Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Semne distinctive pentru un fost taxi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sau la Chatroom



    La Chatroom se poate vorbi oricand despre orice ...
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #17
      Ar mai fi unele semne:
      -usa din dreapta spate se deschide mai usor decat celelalte,semn ca a fost folosita mai des;
      -in portbagaj pe undeva in lateral,daca dai mocheta la o parte,gasesti o cutiutza(ca si un receiver) din care ies 2-3 fire(antena radio,antena taxi si telefon la unele) pe acea cutiuta scrie si taxi daca intr-adevar masina a avut la origine antena de taxi.Asta este un truc pe care nu multi il stiu,chichite de astea pot fi o gramada.
      -la cutia cu sigurante trebuie sa fie prevazute locasuri pt sigurante gen reclama luminoasa si mai stiu eu ce.
      -antena si butoanele sunt chestii care se pot inlocui usor si astfel ascunde oarecum adevarata fata a masinii.
      -eu am un mercedes care a fost taxi si acum arata de parca ar fi masina la comanda)sunt multumit de el.Mi-am facut si o parere despre taxi-urile de dincolo,mai bine sa fi fost taxiu acolo si sa aiba 4-5 sute de mii,cu reviziile facute ca la carte,decat sa fii umblat 5 ani pe drumurile noastre,la stapani care au facut saltul de la car cu boi la mercedes.

      Comment


      • #18
        Ar mai fi un semn distinctiv, si anume incuiatoarea de pe partea soferului.
        Adica pe partea asta poti deschide cu cheia, la celelalte masini acesta se afla pe partea pasagerului.
        Cel putin asa am observat la masina mea si la cele care sunt sau au fost taxi, bine si acesta se poate da jos si inlocuit.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Am reusit sa uplodez pozele respective pe net, pe imageshack.
          Acum nu stiu, stiu ca e offtopic, dar, in acest topic mi s-au cerut respectivele poze, prin urmare am sa postez tot aici si linkul catre album.
          Daca cumva vre-un moderator considera ca am procedat gresit rog sa mute acest post unde considera ca ii este locul. Totodata prezint si scuzele anticipate...
          Linkul de care vorbeam este: http://img15.imageshack.us/g/hpim1996p.jpg/

          Comment


          • #20
            Aici din poze reiese ca ar fi vorba de un BMW, si la inceputul topicului a fost vorba de un W211, oare sa schimbat in timp masina?
            Asteptam explicatii!
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jacob View Post
              Aici din poze reiese ca ar fi vorba de un BMW, si la inceputul topicului a fost vorba de un W211, oare sa schimbat in timp masina?
              Asteptam explicatii!
              Dap, in poze e BMW-ul actual al meu. De ceva timp ma gandesc sa renunt la el in favoarea unui w211 220cdi. Avand in vedere ce tepe se dau pe piata la noi in special, tre sa fii foarte bine informat, altfel vii acasa cu un fost taxi...
              Si problema mare nu e ca vii acasa cu un fost taxi, dar acel fost taxi il platesti cat nu face, plus revopsit in cine stie ce conditii, si cine stie ce improvizatii are facute.... Personal nu am nici o problema impotriva fostelor taxiuri, cum spunea cineva in alt topic, macar stii ca masina respectiva a fost intretinuta asa cum scrie la carte, chiar daca are 4-5 sute de mii de km. Uneori preferi o astfel de masina(la un pret corect, evident) decat un fost taxi "coafat" corespunzator.

              Sa revin la subiectul intrebarii... In postul #5 am precizat de ce am deschis acest topic, cum de altfel am precizat si ce masina posed in momentul de fata...In postul #6 colegul mi-a cerut ceva poze cu "bijuteria" mea...si am presupus ca se refera la BMW, pentru ca Mercedes inca nu am.....
              Asa se explica cum s-a ajuns de la un w211 la poze cu un BMW.
              Daca deranjeaza pe cineva pot sa revin cu edit si sa scot pozele, nu e absolut nici o problema....

              Comment


              • #22
                Nu deranjeaza pozele cu BMW-ul, dar sincer cel putin eu ma asteptam sa vedem Mercedesul W211 care doriti sa-l achizitionati.
                Si sa ne dam cu parerea dac a fost sau nu Taxi.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Andreiu' View Post
                  Un taxi adevarat are urmatoarele semne distince:

                  1. antena despre care vorbiti voi este pe cupola si este foarte lunga, iar la o masina obisnuita nu gasesti asa ceva, dar mai vezi ca unii mai desfileteaza antena aia mare si ramane doar suportul ei mic.
                  2. daca te uiti la chederul de deasupra masinii, in partea soferului, in spate, acolo unde ridici clemele pentru a atasa un portbagaj sau ceva de genul asta o sa vezi firul ce trage curent pentru caseta aceea de taxi ce sta deasupra tuturor taxiurilor.
                  3. tapiteria de piele este perforata, iar de remarcat este faptul ca in spate scaunele sunt de copii, o sa vezi ca se ridica, iar la o masina de serie nu o sa vezi asa ceva.
                  4. colegii nostrii au adus aminte si de acel buton din stanga schimbatorului, si au dreptate ca multi schimba toata placa cu schimbatorul, doar pentru a scapa de acel buton.
                  5. scrumiera aceea la taxiuri de regula dispare, dar sunt si taxiuri ce au scrumiera normala, ca la restul e urilor.
                  6. un lucru pe care-l poate verifica oricine la un taxi este meniul din bordul masinii. daca butonati putin meniul din bordul masinii o sa vedeti ca puteti alege modul in care doriti sa circulati cu masina, ca masina proprie sau ca taxi.

                  Tot ceea ce v-am spus este din propria mea experienta cu un e class ce a fost taxi, era din 2006 si avea 450.000 km. asa ca aveti mare grija cu masinile astea ca eu m-am ars pe propria piele

                  Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie si pe mess si la telefon!


                  Deci eu mi-am luat o "taximetrista" de care stiam, dar atata timp cat functioneaza nu ma intereseaza. Am vopsit-o negru metal perlat si nu pentru ca sa nu vada lumea ca a fost taxi, ci pentru ca era ruginita pe la usi si praguri + ca nici vopseaua originala nu arata prea bine.

                  Toate chestile pe care le-ai scris dumneata acolo sunt niste prostii (no offence). Singurul lucru dupa care poti deosebi un E class fost taxi de unul care nu a fost este prin decodificare VIN. Si eu am un buton de taxi langa schimbator, dar am fost mai smecher si mi-am montat pornirea/oprirea subwofferului pe si acum nu mai e taxi, nici scrumiera nu e schimbata, nici statie nu a avut, nici antena de statie nu a avut si nu are nici cutia de sigurante din porbagaj pe care trebuia sa aiba. Apropo, pielea perforata ii standard in pe unele modele de mertz, iar scaunele de copii din spate sunt pentru copii nu pentru taxi-uri. Deci, colegule, chiar cred ca ai gresit. Daca are altcineva alte idei, atunci asteptam posturi. O zi buna!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Deci eu mi-am luat o "taximetrista" de care stiam, dar atata timp cat functioneaza nu ma intereseaza. Am vopsit-o negru metal perlat si nu pentru ca sa nu vada lumea ca a fost taxi, ci pentru ca era ruginita pe la usi si praguri + ca nici vopseaua originala nu arata prea bine.

                    Toate chestile pe care le-ai scris dumneata acolo sunt niste prostii (no offence). Singurul lucru dupa care poti deosebi un E class fost taxi de unul care nu a fost este prin decodificare VIN. Si eu am un buton de taxi langa schimbator, dar am fost mai smecher si mi-am montat pornirea/oprirea subwofferului pe si acum nu mai e taxi, nici scrumiera nu e schimbata, nici statie nu a avut, nici antena de statie nu a avut si nu are nici cutia de sigurante din porbagaj pe care trebuia sa aiba. Apropo, pielea perforata ii standard in pe unele modele de mertz, iar scaunele de copii din spate sunt pentru copii nu pentru taxi-uri. Deci, colegule, chiar cred ca ai gresit. Daca are altcineva alte idei, atunci asteptam posturi. O zi buna!
                    Mai "colegule" inseamna ca te pricepi de minune la Mercedesuri daca-mi zici mie ca vorbesc aiurea... eu zic sa nu-ti mai dai cu parerea atunci cand esti necunostinta de cauza si nu induce lumea in eroare aiurea, da? Iar cu atitudine dinasta asa de SUS sa vorbesti cu prietenii tai in fata blocului, nu pe acest forum, deoarece lumea incearca sa-si rezolve problemele. Si daca ti-ai legat subwooferul de acel buton, inseamna ca nu stiai ca masina ta are subwoofer original din fabrica si vezi ca la butonul ala iti mai poti lega si o cutie dinaceea de politie deasupra masinii, ca pe bandoul din stanga ai firele deja trase mai TAXIMETRISTULE.... Nu vreau sa-mi pun in cap ADM-inii de pe aceste forum pentru ca-i respect din suflet pentru ceea ce au facut si ce fac, dar tu ma scoti din sarite!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Andreiu' View Post
                      Mai "colegule" inseamna ca te pricepi de minune la Mercedesuri daca-mi zici mie ca vorbesc aiurea... eu zic sa nu-ti mai dai cu parerea atunci cand esti necunostinta de cauza si nu induce lumea in eroare aiurea, da? Iar cu atitudine dinasta asa de SUS sa vorbesti cu prietenii tai in fata blocului, nu pe acest forum, deoarece lumea incearca sa-si rezolve problemele. Si daca ti-ai legat subwooferul de acel buton, inseamna ca nu stiai ca masina ta are subwoofer original din fabrica si vezi ca la butonul ala iti mai poti lega si o cutie dinaceea de politie deasupra masinii, ca pe bandoul din stanga ai firele deja trase mai TAXIMETRISTULE.... Nu vreau sa-mi pun in cap ADM-inii de pe aceste forum pentru ca-i respect din suflet pentru ceea ce au facut si ce fac, dar tu ma scoti din sarite!
                      Ma bucur din tot sufletul ca le stii dumneata pe toate. Masina mea nu are woffer din fabrica ( fara BOSE) , tocmai de aia l-am montat. Si faza cu "taximetristule" eu nu ma supar, dar nu folosesc masina pentru taximetrie, ci ca masina personala. Daca o foloseam pe post de taxi, nu o vopseam negru metal perlat. Scuze daca te-am jignit cu ceva, dar ti-am spus cum sta situatia pe masina mea, un fost taxi in Germanik.Tocmai de aia, acest site este un forum, pentru a ne spune parerile, nu pentru a dezinforma. Dumneata daca aveati ceva de corectat in ceea ce am spus eu, trebuia sa ma corectati, nu sa ma "certati" ca si cum dumneata le-ati stii pe toate ce tine de Mercedes, implicit masina mea, sau ca si cum ati fi administrator pe acest site. Sper ca acesta discutie sa nu aduca alte tipuri de penalitati din partea administatiei a acestui forum. O zi buna!
                      Last edited by SirDeadline; 01-29-2011, 15:33 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Mai e si ceva cu rezervorul parca, pe astea care au fost taxi au rezervor de 80 litri (W211) asa mi-a zis un ,,nene,, de la reprezentanta MB stiti ceva despre asta ?

                        Comment


                        • #27
                          Nu stiu de ce ar avea rezervorul mai mare cele taxi, fata de celelalte modele.
                          Eu am avut un C-220 Taxi, si a avut acelasi rezervor ca si pe celelalte C-uri.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #28
                            Am specificat; la W211 asa mi-a zis.Si referitor la la locul din spate ce se ridica pt scaunul copiilor nu este adevarat am vazut si pe 270 si pe S 320 benzinar chestia asta si alea sigur nu au fost taxiuri.

                            Comment


                            • #29
                              Scaunele pentru copii puteau fi comandate de oricine.

                              Iar rezervorul de capacitatea mai mare il doar unele taximetriste , nu toate.
                              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                              Comment


                              • #30
                                Rezervorul de capacitatea mărită este și el o opțiune, îl am eu pe E270 Avantgarde (w210), deci nu poate fi considerat criteriu.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF