Buna ziua,
Am un Mercedes G 460 240GD la care a fost schimbat motorul cu unul de Cobra (300TD, OM617.952).
Problema este ca ceasul de temperatura apa nu indica nimic nicodata (efectiv acul nu se misca).
Nu stiu daca senzorii temperatuta apa pentru cele 2 motoare sint la fel (adica sa aiba aceeasi variatie a rezistivitaii cu temperatura, pentru a indica corect ceasul din bord) dar macar ceasul din bord sa indice ceva.
Am masurat rezistivitatea senzorului de temperatura apa si scade cu cresterea temperaturii (presupunem senzorul ok).
De la senzorul de temperatura apa pleaca un fir verde, trece prin tabloul de sigurante si ajunge la ceas (in mufa aceea rotunda cu multi pini) un fir albastru cu rosu.
Pe acest traseu (senzor - ceas) am continuitate.
Ma intereseaza schema electrica si semnificatia pinilor pentru mufa si ceas (ceasul care indica temperatura apa, nivel combustibil etc).
Nu mi-ar strica nici schema tabloului de sigurante.
Multumesc anticipat,
Dragos
Am un Mercedes G 460 240GD la care a fost schimbat motorul cu unul de Cobra (300TD, OM617.952).
Problema este ca ceasul de temperatura apa nu indica nimic nicodata (efectiv acul nu se misca).
Nu stiu daca senzorii temperatuta apa pentru cele 2 motoare sint la fel (adica sa aiba aceeasi variatie a rezistivitaii cu temperatura, pentru a indica corect ceasul din bord) dar macar ceasul din bord sa indice ceva.
Am masurat rezistivitatea senzorului de temperatura apa si scade cu cresterea temperaturii (presupunem senzorul ok).
De la senzorul de temperatura apa pleaca un fir verde, trece prin tabloul de sigurante si ajunge la ceas (in mufa aceea rotunda cu multi pini) un fir albastru cu rosu.
Pe acest traseu (senzor - ceas) am continuitate.
Ma intereseaza schema electrica si semnificatia pinilor pentru mufa si ceas (ceasul care indica temperatura apa, nivel combustibil etc).
Nu mi-ar strica nici schema tabloului de sigurante.
Multumesc anticipat,
Dragos