Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

restaurare w115 '69

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu ce sudezi? Electric cumva?
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      argon, deci poti sa spui ca-i ( si) electric, dar in realitate sudura arata mult mai bine si e ff tapana.

      Comment


      • #18
        Salut .Si eu sunt tinichigiu si am constatat o mare problema in lucrarile tale sper sa nu o iei in nume de rau ca nu am nicici cea mai mica intentie sa te jignesc . Lucrezi cu tabla romaneasca luata de la depozit .Nici nu ai terminat lucrarea si deja rugineste .Pune doar citeva picaturi de apa pe ea si ai sa vezi ca pe miine toata e ruginita .Tabla RO nu este tratata cum ar trebui.Eu cind fac o lucrare tai tabla de pe masini straine (dubite wolksvagen capota Mercedes etc.) chiar am o caroserie de w dubita la tara in aer liber ,care are 30 ani si aproape nici un pic de rugina. Polizez cu smihirghel rotativ un pic unde sudez desigur in gauri nicidecum pe margine sa fie ca original si in rest ramine vopseaua din fabrica .Mult succes.Daca te pot ajuta cu ceva cu mare placere .

        Comment


        • #19
          Salut CJ-12-LWP. Multumesc pentru observatie , si nici decum nu o iau ca pe una rau intentionata.Stiu ca lucrez cu tabla de la RO dar am pus-o numai acolo unde nu am avut de ales .Am croit pragurile interioare si ceva bucati de pedalier din asa ceva pt ca nu am avut incotro.Restul de pedalier e de pe o masina facuta bucati.Tabla autohtona de 0.8 mm sudata in argon (adica fffff putin decalita) este la acest moment deja degresata , tratata cu aliaj de Zn in zona sudurii ,tratata cu inhibitor de rugina in rest ,si umpluta de grund si vopsea protectoare utilizate la vapoare. Peste astea voi aplica un antifoniu de la Berner ( la ext ) si covoare de bitum-siliciu similare cu cele originale Terossone (la int).Daca nici asa nu tine , atunci nimic nu mai tine .

          Comment


          • #20
            Nu inteleg de ce nu ai incotro .Decupezi din partea laterala a unei dubite sau o capota o indoi la apcan cum o vrei si o sudezi unde ai nevoie .Tabla RO potii so izolezi cum vrei ca deja are rugina in ea .Este facuta din rablele predate la remat si din fier vechi .Din pacate chiar si masinile straine noi sunt facute din asa ceva nu mai e fierul de acum citiva ani bune ce sa scos din mina .

            Comment


            • #21
              alte poze

              Dupa mult timp in care am stagnat , acum am mai reusit sa fac cate ceva .

              Defapt lucrarea a avansat mult mai mult dar nu am apucat sa fac poze

              Sper ca in doua saptamani sa termin cu tabla si sa o dau la vopsit........sper
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Nu vreau sa te descurajez dar din ce se vede in poze nu prea e treaba buna...in cativa ani o sa ti apara iar rugina...grundul ala rosu e fix un rahat pe tabla aia...

                Comment


                • #23
                  nu inteleg ce vrei sa spui . Cu ce ai fi vrut sa dau daca nu cu grund ?
                  cu aluat de clatite sau ce?

                  Comment


                  • #24
                    Website for Policolor, Spor, CasaBela, Vinarom, Deko, Klar, Emau , Silverpol.


                    Incearca asta ...

                    Comment


                    • #25
                      multumesc mult . tabla a fost slefuita pana la luciu, dupa care a fost aplicat inhibitor de rugina din abundenta iar peste este dat grund pe baza de minium de plumb folosit la burta vapoarelor (care stau in apa sarata cu anii) , cu o densitate crescuta.Peste grund s-a dat cu vopsea protectoare tot pentru nave.Deci suprafata metalului este inchisa etans.
                      Atunci de unde rugina? Sa nu-mi spuneti ca ''tabla are rugina in ea de noua'' ca nu exista nici o logica .Orice oxid metalic este eliminat spre exterior la momentul topirii metalului , iar daca dupa inchizi orice contact cu molecula de oxigen nu are de unde sa apara rugina

                      Oricum si parerile legate de fotbal , politica si agricultura sunt bine venite.

                      Comment


                      • #26
                        Stiu tipul asta de grund si colegul cam are dreptate.Daca se da si cu insonorizant corespunzator si curatat din cand in cand temeinic de namol si pamant pe burta nu are ce sa pateasca in 2-3 ani.

                        Comment


                        • #27
                          Bine lucrat! Felicitari si spor la munca in continuare.
                          Daca-i faci la sfarsit o conservare cu ceara pentru cavitati nu o sa mai ai probleme cu rugina.Din punctul meu de vedere conservarea este cel mai important lucru.
                          Cel mai bine se face dupa vopsire pentru ca daca o vopsesti la cuptor va curge ceara din cauza temperaturii inalte.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Interesanta idee ! Nu am incercat niciodata.

                            Poate suna copilaresc , dar ce tre. sa inteleg la " suflat la rece " ?


                            Perfect deacord cu tavi114 , dupa vopsire, la o saptamina max. doua e bine de dat cu ceara ptr. cavitati ( usi , praguri, stalpi , lonjeroane etc. ) !
                            Daca e uscat in cuptor nu necesita un interval de asteptare !
                            Last edited by zistok; 01-09-2012, 12:18 PM.
                            Omul invata pina la moarte si cind.............

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by zistok View Post
                              ce tre. sa inteleg la " suflat la rece " ?
                              Anumite tipuri de protecţii anticorosive se pot aplica doar la anumite temperaturi ale materialului, dat fiind faptul că, la temperatura "normală" (adică până la cca. 40 de grade, cât se presupune că se încălzeşte pe cale naturală, dar asta deja e o extremă, "normal" însemnând undeva între 10-25 de grade) materialul nu este fluid (exemplu: ceara folosită de colegul Orvo). "Suflat la rece" înseamnă că, se poate aplica prin pulverizare la o temperatură normală (a se vedea mai sus), nefiind necesară o încălzire în prealabil.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Levi View Post
                                Anumite tipuri de protecţii anticorosive se pot aplica doar la anumite temperaturi ale materialului, dat fiind faptul că, la temperatura "normală" (adică până la cca. 40 de grade, cât se presupune că se încălzeşte pe cale naturală, dar asta deja e o extremă, "normal" însemnând undeva între 10-25 de grade) materialul nu este fluid (exemplu: ceara folosită de colegul Orvo). "Suflat la rece" înseamnă că, se poate aplica prin pulverizare la o temperatură normală (a se vedea mai sus), nefiind necesară o încălzire în prealabil.
                                Salut !
                                Mersi ptr. raspuns !
                                Uite asa am devenit mai destet ( un pic ) !)))))))
                                Omul invata pina la moarte si cind.............

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF