Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Vito 112 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Vito 112 cdi

    Am un VITO 112 CDI si am probleme. Scoate fum negru, nu se tureaza mai mult de 3000. Nu intra turbina. Am fost la tester si mi-au spus ca nu are nimic. Am gasit pe cineva cu un model asemanator la service si am schimbat tot ce se putea: EGR, valve, turbo, catalizator. Nu s-a schimbat nimic. Frumosii de la Casa auto din Expozitiei m-au programat peste o luna! Astept uns fat.

  • #2
    poi esti sigur ca nu intra turbina ??? cum tiai dat sema ??blocheazo pe deschis mecanic !si vezi daca merge sau nu !daca nu si esti sigur cai nu lucreaza turboi desi lai inlocuit poate e vreo problema din ECU nu mai comanda turbo sau as mai miza pe ceva probleme la injectie !

    Comment


    • #3
      Eu am patit ceva asemanator ca nu urca mai mult de 3000RPM nici s-o impingi la vale. Ba mai mult mergea ca un tractor.

      Problema? Filtrul de aer infundat. Intra motorul in safe-mode. Nu mai avea suficient aer.

      Mai nou am desfacut galeriile de admisie (cele de deasupra blocului motor, unde este si plasticul cu Mercedes-Benz 112cdi) si am costatat ca cele 4 tuburi de admisie a aerului erau obturate circa 20%. Se depune un fel de praf combinat cu ulei si am inteles ca este normal.
      Am curatat doar jumatatea superioara si sper sa o demontez din nou si sa bag ambele parti (sunt din plastic) in decarbusol si sa le curat.

      Oricum am constatat o mica schimbare la motor dupa curatare.

      Cati KM are masina?

      ionut1410: poti sa-mi explici te rog cum EDC-ul nu mai comanda turbina? Eu stiu ca turbina e pusa in miscare de gazele de evacuare. Exista intr-adevar si turbine electrice, dar nu cred ca e cazul la W638.

      Comment


      • #4
        Problema s-a rezolvat, se pare ca a fost vorba de un manunchi de fire care erau pe undeva pe dedesubt, si care din nu stiu ce cauza nu mai aveau protectie. Unul dintre ele era ros si dadea semnal intermitent. Unde si cum, habar nu am, important e ca s-a rezolvat, si destul de ieftin. Factura a fost in final de 1300 lei pentru ca i-am inlocuit si niste semnalizari, o supapa, o curea si alte maruntisuri care trenau de multa vreme. Foarte multe detalii tehnice eu nu cunosc dar ma bazez pe ce spun"specialistii". Un astfel de specialist mi-a spus ca nu intra turbina, bine ca l-am gasit pe acesta care a stiut ce face. Am dus-o luni la orele 16 si marti la 15 era gata. Multumiri, oricum.
        Pentru cei care inteleg detaliile tehnice, reproduc mai jos articolele din deviz:
        - contact stop frana
        - supapa presiune vacuum
        -curea si intinzator
        -rola curea alternator
        - becuri pozitie
        Manopera a fost 500 lei, restul piesele(cea mai scumpa supapa, 510 lei).

        Comment


        • #5
          Originally posted by iuliana1207 View Post
          Problema s-a rezolvat, se pare ca a fost vorba de un manunchi de fire care erau pe undeva pe dedesubt, si care din nu stiu ce cauza nu mai aveau protectie. Unul dintre ele era ros si dadea semnal intermitent. Unde si cum, habar nu am, important e ca s-a rezolvat, si destul de ieftin. Factura a fost in final de 1300 lei pentru ca i-am inlocuit si niste semnalizari, o supapa, o curea si alte maruntisuri care trenau de multa vreme. Foarte multe detalii tehnice eu nu cunosc dar ma bazez pe ce spun"specialistii". Un astfel de specialist mi-a spus ca nu intra turbina, bine ca l-am gasit pe acesta care a stiut ce face. Am dus-o luni la orele 16 si marti la 15 era gata. Multumiri, oricum.
          Pentru cei care inteleg detaliile tehnice, reproduc mai jos articolele din deviz:
          - contact stop frana
          - supapa presiune vacuum
          -curea si intinzator
          -rola curea alternator
          - becuri pozitie
          Manopera a fost 500 lei, restul piesele(cea mai scumpa supapa, 510 lei).
          Din toate cele mentionate aici, observ decat supapa de presiune vacuum ca ar putea fi o problema.

          Curea + intinzator + rola curea alternator si eu le-am schimbat, dar nu mi-au afectat inainte sau dupa comportamentul ciudat al motorului.
          Nu stiu unde se afla acea supapa de presiune vacuum .. dar daca e undeva pe admisie, de la aia se poate sa fie problema.

          Descrierea ta sugereaza intr-adevar mai multa motorina decat trebuie. Undeva mai mult ca sigur iti obtura cantitatea de aer pentru admisie.

          Bine ca s-a rezolvat. "Masinutzele" astea mi se par destul de rezistente. Motoare la aprox 500 mii km nu aveau ce sa le faca. Le-au schimbat doar garnitura de chiulasa.

          Comment


          • #6
            Daca mai e de actualitate anunta-ma!

            Comment


            • #7
              am si eu aceeasi problema cu masina,un mercedes vito 112 cdi.nu se tureaza mai mult de 3000 rpm si am gasit 3 furtunase si o mufa scoase care nu imi dau seama de unde au iesit.cred ca vin din spatele motorului de undeva.ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns??

              poate fi supapa de presiune vaccum si la mine?


              Nu mai posta consecutiv, foloseste EDIT, si citeste regulamentul, litera mare.
              Last edited by Zeus; 01-03-2013, 16:52 PM.

              Comment


              • #8
                Supapa vacuum este pusa pe lonjeronul dreapta, si in ea vin conectate 3 furtunase si o mufa electrica. Unul din furtune duce exact la turbosuflanta. Trebuie sa te bagi sub masina ca sa o vezi, e pusa cam sub scaunul din dreapta, dar sub masina.

                Comment


                • #9
                  supapa vaccum

                  mersi mult pt raspuns! m-am bagat sub masina dar nu i-am dat de cap cam pe unde venea cand am observat furtunasele iesite.in schimb am vazut o tablita pe acolo, se poate sa fi fost prinsa pe ea supapa,sau este mai in sus un pic?

                  Comment


                  • #10
                    Acolo trebuia sa fi fost ,pe tablita aia.A fost infipta in ea cu ajutorul unui tampon de cauciuc.

                    Comment


                    • #11
                      In cel mai rau caz , supapa ta e pe undeva pe drumurile din RO ,abandonata..
                      Cred ca ai agatato in ceva cu toate ca mi-e greu sa cred asa ceva...

                      Maine o sa iti fac o poza ca sa iti faci o idee .

                      Dar acum sa va intreb pe restul ,poate stiti.
                      In supapa trebuie sa intre 3 furtunase si o mufa ,da?
                      unul din furtune comanda actuatorul turbo , unul din furtune vine de la pompa de vid ,iar cel de-al 3 lea furtun unde duce/vine? Ala se monta in capul supapei iar turbo si cu vidul se montau pe cealalta parte.

                      Asta vara mi s-a intamplat ca supapa sa mearga doar cand vroia ea.Mai exact la pornirea motorului nu imi deschidea actuatorul turbo mereu.

                      Problema era ca prindea aer pe cel de-al 3lea furtun , care nu stiu unde duce ,
                      Asa ca pentru a-mi se deschide turbo la fiecare pornire ,am luat un alt capat de furtunas ,care l-am infundat si l-am bagat in susupa ca sa o infund sa nu mai traga aer pe acolo ...

                      Vreau sa stiu unde ducea furtunul de care zic eu ca nu am reusit sa il ghicesc.
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #12
                        Furtunul de care zici comanda pozitia farurilor, vezi sa nu fi iesit de la vreun far sau de la intrerupatorul cu rotita de langa bord.

                        Comment


                        • #13
                          Vacuum transducer ii zice in termeni MB.
                          Una la EGR si cealalta la turbo.
                          La turbo, cele doua furtunase superioare: unul vine din rezervorul de vacuum, al doilea merge la turbo. Iesirea de jos are un filtru mic de aer.
                          La EGR: sus - intrare vacuum, iesire spre EGR, jos - filtru mic de aer.
                          Attached Files
                          Last edited by cutaresku; 01-14-2013, 14:47 PM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Daa.Am verificat acum cu masina pe groapa..Am pus pe cineva sa se uite deasupra motorului sa vada daca se misca vreun furtun ,in timp ce eu miscam de futunul ala , de jos din groapa...si am gasit fitrul de aer.E in spatele galeriei de admisie ,agatat pe acolo.

                            Totusi ,inseamna ca eu am o problema cu supapa pentru ca daca ii dau jar ma duc cu a 5-a la 3500 si deodata o simt ca-si ia din elan si se duce la 2900 ture..si vorba unui coleg "nu se tureaza nici daca o impingi la vale" - ceva nu lasa turbo sa mearga (parerea mea)...


                            O sa ii fac un test perioada urmatoare sa vad exact ...
                            ____________________________________________

                            Comment


                            • #15
                              Asa stau cu valva in momentul de fata . Stau cu capatul acela de furtun inodat ca sa imi deschida turbo sa pot merge cat de cat...
                              Sper sa o rezolv cat mai repede..
                              Attached Files
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF