Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

restaurare w115 '69

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc pentru sfaturi baieti.Eu sunt convins ca asa cum am etansat-o acum e bine facuta dar am sa aplic si o ceara de cavitati asa cum ati spus.Sunt sigur ca va tine mult timp de acum in colo.Am sa revin curand cu poze proaspete.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Sclipilici View Post
      multumesc mult . tabla a fost slefuita pana la luciu, dupa care a fost aplicat inhibitor de rugina din abundenta iar peste este dat grund pe baza de minium de plumb folosit la burta vapoarelor (care stau in apa sarata cu anii) , cu o densitate crescuta.Peste grund s-a dat cu vopsea protectoare tot pentru nave.Deci suprafata metalului este inchisa etans.
      Atunci de unde rugina? Sa nu-mi spuneti ca ''tabla are rugina in ea de noua'' ca nu exista nici o logica .Orice oxid metalic este eliminat spre exterior la momentul topirii metalului , iar daca dupa inchizi orice contact cu molecula de oxigen nu are de unde sa apara rugina

      Oricum si parerile legate de fotbal , politica si agricultura sunt bine venite.
      Eu cred ca e treaba buna, felicitari. Singura veste proasta este ca ai toate sansele ca masina sa dureze mai mult decat tine ( si decat mine ) SIncer, cred ca o sa iasa o treaba foarte buna, asteptam poze

      Comment


      • #34
        Super !!! In a doua poza piesele sunt sablate sau vopsite ?. Ce vopsea ai folosit pt piesele de la suspensie (vopseaua neagra) - e ceva special ca sa nu sara, din cate stiu vopseaua normala sare cu usurinta de la pietricelele de pe sosea...

        Comment


        • #35
          alte poze

          Salut ,

          Dupa ceva timp revin cu poze, mai vechiute cei drept dar chiar si acum tot cam asa arata. Din cauza ''secetei'' si a lipsei de timp nu am inaintat prea mult.
          Sper ca in viitorul ff apropiat sa o trimit in sfarsit la vopsit -negru si mult lac
          Attached Files

          Comment


          • #36
            Super tare,bravo.Spor la munca,asept poze cu urmatoarele etape.

            Comment


            • #37
              Am cateva piese noi de vanzare pentru pasionatii de w114/115 Bot de cal:
              - set complet chedere (usi, parbriz, luneta, portbagaj, lamele geamuri laterale) - pret 1400 lei
              - set complet ornamente cromate (toate baghetele, inclusiv cele lungi pt praguri), cu cleme si dibluri - pret 1200 lei
              - set praguri stanga dreapta - pret 450 lei
              - o pereche geamuri far - pret 150 lei
              - o pereche oglinzi interioare de far - pret 200 lei
              - o pereche ornamente cromate pt faruri - pret 100 lei
              Piesele se afla in Bucuresti, 0723404505.

              Comment


              • #39
                Mama ce de culori...felicitari si bafta in continuare!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #40
                  defapt sunt numai 3 + metal sablat si mult lac

                  Comment


                  • #41
                    Bravo, de-abia astept sa o vad montata ! Spor la treaba in continuare

                    Comment


                    • #42
                      Dragi colegi,

                      Am inceput sa curat bordul si ceasurile si am constatat ca tubul capilar de la senzorul de temperatura este fisurat (este modelul cu coloana de mercur).Asa ca ,cu riscul de a fi ''off topic'' va adresez urmatoarea intrebare : se poate inlocui numai senzorul ? si daca da , are cineva o chestie d'asta sau macar un set de ceasuri care sa-l contina, chiar si nefunctionale ,pt ca ma intereseaza numai partea de temperatura ce poate fi demontata (cred).
                      Merci

                      Comment


                      • #43
                        Originally posted by Sclipilici View Post
                        Dragi colegi,

                        Am inceput sa curat bordul si ceasurile si am constatat ca tubul capilar de la senzorul de temperatura este fisurat (este modelul cu coloana de mercur).Asa ca ,cu riscul de a fi ''off topic'' va adresez urmatoarea intrebare : se poate inlocui numai senzorul ? si daca da , are cineva o chestie d'asta sau macar un set de ceasuri care sa-l contina, chiar si nefunctionale ,pt ca ma intereseaza numai partea de temperatura ce poate fi demontata (cred).
                        Merci
                        Sonda este direct cu conducta capilara . Cred ca am eu asa ceva , maine o sa caut sa vad in ce stare este si sa-i fac poze .
                        Daca nu se poate trece pe sistem electric de indicare a temperaturii .
                        pentru asta este nevoie de sonda de apa si ceasul din bord , si un fir electric binenteles . Piesele astea le am cu siguranta in stare buna.
                        daca te intereseaza suna la 0745617310 Tavi

                        Comment


                        • #45
                          Originally posted by Sclipilici View Post
                          tocmai ce a iesit de la vopsit .incepe distractia cu echipatul
                          Felicitari...arata belea!!! La aceasta culoare merge un inetrior bej....

                          Bafta in continuare...si multa rabdare!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF