Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartaie scarba

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartaie scarba

    Scartaie scarba si nu am idei.
    Scartaitul se manifesta doar la damburi delimitatoare de viteza ori cand este groapa adanca care nu scutura ci doar rulezi si faci "hop".
    Sa produc acest scartait sar pe pragul de la sofer cat pot de tare si abia reusesc sa il reproduc.
    Am schimbat bucsile de la bara antiruliu si a ramas cu un scartait pe stanga fata, dar face si pe dreapta putin de tot.
    Tot ce tine de directie si suspensie pe fata e teapan, fara jocuri, crapaturi sau elasticitate ridicata....nu mai am idei.

    Am gresat tot rand pe rand luand prin eliminare, si tot nu i-am dat de cap.
    Am verificat si tampoanele de la motor+cutie.

    Sunetul a aparut de cand cu ploile ce au fost.

    Sunt cu capu'?

    Cred ca bag un tub de vaselina si la arcuri.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Flansele de la amortizoare cum sunt?

    Comment


    • #3
      Bucsile sunt, I would guess. Daca sunt MB n-ar trebui sa scartaie asa repede. Ca sa te convingi, baga ulei cu seringa. Presupun ca ai bielete antiruliu (nu prea m-am documentat pe A) - si alea pot fi cauza.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Bucsile le-am schimbat astazi, iar la montaj am dat pe interior cu vaselina spray de la wurth(semnul ala cu crucea rosie), pe exterior am curatat tot ce inseamna metal.Deci de la ele exclus.
        Bieletele antiruliu sunt tepene, bucsile de la bascule la fel.
        Flansele de la telescop beton.

        Tind sa cred ca scartaie arcurile in talere deoarece e destul pamant/nisip/etc.

        Totul se trage de la ploile ce au fost in Constanta acum o saptamana.Am trecut prin balti ca Voda prin loboda.

        O sa bag maine niste degripant/vaselina la arcuri in talerul de jos.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Daca intra apa in burduful pivotului si el poate sa scartaie, mai ales daca a ramas fara vaselina. La mine scartaie de mult pivotii dar au ceva joc si ii voi schimba.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            Cat am mesterit la masina, destul deoarece am rupt un surub, nu am observat nici un burduf rupt la bielete si la capul de bara, dar ce este drept la pivoti nu m-am uitat.
            Multumesc de sfat!
            Chiar daca nu am joc in nimic, nu exclud posibilitatea aceasta.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              La mine scartaiau, asemanator, mai ales cand era foarte cald, bucsile de la bara de torsiune. Cand le-am schimbat, am observat bara de torsiune uzata in locul unde au fost bucsile vechi. N-am dat importanta pana nu m-am pomenit cu aceleasi manifestari si de la cele noi. Ca sa scap de zgomot, am pus un adaos pe suportul bucsilor(exterior). Data viitoare trebuie sa schimb si bara.
              Ai putea sa verifici si burdufurile pivotilor/bieletelor antiruliu. Ma gandesc sa nu fie crapate si apa sa-si fi facut de cap prin articulatii.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Are ceva uzura bara, dar nu atat de tare cat sa scartaie imediat dupa montaj.
                Dar tot ce e posibil.Sa vedem cum se manfesta in timp.
                Adaos nu mai pun(am pus cuzineti , am incercat la primult set de bucse si in scurt timp a inceput scartaiale iar apoi imediat bataia de fier pe fier.
                Cu setul ce l-am schimbat am mers vreo 2ani, parca??
                Sa vedem ce urmeaza.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  E amortizorul...
                  Singura solutie pe care o vad este sa speli cu simt de raspundere si multa presiune pe sub masina. Poate acea mizerie va cadea. Altfel, pregateste un alt amortizor.
                  Daca-i adevarat ce spun eu, in scurt timp ar trebui sa ai scurgeri acolo. Verifica.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Aceasi problema am avut-o si eu pe w168 Flavius !
                    Bucsile de la bara stabilizatoare varza + o mica uzura pe bara + 2-3 zile de ploi si a inceput "festivalul" si la mine ..
                    Ca sa rezolv problema am mers la un batranel care confectioneaza bucsi la comanda si am facut bucsile o idee mai mari si dintr-un material putin mai moale , iar apoi la montare un sfert de tub de vaselina
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      Amortizoarele exclus, iar spalarea o am in plan in urmatoarele 2 ore ca ies la plimbare.
                      Sasha, cat au costat bucsile? tinand cont ca unele Febi costa 20lei/buc (cumparate joi si montate ieri).
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Flaviu, se pare ca "toate drumurile duc la Roma" .
                        Scartaitul provine de la exteriorul bucsei, pe interior avand un material gen tesatura din fibra de sticla sau ceva de genul.
                        Last edited by LauLaur; 10-13-2013, 12:49 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Eu pana sa ajung la batranel am incercat cu vreo 2-3 marci de bucsi de pe la magazinele de piese auto (nu mai stiu exact marcile ) fara sa am niciun rezultat , iar la mos 50 lei m-au costat bucsile , dar am scapat de scartait .

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            La 20 ron Febi, probabil 40 OEM. Prea fugiti de OEM nejustificat.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Cine crezi ca a cautat pe origine?Daca in 24h mi-au venit bucsile nu m-a mai interesat

                              Am spalat-o si fiind cald afara s-a uscat repede.Se pare ca toate delimitatoarele si gropile luate nu au reusit sa scoata la iveala concertul.Cred ca am scapat.

                              Sa vedem cat tine.
                              E putin mai inchegata suspensia fata acum, putin dar se simte diferenta.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF