Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie : Smart sau A 140 ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mircea600sel View Post
    Consuma vreo 8-9 ,depinde de marimea de la picior al conducatorului.Cum poti sa afirmi ca 4 usi nu sunt ok?A mea are si motor de masina ,1600cmc ,nu 700cmc.Pot sa si depasesc masini.

    Smartul are portbagaj?Poti sa pui ceva in spate?Sau locul de care vorbesc e unul si acelasi?

    Si daca sta in Bucuresti ,ce?Si eu stau in Timisoara.
    8-9 asa putin?
    Smartul suge 6-7. Daca ma dadeam rotund, as fi putut spune ca ceilalti ca ar consuma 5
    Si cu smartul poti depasi masini.
    Are si portbagaj, poti pune suficiente in spate: 12 baxuri de apa la 0.5 si mai intrau.

    Eu unul am luat smart si nu A classe pt ca mi-a placut mai mult, ca si practicalitate.
    Cand vreau sa merg cu "masina" merg cu Mercedesul pe care-l am.
    Cand am treaba si ma grabesc, merg cu Smartul.

    PS: Timisoara nu-i Bucuresti in ceea ce priveste locurile de parcare si nebunia de pe strazi.

    @jasu: un motor reconditionat cap coada costa 500 euro! E asa mult?

    Comment


    • #17
      Cezare, o reconditionare la doi ani cum iti suna ? Le-am avut la strada la agentiii mei. PACOSTE. La Casa Auto si la un service multimarca sunt peste 10 Smart-uri. Toate cu probleme la motor .Astea nu-s povesti .La ei imi fac intretinerea la flota .Stiu cu ce se ,,mananca''.
      Drumuri bune.

      Comment


      • #18
        Clar este net superior a-klasse in comparatie cu smartul !!
        Eu sincer nu inteleg ratiunea .. de ce sa cumperi , pentru o diferenta de 1-2 l la suta de km , o "cutie" in locul unei masinute ? Luand in calcul ca la aprox acelasi consum si taxe caci diferenta nu e mare , de ce sa nu optezi pentru o masina cat mai mare ? In plus cred ca ar trebui sa iei in calcul posibilitatea unui eveniment rutier : cat de "sifonat" iesi dintr-un smart in comparatie cu a-klasse ? Asta pe langa problemele foarte multe si frecvente pe care le are smartul ..
        Succes in alegeri !

        Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #19
          motorul trebuie refacut la 100.000.
          P-asta nu o stiam ! .
          A Class este, de departe, alegerea pe care as face-o Eu. Spatios la interior, suficient cat pentru patru persoane, destul de usor de parcat si sprintena in oras. Pe langa cele spuse de colegi, nu lasa deloc impresia de fragilitate de la 130km/h in sus.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Originally posted by mircea600sel View Post
            A class 100% .

            Detin un astfel de model si iti pot spune ca este excelent de oras.Smartul e prea mic.Motorul e prea mic .Mai repede ai sa revinzi un A class decat un Smart.

            Am 7 luni de cand am luat masina (A160 cutie semi-automata) si nu am bagat nici un euro in ea.
            Consuma putin,spatiu mult mai mare decat in Smart,are 4 usi in loc de 2.Impozit mic,asigurare mica...e super tare.

            Bafta !
            Asta e...a ta are cutie semi-automata iar cea pe care am prezentat-o manuala...in Buc este extrem de confortabil sa ai cutie automata, mai ales pentru o femeie care nu este un as al volanului.
            Masina arata bine, a avut doar 2 proprietari, dar anul de fabricatie (1999) si nr relativ mare de km ( 134000) imi da de gandit; parca n-as vrea sa incep sa pierd timp si bani prin service-uri.
            Mai caut!
            Multumesc tuturor pt input-uri!

            Comment


            • #21
              Originally posted by dbonddental View Post
              Asta e...a ta are cutie semi-automata iar cea pe care am prezentat-o manuala...in Buc este extrem de confortabil sa ai cutie automata, mai ales pentru o femeie care nu este un as al volanului.
              Masina arata bine, a avut doar 2 proprietari, dar anul de fabricatie (1999) si nr relativ mare de km ( 134000) imi da de gandit; parca n-as vrea sa incep sa pierd timp si bani prin service-uri.
              Mai caut!
              Multumesc tuturor pt input-uri!
              Are mai mult de 134.000 km.Masina asta mai duce mult si bine.Cauta una cu cutie semi-automata.O sa-i placa la doamna ta,mai ales ca ambreiajul e problema la doamne (cele semi-automate nu au ambreiaj)

              Bafta!

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #22
                Am gasit acum una cu cutie chiar automata, cam la acelasi pret dar 150k.
                O sa vorbesc cu omul si va tin la curent.

                Comment


                • #23
                  Pentru o doamna, cea mai buna cuite e cea automata. Ca a mea. Nu o vand inca... si sigur nu ieftin.
                  Dar trebuie sa atrag atentia asupra consumului marit cu aproape 1 litru, fata de cel cu cutie manuala. La A140, la A160 diferenta ar trebui sa fie mai mica...
                  Cand cumparati masina uitati-va foarte atent la starea furtunelor si nu dati banii pana nu faceti un test cu star 3. Cautati-l pe Mario...
                  Bafta.
                  PS la km de pe bord mai adaugati 30-50000. Ala este cel real.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by adip1962 View Post
                    Pentru o doamna, cea mai buna cuite e cea automata. Ca a mea. Nu o vand inca... si sigur nu ieftin.
                    Dar trebuie sa atrag atentia asupra consumului marit cu aproape 1 litru, fata de cel cu cutie manuala. La A140, la A160 diferenta ar trebui sa fie mai mica...
                    Cand cumparati masina uitati-va foarte atent la starea furtunelor si nu dati banii pana nu faceti un test cu star 3. Cautati-l pe Mario...
                    Bafta.
                    PS la km de pe bord mai adaugati 30-50000. Ala este cel real.
                    Da, stiu problema cu consumul, ambele masini pe care le detin sunt sau automate sau triptonic.
                    Acum ma uit la A 160 si sigur o sa o duc la testare, depinde insa unde o sa gasesc masina.

                    Comment


                    • #25
                      Exista modelul elegance cu incalzirea in scaune si radio cd. Este beton!
                      Atentie ca am vazut si niste variante de Ak cam ciudate. Cu usi mai mici decat normalul in fata si mai mari pe spate... In rest fiind la fel... Foarte ciudat!
                      Nu va feriti de trapa, daca nu curge.
                      Bafta!
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Atentie ca am vazut si niste variante de Ak cam ciudate. Cu usi mai mici decat normalul in fata si mai mari pe spate... In rest fiind la fel... Foarte ciudat!
                        Sunt variantele "L" , la care usile din spate sunt la fel de mari ca si cele din fata, implicit lungimea totala a vehiculului este mai mare.
                        Ca tot a venit vorba, intre A140 si A160 balanta ar inclina spre ultima din ele: 20 cp in plus, aceleasi dotari, diferenta de consum fiind insignifianta.
                        Eu zic... feriti-va de trapa, pana la urma va curge (cum toate lucrurile au un sfarsit) si reparatia stiti dvs. cat este .
                        Seara faina!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Buna ziua,A klass fara doar si poate este parerea mea.Am avut A170 cdi fost taxi in germania si nicio problema la masina.Ar merita Smartul daca ar avea un consum mai mic si nu unul de A klass plus ca Smart sub 100000 km rar gasiti de daca il cumparati luati unul cu motorul refacut sau daca nu pregatiti-va sa il faceti.Concluzia A klass nu cutie de cibrituri(Smart)

                          Comment


                          • #28
                            Eu nu vad cum un A class ar consuma 6-7 in oras, mai ales in Bucuresti.
                            Cine vrea masina practica, pentru a parca usor si a te strecura repede, alege Smart.
                            Cine vrea o semi masina, cu 4 usi, portbagaj, motor mai mare, posibilitatea de a merge si in afara orasului cu ea, isi ia A class.

                            Eu unul n-am nevoie de masina de iesit, avand deja una.
                            Deci, pentru cel ce mai are o masina cu care sa mearga in concedii, deplasarii si altele, Smartul este alegerea desteapta si nu o masina normala.
                            Pai ce fac? Am 2 masini ce fac acelasi lucru?
                            Ca si cu A-class si cu una mai mare tot aceleasi probleme am in trafic: parcare, deplasare, s.a.
                            De ce as face asta?
                            Daca este unica masina pe care o am, tampit sa fiu sa iau smart, cand la banii aia gasesti o masina mai confortabila, mai bine dotata, mai versatila si mai mare.

                            PS: cati din cei ce aveti A class mai aveti si alta masina pentru alte utilizari?

                            Comment


                            • #29
                              Cezar tot o ti pe a ta, eu te inteleg, esti fan smart si cu asta basta!
                              Dar, Ak a fost conceputa initial ptr. oras si ptr. femeia germana sau occidentala. Care isi duce copii la gradinita/scoala, apoi in supermarket etc... ai inteles ce vreau sa spun...
                              Smart, ca si concept, se adreseaza in special tinerilor fara griji prea multe...
                              Aici sunt diferentele si de aici pleaca totul!

                              Laur nu sunt de acord cu parerea ta. Odata si odata orice se strica, nu numai o trapa. Cat oi fi eu de experimentat (ca sa nu spun in varsta), pot insa sa-ti spun ca am fost uimit de senzatia care o ai in ak cu trapa deschisa. Face toti banii!
                              PS. acest concept lamelar (dar un pic transparent) de trapa l-am mai vazut pe fiat... nu arata deloc rau...
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment


                              • #30
                                Tatonez in prezent trei A 160 Elegance, doua din 1999 cam pe la acelasi pret (2000 e) si cu km de 150k si 190k si un 2002 cu 90k la aprox.3000 e, toate cu taxa timbru inclusa.
                                As prefera-o pe ultima dar nu m-as baga la mai mult de 2500e.
                                Va tin la curent si va multumesc pentru sfaturi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF