Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-18-2017, 17:33 PM   #101
collemann
Member
 
collemann's Avatar
 
Join Date: Jun 2014
Location: Suceava
Motorizare : 1397
Age: 33
Posts: 33
:
[Member]
Default

O sa fac o vizita pe la recuperari mai spre sfarsitul lunii, sa vad cam ce gasesc, la ce prețuri si daca sare de o anumită sumă ... cred o trimit la programul rabla! )

Sigur porcăria aia din plastic/cauciuc a condus la toată distracția asta pentru că motorul nu a dat nici un semn de oboseală/zgomot suspect ca și cum ar fi lanțul uzat. Întinzătorul lanțului era ok (nu era blocat), patinele păreau la locul lor, lanțul la fel ... drăcia aia de plastic/cauciuc era singura în plus pe acolo (după cum se vede și din poză - are urme de dinți/lanț pe el plus că o jumătate este ruptă în 3 bucăți semn că a fost prinsă și învârtită pe acolo).

Da, pistonul 2 e găurit, cămașa părea ok, iar roșeața aceea e de la antigel (a intrat în cilindru în momentul în care am slăbit prezoanele chiulasei.
Tachetul rupt e de la cilindrul 4, iar motorul nu merge rotit decat foarte putin înainte și înapoi (nu am avut imbus asa mare si am invartit inițial de roata ridicata de la sol în timp ce masina era bagata în viteza a 5-a).
După ce am dat chiulasa jos, am încercat să învârt și de roata dințată a axului cu came să văd dacă de aici provine blocajul și da, acesta se rotește doar o ”treaptă” (cam 90 grade sau mai putin). Presupun că mai sunt supape lovite/îndoite și de asta nu am reuțit să rotesc axul la 360 grade).

Click the image to open in full size.
collemann is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 18:03 PM   #102
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 261
:
[Senior Member]
Default

Sau biela stramba la piston.
Din punctul meu de vedere,e compromis motorul...prea adanc trebuiesc bagate labutele in el.
Solutia ideala(si mai ieftina,cred) ar fi alt motor.
P.S. Daca ai incercat sa-l rotesti,cu chiulasa data jos,care supape au incurcat rotirea?

Last edited by Dethave; 06-18-2017 at 18:10 PM.
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 18:37 PM   #103
collemann
Member
 
collemann's Avatar
 
Join Date: Jun 2014
Location: Suceava
Motorizare : 1397
Age: 33
Posts: 33
:
[Member]
Default

Când am văzut cât de mare e dezastrul, mi-a pierit cheful de alte cercetări. I-am făcut poze și l-am montat la loc! Nu as putea să vă spun exact care supape erau ok și care nu. Din poze se observă că supapele pe admisie sau evacuare .. nici nu mai știu ... (alea albicioase) la cilindrii 2 și 4 sunt rupte iar la 1 și 3 sunt puțin lovite, probabil și ușor îndoite.
Nu prea îmi vine nici mie să mă complic cu reparația motorului acesta, tocmai de aceea ziceam și de recuperări, doar că dacă o să iau motor SH o să mă complic cu acte, serii, montat în service autorizat, RAR etc..

Last edited by collemann; 06-18-2017 at 18:40 PM.
collemann is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 19:28 PM   #104
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 261
:
[Senior Member]
Default

Mda.Oricum,motorul ala e material didactic..Despre restul - R.A.R.,acte,etc.- nu stiu ce sa-ti spun,n-am avut ocazia sa fac sau sa aud de operatiunea de schimbare a motorului.
Nu se face greu schimbul(ca manopera,desi e multa).Motorul si cutia de viteze ies elegant,pe sub masina,se face schimbul de motor si se repeta operatiunile in ordine inversa.Dar trebuie elevator.
Dethave is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 22:41 PM   #105
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : W168 A160 '99 Benzină
Age: 31
Posts: 531
:
[Senior Member]
Default

@LauLaur, cred că ai dreptate. Mă uitam la pozele mele cu motorul desfăcut am şi eu pe ax drăcia aia de plastic. Patina ce-o vezi tu că-i în regulă poate fi săpată adânc rău de tot în ea. Ce am vrut să zic legat de plasticul vieţii e că nu are cum să blocheze ăla motorul după părerera mea. În cel mai rău caz fiind tras prin motor a dus la spargerea patinelor de întindere a lanţului, care îs dintr-o ebonită foarte foarte tare, dar extrem de casantă la lovire. Oricum ideea e că s-au desincronizat şi de aici dezastrul.

@Collemann eu aş fi încertact să-l rotesc şi după ce am dat cămaşa jos. Dar ai dreptate, când vezi că-i mort, nu-ţi mai arde să-l gâdili.

@Dethave, la cât e de spart pistonul ăla aş zice că şi biela sau mai rău vibrochenul e afectat. Dar ca să-l dai jos nu trebuie elevator. Te chinui dar merge şi cu două cricuri.

Ataşat aveţi două poze, cu a mea distribuţie desfăcută. Sper s-o vedeţi doar în poze
Attached Images
File Type: jpg 4.jpg (63.6 KB, 29 views)
File Type: jpg 5.jpg (68.5 KB, 29 views)
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2017, 22:53 PM   #106
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : W168 A160 '99 Benzină
Age: 31
Posts: 531
:
[Senior Member]
Default

UIte şi faza cu RAR-ul http://www.rarom.ro/?p=655
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2017, 10:15 AM   #107
Dethave
Senior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Rm. Valcea
Motorizare : 1,7
Posts: 261
:
[Senior Member]
Default

Eu n-am spus ca nu se poate da jos cu ajutorul a doua cricuri...Dar mi se pare mai simplu sa te scarpini cu mana dreapta la urechea dreapta.
Inchiriatul unui elevator costa maxim doua sute de lei,pentru perioada aferenta schimbului de motor.Are rost sa te transformi in contorsionist pentru suma asta?
Legat de restul(chiulasa,pistoane,biele si alte asemenea maruntisuri) -am spus-o de la inceput si-mi mentin parerea.Tot ce este legat de motorul ala e material didactic.Nu spun ca nu se poate repara. Dar nu-i rentabil,d.p.d.v. economic...
Dethave is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
cineva, distributie, intinzatorul, lant, schimbat


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:19 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF