Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi distributie Mercedes W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi distributie Mercedes W212

    Salutare,
    Am achizitionat de curand un E250 W212 din 2011 si am aflat ulterior cu ,,stupoare'' ca ar trebuii sa-i schimb distributia. Am mers la Autoklass Sud si mi-au dat deviz in valoare de 17000RON unde 7000RON piesele(care nu ar costa asa mult pentru ca se schimba si uleiurile, filtrele, niste garnituri, etc) si restul e manopera ceea ce este foarte mult. Tot cei de la Autoklass au pus ,diagnosticul'' si mi-au spus ca ar trebuii schimbata distributia (si stiti si voi cum este la reprezentanta din tantar fac armasar), cand o pornesc se aude un zgomot pentru 2,3 secunde pana se imprastie uleiul. Poate cineva sa ma ajute cum un service specializat mercedes unde pot primii garantie pe lucrarea efectuata si pe piese? Am tot citit pe forum si daca umbla cineva care nu stie cu ce se mananca e posibil sa distruga motorul ceea ce nu vreau si nici nu imi permit sa le dau alora de la Autoklass pe manopera mai mult decat pe piese.
    Va multumesc si scuze pentru cat am scris.

  • #2
    Apeleaza cu incredere la colegul cl600.Se ocupa cu asa ceva si cu siguranta la un pret mai bun si o lucrare garantata calitativ!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Cu toata increderea te sfatuiesc acelasi lucru , la CL600.

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos de raspuns!

        Comment


        • #5
          Originally posted by m.razvanmihai View Post
          Salutare,
          Am achizitionat de curand un E250 W212 din 2011 si am aflat ulterior cu ,,stupoare'' ca ar trebuii sa-i schimb distributia. Am mers la Autoklass Sud si mi-au dat deviz in valoare de 17000RON unde 7000RON piesele(care nu ar costa asa mult pentru ca se schimba si uleiurile, filtrele, niste garnituri, etc) si restul e manopera ceea ce este foarte mult. Tot cei de la Autoklass au pus ,diagnosticul'' si mi-au spus ca ar trebuii schimbata distributia (si stiti si voi cum este la reprezentanta din tantar fac armasar), cand o pornesc se aude un zgomot pentru 2,3 secunde pana se imprastie uleiul. Poate cineva sa ma ajute cum un service specializat mercedes unde pot primii garantie pe lucrarea efectuata si pe piese? Am tot citit pe forum si daca umbla cineva care nu stie cu ce se mananca e posibil sa distruga motorul ceea ce nu vreau si nici nu imi permit sa le dau alora de la Autoklass pe manopera mai mult decat pe piese.
          Va multumesc si scuze pentru cat am scris.
          Se schimba distributia ? Nu este lant ? Eu am din 2009 E250 204 cp , legat de zgomotul ala de 2-3 secunde e ceva normal cred , la prima cheie il am si eu , dar dispare , nu stiu de la ce provine dar asa e de cand am luat masina si nu cred sa fie problema pentru ca face doar la prima cheie apoi nu mai aud zgomotul !

          Comment


          • #6
            Este lant dar se intinde.E deja un subiect arhidiscutat si cu un simplu search pe forum "distributie om651" se gasesc destule detalii.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Așa mi-au spus cei de la autoklass. Masina nu are nici un fel de problema doar zgomotul acela. Am luat deja legătura cu colegul CL600 in legătura cu acest lucru. Sper sa ma poată ajuta

              Comment


              • #8
                Buna ziua !



                Un lant nu se intinde chiar asa, cu una cu doua, ca nu-i de guma. In schimb, de uzat se uzeaza, si in acelasi timp cu el, si dantura pinioanelor angrenate de acest lant. Aceste uzuri cumulate obliga intinzatorul sa faca ore suplimentare, pe moment neplatite.



                Unul din semnele "orelor suplimentare" este zornait/zgomot tipic, pana ce intinzatorul hidraulic primeste ulei suficient ca sa-si faca treaba. Problema mai grava este atunci cand, oricat ar incerca el sa puna suflet in ceea ce face, ajunge la capat de cursa si nu mai poa' sa intinda nimic peste acel capat.



                Si atunci, zornaitul devine omniprezent, in special la turatii mici. Tot atunci, orele alea suplimentare lucrate de intinzator vor fi platite. De tine, proprietarul masinii, cand vei schimba distributia si te vei subtia la buzunar... Asa ca stupoarea, cu sau fara ghilimele, nu-si are locul in lumea auto a acestor ani, cand nimic nu mai e cum era odata...





                Dragos, cu OM601 la 787000km si distributia originala...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Alexandru1989 View Post
                  Se schimba distributia ? Nu este lant ? Eu am din 2009 E250 204 cp , legat de zgomotul ala de 2-3 secunde e ceva normal cred , la prima cheie il am si eu , dar dispare , nu stiu de la ce provine dar asa e de cand am luat masina si nu cred sa fie problema pentru ca face doar la prima cheie apoi nu mai aud zgomotul !
                  Aceeasi masina am si eu din 2009 E250 204cp, aceelasi zgomot pt 2-3 secunde dupa care nu se mai aude, doar la prima pornire face asa. Cei de la reprezentanta autoklass sud mi-au spus ca trebuie schimbata distribuita..

                  Comment


                  • #10
                    Fa o "consultatie" la colegul CL600 si cere deasemenea o, oferta de pret si de la el.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      W211 / E200 Kompressor 2007 despre benzinare nu prea gasesc mai nimic pe forum asa ca am scris aici...tocmai am aflat de la cineva ca e posibil sa-mi si sarit lantul.
                      Eu nu auzeam zornaieili la pornire,in cele prime 3-4 secunde cum am auzit pe forum, masima mergea perfect, am parcat-o si dupa 3 zile cand sa plec cu ea surpriza ... nu a mai pornit... bine ca eram acasa. Am suspectat bateria ... am chemat un amic mecanic si bateria era buna si tot electricul ok. Cu bujii aproape noi.
                      Pe scurt mi-a facut un mic test ulterior, a scos o bujie, a montat un ceas special in locul bujiei si dupa ce am dat la automat concluzia a fost ca nu mai face compresie. Aveam si nivelul uleiului la minim desi am schimbat uleiul cu cateva luni in urma max 3000 km. Si nu pierde ulei ca vedeam eu .. parchez cam in acelasi loc si nu e nici o picatura de ulei pe ciment. De papat ulei stiu ca lua ceva mereu mai completam dar niciodata asa repede dupa 3k km.
                      Zgomotul la incercarile de pornire este ca invarte dar nu are destula putere sa porneasca motorul.
                      Aveam o singura problema cu martorul de motor care s-a aprins si dupa ce am schimbat somda lambda 1 ..dar masima mergea bine si am continuat sa merg in continuare cu ea asa. La tester arata ca merge sonda dar nu in parametrii maximi s-a pus problema ca poate mi-au dat sonda pt. motor de 2007 si eu am decembrie 2006 motorul... stiu ca au facut nemtii mici modofocari la motor imediat dupa lansarea versiunuii initiale din 2006.

                      Cu alte cuvinte stiu ca am scris cam mult ... imi poate spune cineva daca ar mai putea fi si altceva cu faptul ca nu am presiune la motor .. oare chiar a sarit lantul? si daca este asa ... ce recomandari aveti.. sau ce teste mai pot face in parcare pana ma voi hotara sa o tractez la service? Masina are 180.000 km.. e normal sa sara lantul la kilometrii astia?

                      Comment


                      • #12
                        Esti oftopic aici, gasesti aici f multe posturi f bine documentate despre problema ta. Ajunge sa dai cautare dupa tipul motorului - M271 -
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Parerea mea, dac o distribuie pe lan trebuie schimbata la 180000km, nu prea are rost sa se mai monteze pe masina. Care e diferenta intre lant i curea? 50000km? Si atunci unde e economia? Ca i pret nu se compara costurile sa schimbi un lant de distributie sau o curea de distributie...
                          Cei care sunt nelinistiti referitor la zgomotul care se aude la pornire, eu cred ca nu ar trebui sa.si faca prea multe probleme, cel puin nu din cauza lanului de distribuie. Eu vd normal ca motorul sa "sune" altfel pana in momentul in care uleiul urca in rampa i unge toate componentele in micare. Normal ca orice service o sa zic ca trebuie schimbat distribuia... trebuie sa triasc i ei. i trebuie sa triasc bine.


                          Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Cloegu' reblups77 fara suparare dar stii cu ce se mananca distributia la om651?Zgomotul nu e neaparat de la intinzator ci de multe ori chiar din vina lantului care efectiv se intinde!Si se intinde din motive lesne de inteles printre care si mentanta.Personal am avut la reparat nu la motor masina cu 396000 si lant de fabrica!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Probabil ca lanturile la om651 sunt facute din plastilina de se intind asa usor.
                              Ai dreptate, habar nu am cu ce se mananca distributia la motoarele om651. Nu sunt mecanic, si nu m-a pricep. Dar cum am zis, asta ca nu cred ca ar fi vreo problema cu lantul de distributie la acesti kilometri, e doar parerea mea.
                              Acum lasand sarcasmul la o parte, nu cred ca Mercedes monteaza un lant de distributie care sa dureze mai puin de 200000km. Mai ales ca sunt cazuri izolate cei care se plang de aceasta problema. Nu zic nicidecum ca nu ar putea fi o problema de constructie, am auzit ca la motoarele m272 si la m273, chair s-a montat un pinion defect.
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              Referitor la faptul ca lantul se intinde din cauza lipsei intretinerii, eu am anumite retineri.
                              Salutari tuturor.


                              Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF