Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    La mine la diesel 1.7 cdi cand scot capacul de la ulei se aude un zgomot ca de lant dar nu tare comparand cu masina unui prieten la mine e mai accentuat dar el are ulei 10w40 eu am 5w40 sa fie asta cauza ? totusi este mercedes stiti de ce zic am prieteni cu sprinter 2.2cdi cu peste un milion de km si nu au umblat la distributie niciodata !!!
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #62
      Si nu mai inteleg de ce mi-a fost inchis topicul referitor la distributie la a 170 pentru ca aici dragi prieteni se discuta doar de diesel ! la disesel nu prea am auzit sa fie probleme ! lantul e diferit e cu totul alta treaba fata de benzina banuiesc
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #63
        Doar de benzinare vroiam sa zic !!
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #64
          Dar la sprinter lantul arata ca o senila, nu ca la noi care ai impresia ca e de bicicleta.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #65
            Din cate stiu si la a 170 e dublu
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #66
              Nu am idee.
              Posibil si din cauza aceasta sa nu existe probleme.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #67
                inlocuire tacheti/lant

                salutare la toti!!! ma numesc Mihai sunt din Iasi un nefericit posesor de A140....
                un service bun in Iasi pentru o inlocuire de tacheti/ si poate lanta sau patina distributie, imi poate recomanda careva....
                Va multumesc!!

                Comment


                • #68
                  Vă salut,

                  Aveam şi eu problema respectivă cu "fâlfâitul" de la distribuţie. La mine n-am văzut mari probleme cu lanţul, dar patina superioară era uzată rău. Îmi puteţi spune care e metoda cea uşoară de a schimba fără a da motorul jos? La cât îs de înghesuite nu poţi arunca un ac acolo . Pe-al meu cel puţin l-au făcut bucăţele. M-a costat în jur de 2000 lei cu uleiul, antigelul, uleiul din cutie schimbat, lanţ, întinzător, patinele, un simering de planetara dreapta şi suporţii de motor ce erau rupţi. N-au legătură cu distribuţia, ştiu, dar nu-ţi faci maşina bucăţele zilnic. Toate operaţiunile le-am făcut la un prieten în Timişoara (pe undeva prin Lipovei), foarte priceput omul. 2 zile de lucru. I-am trimis nişte poze la nenea ăsta: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57a.htm Dacă e cineva interesat de toată procedura (aşa cum a fost în cazul meu) ne putem auzi la un telefon sau pe PM. Tot nu înţeleg de ce ai pune plastice pe lanţul ăla, dar noh nemţii-s nemţi
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #69
                    Tot nu înţeleg de ce ai pune plastice pe lanţul ăla
                    Pai..., hai sa ne inchipuim ce zgomot ar produce frecarea a doua metale! Plus ca uzura datorata frecarii ar scurta viata lantului cu muuult.
                    Concluzia de final e buna " nemtii-s nemti" !
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #70
                      Aveți și n-aveți dreptate. Se putea face un mecanism mai deștept, nu doar prin frecare. Gen cum e întinzãtorul de la cureaua de transmisie. Sau cum e la bicicletã Dar or fi avut și ei motivele lor
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #71
                        Pai hai sa vedem de cate pinioane este nevoie pt a obține aceiasi sageata .și de cat spațiu, costuri,etc.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by gruiarew View Post
                          ... Sau cum e la bicicletã ...
                          Buna asta, mi-a placut!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #73
                            Mi-am dat seama unde bate )
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #74
                              SALUTARE ! Zgomortul din videoclip ( acela care seamana cu sunetul de fierastrau) va garantez ca este din lant ! Luati-va masuri si schimbati lantul, altfel veti pati ca mine sa va lase in drum! E mai rentabil sa schimbi preventiv decat sa mai bagi banii in supape, garnituri de chiuloasa, antigel si ulei! Tin sa precizez ca eu mi-am schimbat singur lantul si fara sa iau motorul jos! Si am avut de lucru si cu supape lovite in chiuloasa!

                              Comment


                              • #75
                                Clar cã am exagerat la faza cu bicicleta, dar tot cred cã se putea gãsi un mod mai deștept în a intinde lanțul. Clar cã erau și costurile mai mari. Probabil ideea era sã mai facã și mecanicii un ban.

                                @Cristiuky: Tot nu-mi dau seama cum ați putut scoate alea de pe acolo fãrã sã dați motorul jos. Tãiat lanțul, lipit celãlat de el și tras mai apoi la semne. Dar patinele precis nu le-ați schimbat.
                                Oricum patina superioarã cred cã se uzeazã prima datã și mai apoi lanțul. Cum am zis în cazul meu lanțul nu avea defecte vizibile. În schimb patina era praf. Dacã tot l-am desfãcut am schimbat tot. Motorul nu a mai fost desfãcut și am 181000 km în bord. Oricum nu bâzâi zilnic pe acolo.

                                Acuma ce sã zic, fiecare face ce vrea și cum crede mai bine cu mașina din dotare.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF