Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare, sa speram ca va masinuta va intra cat mai repede in normal, daca te pot ajuta cu ceva adrese de piese sau idei de reparatie sa nu eziti sa ma contactezi.Sa auzim numai de bine.

    Comment


    • #47
      Ai unde s-o faci? Sună-mă, sau vino pe la mine.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
        Ai unde s-o faci? Sună-mă, sau vino pe la mine.
        Nu cred ca o mai repar desi nu e foarte avariata...

        Probabil am sa o vand...

        Din pacate sunt foarte ocupat acum cu Politia , etc....
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          Păcat!
          Deplâng soarta oricărui W 126 care-şi încheie evoluţia într-un mod atât de nefericit. Poate te răzgândeşti!
          Practic, ce s-a stricat în urma accidentului?

          Comment


          • #50
            Citind la accidente,se pare ca s-a rasturnat,ceea ce implica avarii complexe....nu stiu nici daca mai are ce vinde,daramite de reparat......dat fiind ca din ce stiu se pare nu era nici inscrisa......

            Comment


            • #51
              Mihnea, maşina asta n-o poţi face ghem nici dacă intenţionat vrei s-o distrugi!
              Caroseria ei are nenumărate ranforsări şi este foarte greu de deformat şi implicit greu de ...îndreptat în caz de accident. Cât priveşte portierele, aripile faţă şi capotele ...transplantul nu pune nici un fel de probleme!

              Comment


              • #52
                Sunt convins ca omu' e suparat si n-are kef de intrat p-aici, dar poate pune niste poze intr-o fereastra sa vedem sinistrul. Nu cred ca nu poate fi reparate, sau daca a ajuns in stadiul ala inseamna ca a rupt-o in doua. Daca e asa, macar e bine ca a scapat teafar, mercedesul l-a salvat. Simple presupuneri bineinteles ....
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #53
                  NELU,vroiam sa transpire din vorbele mele altceva-ca e de bagat bani in ea si lipseste cel putzin motivatzia,dat fiind ca mashina e pe procura cu nr de IT.ps-prima masina pe care am pus motor de cobra de 5 cil diesel fuse in 1992 .Era un w126 bandou striat(primele modele)verde khaki,tapitzerie de plus tot verde....si imi amintesc ca am muncit ca nebunii,dupa care negri si jegosi am plecat la ARAD la tirg sa o vindem....W126 ca mashina imi fuse tare draga pina am priceput ca fiind grea ii trebuie motoare mari si implicit gurmande.....si am trecut la cobreon-topic,cred ca are necazuri cu politia ca nefind proprietarul cine stie cum au pus problema....

                  Comment


                  • #54
                    Cu o investitie mare,poate prea mare,se poate face masina,incat daca o vezi si nu ii stii istoria juri ca este neatinsa.
                    Dar banii investiti(depinde de cat de rau e lovita) s-ar putea sa nu-i mai recupereze prin vanzarea masinii.
                    Eu nu as tine o masina care a fost lovita.
                    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                    Comment


                    • #55
                      Nu cred ca masina poate fi rau avariata. Cred ca motivul care-l face pe Dan sa nu o mai repare este taxa speciala de prima inmatriculare.
                      Nu vad de ce ar avea probleme cu politia, in momentul accidentului avea numere provizorii romanesti valabile. Asteptam ca Dan sa ne lamureasca, sint convins ca pentru un iubitor de masinii, si cea mai mica zgirietura este tot un fel de tragedie.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #56
                        Raportată la calităţile acestei maşini valoarea de piaţă este ridicol de mică. Dacă vrei să o repari pentru a o vinde ulterior, afacerea este păguboasă din start. În condiţiile în care maşina ar fi înmatriculată în România, s-ar pune puţin altfel problema, dar chiar şi în aceste condiţii, nu-ţi dă nimeni mai mult de 4000 de EURO (impozit uriaş) şi fără să văd maşina, susţin că înmatricularea ei plus costurile de reparaţii şi revopsire absorb cel puţin 2000 EURO.
                        Ţinând cont de faptul că am o caroserie în stare foarte bună, eu m-aş încumeta s-o repar.

                        Comment


                        • #57
                          Salutari din nou!

                          Revin cu precizari.
                          Cu politia nu am avut nici un fel de probleme, masina fiind deja inmatriculata in RO cu numere provizorii valabile, scaose cu 3 zile inaintea accidentului.
                          Masina nu are avarii serioase, doar plafonul este mai tare afectat. Nimic ce nu se poate remedia de un tinichigiu priceput. Interiorul si motorul nu a fost afectat deloc. Toata electronica functioneaza.
                          Deocamdata nu stiu ce sa fac cu ea bineinteles din cauza taxei.
                          Totusi am reusit sa stric Sarbatorile.
                          Ma bucur ca am fost intr-o astfel de masina,nu cred ca alta ar fi facut fata la acest eveniment in acest mod.
                          A ajuns acasa pe propriile roti. Totusi tractata, deoarece s-a declansat sistemul de siguranta care opreste motorul in caz de accident, si nu stiu unde se afla acesta siguranta.

                          Multumesc pentru cei care vor sa ma ajute, daca ma hotarasc am sa va anunt.

                          Motivul pentru care nu am mai intrat pe forum a fost bineinteles supararea si mai multe probleme care au decurs din acest eveniment, care nu pot sa le postez pe acest forum.
                          Last edited by doktor4carz; 02-24-2008, 12:34 PM.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #58
                            Dan,

                            toate cele bune, imi pare rau de masina ta, sper sa iasa bine !!!

                            Comment


                            • #59
                              cintareshte bine inainte de a cheltui ptr reparatzie...

                              Comment


                              • #60
                                Ciao Dane!
                                Ţi-a mai trecut supărarea?
                                În legătură cu problema ta, eu nu ştiu să existe un astfel de sistem de siguranţă. Presupun că maşina ta nu a mai pornit după accident. În orice caz, dacă maşina a stat cu roţile-n sus, este aproape sigur că uleiul din baie a ajuns pe lângă segmenţi în capul pistonului şi electrozii bujiilor au fost acoperiţi cu o peliculă de ulei. Scoate bujiile şi vezi cum stau lucrurile, eventual pune alte bujii.
                                Ai fi putut rupe vilbrochenul când ai încercat să porneşti! Cantitatea de ulei care a ajuns în cilindru pe diverse căi, produce şoc hidraulic şi ceva sigur se rupe, dacă ai baterie bună şi electromotorul învârte viguros.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF