Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut
    Lucrarea de restaurare este facuta ca la carte .Super !!
    Ai reusit sa pui motorul pe ea?

    Comment


    • #32
      Originally posted by tavi114 View Post
      Ai reusit sa pui motorul pe ea?
      Am pus si motorul doar ca acum am de umblat dupa piesele care lipsesc de pe el. Cel de la care l-am luat nu mi-a spus ca isi oprise de pe el foarte multe piese.
      Ca si repere noi am luat: fise, bujii, prezoane volanta, rulmenti, capete de bara, placute fata/spate si saboti, bielet pt bara de torsiune, furtune si conducte de frana, amortizoare, filtru de aer/ulei, ulei Metabond pt motor cutie si grup, iar lista ramane deschisa.
      Discurile au fost rectificate cu 2 zecimi si sunt ca noi.
      Attached Files
      Last edited by andrei_dent; 02-07-2014, 20:40 PM.

      Comment


      • #33
        1. De ce ai lăsat neagră partea interioară a capotei portbagajului ?
        2. Capacele centrale la jante le-ai avut toate sau ai mai făcut rost ? Dacă da, de unde ? Tot ibei ?
        Last edited by Levi; 02-07-2014, 21:28 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          1. Eu asa stiam ca ar trebui sa fie. Am avut si Cobra cu vopsea originala si era rosie cu negru in portbagaj. Posibil sa ma insel, dar cu triunghiul pe pozitie arata bine.
          2. Un singur capac imi lipsea si printr-un noroc chior l-am gasit la un amic aruncat prin garaj. Sigur sunt si pe ebay.

          Comment


          • #35
            Si eu asa stiu ca interiorul capotei portbagaj/motor sunt inchise la culoare!

            P.S. Din fabrica sunt gri inchis!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Si al meu tot negru este .

              Da bine cu triunghiul .

              Comment


              • #37
                M-am impotmolit fix ca tiganul la mal... Problema: capetele de bara. Alea vechi aveau joc destul de mare asa ca m-am decis sa le schimb. Am comandat noi si surpriza, nu se potrivesc la filet. Am schimbat pana acum 4 perechi si nici una nu e buna. Luni sau marti trebuie sa eliberez hala iar fata e toata bucati.

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=andrei_dent;339819Am schimbat pana acum 4 perechi si nici una nu e buna.[/QUOTE]


                  Dar cum e posibil asta? Cum le-ai comandat...cupa cod?
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    Pai au fost comandate dupa cod, dar nu pot sa îmi dau seama ce modificãri a facut desteptul ãla care a avut masina. Oricum e umblati peste tot, amortizoare spate sudate de brate, grupul prins cu prezoane de roti, inaltatoare la arcuri pe spate (numai bune pentru carat cartofi), frane anulate pe spate, Etc.
                    probabil trebuie modificat un filet.
                    Last edited by andrei_dent; 02-15-2014, 02:11 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Daca piesele comandate de tine sunt dupa cod , inseamna ca acea tija in care se insurubeaza capetele de bara , nu este cea originala .

                      Ai studiat capetele vechi ? . Sunt la fel cu cele noi ? . Au acelasi filet ? .

                      Nu modifica filetul . Risti foarte mult . Mai bine cauta o piesa la dezmembrari .

                      Nasol , ca esti presat de timp .

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by andrei_dent View Post
                        nu pot sa îmi dau seama ce modificări a facut desteptul ăla care a avut mașina. Oricum e umblati peste tot: frane anulate pe spate ...
                        WTF !?!??? Ăla e lovit rău la etaj !
                        Originally posted by nstoe View Post
                        Nu modifica filetul. Risti foarte mult. Mai bine cauta o piesa la dezmembrari.
                        Întru totul de acord cu Nașu !

                        Ceea ce ai enumerat mai sus, îți va mai face (încă) o gaură în buget, dar nu le lăsa nerezolvate ! Nu se poate ca pe exterior să fie ras/tuns/frezat/șpreiat, iar mecanica să te bage în șanț, sau - Doamne ferește - cu un etaj mai jos ...

                        Vorba aia: ”e fardată, dar miroase în cur” ... Nu se poate !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Mai bine cauta o piesa la dezmembrari.
                          Eu nu știu ce dezmembrari diversificate aveți voi in zona voastra, dar w116 in județele invecinate mie le numãr pe degetele de la o mana si îmi mai rãmân iar la dezmembrari astia nici nu știu cum arata. Trebuie sa le explic ca seamãnã cu cobra dar de fapt nu e cobra.
                          Fiind vorba de directie, nu sunt deacord cu compromisuri, adica sa modific filetul sau mai știu eu ce. Oricum, astãzi am mai gãsit niște piese in stocul propriu si sper sa ne descurcam cu ele, poate sunt cele originale.

                          Nu cred ca am zis nimic de istoria mașinii sa va faceți o idee. A fost adusã din Germania in '90 de cineva din Brașov si a stat la respectivul pana in 2003, fiind un w116 ca oricare altul. In 2003 a ajuns la Pascani unde a început tot circul cu modificarile. A trecut prin mâinile a vreo 4 proprietari, toți rude între ei, cumnati sau ceva de genul, fiecare contribuind continuu la "imbunatatirea" mașinii. Numai eu știu cat de incalcite erau actele si cat am umblat.
                          Attached Files
                          Last edited by andrei_dent; 02-15-2014, 23:14 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andrei_dent View Post
                            astãzi am mai gãsit niște piese in stocul propriu si sper sa ne descurcam cu ele, poate sunt cele originale.

                            Acestea par sa fie OEM! Oricum e mai bine acu decat ceva grav mai incolo...asa cum au mentionat colegii mai sus!

                            Doar sa le verifici inainte de revopsire...ca filetul sa fie OK !
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Eu as fi vrut sa rezolv tot ce tine de directie, frane, motor/cutie acolo unde e masina acum, adica o hala cu elevator si canal. Era simplu acolo ca e loc de lucru in jurul mașinii. Daca nu, se pun ale vechi înapoi sa pot deplasa masina pana la mine la garaj si se va rezolva problema ulterior, fara inventii.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by andrei_dent View Post
                                Eu nu știu ce dezmembrari diversificate aveți voi in zona voastra,
                                Este imposibil ca fabricantul Mercedes sa fi construit piesa respectiva , strict numai pentru un singur model de masina .

                                De ce vrei sa o cumperi neaparat din zona ta . Ai indentificat codul piesei , ai dat un anunt pe bursa si nu ai primit nicio oferta ? .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF