Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"scartaiala" - motive multiple?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "scartaiala" - motive multiple?

    Salutare lume buna.

    Revin dupa foarte mult timp pe forum cu o intrebare la care as dori sa ma ajutati sa ii gasesc raspunsul.

    Descriere problema
    As cum spune si titlul generic "scartaiala". Apare la pornire dupa o perioada de stationare mai mare de 3-4 ore. Dispare dupa 3-5 minute de condus (sau stationat).

    Actiuni intreprinse in vederea eliminarii problemei
    - schimbat brat intinzator cu rolele aferente lui
    - schimbat fulie alternator (alternatorul functioneaza perfect, fara probleme la rulmenti)
    - schimbat curea accesorii

    Concluzii personale
    - posibiliate ca fulia de la AC sa fie defecta (nu are joc si pare sa functioneze in parametri - dar nu se stie)
    - posibilitate ca pompa de apa sa fie blocata sau sa mearga greu (nu am cunostinte mecanice in detaliu - dar incerc sa imi fac o logica in capul meu)

    Alte detalii
    - sunt la a doua curea schimbata in 10.000km (precedent s-a rupt), cu aceleasi simptome de scartaiala
    - am gasit in canalele fuliei de la AC "dinti" de la curea
    - apa sta la aproximativ 70grade (chiar si pe autostrada la 120-130km/h) mai tot timpul si urca la 80grade cand sunt prin in trafic (nu stiu daca e in detaliu relevant dar am zis sa il pun oricum)

    Ce parere aveti? Ce at trebuisa incerc sa schimb prima oara ca sa elimin pe rand posibilele cause?

    Posibil sa fi omis detalii. Imi cer scuze si voi raspunde cat mai prompt.

    Masina: A180 CDI Avantgarde CVT 2005 (Septembrie)

    Multumesc anticipat pentru timpul acordat.
    Last edited by andreyu30; 12-21-2017, 16:16 PM. Reason: gramatica

  • #2
    Salut!
    Da cureaua jos si porneste motorul. Vezi daca mai scartaie...
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      Salut!
      Da cureaua jos si porneste motorul. Vezi daca mai scartaie...
      Voi incerca asta. Dar dupa sarbatori. Eu unul nu as putea face asta si un mecanic nu gasesc liber acum. Oricum asta ar insemna sa o las peste noapte la el si primul lucru care sa il faca e sa scoata cureaua (daca nu a scos-o peste noapte) si sa porneasca.

      Comment


      • #4
        Daca zgomotul persista si fara curea e cazul sa cauti in alta parte.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by andreyu30 View Post
          Salutare lume buna.

          Revin dupa foarte mult timp pe forum cu o intrebare la care as dori sa ma ajutati sa ii gasesc raspunsul.

          Descriere problema
          As cum spune si titlul generic "scartaiala". Apare la pornire dupa o perioada de stationare mai mare de 3-4 ore. Dispare dupa 3-5 minute de condus (sau stationat).

          Actiuni intreprinse in vederea eliminarii problemei
          - schimbat brat intinzator cu rolele aferente lui
          - schimbat fulie alternator (alternatorul functioneaza perfect, fara probleme la rulmenti)
          - schimbat curea accesorii

          Concluzii personale
          - posibiliate ca fulia de la AC sa fie defecta (nu are joc si pare sa functioneze in parametri - dar nu se stie)
          - posibilitate ca pompa de apa sa fie blocata sau sa mearga greu (nu am cunostinte mecanice in detaliu - dar incerc sa imi fac o logica in capul meu)

          Alte detalii
          - sunt la a doua curea schimbata in 10.000km (precedent s-a rupt), cu aceleasi simptome de scartaiala
          - am gasit in canalele fuliei de la AC "dinti" de la curea
          - apa sta la aproximativ 70grade (chiar si pe autostrada la 120-130km/h) mai tot timpul si urca la 80grade cand sunt prin in trafic (nu stiu daca e in detaliu relevant dar am zis sa il pun oricum)

          Ce parere aveti? Ce at trebuisa incerc sa schimb prima oara ca sa elimin pe rand posibilele cause?

          Posibil sa fi omis detalii. Imi cer scuze si voi raspunde cat mai prompt.

          Masina: A180 CDI Avantgarde CVT 2005 (Septembrie)

          Multumesc anticipat pentru timpul acordat.
          Eu am schimbat si pompa de apa si toate piesele enumerate de tine mai sus. Sunt la a doua curea in 10 mii km si tot scartaie in special la rece .

          Comment


          • #6
            aceiasi problema a aparut si la mine cu scartiala asta cum imi pot da seama daca e vreo curea rupta banuiesc ca daca mi se rupea cureaua ramaneam fara lumini alternatorul nu ar mai fi incarcat..e posibil sa aiba si alta curea inafara celei de la alternator ? mentionez ca nu am aer conditionat

            Respectă regulile generale de postare!
            Last edited by Florin_WES; 04-15-2018, 17:38 PM.

            Comment


            • #7
              Vedeti sa nu fie descentrata vreo fulie de la compresor, alternator sau intanzator.
              2-3mm fac exact lucrul acesta.

              Stima!

              Comment


              • #8
                Problema scartaitului provine din role care au prea putina vazelina ! La mine era rola de ghidaj partea de jos . Am desfacuto am pus vazelina de rulmenti si uite asa am scapat de scartait! Este vorba de rola ina ce are f f putina vazelina ! O zi buna la toti si sper sa fie de ajutor

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  O rola noua are exact cata vaselina ii trebuie. In momentul in care ajunge sa scartaie trebuie schimbata. Prietenii stiu de ce! Chiar daca ii pui vaselina, nu te baza pe asta. Mai devreme sau mai tarziu incepe circul. Care circ, consta in rola blocata si curea rupta(de obicei "cand ti-e lumea mai draga").
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Salut, cred ca sunt putin cam offtopic, dar, cum pot avea acces la role fara a da jos motorul? Sau daca trebuie neapărat dat jos, cum se da?

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Ridici masina, dai scutul de sub alternator jos(daca are...) si te "bucuri"de spatiul dintre caroserie si motor. E mic, dar se pot schimba rolele. Datul motorului jos pentru a schimba rolele e duda coapta de mecanici isteti...
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Banuiesc ca merge si cureaua schimbata in cazul asta, desi e mai greu de urmarit traseul ei, sau greșesc?

                        Comment


                        • #13
                          Eu le-am schimbat singur si nu pot spune ca este dificil.Pusul curelei la loc e un pic dificil, da. Scartaiala vad ca am si eu de vreo luna dar la mine e de la curea.
                          Cum am vazut asta?

                          Pai am luat niste cola intr-o seringa si am dat pe curea, pe partea care calca pe role. A incetat imediat scartaitul. Pe dedesubtul masinii am facut asta, nu pe sus.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare tuturor!
                            Sa va spun cum s-a procedat ultima interventie de la masina mea. Deoarece treb uia schimbat si alternatorul pe langa role si curea, s-a desfacut prima data compresorul (a ramas suspendat in una din conducte dar cred ca se poate si fara a deconecta conductele) apoi s-a dat jos alternatorul. De asemenea s-au desfacut suruburile de la suportul din dreapta si motorul a mai coborat putin (pentru rola de sus probabil).
                            Fara compresor si alternator a fost loc berechet de schimbat rolele si cureaua.
                            De asemenea, alta data cand mi s-a schimbat cureaua si s-au gresat rolele mecanicul respectiv a reusit fara sa desfaca nimic decat suruburile rolelor, deci se poate.

                            Originally posted by Andrei95 View Post
                            Banuiesc ca merge si cureaua schimbata in cazul asta, desi e mai greu de urmarit traseul ei, sau greșesc?
                            Traseul curelei il gasesti aici plus alte informatii.
                            W168 or nothing!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF