Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W201 > Probleme tehnice - W201

Relanti si pornire

Probleme tehnice - W201


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-14-2018, 18:47 PM   #1
emiraceala
Junior Member
 
Join Date: Sep 2018
Location: Constanta
Motorizare : 201.024 2.0 122hp
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default Relanti si pornire

Salut! Tatal meu detine un 190e w201 2.0 122 cp ke jetronic, pe care am inceput sa il conduc si eu de ceva vreme. Pana de curand incepuse sa fie foarte capricioasa, pornea dupa cateva chei (iar turatia la relanti era foarte scazuta si masina tremura) si se intampla destul de des ca in oras, stand la semafor si vrand sa plec de pe loc, motorul sa se opreasca.O alta constatare ar fi ca dupa ce opream motorul si incercam sa il pornesc iar, pornea, dar daca il lasam in jur de 30 de minute si incercam, pornea dupa cateva chei. Printre probleme majore pe care le stiu de la tata se numara:
1. acum cateva luni a sarit furtunul care face legatura dintre EGR si galeria de admisie(sper sa nu vorbesc prostii), iar tata l-a inlocuit cu o improvizatie de furtun de gradina. Ulterior a cumparat un furtunas original si dupa montare, masina statea foarte turata la relanti (1500 rpm, avea momente cand ajungea si la 2000).
2. un potentiometru aflat undeva langa regulatorul de presiune benzina a fost reglat la ochi, constatand ca rezistenta citita ulterior reglarii nu se afla in parametrii normali ( parametrii fiind 550-1050 ohmi, iar rezistenta citita depasea valoarea maxima)
Am fost la un mecanic si am schimbat fise, bujii si capac delcou si i-am cerut sa regleze si avansul, insa l-a reglat la ochi. De asemenea, a reglat si potentiometrul, tot la ochi. Dupa toate acestea am constatat ca masina sta turata doar la pornire, in jur de 1200 de ture, dupa care turatia isi revine, in schimb, problema cu pornirea mai grea dupa 30min-1 ora a revenit.De asemenea, la rece, porneste din prima. Mentionez ca pompa de benzina este schimbata destul de recent, iar printre schimbarile urmatoare se numara sonda de temperatura aer si sonda presiune ulei, intrucat indicatorul din bord nu arata nimic. O alta verificarea ar fi presiunea de benzina, tata s-a gandit ca s-ar putea sa nu tina presiune in instalatie si acesta sa fie motivul pornirii mai grele dupa oprirea motorului. Orice recomandare sau sfat sunt binevenite. De asemenea, daca cunoasteti pe cineva priceput la ke jetronic in Constanta ar fi perfect.
emiraceala is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
pornire, relanti


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:26 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF