Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pivoti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    florinvlad am incercat cu ruleta si tot la stand am ajuns, In carte la mercedes scrie ca daca depivotezi ..trebuie refacuta geometria. Asa ca pentru 70 de ron nu se merita sa te risti sa iti roada avelopele + ca nu mai zic ca daca unghiul e prost se duce si mai repede directia si restu.
    Last edited by sovieticool; 09-26-2009, 23:46 PM.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #17
      Eu am schimbat un singur pivot(numai asta era dus) si am cumparat aceeasi piesa , dupa cod , aceeasi marca , insa era mai mare cu 4 mm.Am incercat sa o asez astfel incat centrul pivotului sa vina in acelasi loc cu cel vechi.Am facut multe masuratori destul de exacte , cu sublerul , si tot degeaba.La stand s-a rezolvat.Si daca stai sa te gandesti cat costa 2 anvelope , cred ca mai bine dai 70 lei decat sa le schimbi dupa 1000 de km.

      Comment


      • #18
        Le-ai schimbat Dane? Vad ca topicul e vechi. La mine am schimbat capetele de bara si pivotii, sunt la fel ca la 123. La 123 E am schimbat aproape tot, la 200 D numai pivotii. La 126 le-am luat de la un dealer Unix si au fost 200 de lei (capete + pivoti). La pivoti nu as pune nici dusmanii, e sport extrem.
        Attached Files
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Iti dau dreptate la pivoti. Daca nu ai 2 flacai mancati iti trebuie timp sa ii pun la loc.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by carmine View Post
            Le-ai schimbat Dane? Vad ca topicul e vechi. La mine am schimbat capetele de bara si pivotii, sunt la fel ca la 123.
            Nu am schimbat inca nimic...La anu` !

            Ce sunt la fel ? Piesele ? Merg de pe 123 la 126 ? ( cand am cumparat W123 280E-ul am primit bonus capeti de bara si cred ca si pivoti noi-nouti, in cutie; le-as folosi atunci pe aia!)
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              TRW e doar un colos ce inghite alti mici fabricanti......LEMFOERDER insa e echipare OEM.......

              Comment


              • #22
                Originally posted by dan500se View Post
                Ce sunt la fel ? Piesele ? Merg de pe 123 la 126 ? ( cand am cumparat W123 280E-ul am primit bonus capeti de bara si cred ca si pivoti noi-nouti, in cutie; le-as folosi atunci pe aia!)
                Sunt identice, nu mai cumpara altele.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  Originally posted by carmine View Post
                  Sunt identice, nu mai cumpara altele.
                  Trebuie sa verific sa vad ce am primit !
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dan500se View Post
                    Trebuie sa verific sa vad ce am primit !
                    Am schimbat la 200D si aveau pe cutie specificatia si pt. 126. La asta albastra aceeasi situatie, mecanica e aceeasi, 126 e o cobra mai mare. Ah, era sa uit, Khoobraaa rulllllz!
                    La cea rosie le-am schimbat, da degeaba ca nu era nevoie. Din pacate la 126, chiar daca am schimbat pivotii + capete de bara am in continuare o bataie suparatoare pe drumuri nepietruite pe partea dreapta, se pare ca trebuia sa schimb si "track control arm", piese cu codul 10731 (mai exact cele 2 bucsi).
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      Spuneti-mi si mie,va rog de ce e sport extrem la schimbat pivotii..Ce anume e greu?Niste detalii ar fi bine venite,si cred ca nu numai pentru mine!Cred ca mai sunt oameni care se intreaba chestia asta.Multumesc!
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #26
                        Am inteles dintr-o discutie cu colegul sovieticool ca doar 4 capeti de bara sunt care se pot schimba, ceilalti se schimba impreuna cu bara, ca un ansamblu! Acest lucru ar explica faptul ca am primit doar 4 capeti de bara impreuna cu W123-ul ! Am verificat ieri! Se potrivesc inclusiv dupa cod!

                        Bine ca deocamdata nu am comandat inca piesele. Sigur comandam inca doi capeti iar bara nu o comandam! Nu era o problema prea grava, se schimba la magazin dar pierdeam timp!

                        Si sa-i raspun si colegului dan12101983...Deocamdata nu am scos pivoti decat de la Dacie dar si acolo e un test de indemanare si pricepere! Nu cred ca pentru un incepator in astfel de operatii si fara minimul echipament ar fi cea mai buna idee de a-si testa calitatile de mecanic! Prefer sa las treaba pe seama "profesionistilor" !
                        Last edited by dan500se; 02-15-2010, 15:02 PM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Am inteles dintr-o discutie cu colegul sovieticool ca doar 4 capeti de bara sunt care se pot schimba, ceilalti se schimba impreuna cu bara, ca un ansamblu! Acest lucru ar explica faptul ca am primit doar 4 capeti de bara impreuna cu W123-ul ! Am verificat ieri! Se potrivesc inclusiv dupa cod!
                          Sunt diferente de pret?

                          Originally posted by dan12101983 View Post
                          Spuneti-mi si mie,va rog de ce e sport extrem la schimbat pivotii..Ce anume e greu?Niste detalii ar fi bine venite,si cred ca nu numai pentru mine!Cred ca mai sunt oameni care se intreaba chestia asta.Multumesc!
                          Pentru a schimba pivotii iti trebuie o presa (hidraulica) care sa dezvolte o forta destul de mare! Nu cred ca te descurci in garaj la o menghina, sau cu vreo presa manuala. La service-ul unde am fost eu baietii mai aveau niste bucsi care ajutau sa scoata si sa bage pivot la locul lui, fara sa-l deterioreze.

                          Comment


                          • #28
                            Mare grija la pivoti. Eu unde am fost nu aveau presa si l-au pus sub stricta mea supraveghere de chisat cu niste dalte boante. A durat dar a iesit o treaba super. Vedeti ca se da discul jos - practic se desface fuzeta si ramane doar bratul cu pivotul. Recomand sa vad cumparati o vaselina buna si verificati rulmentii daca tot desfaceti si curatati senzorii abs. Va stau la dispozitie cu detalii.
                            Last edited by sovieticool; 02-15-2010, 20:50 PM.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #29
                              Daca va ajuta cu ceva,ieri eram in hala la MB,un amic depresa un pivot cu ciocane date unde trebuie iar presa statea sa rugineasca in rastel....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by radu cartianu View Post
                                Pentru a schimba pivotii iti trebuie o presa (hidraulica) care sa dezvolte o forta destul de mare! Nu cred ca te descurci in garaj la o menghina, sau cu vreo presa manuala. La service-ul unde am fost eu baietii mai aveau niste bucsi care ajutau sa scoata si sa bage pivot la locul lui, fara sa-l deterioreze.
                                Pivotii si tot ansamblul de directie e identic la 123 si la 126.

                                La 123 i-am schimbat in service, cu presa hidraulica nu s-a putut, l-a luat omu' la baros (adevaru' ca trebuie sa ai vana) si dupa vreo ora de chin a cedat, pivotu' era original din 1977, baiatu' l-a luat si l-a pastrat amintire.
                                La 126 , in toamna cand i-am schimbat au iesit mai usor, mai fusesera schimbati cel putin o data. Nu va sfatuiesc sa incercati asta acasa, mergeti la un service, pe mine m-a costat schimbarea pivotilor si a capetelor de bara 150 de lei.
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF