Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Corect, si eu am cumparat masina mea cu anvelope tip C, care scot un sunet destul de enervant la o viteza mai mare.
    Spor la tablarit!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      O mai faci ?

      Comment


      • #33
        Bravo! Am vrut s-o iau eu, dar nu avea AC si eu caut numai cu AC.

        Comment


        • #34
          Originally posted by sile1 View Post
          O mai faci ?
          Nu ma sperie tabla varza - doar nu muncesc eu la ea ope3

          Problema e ca mai am in lucru un vw oval/1955, cam tot asa la tabla, si cumulate depasesc bugetul propus.... de nevasta-mea.
          M-a dat peste cap problema inmatricularii la W116 - aveam client "bun" ptr ea.

          Dar nu disper... inca.

          Chestia cu aerul conditionat.... si cu geamuri electrice .....
          E clasica sau clasica cu imbunatatiri .
          Prefer manivela la geam si geamul deschis.
          Ptr "conditii" am plasticul.
          Attached Files
          Last edited by altho; 12-02-2014, 15:34 PM.

          Comment


          • #35
            Originally posted by altho View Post
            M-a dat peste cap problema inmatricularii la W116 - aveam client "bun" ptr ea.
            Off topic
            Acum , deja este o problema . Parerea mea .
            Stima ! .

            Comment


            • #36
              Azi a fost mai cald afara (- 2 grade) si am dat jos bara fata, aripile si ornamentele exterioare.Bara nu e cea originala - e de limuzina- si vreau sa o schimb, oricum.
              Am constatat ca aripile interioare sunt foarte bune , deoarece s-a mai lucrat la ele.Tot atunci s-au pus si aripile - cred ca au fost noi, ca au fost vopsite pe langa bara, ramanand negrul din fabrica sub ornamentele barei.
              Nu au folosit antifon bun, cred ca au dat cu ceva spray, fiindca se duce ca faina vopseaua de pe interiorul aripilor. De asta a si intrat rugina in ele.
              Una peste alta, nu e chiar mult de munca la ea - am vazut si alte topicuri de restaurari si eu stau bine ptr banii pe care i-am platit pe tigaie.
              Cum spuneam, partea dreapta spate, in portbagaj e varza - gasesc profilul de cumparat si trebuie numai sudat.
              Am sa schimb si podeaua pe dreapta - pasager - ca nu e originala; a mai fost peticita sa nu cada din ea.
              Am eliberat jumatate de camera deasupra garajelor ptr piesele din Coupe, sa ma apuc de curatat piesele, farurile, stopurile, ornamente, etc.Am treaba toata iarna.
              Dupa Sarbatori - adica la anul - o duc la Service, la facut tabla si vopsitul.
              Ma duc cu uratul, ca se anunta cheltuieli mari.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Azi am dat jos chederele de pe conturul caroseriei, cu tot cu cromurile aferente.
                Destepti nemtii : au prins cromurile in suruburi, sa mai poata fi folosite si dupa ce repari cate ceva in zona.
                S-ar parea ca s-a mai incercat cate o vopsire partiala candva - am gasit urme de vopsea pe chedere ; s-ar parea ca si altii "restaureaza" la hei-rup.
                Chederele sunt OK 90%, vad eu cand le pun la loc cat mai raman de intregi.
                Bara spate are MARI probleme cu rugina la colturi - sunt praf.
                Am vazut cat am demontat bara ca are tobe noi-Walker, atat finala cat si intermediara.Burdufele planetarelor sunt OK, sper ca macar cu mecanica sa nu am treaba.

                Maine - daca ma mai lasa vremea- demolez si partea dreapta de chedere, cromuri , geamuri.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Inca o data se adevereste faptul ca tabla este problema .
                  Daca nu vei lucra intr-un garaj incalzit te vei chinui toata iarna .
                  Cine vrea sa execute o lucrare ca lumea , aceste treburi ( tinichigerie , chituire , vopsitorie ) se fac vara , pe caldura si aer cat mai uscat .

                  In fine , daca tot te-ai apucat , spor la treaba ! .

                  Ps : poate de joi sa ai timp ceva mai bun . Marti si Miercuri se anunta vreme cam nasoala .

                  Comment


                  • #39
                    Cum am spus mai sus, treburile importante se vor face in service cu cabina de vopsit, conditii, caldura - dar nu la reprezentanta .
                    Ce fac eu e sa nu-mi pierd dexteritatea ... prefer sa o demolez si apoi sa o ansamblez cu mana mea, dupa ce va fi vopsita.

                    Comment


                    • #40
                      Salutare!

                      Intr-un fel Dl Nelu are dreptate, la faza demontarii pieselor (mai ales cele plastice) in frig sunt destul de casante.

                      Spor la mesterit.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Aaaa, am inteles ideea.
                        Plastice nu mai am, doar aluminiu si cauciuc.
                        Si fata de portiera dreapta, 5 suruburi si gata pe anul asta.

                        Comment


                        • #42
                          Si a mea a fost vopsita iarna, in februarie cand erau -10 grade afara. Au bagat-o cu 2 zile inainte in cabina la cald si dupa vopsire a mai stat vreo 3 zile. E drept, aveau in service doar pe a mea si un 124 pe care il faceau dric.

                          Comment


                          • #43
                            Am doua scaune de berlina aceeasi culoare, le dau gratis poate le poti reconditiona.
                            Last edited by Zeus; 12-11-2014, 08:29 AM.

                            Comment


                            • #44
                              Mersi de oferta , dar nu se potrivesc la coupe - ale mele se rabateaza.
                              Oricum vreau sa refac toata tapiteria, cam ca in poza .
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Azi am terminat demolarea coupeului, a ramas tabla goala, cand am primit un telefon cu o oferta de nerefuzat.
                                Asa ca , masina a plecat spre o viata noua, mai buna ca in Austria.

                                N-am avut baterii la aparatul foto sa fac poza masinii pe platforma, asa ca am pozat locul ramas gol.
                                Attached Files
                                Last edited by altho; 12-12-2014, 17:25 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF