Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire cu motorul cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire cu motorul cald

    Salutare! Ma numesc Feri si sunt din Zalau. Anul trecut am achizitionat si eu un MB 280SE din 84 in care motorul era varza si am decis sa schimb motorul ca ca vechi a avut instalatie pe gaz si pe benzina nu mergea deloc. De vreo 4 zile am reusit sa schimb motorul. Motorul nou la prima cheie a pornit....dupa cateva mici reglaje motorul parea ca functioneaza perfect dar dupa care l-am oprit nu am putut sa-l repornesc, mentionez ca motorul a fost deja cald. A doua zi la fel, la rece pornea la cheie si la cald nu! Astept parerile voastre. Multumesc anticipat. O zi buna la toata lumea!
    Last edited by STEFAN V8; 02-13-2010, 23:21 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Si nu ne spui si noua care este noul motor? Tot 280 sau cumva alt tip?

    Comment


    • #3
      e pe benzina?

      Comment


      • #4
        Ce sa zic... explicatii... la ce ai scris tu... nu poti primi de la nimeni!!! Formuleaza cumva pe intelesul tuturor, la sectiunea care trebuie, un topic cu problema ta... si poate... cineva ... iti va raspunde ! Bafta!
        200 CLK; 1998cc; 100Kw;

        Comment


        • #5
          Originally posted by LOPY View Post
          Ce sa zic... explicatii... la ce ai scris tu... nu poti primi de la nimeni!!! Formuleaza cumva pe intelesul tuturor, la sectiunea care trebuie, un topic cu problema ta... si poate... cineva ... iti va raspunde ! Bafta!
          Lasa moderatorii sa se ocupe de chestiile astea!Esti offtopic si risti sa-ti iei warn sau chiar mai rau.Voi astia din Focsani toti aveti mania de a corecta topicuri?...sau e doar o intamplare?
          Last edited by mircea600sel; 02-13-2010, 02:00 AM.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Esti cumva minoritar? Dupa relatari se pare ca esti de etnie... maghiar!?
            Cum cere un minoritar ungur doua oua fara sa faca greseli gramaticale:
            -"Dati-mi va rog trei oua... si unul luati-l inapoi"
            200 CLK; 1998cc; 100Kw;

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa este rautacios... dar sincer nu am inteles nimic...
              Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.
              200 CLK; 1998cc; 100Kw;

              Comment


              • #8
                Sincer, nu stiu ce nu ai inteles din ce am scris eu.
                Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010, 16:55 PM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Da este pe benzina si este tot un 280se.
                  Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010, 16:55 PM.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    da este pe benzina si este tot un 280se
                    Salut!. Vezi ce culoare au electrozii de la bujii. Posibil sa ai injectia dereglata si sa mergi cu ea "inecata". Cum merge ralantiul, daca scoate fum pe teava ce culoare are, etc. Mai multe date, si mai umbla la reglaje ( aer+benzina ). Asteptam noutati. La buna vedere!.

                    Comment


                    • #11
                      Electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare. Cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis.
                      Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010, 16:56 PM.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis
                        Am uitat sa te intreb, daca bujiile negre, sunt ude, miros puternic a benzina, sau negre dar uscate?.
                        Oricum nu au voie sa fie negre; inseamna benzina in exces in camera de ardere. Ideea este ca acest control al bujiilor trebuie facut dupa ce ai mers pe sosea, la drum intins, cu cel putin 100km/h; eventual faci si un consum/km.
                        Daca tot sunt negre, ai injectia dereglata.Trebuie mers la specialist.
                        Turatie mare la rece ai datorita socului automat; daca la cald nu sta in ralanti, tot cu specialistul trebuie vorbit.
                        Sper sa o rezolvi fara mari eforturi financiare.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          electrozii de la bujii erau negre, dupa pornirea motorului la rece relantiul era mare dupa ce a inceput sa se incalzeasca trebuia s-o tin turata pentru ca murea motorul si fumul era cam inchisa la culoare cand porneam motorul dar cum se incalzea is-i schimba culoarea si era mai deschis
                          Am uitat sa te intreb, daca bujiile negre, sunt ude, miros puternic a benzina, sau negre dar uscate?.
                          Oricum nu au voie sa fie negre; inseamna benzina in exces in camera de ardere. Ideea este ca acest control al bujiilor trebuie facut dupa ce ai mers pe sosea, la drum intins, cu cel putin 100km/h; eventual faci si un consum/km.
                          Daca tot sunt negre, ai injectia dereglata.Trebuie mers la specialist.
                          Turatie mare la rece ai datorita socului automat; daca la cald nu sta in ralanti, tot cu specialistul trebuie vorbit.
                          Sper sa o rezolvi fara mari eforturi financiare.

                          Comment


                          • #14
                            Iin privinta cu bujiile erau un pic umede dar a doua zi cand am incercat erau deja uscate, poate din cauza ca am dat la automat de aia s-au netezit bujiile.
                            Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010, 16:56 PM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              De mirosit nu prea am simtit.


                              Ti-am editat toate posturile. Confunzi cumva forum-ul cu mirc-ul ? Nu stii si tu ca o propozitie incepe cu litera mare si se incheie cu punct ? Data viitoare vei fi sanctionat daca mai incalci aceste reguli !
                              Last edited by T_o_r_q_u_e; 02-13-2010, 16:57 PM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF