Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

    Salutare tuturor,
    acum 2 luni am cumparat acest vito 110 cdi automatic (fabricat in 2002)care pe langa alte optiuni, mai are si acea faimoasa incalzire suplimentara(sirocou? marca webasto?).va puteti imagina ca acum cu venirea frigului nu functioneaza!!!
    rugamintea mea ar fi, daca cineva ma poate pune pe cararea justa, de a depista sau a sti unde sa imi bag mainile.Va mai dau cateva detalii:
    uitandu-ma sub masina am observat ca sunt 2 aparate(am dedus dupa cele doua tuburi de evacuare a gazelor)sa inteleg ca unul incalzeste apa si celalalt aerul?am verificat sigurantele si se pare ca sunt bune,cesuletul programator functioneaza,butonasul rosu de langa clima si el e ok.pe sprinter am un webasto si dupa 2 ani de functionare a fost nevoie sa imi inlocuiesc filtrul si bujia incadescenta,dar la vito nu as vrea sa desfac pana nu stiu ceva mai multe.Ma gandesc sa nu fie vreo banalitate si sa desfac totul pt.nimic

    multumesc anticipat,sper ca nu am repetat vreun topic deja existent.

  • #2
    Din moment ce zici ca ai doua aparate , inseamna ca ai 1)incalzirea stationara-care merge cu motorul oprit fara cheie in contact ; si 2) incalzire suplimentara care merge numai cu motorul pornit , aceasta din urma iti incalzeste apa din motor mai repede in timpul mersului , ajutand in acest mod si la atingerea temperaturii optime de functionare pentru motor si la incalzirea spatiului interior..Amandoua aparatele incalzesc apa din motor.Dar atunci cand vrei sa pornesti una din cele 2 incalziri auzi cum se cupleaza ceva in interiorul celor doua aparate?vreun releu ceva..
    Incalzirea suplimentara se porneste de acolo de langa butoanele REST si A/C , iar cea stationara din aparatul acela separat care are un ceas si o telecomanda din cate stiu eu.

    Totodata trebuie sa tii cont ca aceste doua aparate lucreaza si pot fi pornite numai cu conditia ca in rezervor sa ai minim 15l combustibil , iar bateria sa aiba tensiunea minim 12V.In momentul in care nivelul combustibilului sau al tensiunii din baterie scade sub aceste valori , aparatele se opresc de la sine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by grigorean View Post
      Din moment ce zici ca ai doua aparate , inseamna ca ai 1)incalzirea stationara-care merge cu motorul oprit fara cheie in contact ; si 2) incalzire suplimentara care merge numai cu motorul pornit , aceasta din urma iti incalzeste apa din motor mai repede in timpul mersului , ajutand in acest mod si la atingerea temperaturii optime de functionare pentru motor si la incalzirea spatiului interior..Amandoua aparatele incalzesc apa din motor.Dar atunci cand vrei sa pornesti una din cele 2 incalziri auzi cum se cupleaza ceva in interiorul celor doua aparate?vreun releu ceva..
      Incalzirea suplimentara se porneste de acolo de langa butoanele REST si A/C , iar cea stationara din aparatul acela separat care are un ceas si o telecomanda din cate stiu eu.

      Totodata trebuie sa tii cont ca aceste doua aparate lucreaza si pot fi pornite numai cu conditia ca in rezervor sa ai minim 15l combustibil , iar bateria sa aiba tensiunea minim 12V.In momentul in care nivelul combustibilului sau al tensiunii din baterie scade sub aceste valori , aparatele se opresc de la sine.
      Baterie noua(100A),plinul,stiu de la cealalta masina care este zgomotul facut de webasto iar asta nu face nimic dedesuptul masinii.Ce am remarcat la asta, este un mic zgomot in bord (zona a/c)in momentul in care deschid programatorul pentru inc. stationara.
      merci

      Comment


      • #4
        Ceea ce auzi in bord este releul care transmite comanda inspre aparat.

        Comment


        • #5
          Originally posted by grigorean View Post
          Ceea ce auzi in bord este releul care transmite comanda inspre aparat.
          Sar deduce ca problema vine chiar de la aparat?stiu ca are o bujie incadescenta si poate e dusa.A mai desfacut careva acest gen de aparat?

          Comment


          • #6
            Webasto are inauntru o bujie incandescenta e posibil sa fie arsa sau blocat ventilatorul de evacuare. Si eu am o problema asemanatoare sper sa o rezolv zilele astea.

            Am editat mici greseli, mai multa atentie pe viitor te rog !
            Last edited by VLADD; 12-19-2009, 11:16 AM.

            Comment


            • #7
              Am si eu incalzire suplimentara si de o luna nu-mi mai functioneaza.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi si sa-mi spuna ce sa verific si cum.Va multumesc.

              Comment


              • #8
                Uitati aici niste documentatie despre Webasto:http://www.equipment.ath.cx/menus/webasto.html
                http://www.equipment.ath.cx/menus/webasto.html

                Poate va ajuta.Bafta!

                Comment


                • #9
                  Daca webasto are trei incercari de pornire, nefinalizate din diferite cauze, atunci incalzitorul intra in stand by, iar pentru a fi pornit, mai intai se inlatura cauzele, iar dupa aceea se scoate siguranta lui generala (cred ca are 20A), pentru minim 20 sec-este un fel de reinitiere. Cauzele pentru care nu porneste pot fi multiple, asa ca atunci cand incercati sa il porniti, observati cum se manifesta, si detaliati putin ca sa va putem ajuta. Ordinea operatiilor, atunci cand se comanda pornirea incalzitorului, este urmatoarea: mai intai porneste pompa de recirculare antigel, concomitent cu ventilatorul ce asigura aerul necesar arderii si evacuarii mai tarziu a gazelor arse (sunet asemenator cu mersul motorului de elicopter), dupa aceea pompa dosing (dozare combustibil), incepe sa impinga combustibilul in arzatorul incalzitorului (este o pompita impulsorie, gen electro-magnet, ce pompeaza picatura dupa picatura, consumul acestor incalzitoare fiind de 200ml/ora), se aprinde combustibilul cu ajutorul bujiei incandescente, iar dupa aprindere bujia nu mai este alimentata cu curent, arderea facandu-se prin injectarea combustibilului, iar controlul se face de catre un senzor de temperatura, care, atunci cand temperatura incalzitorului creste peste o anumita limita maxima, taie alimentarea cu combustibil. Dintre cauzele care fac imposibila pornirea incalzitorului webasto, enumaram: lipsa alimentarii cu curent (siguranta arsa, conexiuni imperfecte), lipsa comenzii de pornire (de la ceasul programator, de la buton sau telecomanda), bujia incandescenta arsa sau nu ajunge la incandescenta necesara aprinderii combustibilului, sita catalitica prin care trece combustibilul infundata sau ancrasata cu zgura, teava prin care se evacueaza gazele arse din webasto obturata cu pamant sau orice altceva. In functie de simtomele pe care le observati, si detaliati, veti primi si sfaturile de rigoare. Toate cele bune.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                    Daca webasto are trei incercari de pornire, nefinalizate din diferite cauze, atunci incalzitorul intra in stand by, iar pentru a fi pornit, mai intai se inlatura cauzele, iar dupa aceea se scoate siguranta lui generala (cred ca are 20A), pentru minim 20 sec-este un fel de reinitiere. Cauzele pentru care nu porneste pot fi multiple, asa ca atunci cand incercati sa il porniti, observati cum se manifesta, si detaliati putin ca sa va putem ajuta. Ordinea operatiilor, atunci cand se comanda pornirea incalzitorului, este urmatoarea: mai intai porneste pompa de recirculare antigel, concomitent cu ventilatorul ce asigura aerul necesar arderii si evacuarii mai tarziu a gazelor arse (sunet asemenator cu mersul motorului de elicopter), dupa aceea pompa dosing (dozare combustibil), incepe sa impinga combustibilul in arzatorul incalzitorului (este o pompita impulsorie, gen electro-magnet, ce pompeaza picatura dupa picatura, consumul acestor incalzitoare fiind de 200ml/ora), se aprinde combustibilul cu ajutorul bujiei incandescente, iar dupa aprindere bujia nu mai este alimentata cu curent, arderea facandu-se prin injectarea combustibilului, iar controlul se face de catre un senzor de temperatura, care, atunci cand temperatura incalzitorului creste peste o anumita limita maxima, taie alimentarea cu combustibil. Dintre cauzele care fac imposibila pornirea incalzitorului webasto, enumaram: lipsa alimentarii cu curent (siguranta arsa, conexiuni imperfecte), lipsa comenzii de pornire (de la ceasul programator, de la buton sau telecomanda), bujia incandescenta arsa sau nu ajunge la incandescenta necesara aprinderii combustibilului, sita catalitica prin care trece combustibilul infundata sau ancrasata cu zgura, teava prin care se evacueaza gazele arse din webasto obturata cu pamant sau orice altceva. In functie de simtomele pe care le observati, si detaliati, veti primi si sfaturile de rigoare. Toate cele bune.
                    Multumesc mult pentru raspunsul mai mult decat suficient!Am reusit sa rezolv o parte a problemei:
                    dupa cum banuiam (prin eliminare)am ajuns la bujii(repet am 2 aparate)si erau arse.le-am cumparat ,schimbat si a pornit dar...
                    alta problemaompa de recirculare!!!ba merge ba nu merge
                    deci acum caut pompa!(ajutor)
                    ATENTIE!
                    aparatele nu sunt webasto(pe masina mea)ci eberspacher!
                    La mercedes mi-au cerut 140 de euro bujia!!!binenteles ca am cautat si am gasit originala la mai putin de jumatate de pret.
                    Drumuri bune!
                    p.s.aparatul meu nu are sita!e doar bujia(ciudat)
                    Last edited by Vmatic; 01-08-2010, 20:44 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am tot eberspacher (mb vito 2003), furgon. Daca vrea cineva documentatia lui, o am in format pdf si o trimit pe mail.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by m3seriasu View Post
                        Am si eu incalzire suplimentara si de o luna nu-mi mai functioneaza.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi si sa-mi spuna ce sa verific si cum.Va multumesc.
                        pai mai scrie niste detalii,masina,tip,an etc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Alph0nse View Post
                          Si eu am tot eberspacher (mb vito 2003), furgon. Daca vrea cineva documentatia lui, o am in format pdf si o trimit pe mail.
                          poti sa mi-o trimiti te rog si mie la stelbiro@yahoo.it merci

                          Comment


                          • #14
                            Si eu o vreau te rog. horeatetcu@yahoo.com Multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Vreau si eu documentatia daca se poate. Adresa de email este grigorean_stefan@yahoo.com.Va multumesc anticipat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF