Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pana la urma ce e mai greu, ce e mai usor de facut sau reparat o sa vezi tu. Important este ca ai masina , fara de care nu prea ai ce restaura. Si eu tot visez sa iau un coupe vechi si dupa ce am ratat "galbenul" colegului chelu acum sunt in discutie cu un SEC. Sper sa nu raman la stadiul asta.
    Ma mira si pe mine putin super dragostea unora fata de masina lor in stadiul de prezentare si apoi subit masina se posteaza la vanzare...dar cum spuneai fiecare fier are pretul lui.
    Spor la reconditionat si baga poze.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Zeus View Post
      Da, conspirația dracului... Toată lumea e cu ochii pe tine...
      Aștept anunțul de vânzare. Să ți-l aprob...
      Spor la revergorat putregaiul!
      Eu n-am dat nume.... Am sa-l pun la vanzare pe alt site, candva.
      Mersi de incurajari.

      Comment


      • #18
        Asa e, este mult de treaba la tabla... dar nu eu voi fi sudorul.

        Si la W116 -le meu nu se baga nimeni , ca ce sa faci cu o caroserie?
        Cu bani se rezolva orice.
        Problema e de chedere , din ce-am cautat si nu prea am vazut, dar nu-mi trebuie multe.
        Iar usile... bine ca sunt drepte si nu curbate- partea de jos.

        Pretul a depasit 1000 de euro, fiindca a trebuit sa o aduc acasa.- singura nu venea

        Comment


        • #19
          Originally posted by sile1 View Post
          Bizara sudura la stalpul spate...in rest ca linie chiar pare ok iar motorul arata chiar frumos ...

          P.S. judecand dupa impopotonari cred ca a fost in ceva Giurgiu din Austria
          Stii masina cand era de vanzare : cu televizor, telecomanda, etc pe bord.
          Sa vezi ce era in portbagaj....

          Comment


          • #20
            Originally posted by altho View Post
            Stii masina cand era de vanzare : cu televizor, telecomanda, etc pe bord.
            Sa vezi ce era in portbagaj....
            M-am uitat la sudura cupolei.Pare originala, nu cred ca a fost desprinsa sau altceva.
            Am comandat elementele de reparatii de la partea de jos a usilor, si bucata de podea dreapta fata.- de la modelul limuzina, sper sa le pot adapta, ca am vazut ca mai are "carne" tabla veche.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              M-am apucat de demolat interiorul sa ajung la "partea problemei" - rugina.
              Partea dreapta -podeaua - e mai gaurita , restul chiar arata bine - exceptie usile.
              Nu prea stiu cum sa dau jos chederele de la geamurile spate si de pe conturul caroseriei.
              Vreun video pe undeva?
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Chederele si ornamentele - sa ramana la pielea goala caroseria.
                As scoate si geamurile spate -alea mici- sa nu le gazeze dusmanii la vopsit, dar mai caut tutorialul - sa nu stric ceva.

                Comment


                • #23
                  Am scos tot din coupe - a ramas la pielea goala.
                  Am cumparat alt "cal" intre scaune - ala vechi era rupt si ars; am luat grila de la masca noua, si am gasit ornamente noi ptr ea + partea nichelata de la scrumiera NOUA.
                  Cine mi-a vandut piesele noi - vechi posesor de cobra - avea pe raft si un radio ca nou: Becker Europa. Exact ce-mi lipsea de la coupe....bineinteles ca e perfect functional.

                  Mi-am luat si 5 jante de tabla de cobra - ce aveam erau de bot de cal.
                  Urmeaza sa le sablez/vopsesc, si sa pun cauciucurile de pe celelalte jante.

                  Acum am pe masina ATS / 15, cu cauciucuri aproape noi - BARUM.
                  Cred ca le scot la vanzare,- SCUMP- ca-mi place mai mult cu jante si capace de tabla.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by altho View Post
                    Acum am pe masina ATS / 15.
                    Ce, alea-s pe 15” ??? Eu credeam că-s Barock pe 14”, nici nu m-am uitat la ele ...
                    Originally posted by altho View Post
                    Cred ca le scot la vanzare - SCUMP.
                    Cât de scump (doar jantele) ?
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Si eu credeam ca-s pe 14.Dar sunt pe 15.
                      Am vazut unele vandute cu 250 euro, ( numai jantele) tot aici pe forum, prin iulie.
                      Eu ma gandeam la 400 euro, cu tot cu cauciucuri.- cat un telefon bun, SH.
                      Pret fix, ca altfel nu inteleg nimic din bani.
                      Last edited by altho; 11-26-2014, 22:50 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Am continuat demolarea.
                        Am schimbat jantele - cu ocazia asta am scos aripile interioare de plastic care acopera pasajele de la roti.
                        Cred ca au fost puse dupa ce a intrat rugina in pasaje, fiindca arata ca noi, dar sub ele e DEZASTRU - de fapt numai pe dreapta spate e mai rau.
                        Imi place motorul , ca porneste la sfert si are sunetul ala clasic de carburator.

                        Cred ca pastrez ATS-le - cu jantele de tabla arata parca ar avea roti de bicicleta.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by altho View Post
                          Cred ca pastrez ATS-le - cu jantele de tabla arata parca ar avea roti de bicicleta.
                          Anvelope cu talie inalta ( 14 inch ) se gasesc greu si sunt scumpe .
                          Pe 15 inch sunt mult mai ieftine .
                          Se pot pune anvelope "care merg" si la Logan .

                          W123 Coupe nu a fost dotat din fabrica cu jante 15 inch . Numai W123 Long . Vor fi probleme la retro .

                          Comment


                          • #28
                            Ptr Retro merg cu alea de tabla.
                            Pe 14 sunt cauciucurile ptr Dacia papuc 175/70/14 - 120 SH, 250 noi.

                            Pana ajung la roti, am tabla de facut .... la greu.

                            Comment


                            • #29
                              Anvelopele de Dacia Papuc sunt mai grele si mai dure decat cele obisnuite . Se fabrica pentru transport marfa nu persoane . Sunt similare , constructiv vorbind , cu cele pentru autoutilitare .

                              Spor , cu tabla ! .

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nstoe View Post
                                Anvelopele de Dacia Papuc sunt mai grele si mai dure decat cele obisnuite . Se fabrica pentru transport marfa nu persoane . Sunt similare , constructiv vorbind , cu cele pentru autoutilitare.
                                Confirm, se numesc ''C''-uri.
                                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF