Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S-a intepenit vascocupla.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Scuze de confuzie si nu mai domniti atat. Am incurcat eu si topicuri, daramite nume. Din nou mii de scuze.
    Last edited by tumar; 10-09-2010, 18:03 PM.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Salutare! Am avut o zi libera ca sa ma ocup cu vascocupla. Am desfacut-o de pe motorul vechi ca so studiez, ca sa nu cumva sa fac vreo boacana. Dupa ce am dat-o jos si am studiat-o, nu am reusit ca sa gasesc care este partea blocata.

      Intrebarea mea este: paleta(ventilatorul) trebuie sa se invarta usor cand motorul(rece) este oprit?

      Pentru ca dupa cunostinta mea generala asa ar trebui sa fie.

      Mentionez: in momentul de fata, la a mea se invarte greu si parca are cate-o treapta...altfel nu stiu cum so numesc...parca ar opune rezistenta ceva si cand invart mai tare simt ca inpinge ceva paleta (parca ar fi magnet). Nu stiu sa va explic fenomenul dar este tare ciudat.

      Binenteles dupa ce am desfacut-o am descoperit ca capacul care prinde paleta pe ax este magnetizata si suportul pe care este prins paleta. Ideea este ca daca ar fi electromanet atunci ar trebui sa aiba ceva fire...ma gandesc.

      Postez niste poze cu pisele demontate si eventual lamuritima si pe mine care este piesa care este blocata. Multumesc anticipat.
      Attached Files
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Ai dezasamblat elicea. Până aici nu-i nimic anormal. Cuplajul elicei cu suportul ei este magnetic (dacă faci imprudenţa şi bagi mâna în raza ei de acţiune, nu ţi-o taie ci numai te răneşte, ea oprindu-se brusc când palele întâlnesc un obstacol). Observi acolo modul de antrenare, arborele roteşte axul pompei, iar axul elicei este rotit la aceiaşi turaţie de axul pompei prin acel vâscocuplaj numai atunci când motorul s-a încălzit. ÃŽncă n-ai ajuns la vâscocuplaj, el este în corpul pompei. Rotind flanşa (cu găuri a pompei) ar trebui să poţi ţine cu mâna axul de antrenare al elicei.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
          (dacă faci imprudenţa şi bagi mâna în raza ei de acţiune, nu ţi-o taie ci numai te răneşte, ea oprindu-se brusc când palele întâlnesc un obstacol)
          Sincer sa spun imi este un pic morcov ca sa opresc palele cu mana...stil nacazul dar mie m-i se pare ca se invart prea tare si scot un sunet da zici cai turbina. Oricum va multumesc pentru raspuns!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Salutare! Acum sunt intr-o dilema. Dupa cum am ainteles vascocupla functioneaza pe ulei.

            Intrebarea mea este: unde se afla recipientul cu ulei? Stiu ca sunt deja enervant cu intrebarile mele de doi bani..., vreau si eu sa invat mai indetaliat functionarea acestui mechanism.

            Am mai facut niste poze cu axul su carcasa in care vine prins acesta.
            Attached Files
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Originally posted by tumar View Post
              incearca sa schimbi termostatul(reparatiile la asa ceva nu prea tin)
              Am urmat sfatul lui Tumar si am luat un termostat nou, Febi...o sa vad diferenta.
              Attached Files
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Vâscocuplajul funcţionează cu ulei numai la cuplajul Haldex, unde mai sunt şi nişte pompe care presurizează uleiul.
                Funcţionarea e simplă. ÃŽnvârte încet cu mâna o lingură într-un borcan cu miere. Se învârte doar mierea. Dacă roteşti mai repede, se-nvârte şi borcanul. Ăsta-i vâscocuplajul, obţii mişcarea unui obiect prin intermediul unui fluid de lucru. ÃŽn cazul acesta, fluidului de lucru i se modifică proprietăţile în funcţie de temperatură.

                Comment


                • #23
                  Salutare! Am revenit cu noutati. Azi am schimbat termostatul si a iesit problema la iveala. Binenteles termostatul era de vina, de aceea nu a urcat apa mai mult de 80 grade. Acuma urca peste 80 si chiar am urmait-o ca sa vad cand scade...si pare ca functioneza bine.

                  Oare nu a fost bun termostatul pe care am avut-o pe masina? Intreb findca nu este identic codul pe care mi la dat Tumar. Postez o poza cu termostatul pe care am dat-o jos astazi.
                  Attached Files
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Tind sa cred ca termostatul era de vina, nu cred ca din cauza codului. Codul ce l-am postat figura in program la motorul tau, dar este posibil ca sa fie un cod inlocuitor. In programul respectiv nu figura decat un cod pentru termostat. Numai bine si spor la treaba pana nu vine iarna!
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by tumar View Post
                      Numai bine si spor la treaba pana nu vine iarna!
                      Haha...am probat-o azi dupa ce am montat noul termostat si parca si motorul merge mai bine. Prietena mea care de felul ei este friguroasa a oprit caldura findca baga o caldura de scoti limba. Acuma putem astepta sa vina iarna
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        se poate repara o vascocupla?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cosmin4yu View Post
                          se poate repara o vascocupla?
                          SIncer nu stiu...inca nu am auzit pe nimeni sa fi reparat.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Nu se poate repara vascocupla deoarece daca desfaceti ramane fara ulei daca mai are (poate nici acuma nu mai are uleui in el si de aceea face figuri) si nu se gaseste ulei pentru vasco, eu inca n-am vazut nicaier.
                            Dar mai precis care e problema cu vascocupla, este blocat ( invarta tot timpul cu viteza motorului) nu lasa sa functionezde motorul la temperatura de lucru / sau nu cupleaza ( nu invarta niciodata cu viteza motorului) supraincalzeste motorul?
                            Cel mai bun ar fi sa schimbati daca face figuri.
                            Bafta

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF