Buna !
Ma numesc Torz Ioan si am un w211 e270 cdi 177 cai din 2002.
Asa cum am mentionat si in titlu , imi pierde antigel pe la injectorul 2(cum te uiti la motor).
Acum sa detaliez putin : in ultima vreme am observat ca nu imi mai trage masinuta ca inainte.Dar am lasat-o ca fiind doar o "parere" de a mea.
Dupa o vreme am inceput sa simt un miros de motorina nearsa in interiorul masinii.(asta dupa o apasare mai sanatoasa a acceleratiei)
Am fost la primul Service si mi-a aratat omul ca ar fi primele 2 injectoare.Aveau o negreala in jurul lor si trebuiesc schimbate.Zic ok , aia e schimb 2 injectoare si asta e (desi investisem ceva lunile trecute in bucse , capeti de bara , etc etc.)
Nu sunt vreun mecanic, dar mi-e drag sa mai schimb una alta , atata cat imi permit cunostiintele.Asadar am cumparat 2 injectoare originale(la mana a doua) si cu motorul caldut am incercat sa le desfac. Am inceput prin a desface doar suruburile care tin injectoarele cand la al doilea imi tasneste pur si simplu antigelul afara.(prin gaura de la surubul care tinea injectorul 2).
Acum intrebarea mea : se mai renteaza sa fac reparatia asta ?
Nu sunt sigur ce e , de aia am si scris problema pe forum,dar intuiesc ca ar fi chiuloasa sau garnitura de la chiuloasa.
Locuiesc in Germania,iar preturile la reparatii nu sunt de fel prietenoase.De asta as dori sa mai aud niste pareri.
Va multumesc anticipat pentru orice raspuns/parere !
Ps. Sper sa fi scris unde trebuie si sa fi explicat pe cat se poate de clar.
Ps2. Cum am mentionat , nu sunt mecanic , luati-ma usor
Ma numesc Torz Ioan si am un w211 e270 cdi 177 cai din 2002.
Asa cum am mentionat si in titlu , imi pierde antigel pe la injectorul 2(cum te uiti la motor).
Acum sa detaliez putin : in ultima vreme am observat ca nu imi mai trage masinuta ca inainte.Dar am lasat-o ca fiind doar o "parere" de a mea.
Dupa o vreme am inceput sa simt un miros de motorina nearsa in interiorul masinii.(asta dupa o apasare mai sanatoasa a acceleratiei)
Am fost la primul Service si mi-a aratat omul ca ar fi primele 2 injectoare.Aveau o negreala in jurul lor si trebuiesc schimbate.Zic ok , aia e schimb 2 injectoare si asta e (desi investisem ceva lunile trecute in bucse , capeti de bara , etc etc.)
Nu sunt vreun mecanic, dar mi-e drag sa mai schimb una alta , atata cat imi permit cunostiintele.Asadar am cumparat 2 injectoare originale(la mana a doua) si cu motorul caldut am incercat sa le desfac. Am inceput prin a desface doar suruburile care tin injectoarele cand la al doilea imi tasneste pur si simplu antigelul afara.(prin gaura de la surubul care tinea injectorul 2).
Acum intrebarea mea : se mai renteaza sa fac reparatia asta ?
Nu sunt sigur ce e , de aia am si scris problema pe forum,dar intuiesc ca ar fi chiuloasa sau garnitura de la chiuloasa.
Locuiesc in Germania,iar preturile la reparatii nu sunt de fel prietenoase.De asta as dori sa mai aud niste pareri.
Va multumesc anticipat pentru orice raspuns/parere !
Ps. Sper sa fi scris unde trebuie si sa fi explicat pe cat se poate de clar.
Ps2. Cum am mentionat , nu sunt mecanic , luati-ma usor