Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz S Klasse > Sfaturi la achizitie - S Klasse

Sfat achizitie w220 S320 defect

Sfaturi la achizitie - S Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-03-2016, 02:07 AM   #1
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default Sfat achizitie w220 S320 defect

Salutare. Sunt posesor de w203 din 2011, in 2015 martie am mai achizitionat un E200 din 2006, cu probleme minore pe care le-am rezolvat, masina de care sunt foarte multumit. Acum a aparut o asa zisa oportunitate si va cer sfatul.
Un prieten vrea sa-si vanda masina, un S w220 din 2005. Masina o stiu de cand a cumparat-o (2012).
Am sa expun mai jos problemele existente in momentul de fata si ce s-a schimbat pana acum la masina.
Probleme:
- cutia de viteze / convertizor - abia se misca de pe loc si trebuie turata destul de rau
- calculator scaun sofer - nu se misca in nici-o directie (bine ca e intr-o pozitie confortabila pentru condus)
- nu mai are filtru de particule
- scoate fum daca o turez pe loc (3500/4000 rot) , de culoare usor albastruie sau albicioasa(parca) combinat cu negru
- la pornire(rece) ceva zgomote suspecte in dreptul pompei de servo-directie care dispar dupa cateva minute
- daca sta mai mult de 5-6 zile se lasa de tot (lipita de pamant)
- cateodata o gasesti ridicata, cateodata o gasesti lasata doar pe o parte, cateodata o gasesti in pozitie normala dupa o noapte de stat
- din cand in cand unul din faruri se stinge (aleator)
- funtia de soft-close nu functioneaza (el nici nu stia ca are asa ceva ) si mai nou nici portbagajul nu se mai inchide/ridica (nu se mai inchide deloc, nu face clanc)
- Incazirea / ventilatia scaun sofer nu functioneaza (banuiesc ca este legata intr-un fel de acelasi calculator care misca scaunul)
- Aerul conditionat nu functioneaza desi compresorul merge si are freon (daca o duce la tester, ii reseteaza baiatul ala nu stiu ce si merge aerul cond 2 3 sapt, dupa care iar nu mai merge; ramane aprins ledul rosu care iti indica ca nu merge compresorul-un fel de ECO- si nu se mai stinge neam)
- oglinda de la sofer sparta
- ceva becuri arse pe la stopuri
- martor SRS aprins
- una sau mai multe bujii arse (se aprinde bobina pentru cateva secunde dupa pornire)
Ce s-a schimbat:
- Injectoare S/H
- Pompa inalte S/H
- Perne de aer S/H
- Garnitura chiulasa - noua
- Articulatie fata - noua
- cutie viteze (asta e a doua care s-a stricat) S/H
- Becuri faruri xenon originale
Inca nu am pus un tester pe masina. Defectele sunt constatate impreuna cu propietarul. Masina zace intr-o curte din noiembrie anul trecut.
Pretul de vanzare este de 5000 ron
In rest e o masina ...curata
Ma leg la cap ? sau reusesc cu ceva investitii sa ma bucur de confortul unei masini al care-i pret a fost de peste 60.000 de euro ?
Multumesc si astept cu drag parerile voastre.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2016, 15:42 PM   #2
sixone
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 110
:
[Senior Member]
Default

Pai trei sferturi din masina nu merge Daca ai timp/bani si inclinatii tehnice s-ar putea sa o scoti la capat cu ea.. Altfel eu cred ca vei cheltui mai mult pe reparatii decat daca ai lua diret una in mintile ei. Partea buna la afacerea asta e ca poti sa-i pui piese noi si sa ai garantia ca n-o sa mai crape un curand.. Dar din cate zici va trebui sa umbli la motor ca mananca ulei, la suspensie si la cutie care-s cele mai costisitoare, in rest la electrica la fel, schimbat tot felu de module (cred va trebui sa le iei tot SH - unul nou e cat toata masina) pana merge totul...
sixone is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2016, 19:19 PM   #3
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

In primul rand m-am gandit asa. Sa curat si sa schimb garniturile valvelor din cutie. Sa schimb placa cu conectori sa curat bine tot corpul, asamblat la loc si facut o proba. Pe urma mai vedem. Pare o treaba destul de usor de facut , cu atentie si migala.
Din moment ce masina sta ridicata cateva zile la rand fara probleme o sa verific distribuitorul de aer (cel cu multe valve). Se poate inlocui cu unul SH (300 ron) si iar e o treaba destul de usoara. Desfacut cel SH, curatat verificat si montat pe masina. Necesita, la fel, atentie si migala dar cred ca pot economisi destul de mult, daca as reusi sa rezolv problemele astea doua(cutia si airmaticul). Un set de garnituri pentru valvele de la cutie nu costa mai mult de 35-40 de ron, originale, iar placa cu conectori este 240 de ron.
Este un proiect destul de indraznet, banii nu ma dau afara din casa, dar parca as prefera sa stiu ca totul este facut de mana mea.
Am sapat destul de mult pe net dupa tot felul de piese si spre uimirea mea am gasit destule componente de care as avea nevoie la preturi derizorii (SH), mult mai mici decat la alte marci(VW, AUDI, OPEL)
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2016, 19:53 PM   #4
sixone
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 110
:
[Senior Member]
Default

Well.. dupa cum ziceam, daca ai timp si te apuci sa repari singur la ea atunci se merita. Pai ce sa zic, spor la mesterit Daca o iei sa ne anunti cum ai rezolvat problemele.
sixone is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2016, 20:53 PM   #5
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Multumesc ! Cu siguranta am sa postez ce fac, poate ajuta si pe altcineva .
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2016, 00:31 AM   #6
daniel_tandara
Senior Member
 
daniel_tandara's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Tulcea
Motorizare : 320 CDI
Age: 31
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

Gandeste-te in primul rand la sanatatea ta. O astfel de masina te poate baga in spital daca esti mai impulsiv de fel.
daniel_tandara is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2016, 16:02 PM   #7
george_b_20
Junior Member
 
george_b_20's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Iasi
Motorizare : 2.0 Kompressor
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Colegul dinaintea mea are dreptate. Daca nu dispui de finantele necesare, si mai ales timp, va fi un sac fara fund.

Am avut multe masini, atat persoanale cat si la firma mea. Am avut multe probleme - schimbat motoare, cutii viteze, rugina, electronica, de toate.
Crede-ma ca timpul pe care ti-l va lua aceasta masina nu ti-l va mai da nimeni inapoi, chiar si daca este la nivel de hobby. Vei ajunge sa cunosti toate service-urile din zona ta si toti mecanicii.

Detaliez sumar, pareri pur-personale:
- cu siguranta tb. sa te uiti dupa o cutie de viteze SH (incearca Ebay, ceva cu garantie)
- fumul ala albastrui-negru nu e bine deloc. Daca zici ca s-a schimbat si chiuloasa, din punctul meu de vedere problemele sunt complexe ...
- zgomotele de la servo pot fi de la curele, de la pompa sau altele. As verifica in prima faza nivelul de lichid, apoi as lua curelele la verificat sau furtunele.
- martos SRS - deja situatia nu-mi place deloc ....
- la fel si cu pernele.

Este o vorba pe aici pe forum - "nimic nu este mai scump decat un mercedes ieftin".

Bafta iti urez, daca te inhami la acest proiect.
george_b_20 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2016, 17:38 PM   #8
alex.marian
Senior Member
 
alex.marian's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Sibiu
Motorizare : 3222 CDI
Age: 42
Posts: 156
:
[Senior Member]
Default

Salut. Eu zic sa nu te apuci !! Sunt in asentimentul colegilor ...
Detin un W220 320cdi, din anul 2000 si pot spune ca am fost norocos, pentru ca functioneaza totul pe ea in conditii foarte bune ! Am mai facut cate ceva pe la ea, dar lucruri minore. Motorul si cutia functioneaza foarte bine. Masina are 330000km Nu m-as mai desparti de masina asta, fac foarte multi km cu ea ( 13000-14000/luna) si nu am nici un fel de problema. Īntrebarea mea este: cum de are atatea probleme fiind mult mai tanara decat a mea ?!? A fost prost facuta ... Motorul ala este terminat, consuma mult ulei, cutia la fel. Uita de ea ! Bafta
alex.marian is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:17 AM   #9
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Am revenit. In ciuda sentimentului meu de retinere, am luat-o.
Acum o sa va spun ce si cum pe parcurs ce le voi rezolva.
Cert este ca fum nu mai scoate. Nu s-a schimbat garnitura de chiulasa(am inteles eu gresit). Are filtru de particule imbacsit (cica d asta scotea fumaraul ala). Maine ma duc din nou la atelier sa verific cutia, care chipurile pare buna. Problemele ar fi de la convertorul de cuplu. In rest ...e superba !
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 11:07 AM   #10
sixone
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 110
:
[Senior Member]
Default

S-o stapanesti sanatos, pune niste poze cu ea
sixone is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 11:41 AM   #11
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Multumesc ! Am sa pun in curand. Intai sa o fac deplasabila .
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 18:43 PM   #12
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Revin cu detalii. Cutia nu avea ulei aproape deloc. Am completat aproape 5 litri si acum merge absolut impecabil. Motorul nu scoate fum absolut deloc. Luni fac schimbul de ulei si filtre la tot ce se poate( cutie, motor, frane, servodirectie. Si sapam mai departe.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 22:03 PM   #13
broscutza2001
Senior Member
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 26
Posts: 1,940
:
[Senior Member]
Default

Daca nu mai era ulei verifica sa nu piarda pe undeva.Schima tot uleiul la cutie si fai si o spalare daca tot a stat pe dreapta si a mai avut probleme.Filtru si garnitura noua la cutie neaparat.Pune totul OEM.

Last edited by broscutza2001; 05-21-2016 at 22:07 PM.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 01:36 AM   #14
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Cutia pierde ulei pe la conectorul vietii. Ma duc luni la mercedes sa iau conector joja si ce mai trebuie. Intre timp am rezolvat si AC-ul dupa tutorialul asta : https://www.youtube.com/watch?v=KfG65t9Wrmo
Lipseau si 150g de freon. L-am umplut , nu are pierderi, merge foarte bine.
Dupa ce schimb uleiurile si filtrele, o sa inspectez problema cu ABS-ul, ESP, etc. Ii fac calibrarea prin rotirea volanului stanga dreapa, totul e ok vreo 10-15 min, dupa rare se reaprind toate astea la bord , si volanul se invarte greu. Revin luni cu detalii.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 05-29-2016, 04:33 AM   #15
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Am schimbat senzorul de ABS si acum volanul merge exact cum trebuie. Am schimbat pompa de apa. Ueiul din cutia de viteze are un aspect maroniu inchis dupa doar cateva zile , ceea ce inseamna ca exista o problema. O sa desfac cutia sa verific. La articulatia spate exista putin joc la o busca destul de mare. Am comandat-o pentru luni. Scaunul de la sofer acum functioneaza perfect, dupa o curatare serioasa a butoanelor de pe usa(date jos si spalate cu alcool izopropilic). Nu se mai lasa pe burta peste noapte (un fir rupt de la un senzor care se afla in spatele rotii, banuiesc ca e un senzor de nivel ceva).
Cam atat pentru azi
Usor ,usor o aduc pe linia de plutire.
PS :
am comandat discuri si placute parte fata, tot pentru luni.
Am constatat ca pierde motorina pe la furtunasele de retur (are niste T-uri din plastic , unite de niste furtunase). Ma duc sa le iau originae de la mercedes.
Injectorul 5 are o corectie de -2.55(probabil va trebui schimbat la un moment dat). Restul intre +0.2 si -0.3

Last edited by cristiandvd; 05-29-2016 at 04:37 AM.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 05-29-2016, 20:31 PM   #16
PapyVicK
Senior Member
 
PapyVicK's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Italy(PV)
Motorizare : 2200 cdi
Posts: 417
:
[Senior Member]
Default

Felicitari pentru rabdare si succes in continuare! Asteptam topic de prezentare cu poze!
__________________
Oo\=|=/oO
PapyVicK is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2016, 01:00 AM   #17
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

Salutare! Am desfacut cutia bucata cu bucata, inclusiv corpul de valve desfacut fiecare arculet in parte, am spalat-o si am montat-o la loc. Am pus 9 litri de ulei 236.14 plus un aditiv de cutie de la Liqui Molly. Este a treia zi de probe. Schimba perfect, nici nu se simte, uleiul si-a pastrat culoarea rosie. Am schimbat furtunasele de retur si nu mai pierde motorina. Sunt ceva probleme la articulatia pe spate dar nimic grav. Am rezolvat si cu SRS-ul , nu statea mufa bine infipta in soclul ei.
In schimb mi s-a intamplat o chestie extrem de ciudata. Display-ul de la bord, intr-o dimineata s-a vazut fix invers, de parca cineva a desfacut bordul si la pus cu susul in jos.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2016, 14:53 PM   #18
broscutza2001
Senior Member
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 26
Posts: 1,940
:
[Senior Member]
Default

Ai facut ceva poze la demontare/montare?E o operatiune foarte complexa ceea ce ai facut tu?Ma intereseaza sa fac aceeasi chestie la copul de valve si sa stiu la ce sa ma astept.Vin schimbate ceva garnituri cand desfaci?
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2016, 15:05 PM   #19
cristiandvd
Member
 
cristiandvd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3222 Diesel
Age: 39
Posts: 71
:
[Member]
Default

N am facut poze pt ca este irelevant. Nu as sfatui sa se umble la cutie daca nu ai ceva cunostinte. O curatare a cutiei dupa 250 300 de mii de km nu i un lucru rau, dar fa o doar daca este necesar. A mea era f murdara si s a mers fara ulei. Sincer nu stiu cum a scapat intreaga.
cristiandvd is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2016, 22:38 PM   #20
broscutza2001
Senior Member
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 26
Posts: 1,940
:
[Senior Member]
Default

Voiam sa curat doar blocul de valve si atat.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
achizitie, defect, s320, sfat, w220


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 16:53 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints