Salutare lume buna.
Revin dupa foarte mult timp pe forum cu o intrebare la care as dori sa ma ajutati sa ii gasesc raspunsul.
Descriere problema
As cum spune si titlul generic "scartaiala". Apare la pornire dupa o perioada de stationare mai mare de 3-4 ore. Dispare dupa 3-5 minute de condus (sau stationat).
Actiuni intreprinse in vederea eliminarii problemei
- schimbat brat intinzator cu rolele aferente lui
- schimbat fulie alternator (alternatorul functioneaza perfect, fara probleme la rulmenti)
- schimbat curea accesorii
Concluzii personale
- posibiliate ca fulia de la AC sa fie defecta (nu are joc si pare sa functioneze in parametri - dar nu se stie)
- posibilitate ca pompa de apa sa fie blocata sau sa mearga greu (nu am cunostinte mecanice in detaliu - dar incerc sa imi fac o logica in capul meu)
Alte detalii
- sunt la a doua curea schimbata in 10.000km (precedent s-a rupt), cu aceleasi simptome de scartaiala
- am gasit in canalele fuliei de la AC "dinti" de la curea
- apa sta la aproximativ 70grade (chiar si pe autostrada la 120-130km/h) mai tot timpul si urca la 80grade cand sunt prin in trafic (nu stiu daca e in detaliu relevant dar am zis sa il pun oricum)
Ce parere aveti? Ce at trebuisa incerc sa schimb prima oara ca sa elimin pe rand posibilele cause?
Posibil sa fi omis detalii. Imi cer scuze si voi raspunde cat mai prompt.
Masina: A180 CDI Avantgarde CVT 2005 (Septembrie)
Multumesc anticipat pentru timpul acordat.
Revin dupa foarte mult timp pe forum cu o intrebare la care as dori sa ma ajutati sa ii gasesc raspunsul.
Descriere problema
As cum spune si titlul generic "scartaiala". Apare la pornire dupa o perioada de stationare mai mare de 3-4 ore. Dispare dupa 3-5 minute de condus (sau stationat).
Actiuni intreprinse in vederea eliminarii problemei
- schimbat brat intinzator cu rolele aferente lui
- schimbat fulie alternator (alternatorul functioneaza perfect, fara probleme la rulmenti)
- schimbat curea accesorii
Concluzii personale
- posibiliate ca fulia de la AC sa fie defecta (nu are joc si pare sa functioneze in parametri - dar nu se stie)
- posibilitate ca pompa de apa sa fie blocata sau sa mearga greu (nu am cunostinte mecanice in detaliu - dar incerc sa imi fac o logica in capul meu)
Alte detalii
- sunt la a doua curea schimbata in 10.000km (precedent s-a rupt), cu aceleasi simptome de scartaiala
- am gasit in canalele fuliei de la AC "dinti" de la curea
- apa sta la aproximativ 70grade (chiar si pe autostrada la 120-130km/h) mai tot timpul si urca la 80grade cand sunt prin in trafic (nu stiu daca e in detaliu relevant dar am zis sa il pun oricum)
Ce parere aveti? Ce at trebuisa incerc sa schimb prima oara ca sa elimin pe rand posibilele cause?
Posibil sa fi omis detalii. Imi cer scuze si voi raspunde cat mai prompt.
Masina: A180 CDI Avantgarde CVT 2005 (Septembrie)
Multumesc anticipat pentru timpul acordat.
Comment