Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare ulei cutie de viteze (manuala)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare ulei cutie de viteze (manuala)

    Salutare,

    Imi poate face si mie cineva in linii mari un tutorial mura-n-gura pentru schimbarea uleiului cutiei de viteze? (ca pentru un om care nu stie ce-s toate alea de sub masina)
    - Identificarea suruburilor care trebuie desfacute si in ce ordine.
    - Modalitatea de eliminare a uleiului vechi (si trickuri daca e cazul).
    - Modalitatea de introducere a noului ulei (si cantitatea).
    - Instrumente necesare, etc.
    - Eventual un clip de pe youtube (eu nu am gasit).

    De asemenea, asa ceva cred ca ar fi util sa apara si in postarea pinned (plus schimbul uleiului de motor).
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Cred ca faci misto.... ))
    Eu pot da lectii, dar meditația costa.asa mi-ar place.Sa plateasca clientul si sa se murdareasca, iar eu sa dau indicatii.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      De ce-ti bati capul cu toate prostiile. Lasa mecanicul sa-si faca meseria. Vrei sa moara de foame?
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Mecanicul meu ma amana de vreo 3 saptamani, un service decent e la vreo 25km departare si nu pot sa ajung in timpul saptamanii din cauza serviciului iar in weekend nu lucreaza mai nimeni. Asa ca pe cat posibil incerc sa fac eu procedura asta.
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #5
          Presupun că nu te-ai uitat aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59.htm

          La a mea am schimbat când era dat motorul jos. Mai multe nu-ţi pot spune.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Originally posted by gruiarew View Post
            Presupun că nu te-ai uitat aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59.htm

            La a mea am schimbat când era dat motorul jos. Mai multe nu-ţi pot spune.
            Ai dreptate, am uitat de pagina asta. Stiu ca tipul are cam toate articolele cu referire la facelift, nu stiu daca versiunea de dinainte are ceva diferente. Ultima oara si la mine tot cu motorul jos a fost facut schimbul.

            Sa inteleg ca ar trebui sa desfac cele doua suruburi pentru scurgere iar introducerea ar trebui sa o fac prin gaura surubului de sus? Cum torn eu ulei pe acolo din moment ce sunt sub masina ca sa am acces la el?

            In principiu vreau sa-i fac schimbul cat mai repede pentru ca am luat masina avand o problema in cutia de viteze (din cauza asta fiind si zgomotoasa) iar in prezent iar s-au amplificat sunetele scoase de cutie. Chiar nu imi mai permit sa astept dupa mecanici neseriosi iar in service imi este imposibil sa ajung datorita programului.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #7
              Metoda pe care ti-o spun nu este tocmai cea profesionala dar da rezultate.
              Desfaci surubul din lateralul cutiei. Apoi cel de sub cutie, pe aici trebuie sa curga uleiul. Lasi sa se scurga bine cutia, dupa care pui surubul de sub cutie la loc ( se apropie surubul cu mana dupa care se strange cu cheia) Se introduce ulei in cutie prin orificiul surubului din lateralul cutiei pana incepe sa dea afara (orificiul respectiv are si rolul de preaplin) Pentru introducerea uleiului in cutie, ai nevoie de un furtun mai lung, cam 3m si o palnie (sticla de plastic cu fundul taiat). Desfaci capota motorului, cobori furtunul pe langa motor si-l bagi in cutie. La capatul celalalt bagi palnia in furtun. Torni uleiul in palnie pana da afara uleiul din cutie. Mai ai nevoie de cineva sa te aujte, sa tina palnia si sa toarne uleiul, sau sa stea sub masina si sa te anunte când da afara uleiul si totodata sa bage surubul. Cantitatea de ulei este de aproximativ 1,3l. deci cupara 2l.
              ATENTIE.... MASINA TREBUIE SA FIE DREAPTA SI MARE GRIJA LA INFILETAREA SI STRANGEREA SURUBURILOR CA RISTI SA RUPI FILETELE IN CARCASA CUTIEI. Sper ca am fost destul de explicit. Daca ai nelamuriri ma poti suna. Spor la treaba.
              Last edited by nora-marian; 05-28-2016, 22:42 PM.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Sincer, am zis ca nu particip la o astfel de discutie, in care se cere tutorial despre cum se schimba uleiul din cutie si cel din motor.
                @Crb
                Cu atata informatie sub nasul tau, vrei tutoriale mura-n-gura si sa le mai punem si-n rama, nu?
                Uite ce te sfatuiesc eu, amical: schimba cutia, daca nu ti-e aminte s-o repari. Degeaba schimbi uleiul! Faptul ca zgomotul se amplifica e un avertisment.
                Cantitatea de ulei este de aproximativ 1,3l...Daca ai nelamuriri ma poti suna.
                Daca-i mai spui si altele de genul celor de mai sus, mai bine sa nu te sune. De ce? Pai daca pune 1.3l de ulei(adica, cu juma' de kg mai putin) in cutia aia, saraca cutie isi dizolva "intestinele".
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Scuze dacă iese flame, dar am impresia că unii au fost concepuţi din şurub şi piuliţă... Fraţilor nu toţi suntem mecanici şi nu toţi ştim unde şi ce să căutăm.

                  Şi la schimbul de ulei din motor nu-i chiar simplu, dacă n-ai un rahat de prelungitor să te văd cum dai capacul de la filtru jos. Mi-am luat trusă cu n'şpe piese şi a trebuit să umblu tot satul ca să-mi împrumute careva încă una bucată prelungitor că n-am vrut să mai dau jos şi filtrul de aer.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Foarte rau.daca scoti carcasa filtrului de aer o sa ai loc sa infiletezi cu mana filtrul de ulei.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gruiarew View Post
                      Scuze dacă iese flame, dar am impresia că unii au fost concepuţi din şurub şi piuliţă... Fraţilor nu toţi suntem mecanici şi nu toţi ştim unde şi ce să căutăm.

                      Şi la schimbul de ulei din motor nu-i chiar simplu, dacă n-ai un rahat de prelungitor să te văd cum dai capacul de la filtru jos. Mi-am luat trusă cu n'şpe piese şi a trebuit să umblu tot satul ca să-mi împrumute careva încă una bucată prelungitor că n-am vrut să mai dau jos şi filtrul de aer.
                      Toti am fost zamisliti la fel. Depinde de noi daca ne folosim capul pentru a invata, cunoaste sau daca-l purtam doar sa nu ne ploua in gat, asteptand sa ne pice din cer.
                      Avem topic in sectiunea "Probleme tehnice", in care este descris zgomotul din cutie si cum s-a remediat. In "Totul despre..." gasiti cum se schimba uleiul din cutie si din motor,+ un clip in care este desfacuta cutia.
                      Atat timp cat arati interes pentru problema ce o ai, vei primi sfaturi si vei sti ce cauti. Dar daca astepti mura in gura...vei primi sfaturi de genul celui cu 1.3L de ulei in cutie.
                      So please, stay chill my friend !
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Inainte sa deschid topicul am cautat daca s-a discutat despre metoda de schimbare si chiar nu am gasit nimic. Stiam ca e nevoie de aprox 1.8l de ulei, nimic mai mult.
                        N-are rost sa schimb cutia, masina asta are atatea probleme incat ar fi mai usor si mai ieftin sa o schimb cu totul decat sa incep sa repar la ea. Mai merg cu ea cat mai duce, cand refuza, o trimit la dezmembrari.
                        Am desfacut cutia, am vazut unde e problema iar mecanicul de atunci mi-a zis ca atunci cand se intensifica sunetul sa schimb uleiul.

                        Cand am deschis topicul chiar n-am avut intentia de a porni un razboi civil pe forum dar chiar se pare ca sunt singurul care nu a avut curiozitatea sa invete de la ce este fiecare surub vizibil de sub masina.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crb View Post
                          Inainte sa deschid topicul am cautat daca s-a discutat despre metoda de schimbare si chiar nu am gasit nimic. Stiam ca e nevoie de aprox 1.8l de ulei, nimic mai mult.
                          N-are rost sa schimb cutia, masina asta are atatea probleme incat ar fi mai usor si mai ieftin sa o schimb cu totul decat sa incep sa repar la ea. Mai merg cu ea cat mai duce, cand refuza, o trimit la dezmembrari.
                          Am desfacut cutia, am vazut unde e problema iar mecanicul de atunci mi-a zis ca atunci cand se intensifica sunetul sa schimb uleiul.

                          Cand am deschis topicul chiar n-am avut intentia de a porni un razboi civil pe forum dar chiar se pare ca sunt singurul care nu a avut curiozitatea sa invete de la ce este fiecare surub vizibil de sub masina.


                          Corect! Pentru asta sunt forumurile, pentru solutii ingenioase. Doar ca unii in loc sa vina cu solutii in sprijin, vin cu aroganta. Solutia cred ca e simpla: IGNORE. Succes in continuare. Daca as fi stiut solutia, cu siguranta ti-as fi venit in ajutor, de altfel m-am hotãrât sa nu-mi dau cu pãrerea, desi am rezolvat, si eu, diverse, nicidecum sa vin cu critici.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF