Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzori de parcare - montaj aftermarket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzori de parcare - montaj aftermarket

    Salut dragi colegi. Din toate postarile citite si recitite pe acest forum am constatat ca avem printre colegi multe minti ingenioase si multa lume chiar cu experienta in ale domeniului. Sunt posesorul unui MB W211 de aproximativ 1 luna si sungurl dezavantaj pe care l-am simtit dupa achizitionarea lui este lipsa senzorilor de parcare. Imi poate spune cineva, daca cunoaste, sau daca s-a mai intalnit cu aceasta problema:

    As putea monta pe ea un sistem PARCTRONICK cumparat din dezmembrari cu toate accesoriile si componentele necesare? Care a stat pe o masina identica binenteles?
    Teoretic stiu ca se poate, dar m-ar interesa o parere "patita" daca ati mai facut asa ceva sau poate daca asta faceti la service-urile pe care le aveti sau la care munciti.

    Va multumesc

  • #2
    Un raspuns la o intrebare similara cu cea pusa de tine, pe benzworld:

    Yes Its Been Done I added Parktronic to my Wifes W211...all OE MB Parts.

    You will need:

    - Front bumper inserts
    - Rear bumper Insert
    - Parking sensors
    - Sublet above parts for Paint
    - Wire Harness
    - Control unit
    - Dash and rear headliner monitors
    - Remove dash
    - remove headliner

    aprox 15 Hours Labor
    then version code it via the Star Diag
    Link: http://www.benzworld.org/forums/w211...iy-anyone.html

    Comment


    • #3
      Merci Orvo.
      Ma gandeam totusi daca imi poate spune cineva problemele reale intalnite cu acest montaj. Si daca merita efortul, in sens ca se pot monta si nu mai ai probleme cu acei senzori, ori ca s emonteaza greu si daca se monteaza mai mereu ma trezesc cu belele.


      Cred ca mai mult si mai mult m-ar ajuta sa stiu daca merita acest efort.

      Comment


      • #4
        Eu am pus de cum am adus masina senzorii de parcare si alarma. After-market. Parctronik-ul costa acum in jur de 4-5 mil cu 8 senzori( 4 fata, 4spate). Mi se pare mai simplu sa pui unul de genul asta. Cel original trebuie luat impreuna cu bandourile de pe bare am impresia.

        Comment


        • #5
          Nu sunt foarte sigur, dar am impresia ca EPC se cheama softul care imi poate da fiecare detaliu a circuitului de senzori de parcare. Daca cel care detine softul, are timp si chef imi poate pune si mie tot circuitul cu fiecare detaliu (piesa) pe care ar trebui sa o cumpar, pentru a monta un sistem de parcare original.

          Multumesc anticipat

          Comment


          • #6
            A mai apãrut ceva nou legat de subiect?
            Voi avea aceeași problemã

            Comment


            • #7
              Cred ca nu. Nu mai cauta pe original. Te complici. Baga din aia din comert. Eu asa am facut, am luat un set de culoarea masinii si am fost super multumit de 4 ani incoace. Bafta


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Pai si cum ai rezolvat cu consola centrala unde-ti arata informatiile senzorilor, ai una after market?

                Comment


                • #9
                  Cel mai bine ii poti pune pe after, cei originali costa mult si risti sa nu se conecteze cu calculatorul masinii daca ea nu a fost proiectata pt asa ceva. Eu mi am pus pe after, se gasesc in comert M5 parca si sunt aproape identici cu cei originali.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by raspaq2000 View Post
                    Cel mai bine ii poti pune pe after, cei originali costa mult si risti sa nu se conecteze cu calculatorul masinii daca ea nu a fost proiectata pt asa ceva. Eu mi am pus pe after, se gasesc in comert M5 parca si sunt aproape identici cu cei originali.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Si se poate pune parctronik (fata/spate) pe un E class fara senzori?
                    Daca da, unde ar putea fi montata consola acestora?

                    Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Pe fata nu stiu cum se face cu cei AM, insa pentru cei de pe spate eu folosesc doar beeper-ul. Semnalul sonor este mai mult decat suficient si nu mai stai in masina cu diverse accesorii dubioase.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Display ul este ca cel original si se monteaza in spate pe plafon la cativa cm de lampa iar cea de pe fata este montata pe bord.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru raspunsuri!

                          Comment


                          • #14
                            Readuc în discuție subiectul.
                            Sunt aproape de finalizarea proiectului de montarea a sistemului PTS (asistențã la parcare) OEM.
                            Etape:
                            1. Identificare mașinã donatoare - am gãsit pânã acum vreo 10 coduri pentru modulul PTS, din care doar 3 apãreau a fi montate pe Mașina mea. Nu știu dacã și celelalte ar fi fost compatibile, fapt pentru care am cautat un modul cu codul în lista pentru Mașina mea.
                            Se demonteazã de pe mașina donatoare:
                            - 6 senzori barã fațã;
                            - 6 suporți senzori barã fațã (atenție sunt numerotați de la 1 la 6 și trebuie respectatã numerotare) la pre face lift se demonteazã bandourile stânga și dreapta;
                            - cablaj senzori fațã, inclusiv clipsul care îi fixeazã mufa pe bara fațã;
                            - cablaj fațã - pleacã de sub farul stânga, trece peste pasajul roții stânga fațã, intrã în habitaclu sub bord, se desprind conectorii pentru magistrala de date CAN și panoul de avertizare fațã (de pe bord), continuã prin jgheabul pentru cabluri de-a lungul pragului stânga, urcã pe pasajul roții stânga spate, se desprinde conectorul pentru panoul de avertizare spate (de pe plafon), trece în portbagaj, se desprinde conectorul de alimentare din SAM portbagaj și ajunge la modulul PTS;
                            - modul PTS - se afla in zona SAM portbagaj;
                            - cablaj spate - pleacã din modulul PTS spre partea stângã spate a mașinii;
                            - cablaj senzori spate;
                            - 4 senzori barã spate;
                            - 4 suporți senzori barã spate (atenție sunt numerotați de la 7 la 10 și trebuie respectatã numerotare) la pre face lift se demonteazã bandoul central barã spate;
                            - cablaj panou avertizare fațã - se desprinde de pe cablajul fațã în zona ușii stânga fațã și continuã pe sub planșa superioarã a bordului pânã la panoul de avertizare. Aici trebuie demontatã partea superioarã a bordului;
                            - panou avertizare fațã - se aflã pe bord și nu se poate demonta fãrã a avea partea superioarã a bordului demontatã;
                            - cablaj panou avertizare spate - se desprinde de pe cablajul fațã în zona pasajului roții stânga spate și continuã pe sub masca stâlpului stânga spate și apoi peste capitonajul plafonului pânã la panoul de avertizare. Aici trebuie demontat capitonajul plafonului - cablul este lipit pe capitonaj;
                            - panou avertizare spate - se aflã pe partea din spate a capitonajului plafonului și se poate demonta, fãrã a avea capitonajul plafonului demontat, prin glisare spre partea dreapta a mașinii și tragere în jos; se demonteazã și rama metalicã din jurul gãurii în care era fixat panoul;
                            - panou comandã inferior (UBF) - se aflã pe consola schimbãtorului de viteze în spatele acestuia;
                            - cablaj UBF - face legãtura între panou și tablou de siguranțe șofer, rigleta de conectare la magistrala de date CAN de pe partea șoferului și punctul de legare la masã de pe podeaua șoferului;
                            Va continua. Montajul.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Continuam.
                              Imediat ce avem senzorii, îi vopsim. Este bine sa treacã puțin timp pentru a se usca bine vopseaua și lacul.
                              Începem prin montarea cablajului principal. Se demonteazã mãștile pragurilor și a stâlpului spate de pe partea stângã și mocheta de la șofer. Se demonteazã capitonajele din portbagaj.
                              Pentru a fi sigur cã ceea ce avem funcționeazã pe mașinã, am conectat sistemul la SAM spate și la rigleta magistralei CAN de pe partea stângã, am conectat toate componentele sistemului provizoriu, dupã care cu STAR-ul am verificat funcționarea. Totul bine pânã aici. Greul de acum începe:
                              - se trece capãtul din fațã al cablului principal în compartimentul motor prin SAM motor;
                              - se demonteazã partea superioarã a panoului de bord și se face o decupare dupã un șablon confecționat dinainte;
                              - se conecteazã cablul panoului de avertizare fațã și se monteazã panoul pe planșa de bord;
                              - se monteazã bordul;
                              - se face o decupare pe partea din spate a capitonajului plafonului, dupã un șablon fãcut dinainte, și se monteazã rama metalicã pentru montarea panoului de avertizare spate; se monteazã cablul pentru panoul spate, se conecteazã la panou și se monteazã panoul - am reușit fãrã a demonta capitonajul plafonului pe la marginea dinspre lunetã;
                              - se demonteazã barele fațã și spate și se fac gãurile pentru senzori cu o frezã de 18 mm pentru modelul face lift - am fost surprins sã aflu cã sunt marcate punctele unde trebuie fãcute gãurile;
                              - se lipesc suporții senzorilor - aici nu a fost foarte ușor, nu am reușit sã-i apropii suficient de barã fapt pentru care senzorii nu ieșeau bine la nivel; am folosit o banda dublu adezivã de calitate și am încãlzit zonele, dar aici nu sunt mulțumit de ceea ce mi-a ieșit - trebuie sã caut un adeziv de calitate pentru plastic și voi demonta din nou barele;
                              - se monteazã totul la loc și se fac ultimele verificãri cu STAR-ul.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF