG 2002
                        W164 ML 320 CDI
                        W251 R350

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bassfreak View Post
                          Intrebare: Care miscari sunt permise si cum este recomandat sa faci trecerile din D in N si invers. Trebuie tinuta apasata frana cand este in N vrei sa pleci din loc cu D ? Dar din D in N? Daca o turezi in gol pe N apoi fara frana o pui in D ? Eu acum folosesc frana pentru toate miscarile, dar intreb cum este recomandat sa faci pentru o uzura minima si ce alte manevre suporta cutia pentru a nu crea probleme. In cazul meu este vorba despre cutia 722.616.
                          Multumesc!
                          Buna seara ,la toate masinile cu ,cutie automata indiferent de anul de fabricatie , toate trecerile P,R,N,D, SE FAC CU FRINA CALCATA adica de fiecare data cind se schimba pozitia manetei se va calca frina.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • #43
                            Eu zic un pic altfel. Din N in D curat doar vrei sa pleci nu sa stai. Frana e pt a opri masina, la modelele moderne nu intra N-R decat cu frana si nici nu iese din P. La cele mai vechi atata doar sa nu bagi in P in mers (oricum nu intra decat sub 5-6lm/h) si in R iara are o protectie peste 15km/h.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Eu zic un pic altfel. Din N in D curat doar vrei sa pleci nu sa stai. Frana e pt a opri masina, la modelele moderne nu intra N-R decat cu frana si nici nu iese din P. La cele mai vechi atata doar sa nu bagi in P in mers (oricum nu intra decat sub 5-6lm/h) si in R iara are o protectie peste 15km/h.
                              Buna ziua, eu m-am referit la faptul ca este bine ca fiecare trecere SA SE FACA CU FRINA CALCATA pentru a va scuti de necazuri si sa nu va nenorociti masinile ,DAR daca tineti mortis, puteti sa schimbati P,R ,N D ,SI IN MERS , nici o cutie automata nu are protectie pentru a nu schimba in mers, ba din potriva puteti sa schimbati si in mers,DAR dupa aceea as vrea sa vad pe unde scoateti camesa , din punctul meu de vedere nici o problema , puteti sa vi le rupeti in doua, sunt masinile voastre si faceti ce vreti cu ele, spor la rupt cutii.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • #45
                                Maestre automaticul,ati putea sa imi dati niste indicatii pt face reglajele corect la o cutie cu specificatiile:722357 03 681685 ? simptomele le-am regasit intr-un post anterior de al dvs,si anume: "foarte multi se pling de faptul ca au socuri de la 1-2 si o intirziere la schimbarea 2-3"...deci cum anume as putea regla cablul de kickdown si presiunea regulatorului vacumatic?
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF