Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei improscat din joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei improscat din joja

    Astazi am vrut sa duc masina in garaj si dupa cateva incercari nereusite prin nameti am vazut zapada inegrita de ulei...am ridicat capota si am constatat ca totul era plin de ulei si joja sarita, in bord nu mi s-a aprins nici un bec, nu iese fum urat mirositor, dar imi este teama sa ma pornesc spre un servise cu ea asa.Mentionez ca am facut schimbul de ulei cam prin septembrie (la reprezentanta) si de atunci am facut cam doua mii de km.Are cineva idee ce ar putea fi?Sau mai bine zis cat de grav este?Va multumesc!

  • #2
    Oare a sarit joja si uleiul a tasnit pe-acolo ?
    Daca nu ai mai avea ulei in motor sigur s-ar aprinde becul respectiv.
    Pe joja cat indica ?

    Comment


    • #3
      Buna,cred ca ultima persona care a umblat sub capota in graba a uitat sa puna joja sau nu a infipto suficient,si la turatie a esit ulei pe acolo.Varianta 1
      E posibil sa nu fi strans capacu la ulei suficient si la vibratii plus turatia motorului sa curga pe la buson .Varianta 2
      Incerca sa verifici nivelul uleiului,si eventual sa o pornesti sa vezi daca se scurge pe undeva.Eventual o poza cu locul in care se prelinge ulei.(daca nu ai ulei in motor deloc trebue sa completezi ca alfel se gripeaza)
      Cu respect dany

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.Maine dimineata voi verifica nivelul uleiului.Sunt surprinsa ca s-a intamplat acum, mai precis dupa o zi in care masina "s-a odihnit".In septembrie am facut revizia la Reprezentanta si de atunci nu am mai ridicat capota decat pentru a pune apa la parbriz....are vreo importanta faptul ca temperatura a fost mult scazuta sau acum a fost sa fie?

        Comment


        • #5
          N-are nici o importanta temperatura.
          Probabil in lupta cu zapada ai accelerat-o puternic si a scuipat mai mult ulei.
          Verifica nivelul, eventual completeaza si la sfarsit infige bine joja la loc.

          Comment


          • #6
            @vladruse
            Verifica nivelul, eventual completeaza si la sfarsit infige bine joja la loc
            Dar...incerca sa completezi cu acelasi tip de ulei,ca alfel face un fel de spuma sau ceva de genu asta.De preferat sa gasesti un atelier micut unde sa iti faca ce vrei tu la masina si sa nu te stoarca de bani.

            Comment


            • #7
              Ce masina ai benzina sau diesel? La benzina poate sarii joja de la un rateu,sau epurator infundat si gazele ies pe unde e mai usor(joja ulei).

              Comment


              • #8
                Doamna are 1,4 benzina,din spusele colegei masina inzepezita sa turat masiv si nu a avut joja bine infipta a sarit uleiul afara,daca dadea rateuri cred ca colega ne preciza(asta e parerea mea).
                Cu respect dany

                Comment


                • #9
                  Originally posted by optimus View Post
                  Doamna are 1,4 benzina,din spusele colegei masina inzepezita sa turat masiv si nu a avut joja bine infipta a sarit uleiul afara,daca dadea rateuri cred ca colega ne preciza(asta e parerea mea).
                  Masina este 1.4 benzina din 2001, are 145.000 de km, o am de aproape trei ani, a venit cu carte servise ceea ce ma face sa cred ca km ar fi reali si in afara de kitul de ambreiaj schimbat la o luna dupa achizitie nu am avut probleme majore cu ea.A fost intretinuta numai la Reprezentanta (desi nu cred ca e important) si fac in fiecare zi cam 50 de km cu ea.Marti am mers cu ea fara nici un fel de probleme, nu a dat nici un fel de rateuri si nu a dat semne ca ar avea ceva, a stat in curte pana ieri dupa amiaza cand am incercat sa o duc in garaj, a fost accelerata puternic in lupta cu nametii si cand am coborat sa dau zapada de pe langa roti am vazut minunea.In dimineata asta am constatat ca nu mai am deloc ulei, dar nu am curajul sa o pornesc.Ma gandesc ca din septembrie de la schimbul de ulei facut atunci, daca joja nu ar fi fost infipta bine ar fi avut tot timpul din lume sa iasa.Imi cer scuze, dar eu nu ma pricep deloc la masini ("minte de femeie"), insa cineva mi-a spus in dimineata asta ca ar putea fi motorul, mai bine zis ca ar trebui segmentat!!!!Ma ia cu groaza cand ma gandesc la asta...parca nu imi vine a crede pentru ca masina nu a fost forjata, drumul pe care il fac zilnic cu ea este un European destul de bun, iar cand am mers prin locuri "denivelate" mai mult de 40 la ora nu am avut inima sa merg, am facut schimburile la ulei la timp, dar cine stie...voi incerca sa fac o programare pe undeva asta in cazul in fac curajul sa o pornesc.Multumesc mult pentru raspunsuri!

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca nici gand de segmentare,nu vad rostu doar ca ti-sa scurs uleiul intru-un mod necunoscut tie. Incerca sa completezi si dai cheie nu cred ca va fi nici o problema. Cred ca cineva din zona iti poate readuce linistea daca ar vrea sa arunce un ochii la masina.
                    Cu respect dany

                    Comment


                    • #11
                      Nu imi vine sa cred ca nu mai ai deloc ulei si nu ti se aprinde martorul in bord . Mai verifica uleiul dar de data asta sterge joja cu ceva hartie igienica sau servetele deoarece in perioada de iarna se mai face condens pe joja si nu adera uleiul la ea aratand ca si cum nu ai avea ulei . Fa operatiunea asta si mai vorbim . De segmentat nu cred ca e cazul , ca sa pierzi atata ulei prin evacuare trebuia sa mergi cu un mare nor de fum albastrui in spatele masinii ceea ce era de observat . Se intampla foarte des cazuri cand sare joja de ulei si pierzi uleiul deoarece multi nu infing bine joja in locasul ei .
                      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by king kong View Post
                        Nu imi vine sa cred ca nu mai ai deloc ulei si nu ti se aprinde martorul in bord . Mai verifica uleiul dar de data asta sterge joja cu ceva hartie igienica sau servetele deoarece in perioada de iarna se mai face condens pe joja si nu adera uleiul la ea aratand ca si cum nu ai avea ulei . Fa operatiunea asta si mai vorbim . De segmentat nu cred ca e cazul , ca sa pierzi atata ulei prin evacuare trebuia sa mergi cu un mare nor de fum albastrui in spatele masinii ceea ce era de observat . Se intampla foarte des cazuri cand sare joja de ulei si pierzi uleiul deoarece multi nu infing bine joja in locasul ei .
                        Colegul are dreptate. Nu cred ca are cum sa fie baia goala. In plus, nu cred ca ai pierdut in acel loc 1.5-2 litri. Daca a ramas o pata mica, (sau ma rog: 100-200 de grame) ar fi trebuit sa se fi gripat motorul de la ultimul drum, ca doar nu o fi mers pe uscat.

                        De consumat, nici asta nu o cred. Din septembrie pana acum, sa pape un schimb complet, cred ca faceai inimioare de fum albastru in urma.

                        Treaba cu segmentatul, parca nu ar fi cazul la Km care ii are dar... se poate sa scape compresie in baie si sa arunce joja afara (evident ca ea nu a fost infipta bine). Eu am facut aproape 80.000 de Km cu o Nova care papa ulei si scapa compresie in baie de imi arunca busonul in sus cand o forjam, dar la nivel completam cu 1litru la 5.000 de Km si asta la final, inainte sa o vand. De aia cred ca nu avea cand sa consume un schimb intreg.

                        Oricum, nu porni masina pana nu te asiguri ca ai ulei in motor.

                        Bafta!
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nickbal View Post
                          Colegul are dreptate. Nu cred ca are cum sa fie baia goala. In plus, nu cred ca ai pierdut in acel loc 1.5-2 litri. Daca a ramas o pata mica, (sau ma rog: 100-200 de grame) ar fi trebuit sa se fi gripat motorul de la ultimul drum, ca doar nu o fi mers pe uscat.

                          De consumat, nici asta nu o cred. Din septembrie pana acum, sa pape un schimb complet, cred ca faceai inimioare de fum albastru in urma.

                          Treaba cu segmentatul, parca nu ar fi cazul la Km care ii are dar... se poate sa scape compresie in baie si sa arunce joja afara (evident ca ea nu a fost infipta bine). Eu am facut aproape 80.000 de Km cu o Nova care papa ulei si scapa compresie in baie de imi arunca busonul in sus cand o forjam, dar la nivel completam cu 1litru la 5.000 de Km si asta la final, inainte sa o vand. De aia cred ca nu avea cand sa consume un schimb intreg.

                          Oricum, nu porni masina pana nu te asiguri ca ai ulei in motor.

                          Bafta!
                          Am verificat din nou uleiul si intr-adevar a mai ramas ceva, dar sub nivelul minim, am pornit motorul, dar surpriza, beculetul de la ulei nu vrea sa semnalizeze neregula, am accelerat-o pana la 1500-2000 si nu mai iese ulei, am sunat la Reprezentanta si de acolo mi s-a spus sa completez cu ulei (numai Mobil 1 OW40) si sa ma duc maine la ei.Problema e ca pana la Reprezentanta am cam 60 de kilometri de facut si am mari emotii daca sa ma pornesc sau nu, dar nici alta alternativa nu prea am.Precizez ca nici urma de fum dupa mine, am fost atenta tot timpul pentru ca am mai avut un Passat diesel care era producator de fum si tot timpul comentam ca Mercedesul de cand il am nu m-a afumat niciodata.O sa merg sa cumpar ulei si apoi sa imi fac curaj sa merg spre service.Multumesc tuturor pentru sfaturi si sustinere!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ana View Post
                            Am verificat din nou uleiul si intr-adevar a mai ramas ceva, dar sub nivelul minim, am pornit motorul, dar surpriza, beculetul de la ulei nu vrea sa semnalizeze neregula, am accelerat-o pana la 1500-2000 si nu mai iese ulei, am sunat la Reprezentanta si de acolo mi s-a spus sa completez cu ulei (numai Mobil 1 OW40) si sa ma duc maine la ei.Problema e ca pana la Reprezentanta am cam 60 de kilometri de facut si am mari emotii daca sa ma pornesc sau nu, dar nici alta alternativa nu prea am.Precizez ca nici urma de fum dupa mine, am fost atenta tot timpul pentru ca am mai avut un Passat diesel care era producator de fum si tot timpul comentam ca Mercedesul de cand il am nu m-a afumat niciodata.O sa merg sa cumpar ulei si apoi sa imi fac curaj sa merg spre service.Multumesc tuturor pentru sfaturi si sustinere!
                            Completeaza pana la nivel si mergi fara nici o grija, nu se poate intampla nimic tragic in cei 60 Km. Ai pierdut pe la joja de cand ai facut schimbul. Pune bine joja dupa completare si daca vrei sa fi impacata opreste la jumatea drumului si mai verifica odata. Sigur vei avea uleiul sub nivel pentru ca va fi imprastiat pe toti peretii interiori ai motorului, dar vazand ca ai nivel pe joja vei fi linistita.

                            Cred ca vei da banii degeaba la Reprezentanta, dar nu uita sa ii pisezi cu faptul ca nu te anunta nimik daca esti sub minim. Acum nici eu nu stiu daca masina are senzor de nivel; daca nu are nu avea ce sa te anunte. Nu cred ca scazuse presiunea atata de mult incat sa aprinda lampa de motor defect.

                            Eu de exemplu ma vaiet ca nu am joja deloc si depind doar de acea sonda (senzor) de nivel.

                            Anunta-ne si pe noi de rezultat si nu mai spune ca nu te pricepi la masini ca ne-ai explicat problema mai bine decat multi de pe acest forum.

                            Bafta!
                            W203 - 2001

                            Comment


                            • #15
                              Din cauza temperaturii scazute s-a intamplat.
                              Cand aveam oltcit, la -15 grade celsius, cand am pornit-o, a sarit busonul de la ulei, indoind capota, dar mai grav a #scuipat# semeringul de la arbore dinspre cutia de viteze (ambreiaj) si pierdeam pe acolo uleiul.
                              Bucura-te ca a avut pe unde sa iasa suprapresiunea creata in carter fara sa produca alte distrugeri.
                              La motoarele foarte mari, gen locomotiva/vapor, exista clapeti de explozie, pe unde suprapresiunile create in carter sunt eliminate fara a cauza distrugeri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF