Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

proiect w126 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proiect w126 coupe

    as dori un w126 coupe pe care sa-l restaurez complet si sa-i pun un motor diesel.

    am vazut pe w126 motoarede de 3L de pe w123 si de pe w124. Oare pot pune un motor si cutie de pe o generatie mai noua? as avea disponibil un motor s320cdi, 3200 cmc V6, 24V 224 HP ?

    Imi recomanda cineva un tinichigiu bun si un tapiser care aumai facut restaurari ? Aveti ceva recomandari de o sursa (magazin,etc.) de piese/ accesorii originale pentru acest model?

    Orice informatie este binevenita.

    Multumesc

  • #2
    Orice se poate. Este loc ..numai resurse sa ai.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by shakuras View Post
      as avea disponibil un motor s320cdi, 3200 cmc V6, 24V 224 HP ?
      Salut !

      Mi-ar place sa cred ca esti intr-adevar hotarat si ca intr-o buna zi vei trece la fapte. Vise si proiecte au fost multe aici pe forum, din pacate foarte putine concretizate.

      Care este argumentul tau pentru motorul diesel de 3200 cmc ? Vorbeai de vopsea custom, de interior custom ... Crezi ca unei astfel de masini ii va sta bine sunand ca un John Deere ? Ma gandeam initial ca poate-i vorba de costuri, dar ce diferenta de impozit poate sa fie intre un diesel de 3200 si un benzinar de 3800 ? Apropos, arunca un ochi aici: W126 380SEC.

      In rest ce sa zic ... intrebarea ta e prea generala pentru a fi detaliata.

      Spui ca vrei un C126 pe care sa-l restaurezi complet ... Uite cateva impresii de-ale mele, pentru a stii la ce sa te astepti:

      Eu sunt cu W126-ele meu pe ultima suta de metrii si nu vreau sa spun la nimeni cati bani am bagat pana acum in el, si inca nu se poate numi restaurare. Sa restaurezi un W126 este extrem de costisitor si dezastruos din punct de vedere economic. Iti dau cateva exemple:

      - azi-noapte am desfacut bucati bara de spate (doar bara de spate, nu si cea de fata), pentru a o duce la vopsitorie si pentru a conserva cromul. Aproape toate micile suruburi, saibe, piulite, cleme, etc. au fost ruginite. Tocmai le-am comandat pe toate (pe OEM) si acestea costa in jur de 310 Ron. Si aici vorbim de suruburi si cleme ...

      - cand am reconditionat esapamentul am platit 280 Ron doar pe tampoane, coliere si inelele de cauciuc, adica intreg sistemul de fixare a acestuia. Ca sa nu mai vorbim de vopsitul tobelor, de garniturile de la galeria de evacuare, de toba finala, sau de sonda lambda, care au fost toate inlocuite cu piese originale.

      ... si cele de mai sus sunt cateva exemple nesemnificative comparativ cu intreaga lucrare (de la diuzele spalatoarelor de faruri, injectoare, suspensie, frane, instalatie electrica, punte, butoane, plafoniere, scaune, etc ... pana la tinichigeria si vopsitoria completa). Asta pentru ca ai adus vorba de reconditionare ... si la mine n-a fost vorba de nimic custom, ci totul OEM. Banuiesc ca daca vine vorba de CUSTOM, preturile cresc exponential.

      Iti recomand sa studiezi putin modelul, sa vezi cam ce-au facut altii cu aceste masini, sa treci in revista preturile pieselor de schimb, sa vezi ce posibilitati ai din punct de vere al lucrarilor mecanice (service, atelier, etc.) si nu in ultimul rand sa-ti conturezi foarte clar in cap proiectul pe care vrei sa-l realizezi.

      Toate cele bune si spor la treaba !

      Comment


      • #4
        Bine punctat Orvo.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Nu mai visa ca poti reusi sa adaptezi motorul 320cdi pe C126 pt ca nu o sa reusesti in veci. Citeste ce am scris pe topicul asta http://www.clubmercedes.ro/merita-un...highlight=w140

          Comment


          • #6
            Salut, tot timpul o sa fie cineva care sa-ti zica ca nu se poate orice ai vrea tu...eu zic sa incerci.

            Am citit acum ceva timp intr-o revista englezeasca ca au pus pe un 190 un 200cdi, deci se poate

            Si eu am un c126 si momentan am pe el un motor m103 2.6...cu prima ocazie cand ajung in UK o sa iau de acolo un w210 cu motor OM606 3.0 TD (177cp) si-l pun pe masina mea, apoi o sa urmeze o turbina mai mare sa ajung cu el pe la undeva de 250cp.

            Multa bafta!

            Comment


            • #7
              Nu exista nimic pe lumea asta sa nu se poata daca ai bani!!Poti sa ii faci ce vrei,daca ai buzunarul mare...spor la treaba!

              Comment


              • #8
                merci

                merci mac99 si tu_marus, poate ca acest 320cdi e prea nou, dar unul ma vechi, eventual un 3500td sau 3000sd/sdl de pe w140 ar fi mai usor de instalat. Pana acum in mergeam la un arab in Crangasi in anii studentiei, aveti vreo recomandare mai buna catre un service pentru un asemenea "transplant" de motor ?

                pe masina asta am pus ochii :

                Comment


                • #9
                  Arata foarte bine masina, interiorul e ok, banuiesc ca o s-o inmatriculezi in bulgaria ptr ca din pacate traim intr-o tara de kkt.
                  Cat despre motorele de mai sus mi se par cam vechi si cred ca o sa fie greu sa gasesti unul bun...arunca un ochi si pe OM606...ai putea sa gasesti unul in stare mai buna de prin 98-99 si din ce am studiat si am intrebat nu sunt dificultati prea mari in a-l monta pe SEC.

                  Comment


                  • #10
                    Un motor de pe timpul dinozaurilor se poate adapta, adica un 3000 sau 3500td, dar vise cu un 320cdi pun pariu pe orice suma ca nu se poate. si sunt curios cine ar fii in stare de asa ceva. Sau nu e constient de complexitatea lucrarii. Oricum mult succes .
                    Last edited by 300zxtt; 07-28-2010, 10:03 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Ceva interesat..paca a mai fost postat..

                      Comment


                      • #12
                        Şi eu sustin că între intenţie şi materializare te vei dezumfla. Este o abordare nerealistă, aproape teoretică. N-ai nici maşina, n-ai nici donatoarea de pe care să iei 320 cu cablajul electric şi ECU, şi anvergura lucrării de transplant (nu mai vorbesc de costuri) îţi vor da peste cap optimismul subit. Am pus câteva motoare pe maşini care aveau alte motorizări şi crede-mă că ştiu ce vorbesc. Şi acest lucru se întâmpla când în România se putea face aproape orice cu o maşină în regim "home made". putându-se omologa fără dificultăţi motoarele noi.
                        Eu m-am cam rupt de brandul ăsta, crede-l pe Orvo că ştie ce vorbeşte când e vorba de costuri. Ambiţia lui de a avea un S ca din cutie, i-a cam întors buzunarele pe dos.
                        Oricum, spor la treabă!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          Şi eu sustin că între intenţie şi materializare te vei dezumfla.
                          Just, nu merita efortul, cauta pe bursa unul care e deja in stare de functionare, pe praful asta nu mai vrea nimeni 126, preturile sunt derizorii fata de acum un an / doi.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            vreau ceva deosebit

                            As incerca sa-l vopsesc ceva de genul asta :

                            Mercedes-Benz und Porsche Youngtimer im Angebot von German-Car.Net. Der Treffpunkt für aussergewöhnliche Classic Cars.


                            Date de intrare :

                            -un S320cdi din 2005 avariat, motor functional, pe care il pot vinde sau schimba cu un motor diesel cu mai putina electronica + ceva bani diferenta.
                            -un w126 coupe pe care il iau pana sfarsitul anului de la noi sau de la ei.
                            -buget restaurare,manopera motor,etc = 6000 euro +ce mai iau de pe s320cdi din vanzari dezmembrare.

                            O sa dureze cel putin un an probabil, imi postez planurile pentru ca am nevoie de sfaturi sa fac alegerile potrivite in acest proces/proiect de restaurare, assta e tot scopul forumurilor - informatii delicate de la cunoscatori.

                            Cand imi pun ceva in cap nu ma las pana nu o duc la bun sfarsit mai tarziu sau mai devreme cu sacrificii/cheltuieli mai mici sau mai mari.Dupa cumparare,restaurare si "transplant" motor , cireasa de pe tort este sa-i adaptez sistemul de injectie pentru biodiesel. Oare a facut cineva asta in Romania ?
                            Last edited by shakuras; 07-29-2010, 13:22 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Depinde intotdeauna de ceea ce ati doresti.Orvo a spus foarte bine de la ceea ce pleci pina la ce ajungi e distanta de la cer la pamint.Dac tot ati doresti un "Dinozaur" de ce sa nu il restaurezi in forma lui originala...toate acele "modernizari"de care pomenesti nu ai maresc valoarea ci dimpotriva ...eu la al meu nici jentile nu i le-as schimba decat tot cu unele din generatia lui.Oricum eu ati urez succes si nu mi-o lua in nume de rau...este parerea mea personala doar.
                              W126 500SEC
                              W124 200CE
                              W210 280 4MATIC

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF