Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbul de ulei cutia automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by applexander View Post
    Pe cealalta masina a mea, care are o cutie automata zf4hp16, mi-au scos la reprezentanta 3.8 litri ulei si au pus la loc doar 3, motivand ca nu mai incape si ca fillul de fabrica e mereu peste limita superioara. mentionez ca nu au mai completat cu ulei dupa verificarea de drum, au completat doar dupa ce au pornit motorul vreo 3-4 minute. si intr-adevar nu au mai incaput decat vreo 3 litri pe la busonul de umplere. De asemenea, mi-au pus ulei TOTAL XLD FE in loc de cele specificate, care erau ESSO LT 71141 or TOTAL ATF H50235. o fi bine, o fi rau?
    multumesc anticipat
    Fillul din fabrica difera pt ca fara aparatura profesionala e greu sa scoti tot uleiul vechi si atunci e logic sa nu 'incapa' aceeasi cantitate ca in specificatii, insa e absurd sa nu incapa cat s-a scos.
    Eu iti recomand sa duci rapid cealalta masina la un service specializat.
    Noi lucram zilnic 722.6 si 722.9 cu aparatura profesionala, schimbam ulei, convertizoare, pachete de discuri, etc si aproape la fel de des ascultam folclor colorat despre diverse proceduri si solutii mult mai complicate decat cele impuse de fabricant si care au creat diverse evenimente neplacute...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Originally posted by valentinionut View Post
      Salut, vibratiile si schimbarea in suturi a unor trepte de viteze la o CVA este data de urmatorii factori:
      - convertizor defect
      - grup de valve defect (acesta , din cate stiu vine impreuna cu calculatorul cutiei, odata ce a fost schimbat trebuie resoftat/codat)
      - grup de valve + convertizor
      Pentru o diagnosticare corecta si pentru a nu mai avea aceleasi probleme pe viitor este necesar demontarea cutiei, verificat starea pinioanelor, a discurilor si a tuturor pieselor din cutie, verificarea daca este prezent antigel in cutie ( in cazul prezentei antigelului trebuie schimbat deasemenea radiatorul racire motor in interiorul caruia se afla radiatorul racire ulei CVA, inlocuirea pieselor defecte, daca este cazul, spalarea si curatarea in interior si a pieselor CVA)
      Dupa efectuarea operatiunilor de mai sus CVA va trebui adaptata (invatata sa lucreze frumos, sa schimbe treptele de viteza in functie de turatia si de cuplul dat de motor, acest lucru facandu- se cu ajutorul STAR DIAGNOZA folosite de MB si de cineva priceput.
      Daca esti norocos este posibil ca doar schimbarea uleiului din CVA sa-ti rezolve problema. Chiar si aceasta simpla operatiune va trebui facuta de cineva priceput , nu de orice mecanic care schimba 4-5 litri din totalul de 8-9 litri de ulei si zice "gata,operatiune efectuata,hai da-mi banii".
      In concluzie, du-te la un service specializat in repararea cutiilor automate, care sa ofere garantie la piese/lucrari (asa cum a facut colegul de mai sus) sau reprezentanta MB, daca stai bine financiar.
      Iti multumesc pentru sfaturi! Momentan nu mai face acele probleme atat de frecvent, sincer nu stiu ce sa alegi intre reprezentanta si un service bun. Probabil ma voi duce in ambele parti sa imi pot face in primul rand o idee iar pe urma, poate si cu ajutorul vostru voi lua o decize potrivita pentru a face aceasta operatiune.
      Va multumesc inca o data!

      Comment


      • #18
        Nu mai face acele probleme atat de frecvent? O fi fost si ea putin racita )) , mai asteapta putin poate i trece de tot, doamne ajuta! Daca nu esti hotarat unde sa i faci o "consultatie" verifica si tu preturile la manopera la reprezentanta MB si la un alt service specializat , vezi ce i prin pusculita si te decizi repede.....succes

        Comment


        • #19
          Originally posted by danger0su View Post
          Uleiul la cutia automata 722.6 se schimba la intervale de 60.000 de km. Pe colegul Automaticul nu il cunosc personal, dar am vb cu el odata la telefon si am citit toate thread'urile lui si te asigur ca nu vorbeste aiurea si iti recomand sa ti cont de sfaturile lui.Nu astepta sa apara probleme la cutie si apoi sa faci schimbul de ulei.Eu mi'am schimbat uleiul si am iesit destul de ieftin ,55 ron litrul ulei FEBI-bilstein MB 236.12 ATF3353 intra in jur la 7 litri, nu mai stiu exact ,in jur la 60 lei filtru + garnitura, + manopera 250 lei (s-a dat jos cutia de viteze).
          La reprezentanta mi-au spus ca in cutie intra 9 litri de ulei, asta numai daca se face schimbul corect, in sensul ca scoti tot uleiul din cutie cu scule speciale (la w220, 3.2 CDI, an 2002, 145 kw), iar codul de la ulei cred ca e asta : A001989680313 (ATF 134, original de mercedes pentru cutie automata).

          Comment


          • #20
            Buna ,,,, imi zici si mie unde ai schimbat uleiul in cutia de viteze, in gherla ????as vrea sa imi fac si eu schimbul saptamana asta , pls

            Comment


            • #21
              Originally posted by danger0su View Post
              Ca sa schimbi uleiul trebuie data cutia de viteze jos inclusiv convertizorul.Eu am facut acest lucru la un mecanic foarte bun de la mine din oras (Gherla).
              Default
              Buna ,,,, imi zici si mie unde ai schimbat uleiul in cutia de viteze, in gherla ????as vrea sa imi fac si eu schimbul saptamana asta , pls

              Comment


              • #22
                Sa dai cutia jos ca sa schimbi uleiul???Uite asta macanic.

                Comment


                • #23
                  Probabil ca a puso la loc cu tot cu ulei si in cutie si in convertizor!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    Sper ca nu ia dat si motorul jos ca sa-i schimbe uleiul.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF