Salut.
Detin un S320cdi din 2003 de 2 ani.
Am sa va semnalez unele probleme in acesti doi ani si rezolvarea in cazul meu.
Mentionez ca masina are 190000km in bord acum,avea 110000 cand am cumparat-o.Cineva cine doar mercedesuri repara zicea ca is reali.altcineva a verificat servisarile pe tester si primele patru servisari erau sterse din memorie,deci posibil sa aiba intre 60000-100000km in plus.
Urmatoarele probleme le-am semnalat,sper sa ma exprim pe intelesul tuturor.
1.Schimbatorul ramas blocat in functia Parking.
Din cate tin minte actionarea levierului de la schimbator se intampla prin o parghie care actioneaza electronic eliberarea schimbatorului.Aceste e din plastic si se crapa sau rupe.Solutia era ori modulul schimbatorului inlocuit care costa vreo 600E,sau mai era pe ebay parghie de aluminiu cu garantie pe viata cica,in cazul meu o bucata de aluminu lipita pe acest plastic,de 2 ani functioneaza,de pe ebay comanda dura prea mult la vremea respectiva.Atentie din dezmembrari parghia aia nu e la cod si la forma compatibila cu alta de pe S500 de ex.
2.Epc(electronic power control parca)
La accelerare tare pica masina in nas.Injector inlocuit
3.Masina avea pornire lunga(nu la ,,sfert d cheie"),tot injector
Cost injector nou cu cel vechi la schimb cred ca 900 lei/buc,daca tin bine minte
4.Scurgeri perne fata.Capacul metalic de sus la perne crapa si acolo apar scurgeri.Exista kit de reparatie cu capac si adeziv cred ca undeva la 1000ron a fost.
5.Erori senzori parcare.5 senzori erau aftermarket,pusi pe original(daca bine retin) 250ron/buc,acuma merg perfect.
6.Trepidatii la acelerare puternica-garnitura stender invechita inlocuire 600ron
8.ESP/BAS/PRE SAFE,in cazul meu cum aparea un mic joc sau uzura la directie sau roti,chiar si aproape insesizabil cum remediam,disparea eroarea mereu.
9.mici defecte electronice rarisime,keyless go,pornirea de pe schimbator nu o recunoaste pe temperaturi foarte scazute afara,la portbagaj este un maner care intra si iese,uneori cand deschid portbagajul se trage inapoi singur si nu poti inchide portbagajul.
Altcv util uleiul in cutie il schimb la 60000km,iar ulei motor la 15000km.
Astea au fost problemele mele in decurs de 80000km parcursi in 2 ani
Detin un S320cdi din 2003 de 2 ani.
Am sa va semnalez unele probleme in acesti doi ani si rezolvarea in cazul meu.
Mentionez ca masina are 190000km in bord acum,avea 110000 cand am cumparat-o.Cineva cine doar mercedesuri repara zicea ca is reali.altcineva a verificat servisarile pe tester si primele patru servisari erau sterse din memorie,deci posibil sa aiba intre 60000-100000km in plus.
Urmatoarele probleme le-am semnalat,sper sa ma exprim pe intelesul tuturor.
1.Schimbatorul ramas blocat in functia Parking.
Din cate tin minte actionarea levierului de la schimbator se intampla prin o parghie care actioneaza electronic eliberarea schimbatorului.Aceste e din plastic si se crapa sau rupe.Solutia era ori modulul schimbatorului inlocuit care costa vreo 600E,sau mai era pe ebay parghie de aluminiu cu garantie pe viata cica,in cazul meu o bucata de aluminu lipita pe acest plastic,de 2 ani functioneaza,de pe ebay comanda dura prea mult la vremea respectiva.Atentie din dezmembrari parghia aia nu e la cod si la forma compatibila cu alta de pe S500 de ex.
2.Epc(electronic power control parca)
La accelerare tare pica masina in nas.Injector inlocuit
3.Masina avea pornire lunga(nu la ,,sfert d cheie"),tot injector
Cost injector nou cu cel vechi la schimb cred ca 900 lei/buc,daca tin bine minte
4.Scurgeri perne fata.Capacul metalic de sus la perne crapa si acolo apar scurgeri.Exista kit de reparatie cu capac si adeziv cred ca undeva la 1000ron a fost.
5.Erori senzori parcare.5 senzori erau aftermarket,pusi pe original(daca bine retin) 250ron/buc,acuma merg perfect.
6.Trepidatii la acelerare puternica-garnitura stender invechita inlocuire 600ron
8.ESP/BAS/PRE SAFE,in cazul meu cum aparea un mic joc sau uzura la directie sau roti,chiar si aproape insesizabil cum remediam,disparea eroarea mereu.
9.mici defecte electronice rarisime,keyless go,pornirea de pe schimbator nu o recunoaste pe temperaturi foarte scazute afara,la portbagaj este un maner care intra si iese,uneori cand deschid portbagajul se trage inapoi singur si nu poti inchide portbagajul.
Altcv util uleiul in cutie il schimb la 60000km,iar ulei motor la 15000km.
Astea au fost problemele mele in decurs de 80000km parcursi in 2 ani