Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb ulei w203 ( synthetic sau semisynthetic)....?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine nemti au bagat de 2 ori ulei Shell 5W40 iar la casa auto au bagat Mobil OW40.Sunt curios sa vad ce e recomandat in cartea tehnica.Oricum am incredere in cee ce recomanda nemti in carte nu in Dorei de la noi......

    Comment


    • #17
      Originally posted by cosmin_sn View Post
      La mine nemti au bagat de 2 ori ulei Shell 5W40 iar la casa auto au bagat Mobil OW40.Sunt curios sa vad ce e recomandat in cartea tehnica.Oricum am incredere in cee ce recomanda nemti in carte nu in Dorei de la noi......
      Ai naibii nemti, la mine au bagat in service numai ARAL 5/40, de la inceput ! Ce spuneti de combinatia masina + ulei + cauciucuri +accesorii "made in DE", asta da promovare de marca !
      2003 C 200 Kompressor
      2002 C 200 Kompressor - sold as wreck

      Comment


      • #18
        La w201 am folosit Liqui moly 10w 40 si am fost foarte multumit(presiune buna,mers regulat al motorului) asta scria in cartea ei de Italia la schimburi de ulei.Dupa o perioada am pierdut legatura cu baiatul ce-mi aducea uleiul(furat tel.)si am pus Castrol 10w40 ...nu mai era aceeasi motor(presiune mai scazuta la ulei ,mers neregulat al motorului,parca tacanea mai tare),am scos uleiul dupa 1500 km si am revenit la Liqui moly.W201 l-am vandut cu tot cu nr. de tel. al baiatului de-mi aducea uleiul.
        Cat priveste uleiul pt. w203 achizitionat recent ma orientez catre Mobil1.
        Nu stiu daca pe Vito este acelasi motor cu cel de pe w203(220 cdi),dar cumnatul meu are un Vito din 2005(motorizare 2148 cmc),cu 380.000 km. si merge motorul strigator la cer de rotund, schimburi de ulei numai cu Mobil 1.
        Sa nu credeti ca fac reclama la vre-o marca de ulei,este o constatare pur personala.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Amerikanu View Post
          Salutare la toata lumea, am un C180 k w203 din 2004, 190.000 km reali, acuma 2 luni am facut schimbul de ulei si mi s-a spus sa ii pun mobil 1 semisynthetic , pentru ca masina are deja destui km in bord si exista totusi o uzura la motor.Zilele astea un priten de al meu a facut schimbul de ulei la un volvo s80(diesel) care avea 170.000 km si baietii de la service i-au spus ca daca vrea sa isi pastreze masina in mintile ei sa ii puna ulei full synthetic, cel mai interesant lucru este ca eu am primit indicatiile de semisynthetic exact de la acelasi service.Eu pana la acest schimb am folosit doar ulei full synthetic, voi ce parere aveti de toata treaba asta? Multumesc mult anticipat
          '' baietii de la service '' in cazul vostru v-au recomandat ce ulei au avut ei in surplus sa mai faca un ban, sau au aut un interes , chiar daca bidonul/le erau sigilate.

          Recomandare : nu va duceti la service fara lectie invatata, macar pentru consumabile !!! in plus daca vrei sa stii ce ulei recomanda constructorul, indiferent de marca , mergi la o reprezentanta si nu te costa nimic sa intebi un receptioner sau piesar ceva. Nu au cum sa e refuze.

          Comment


          • #20
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Nu te mai lua de toti handicapatii de la service-uri. Foloseste numai ulei full sintetic, indiferent ce rulaj are masina . Si daca mergi mai mult in oras, schimba-l pe la 10.000km maxim.

            Numai ulei FULL sintetic.
            Si eu optez tot pentru full sintetic,indiferent daca este Cdi sau Kompressor.Stima

            Comment


            • #21
              Si eu recomand tot Fully Synthetic,eu personal folosesc numai Mobil1,5W30 ESP Formula.

              Comment


              • #22
                Pentru motoarele diesel Cdi cu filtru de particule si injectoare pump-duse este recomandat un ulei full synthetic special conceput pentru acestea (ex: Mobil 1, 5W-30 ESP Formula, cod 229.31) de la un producator cu renume bun (USA; Belgia; Germania ...) !!!! Atentie, exclus Turcia. Masina pe care o detin (C Klasse, W203, 220 Cdi, 2004 Facelift, 150 Hp, 110 Kw) a fost livrata de noua (de catre constructor) cu acest tip de ulei, si acum dupa 280 000 de km merge ceas.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cristache View Post
                  Pentru motoarele diesel Cdi cu filtru de particule si injectoare pump-duse este recomandat un ulei full synthetic special conceput pentru acestea (ex: Mobil 1, 5W-30 ESP Formula, cod 229.31) de la un producator cu renume bun (USA; Belgia; Germania ...) !!!! Atentie, exclus Turcia. Masina pe care o detin (C Klasse, W203, 220 Cdi, 2004 Facelift, 150 Hp, 110 Kw) a fost livrata de noua (de catre constructor) cu acest tip de ulei, si acum dupa 280 000 de km merge ceas.
                  Buna seara. As alege oricand un ulei Mobil 1 made in Turkey, decat unul pe care scrie made in UE. Eu stiam, si sper sa nu ma insel, ca in Turcia se produce Mobil 1, daca gresesc va rog sa ma corectati . Stima.

                  Comment


                  • #24
                    salutare baieti am s eu o intrebare am un mb c 200 w203 2148 cc si 36.000km ce ulei imi recomandati , la servce mi-au recomandat mobil1 ,recent ma-m mutat si de la service-ul asta mi-au recomandat castrol edge sau magnatec ??????mau bagat in ceata am cautat si uleiul de mercedes ce ma sfatuiti

                    Comment


                    • #25
                      In primul rand recomand sa citesti regulamentul casei, eventual, daca e stare mare de tandur, arunca o privire pe posturile celorlalti participanti la trafic si procedeaza identic.
                      +1 Mobil 1.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Salut!
                        Ideal este, la rulajul masinii tale, sa iei in calcul uleiul original. Cunosti istoricul service al masinii? Ce s-a folosit inainte? Oricum, Castrol si Mobil1 sunt uleiuri de calitate. Clasa de vascozitate o alegi in functie de ce recomanda producatorul.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          In primul rand recomand sa citesti regulamentul casei, eventual, daca e stare mare de tandur, arunca o privire pe posturile celorlalti participanti la trafic si procedeaza identic.
                          +1 Mobil 1.
                          Multumesc pentru ajutor si sincer nu mai fii asa (rautacios)ca na nu toti ne pricepem la motorizari si de aceea este acest forum nu ? sa ne ajutam sau sa ne ajutati pe noi cei care nu au habar si din pacate nu stiu ce ulei a fost bagat prima data.Cu stima

                          N-am fost malitios, iar remarca-mi s-a referit la modul de redactare, nicidecum la cunostintele tehnice.
                          Last edited by cutaresku; 01-12-2013, 21:41 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Buna seara. Rog pe cineva priceput, sa-mi spuna cu cati litri de ulei trebuie sa ma prezint la mecanic, pentru schimbul de ulei la w203 C200 Diesel din 2005? Cati litri de ulei intra in motor? Multumesc.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am c220 cdi 2005 si imi intra 6l,la alti colegi le intra 6.5l.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc frumos.

                                Faptul ca o sa fac schimbul la un atelier mai... "de mana a 2-a" ma face sa mai pun o intrebare care poate pare stupida.

                                Eu uitandu-ma pe la motor nu am vazut o joja care sa-mi indice cat ulei este in motor, relativ la un minim si un maxim. Pana acum am folosit doar "checkul" din meniu si de fiecare data cand am verificat am primit mesajul ca nivelul uleiului este OK. Nu a trebuit sa completez pana acum in 10 000 km raportat la ceea ce imi arata afisajul electronic.

                                Imi scapa mie ceva? Exista joja si nu o vad eu? Cum stiu cand nivelul uleiului este bun cand fac schimbul?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF