Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz probleme tehnice > Mercedes Benz motoare benzina

Mercedes Benz motoare benzina Discutii despre motoarele Otto din cadrul Mercedes Benz

Ralanti instabil la rece W124 230CE automat

Mercedes Benz motoare benzina


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-07-2016, 22:51 PM   #1
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : M102
Age: 31
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default Ralanti instabil la rece W124 230CE automat

Salutare tuturor!

Ma numesc Catalin, sunt din Tg-Jiu, iar de cateva luni sunt posesorul unui W124 230CE, fabricatie 1991, cod motor M102.982, injectie KE-Jetronic, care are probleme cu ralantiul. Mentionez ca am citit multe din postarile pe aceasta tema, insa tot nu reusesc sa ajung la o solutie.

Initial, motorul nu statea la ralanti/murea atunci cand se incalzea. Am schimbat filtrele de aer si de benzina,, bujiile, uleiul din motor, supapa de ralanti, am verificat releele OVP si de pompa de benzina, am folosit solutie de curatat sistemul de injectie (cea care se pune in rezervorul de benzina), am scos pana si untul din ea de cateva ori in speranta ca voi desfunda ceva la motor. Nu a fost sa fie.

De curand insa, am schimbat furtunele de admisie (cele care leaga filtrul de aer de carcasa superioara a motorului si de supapa de ralanti), precum si senzorul de temperatura cu 4 pini, si senzorul de temperatura de pe carcasa filtrului de aer si problema mea s-a intors la 180 de grade.

Mai exact, acum motorul nu mai tremura rau/moare cand este cald, ci face asa la prima pornire, cand este rece. Dupa ce se incalzeste merge bine, trage bine, consuma relativ ok. Daca opresc pt. cateva minute motorul, apoi il pornesc, iarasi tremura si da sa moara, pana o ajut putin din acceleratie (adica o turez usor, dau drumul acceleratiei si turatia revine la normal). Pe langa piesele schimbate mai sus, am mai verificat urmatoarele:
- potentiometrul de ralanti (scoate 0,74 volti), deci pare in regula. Am unul de schimb, insa nu as dori sa umblu la el inca, stiu ca e destul de greu de reglat.
- eventuale pierderi de vacuum, nu par sa fie.
- supapa de ralanti (face la fel cu 2 supape diferite)
- injectorul de pornire la rece actioneaza (pus la baterie face zgomot).

Nu s-a umblat deloc la injectie (are sigiliul pus acolo unde se baga imbusul de 3); de fapt, toate piesele masinii sunt originale (asta nu stiu daca e bine sau e rau, tinand cont ca are 25 de ani). Singurul reglaj pe care l-am facut a fost sa maresc relantiul din surubelul de plastic de pe cablul de acceleratie.

As aprecia orice sfat venit din partea voastra, si va stau la dispozitie pentru eventuale intrebari.
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2016, 23:40 PM   #2
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : M102
Age: 31
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Salutare tuturor! Se pare ca am descoperit problema: era de la potentiometrul de ralanti. L-am inlocuit pe cel de pe masina cu unul cu mai putina uzura si merge mult mai bine acum. Ramane sa achizitionez unul nou, desi pretul este destul de piperat. Poate este de ajutor rezolvarea mea vreunui coleg de pe forum. Numai bine!
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2016, 08:26 AM   #3
cosfru
Senior Member
 
cosfru's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 1799 cmc,Benzina
Posts: 319
:
[Senior Member]
Default

Salut colegu,

Imi pare bine ca ai rezolvat problema. Ca si sfat pe viitor, cand mai ai probleme cu al tau 124, posteaza in topicul dedicat , adica aici : http://www.clubmercedes.ro/probleme-...-w124-f86.html.

In felul asta, colegii care sunt posesori de w124 vor vedea problema mai repede, si vei avea sanse mai mari la raspuns, plus ca a ta problema este una comuna la motoarele cu injectia aia care-i mai delicata. Tot acolo o sa dai peste o gramada de probleme ce pot aparea la W124 si raspunsurile aferente.

In alta ordine de idei. Acu vreo luna si-un pic ti-am vazut masina prin Tg Jiu, din pacate eram in trecere si nu am apucat sa ma uit atent la ea. Stiu ca mi-a placut foarte mult culoarea - daca nu ma insel era un "purple"...

Iti fac cu aceasta ocazie o invitatie pe grupul dedicat posesorilor de W124 Coupe si Cabrio existent pe Facebook. Linkul il ai aici.

Last edited by cosfru; 09-05-2016 at 08:32 AM.
cosfru is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2016, 11:00 AM   #4
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : M102
Age: 31
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Salut, cosfru!

Multumesc pentru sfaturi! Intr-adevar, culoarea este violet (Bornit Pearl Metallic).

Toate cele bune!
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
230ce, automat, instabil, ralanti, rece, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 01:31 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF