Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proiect pt. viitor :transplant de cupola

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proiect pt. viitor :transplant de cupola

    Pentru la anul as vrea sa pun Cobrutei plafonul cu trapa de pe donatoarea gasita la fier vechi.Si fiindca am luat de pe ea cam tot ce era bunut,vreau sa vad modalitatea de a taia cupola.Doar ca rog sa-mi dati ceva sfaturi,ca nu stiu exact de unde vine taiat,fiindca ma cam incurca stalpii de la usi si ramele de la parbrize.N-as vrea sa ma trezesc ca fac vreo nefacuta la masina,mai bine stau fara trapa.Daca cineva a mai facut asa transplant ,rog sa-mi dea ceva idei si,poate,eventuale riscuri.Multumesc anticipat.

  • #2
    Si eu urmez sa ii fac coupeului aceasta modificare. Initial masina mea a avut trapa din origin, insa habar nu am de ce a renuntat fostul proprietar la ea.


    Tin sa cred ca un meserias bun stie ce are de facut!


    Aici sunt doua poze cu plafonul coupeului...



    [/QUOTE]
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Eu numai probleme am avut cu trapa la al meu. Mai bine nu avea. A fost dat jos ansamblul cand am vopsit masina si acum oricat am incercat, tot nu vrea sa se mai inchida cum trebuie.
      Daca ai luat de pe donatoare trapa cu tot cu bucata de plafon, adica rama pe care se prinde "sertarul" atunci cred ca ai șanse sa faci operațiunea. Asta cam inseamna sa tai tot plafonul tau din fata pana in spate si sa il pui pe cel de pe donatoare. Daca vrei doar sa tai din plafonul tau doar o gaura pentru capacul de trapa si sa ii prinzi dedesupt tava in care culiseaza atunci nu cred ca ai șanse. Ca pãrere personalã, eu zic sa o lași asa cum e si sa nu te complici. Ce-i facut de fabrica e sfânt.

      Comment


      • #4
        Eu nu am luat de pe donatoare cupola(as vrea sa transplantez toata cupola),fiindca nu stiu daca nu voi afecta structura masinii.De aceea voiam un sfat de la cineva care a facut asemenea ''operatie''.Altfel o las balta,ca am treaba destula si fara visul asta.

        Comment


        • #5
          Si eu sunt in aceiasi situatie. Stalpii din fata si cei din mijloc au pe interior aproape de plafon o gaura, cred ca de 10 care poate fi folosita ca gaura de centrare intre stalpul vechi si cel al noului plafon. Teoretic daca se suprapun cele doua gauri trebuie sa fie bine. Problema mi se pare mai delicata la stalpii din spate, care trebuie decupati de la imbinarea cu aripa pentru a ramane intreaga zona de aerisire in care se gaseste si scurgerea de la schiebedach. Singurul lucru de care mie frica este faptul ca sunt predispuse la lasarea spatelui. Masina donatoare in momentul cand am taiat plafonul de pe ea, am crezut ca si pica spatele, este adevarat ca in zona pragului este coapta de rugina si alta structura de rezistenta nu are. Era buna si parerea unui coleg care a mai taiat plafon la cobra. Eu cred ca una cu praguri sanatoase ar trebuii sa isi mentina forma. Va anunt in momentul cand fac lucrarea. Cand imi permite timpul am sa deschid un topic legat de lucrarile care le-am facut pana acum si am sa adaug si imagini. Apropo, stie cineva de unde putem cumpara stopuri spate cu semnalizari albe? de fata am gasit.
          Attached Files
          Last edited by j0hnn; 11-08-2014, 22:51 PM.

          Comment


          • #6
            info...

            Originally posted by 4men View Post
            Pentru la anul as vrea sa pun Cobrutei plafonul cu trapa de pe donatoarea gasita la fier vechi.Si fiindca am luat de pe ea cam tot ce era bunut,vreau sa vad modalitatea de a taia cupola.Doar ca rog sa-mi dati ceva sfaturi,ca nu stiu exact de unde vine taiat,fiindca ma cam incurca stalpii de la usi si ramele de la parbrize.N-as vrea sa ma trezesc ca fac vreo nefacuta la masina,mai bine stau fara trapa.Daca cineva a mai facut asa transplant ,rog sa-mi dea ceva idei si,poate,eventuale riscuri.Multumesc anticipat.
            Mai bine renunta...Original...

            Comment


            • #7
              Originally posted by j0hnn View Post
              Apropo, stie cineva de unde putem cumpara stopuri spate cu semnalizari albe? de fata am gasit.
              Este legal ? .
              Chiar nu stiu , intreb numai .
              Semnalizatoarele nu trebuiau sa fie prin lege , de culoare portocalie ? .
              Stima ! .

              Comment


              • #8
                Salut colegu', cred ca se referea la sticla alba si bec portocaliu, eu asa am pe fata pe w202.
                http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sosogrup View Post
                  Mai bine renunta...Original...
                  Ce va trebuie fraților Invenții din astea? Trape știu ca se puneau in fabrica, nu in curtea casei!

                  Comment


                  • #10
                    Ce sã zic, nu am luat în seamã pãrerile colegilor pesimiști și m-am apucat de treabã. Operația nu este ușoarã dar pentru cine își dorește, vreau sã spun cã nu este imposibil.

                    Cum am procedat:
                    Pentru a nu risca sa stric linia mașinii, am optat pentru varianta de schimb de cupolã fãrã a secționa stâlpii.
                    Din fabricã stîlpul spate vine sudat de cupolã, am taiat pe cordonul de sudurã( a se vedea pozele), am depunctat în zona parbrizelor și am luat cupola jos fara a modifica ceva la structura de rezistențã.

                    Eu așa am procedat, probabil sunt și alte variante, mie mi sa pãrut cea mai simplã și sigurã în același timp.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Despre astea este vorba, sau achizitionat, așteptãm sã le montãm.

                      Nu cred cã sunt omologate dar ce nu face românul pentru un plus de imagine.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Felitarile mele J0hnn, lucru de mare arta...!


                        In legatura cu stoprui si semnalizari: nu trebuiesc omologate, si eu am semnalizari albe si nu am fost intrebat never la RAR de ele!


                        Multumim pentru poze, sigur vor fi de ajutor pentru colegii care viseaza la trapa !





                        Stima
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF