Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemele cu clima/ac w203,intrebari si raspunsuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am schimbat senzorul de presiune, si cum i-am dat drumul la compresor a si plecat aerul. Adevarul este ca nu am facut nici un drum lung sa vad daca imi baga aer, dar acum este totul ok. Multumesc mult.

    Comment


    • #47
      MB W203 - la pornire, tzacane un motoras in spatele casetofonului si nu baga aer la picioare si pe consola spate. Ce motoras credeti ca are probleme la mine? Motoras sau parghie de plastic? Poate scap mai ieftin, fara sa dau tot bordul jos. Multumesc.
      Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

      Comment


      • #48
        Sal.Citisem pe aici ca un coleg a patit la fel si avea rupta parghia de plastic si a schimbato.Dar a trebuit sa desfaca tot bordul.Parca tot w203 era.

        Comment


        • #49
          Cel din spatele casetofonului se schimba relativ usor si e responsabil pentru dirijarea aerului la pasagerii din spate. Se scoate panoul cu clima si cel de sus cu butonul de avarii, apoi se da jos cass-ul si in spatele lui e motorasul cu parghia. Pentru cel care baga la picioare trebuie demontat bordul.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #50
            Pai nu prea inteleg: mie nu-mi baga la picioare, dar nici la pasagerii din spate, deci sa inteleg ca am probleme la doua motorase, nu?!?!?!? Ciudat e ca pacanitul pare emis de un singur motoras ... cred ca pana la urma tot la STAR o sa ajung, macar sa stiu ce ma asteapta.
            Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

            Comment


            • #51
              Vezi aici!Eu de aici m-am inspirat si am rezolvat problema!http://mbworld.org/forums/c-class-w2...hissing-2.html
              Dupa ce faci o testare cu Star iti va da exact motorasul care trebuie schimbat (eu am avut M2/15)care dirijeaza aerul la picioare)E destul de scump de nou vine doar pe original si costa 800 ron!Dar...ptr ca exista dar,te interesezi la dezmembrari(pe mine m-a costat 100 ronmotorasul si manopera 150)Vezi mai jos schema ptr c 240 e identica cu ce ai tu pe masina!http://www.mercedestechstore.com/pdf...2010-30-02.pdf

              Comment


              • #52
                Multumest tare mult!
                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                Comment


                • #53
                  Salut,
                  @Corneliu CT iti recomand sa faci o diagnoza pentru a identifica problema exact . Citind postul tau la prima vedere ar parea ca este problema cu motorasul M2/21(vezi postul 36,37,39) .
                  Iti recomand inca o data sa faci o diagnoza si sa ne spui ce au gasit ( cod eroare - motoras M? / x nu lucreaza !!!) si poate reusesc sa te ajut cu un sfat cum sa il remediezi .
                  Numai bine,

                  Comment


                  • #54
                    Foarte interesant

                    Originally posted by vulpe gabriel View Post
                    Vezi aici!Eu de aici m-am inspirat si am rezolvat problema!http://mbworld.org/forums/c-class-w2...hissing-2.html
                    Dupa ce faci o testare cu Star iti va da exact motorasul care trebuie schimbat (eu am avut M2/15)care dirijeaza aerul la picioare)E destul de scump de nou vine doar pe original si costa 800 ron!Dar...ptr ca exista dar,te interesezi la dezmembrari(pe mine m-a costat 100 ronmotorasul si manopera 150)Vezi mai jos schema ptr c 240 e identica cu ce ai tu pe masina!http://www.mercedestechstore.com/pdf...2010-30-02.pdf
                    Foarte interesant acest link.Sa inteleg ca este un forum extern MB ?Am incercat sa ma inregistrez si eu acolo dar spune ca nu pot sau ca nu am voie ..... o fi ptr k sunt roman ))
                    LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by RevengerW203 View Post
                      DA! Mutumesc mult pentru raspunsul mai mult decat satisfacator. Asta imi rezolva marele mister si pot continua cu experientul linistit. Acum imi trebuie un compresor de w202.

                      Va multumesc pentru sprijin si va doresc bafta multa incontinuare.
                      Salut!
                      Imi cer iertare ca ma bag ca musca... insa am auzit alta parere: cum ca electrovalva are rolul de a proteja compresorul; si anume: la sistemul cu ambreiaj, daca-l cuplezi in mers, la 3000ture ale motorului, cu toata amortizarea ambreiajului se produce o torsionare a axului compresorului care-l uzeaza mai mult in timp decat functionarea continua "in parametrii". Adica la modelele "cu buton" cica ar fi scris pe undeva prin indicatiile de intretinere sa-l apesi la relanti-ul motorului, dar cine stie sau cine tine cont? La modelul cu electrovalva jetul de freon nu socheaza compresorul la pornire. Statistic vorbind cica viata astuia cu electrovalva e mai lunga iar piesele de reparat mai ieftine.

                      Comment


                      • #56
                        Azi am facut o scanare si am urmatoarele erori:

                        Autocom CARS CDP - 2011 Release 3 (2.11.3.5) 1

                        B15B8 - Maneta clapetei de aer proaspat;blocata/intepenita - intermitent

                        B15A8 - Servomotor clapeta spatiu picioare;stanga si dreapta blocata/intepenita - intermitent

                        B1046 - Senzor presiune refrigerent; scurtcircuit sau circuit deschis sau codificare incorecta - permanent

                        Acum imi explic de ce nu prea baga aer foarte rece cand porneam AC-ul, probabil ca senzorul de presiune este de vina. Ventilatorul pleca la cuplarea AC. Aveti idee cum se schimba acest senzor, e nevoie de rampa si scoaterea scutului motorului sau se poate schimba pe deasupra? Multumesc.
                        Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by vulpe gabriel View Post
                          Dar...ptr ca exista dar,te interesezi la dezmembrari(pe mine m-a costat 100 ron motorasul si manopera 150)[/url]
                          Imi puteti recomanda un baiat priceput care sa-mi schimbe motorasele de la climatizare? Imi place sa shurubaresc la masina, dar mi-e frica sa nu stric ceva, fiind prima data cand ar trebui sa desfac consola centrala la MB. Multumesc.
                          Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                          Comment


                          • #58
                            Cauta pe cineva care se pricepe sa schimbe radio cd-ul!Dupa ce demonteaza radio ,consola de clima si grilele,desface masca de sub volan ,contactul si blocul de lumini exact ca in in pozele pe care le-am postat!Oricum nu cred ca vei gasii pe cineva care sa se priceapa sa schimbe motorasele(cu exceptia celor de la reprezentanta).dar un electrician auto priceput poti gasii la tine dar pe care sa-l indrumi tu dupa pozele pe care le ai acum!Eu asa am procedat ptr ca la noi n-avem reprezentanta MB si oricum nu m-as fi dus acolo!

                            Comment


                            • #59
                              Motorasele au mai multi pini pe mufa, in consecinta mai multe +uri.Daca le probati o sa vedeti ca doar schiteaza ca vor sa mearga; deci sunt bune.
                              Clapetele de directionare a aerului trebuie sa mearga greu, la fiecare motoras existand un angrenaj de roti dintate cu efect de reducere a turatiei motorasului.
                              Daca clapeta merge in gol sau pur si simplu cade, atunci cu siguranta roata dintata de pe rotorul motorasului nu mai este in contact cu restul rotilor.Efect datorat din cauza deplasarii axului din rotor; o simpla impingere fortata la pozitia initiala rezolva problema.(Defect intalnit la VW Sharan cu climatronic la clapeta de directionare a aerului cald/rece = si rezolvata).
                              Daca aveti ansamble rupte...spor la reparat sau altele noi/sh.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #60
                                Am gasit motorase si tije din dezmembrari de la o masina cu volan pe dreapta, pret bun, livrare rapida, undeva in Tg. Mures. Totusi, intai voi desface bordul si voi identifica problema, apoi voi face comanda de piese. Sper ca in acest weekend voi face aceasta operatiune. Acestea sunt motorasele oferite, sper sa nu fie nevoie sa le iau pe amandoua. Singura posibila problema de compatibilitate consta in faptul ca masina donatoare are volan pe drepta, de aceea prefer sa desfac bordul si sa fiu sigur ca piesele sunt identice.
                                Attached Files
                                Last edited by Corneliu CT; 10-25-2012, 18:38 PM.
                                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF