Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie W204 C180 CDI - 2011-

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie W204 C180 CDI - 2011-

    Salutare tuturor,

    De ceva timp caut un W204 facelift si am ajuns la concluzia ca nu poti gasi o masina buna in tara .
    Singura alternativa a ramas Germaia unde urmaresc de ceva timp marile siteuri de masini dar din cauza bugetului (aprox 12.000 net ) si a km (pana in 125.000) se pare ca singura motorizare pe care o gasesc este C180 CDI.
    Stiu ca acest motor este o versiune a dieselului 2.2 OM 651 doar cu un downtunning din soft si cam atat pentru ca informatiile chiar si pe internet sunt foarte limitate pentru aceasta motorizare.
    Va rog sa imi oferiti niste pareri/sfaturi despre acest motor .
    Oare este mai bine sa astept pentru un C200?

    Multumesc,

    ps: Ex masina 1
    Ex masina 2
    Last edited by Hangu; 05-30-2016, 09:10 AM.

  • #2
    C180 din punctul meu de vedere e cam slab ca putere, nici C200 nu te da pe spate, dar e acceptabil. Daca nu vrei sa astepti, sfatul meu e sa cauti C200 la un numar mai mare de km si te vei incadra in pret. Un numar mai mare de km, atata timp cat sunt reali, nu sunt o problema. Prietena mea si-a cumparat acum un an jumate un C200 facelift din 2011 care avea atunci 160000km, acum are 180000km, functioneaza impecabil, nu s-a schimbat nimic la el (doar ulei si filtre) iar eu am un E w211, pe care l-am cumparat la 120000km, iar acum am 250000km si am schimbat doar cateva bucse si un brat. Important e sa fie km reali. Cand auzi ca se plang altii de probleme la un nr relativ mic de km, sunt sanse foare mari ca acea masina sa aibe defapt cu 100-200000km in plus in realitate. Cauta bine in Germania, cauta masina cu reviziile facute la reprezentanta ca sa poti verifica km din tara, iar in cazul asta nu e nevoie sa iei numaidecat de la reprezentante Mercedes, masina prietenei mele a fost cumparata de la un parc auto al unui turc, dar avea toate reviziile facute la reprezentanta. Din punctul meu de vedere in tara sansele sa gasesti masina cu km reali sunt foarte aproape de zero.

    Comment


    • #3
      W204 c200 kompressor nu doar ca impresioneaza ci uimeste pe langa w211 e200 kompressor.Le detin pe amandoua si greutatea mai mica a c-ului si probabil puterea putin mai mare il fac un adversar destul de redutabil pe strada chiar daca pierde de capitolul spatiu si comfort.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by broscutza2001 View Post
        W204 c200 kompressor nu doar ca impresioneaza ci uimeste
        In topic se vorbea de motorizarile diesel (C180, C200 cdi).

        Comment


        • #5
          Am vazut dupa!My bad scuze!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Din experienta mea.

            Sunt la a patra masina seccond din care ultima un C180 CDI Break 2011 luata direct de mine din Germania. Celelalte trei le-am luat de la Tiriac Auto Rulate, nu stiu daca erau reali km dar cat le-am tinut nu m-au lasat si nici defecte ascunse n-au avut. Acum, acest dealer a c-am cazut, oferta mica. Baietii dau din umeri daca ii intrebi de ceva mai cat de cat. Asa ca, am ajuns la concluzia logica ca cea mai sigura si profitabila varianta este sa te duci tu sa o cumperi direct din Germania si sa spun de ce.

            Daca o iei din Romanica, si este adusa, n-ai nicio garantie ca ceea ce-ti vinde, este real. Doar cu VIN ul mai ai o sansa daca este in sistem. Daca nu, e groasa. Daca e luata din prima in Ro, atunci sansele sunt mai mari sa-ti pice articulatiile mai devreme ca cea de afara datorita drumurilor chiar intretinuta la reprezentanta si chiar Mercedes sa fie. Orice ai spune, o masina tine mai bine pe autostrada si fara praf decat in gropile de prin tarisoara noastra draga.
            La intoarcere, la service in Ro, la schimb de ulei, langa mine a venit un C200 frumos, negru, dotat. La pus pe tester si baiatul a inceput sa rada. Asa am aflat ca era adusa, luata de un romanas de la un alt romanas care-i spuse-se ca C ul are 160 de mii si... ce sa vezi, avea 550 de mii. Tot din 2011. Partea frumoasa este ca masina chiar era ok, cu amotizoarele originale, doar km nu

            Asa ca, am citit si eu pe net, m-am informat pe la samsari cunoscuti sa aflu la ce sa ma uit, unde sa caut si am ales Dortmund ca baza. Pana sa ajung mi-am facut o lista scurta pe mobile.de cu preferintele si pe o raza de 200 km in jurul orasului. Preferintele erau simple: sa fie automata, minim 2011, max 15 mii Euro, max 125 mii km, carte service si dealer neamt.
            Acolo, am inchiriat o masina, 50E/zi si m-am cazat la un hotel cu 40E/zi. Am stat 3 zile si am vazut 5 masini din lista, 3 C uri si 2 B uri mai noi. Din cele 5 doar cea pe care am si luat-o apartinea unui dealer neamt. El m-a ajutat cu actele, i-am platit online, cu TVA ca altfel nu dorea.

            Inainte sa o iau, chiar neamt fiind tot am luat VIN ul si m am dus singur la reprezentanta si am aflat ca ceea ce spunea era adevarat. Am luat-o la 103 mii km. Merge asa cum trebuie, c-am puturoasa la depasiri caci are doar 88 KW dar n am gasit conform cerintelor un 200 sau 250. M am multumit cu ea pentru ca era reala si nici 19 ani nu am.

            Asa ca, recomand oricui sa mearga direct, pe criteriile spuse mai sus si fara turci, polonezi sau mai stiu eu ce in combinatii. Chiar si nemtii te ard dar, daca VIN ul vorbeste atunci ai o minima garantie. Banuiesc ca e greu sa modifici in sistem dar .... mai sti...
            Last edited by tuca; 06-19-2016, 18:23 PM.

            Comment


            • #7
              Despre motor.

              Am avut inainte un C200 cu 140 CP si un Outlander cu 177 CP deci pot sa fac o comparatie. Ambele mancau asfaltul dar uite ca asta m-a dus la o reparatie de 3000 de euro dupa ce am pocnit o Skoda in spate, "ca mergea prea incet" . Dezavantajul puterii. C ul asta de 120 CP isi face treaba ca si cum as fi o batranica care se duce la piata Duminica, c-am asa merge. Fara fite si figuri, cinstit, calm, cu nervii relaxati caci oricum ne vedem la stopul urmator. Din ce stiu, avand CP mai putini pe acelasi motor de 2.2 uzura e mai mica, deci avantaj eu, dar cum peste 2 ani o schimb, nu cred sa ma folosesc de marele avantaj al lipsei uzurii.

              Probabil ca daca voi gasi un 250 conform criteriilor am sa fiu fericit dar... daca nu-l gasesc si n-am alta varianta, raman cu ce are piata, doar sa fie reala. In concluzie, C180 CDI facelift, arata foarte bine, si afara si in interior, chiar mai bine ca unele noi, dupa mine. O putere decenta, consum foarte mic afara, costuri mai mici cu taxele, cu pneurile, cu franele si ... mai putine tamponari din vina ta!

              PS Am uitat sa spun ca masina e produsa pentru Germania!
              Last edited by tuca; 06-19-2016, 18:55 PM.

              Comment


              • #8
                Sfatul meu este sa renunti la pragul de 120.000 km si sa te indrepti catre 220 sau 250 CDI ! O masina intretinuta care are si 180.000 km face toti banii! Aici vorbim de Mercedes, nu de alte cazane! Eu am luat de la un dealer Mercedes din Germania un C250 4Matic, kitt AMG, 193.000 km la bord cu 12.500€ fara tva! Masina impecabila, nu simti numarul de km! Bafta!

                Comment


                • #9
                  Nu as lua c180 never,am condus una manuala si era praf la depasiri!Minim c220 daca nu 250 cum spune si colegul mai sus.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hangu View Post
                    Salutare tuturor,

                    De ceva timp caut un W204 facelift si am ajuns la concluzia ca nu poti gasi o masina buna in tara .
                    Singura alternativa a ramas Germaia unde urmaresc de ceva timp marile siteuri de masini dar din cauza bugetului (aprox 12.000 net ) si a km (pana in 125.000) se pare ca singura motorizare pe care o gasesc este C180 CDI.
                    Stiu ca acest motor este o versiune a dieselului 2.2 OM 651 doar cu un downtunning din soft si cam atat pentru ca informatiile chiar si pe internet sunt foarte limitate pentru aceasta motorizare.
                    Va rog sa imi oferiti niste pareri/sfaturi despre acest motor .
                    Oare este mai bine sa astept pentru un C200?

                    Multumesc,

                    ps: Ex masina 1
                    Ex masina 2
                    Te contrazic , si in romania gasesti masini mai ales daca e vorba de mercedes dar trebuie sa ai rabdare multa, eu am cautat 5 luni dar am gasit si sunt f multumit w204 c200 kompressor, iar de afara am luat tot un mercedes la care sincer am pierdut bani dar m am ales cu plimbarea olanda amsterdam, dar stii , fiecare cu norocul lui ,pana la urma urmei ai nevoie si de putin noroc.

                    Comment


                    • #11
                      Aș lua doar C220 sau C250 4Matic.
                      Coadă

                      Comment


                      • #12
                        sfaturi de la cineva care stie ce vorbeste, zic eu

                        -c200 136cp trage peste a4 143cp sau vag (passat/skoda) 140cp datorita NM 359 mai exact ai MB si faptul ca trage de la turatii f joase. In opinia mea trage f aproape de 320d fie ca e 163 sau 184cp ambele avand 380NM. Trage la fel pt ca trage de la 1600rot/min fata de seria 3 care trage de la 2600rot/min
                        -MB e mai zgomotos decat Audi si decat BMW ambele motorizari 2.0 nu vb de 3.0 dar nu are problem gen volanta Audi ori distributie BMW
                        -c180cdi are 300NM si 120cp pune cuplu jos de la 1400rot/min ceea ce este f bine in domeniu. prin comparatie 2.0 316d de la BMW are numai 260NM. 2.0CAGC 120cp de la Audi e mai slab. Eu zic ca merita acest motor daca are istoric complet. Cine vrea ceva sport normal c220 sau c250 cu pretul aferent.

                        -Eu as lua c180 e mai mult decat e nevoie in Romania.

                        Acum despre achizitia din Germania direct. Cel mai sigur e noua din fabrica si am lamurit situatia. in rest jafuri e plin si prin Germania de ele cu exceptia reprezentantelor in adevaratul sens al cuvantului unde masinile sunt infinit mai scumpe. Gen masina care in tara o cumperi cu 14mi acolo se cumpara cu 17+drum cca 18mi (n.r. e doar un exemplu).
                        Achizitia din Romania - din experienta de piata Pitesti/Galati/Focsani 11 din 10 masini masluite. Cluj- majoritatea reale dar km 180mi in sus si Bucuresti masinile real sunt nemasluite dar in anunturi se minte grosolan.

                        Masinile din tara (exista si exceptii insa 90% din cazuri nu exista comparatie cu cele recent aduse).

                        Cand vine vorba de samsari cumparati masina nu omul- sariti peste ipochimen (majoritatea sunt semi-gorile) si verificati ce marfa are cum? simplu iei seria verifici istoricul la reprezentanta -DONE. SIMPLU. Pasul 2 te uiti sa nu fi fost indreptata cu ciocanul daca ai ochi daca nu rogi un prieten care a mai vazut masini ori o duci si vizual la reprezentanta.
                        ATENTIE!!! majoritatea reprezentantelor nu sunt DALAI LAMA sunt niste baieti cu 15-20 mil/luna care leaga o mufa la masina si citesc ce apare pe un ecran nu minti lminate si cu siguranta dorm bine si fara grija viastra ori ce cumparati voi asa ca nu va incredeti 100% decat in ce vedeti si ce spune ISTORICUL SERVICE de afara. Atentie la ultima intrare cu mai mult de 6luni pe afara ca se dau km inapoi pana unde se vede (ex: intrare cu 10 luni in urma la 140mi.. masina are acum 190mi el ii da inapoi la 143mi)

                        Lumea in general e retardata dar mai mult nepriceputa.
                        Parasiti gandirea de turma luati ce verificati nu cumparati clisee.
                        Inteligenta in lume se plateste apoi prostia e scumpa rau

                        Comment


                        • #13
                          Frumos spus .

                          Dar ce te faci cu mentalitatea romanului care vrea MB, Audi , BMW la 11.000 euro full de full , chilipir .

                          Sau cand un propietar, cere un pret corect pe masina din dotare , masina luata de noua , intretinuta corect , km reali si amatorii de chilipir " e scumpa sefu' , nu are navi mare , piele ,trapa , automata " , desi ei nu-si permit nici o revizie la masina....

                          Asta e cererea , km masluiti , chilipir , pret mic dupa care soc si groaza.

                          Comment


                          • #14
                            Eu în România nu am gãsit o mașinã cat de cat ok.Masina second fãrã garanție e loterie.

                            Comment


                            • #15
                              cn doreste sa cumpere si nu se pricepe sa mi dea un mesaj privat. GRATUIT pot ajuta cu sfaturi concrete. In mare reteta e urmatoarea: masina recent adusa, verificata seria, verificata vizual de cineva care a vazut MULTE masini in viata lui si care poate aprecia gradul de uzura estetica al masinii in raport cu altele second hand. Masinile dupa 2011 isi fac singure diagnoza cata vreme nu raporteaza nimic in bord si la proba de drum cnva priceput nu observa nimic anormal testul in reprezentanta nu e neaparat necesar. VERIFICAREA seriei este insa OBLIGATORIE. cand sunati un vanzator primele intrebari obligatorii:
                              1. Cati km are pe bord in ziua apelului telefonic (se declara de obicei 159mi 169mi 179mi masina avand pe bord cu 3,4,5 sau chiar 30 mi mai mult )
                              2. Ultima intrare care apare pe serie data si nr km (daca nu stie e grav un vanzator trebuie obligatoriu sa stie ce vinde, bn probabil stie da se face ca ploua ca nu l avantajeaza adevarul)
                              3. Masina are parti revopsite care se observa evident.
                              4. ERORI de orice fel reportate de masina in ziua apelului (inclusiv si un bec ars)
                              mentionati ca un euro nu pleaca din buzunar pana nu se obtin toate aceste informatii in mod corect
                              Probabil 70-80% va vor spune mars in telefon (nimic mai bine aceia sunt si cei care cauta prosti nu oameni citavi mintal). Din restul unii vor incerca sa minta frumos altii vor vinde exact corect un lucru si ramane sa apreciati daca merita ori nu pretul cerut.
                              In final poate sa fie vina vanzatorilor dar idiotii care cumpara vise sunt cei mai vinovati Cu toata dragostea.
                              Se gasesc in Romania masini la preturi ff bune (ma rog daca sa zicem un c din 2011 c200 costa cel mai ieftin 14mi "pe net" sa zicem una buna nu va costa 13800... dar un 14800 se poate n.r. exemplu). Timpul de asteptare pt a gasi ceva bun si corect 2-4 saptamani si cam 100-150eur aruncati pe verificari de serii aiurea pana prinzi ce trebuie, o verificare de serie costa 30-100RON).
                              Last edited by wreiceva; 07-26-2016, 16:28 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF