Este vorba de w 124 prezentat aici: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...1.html?t=43331
In prezentare am scris ca vrea sa schimb motorul m102 cu m111.940, in final am reusit sa schimb motorul, noul motor a funcționat bine prima sãptãmânã, dupa au inceput problemele, motorul nu se mai tureaza peste 4000 turati/min, nici in mers nici pe loc (am inteles ca pe loc nici nu trebuie sa se tureaza peste 4000).
Prima dat am înlocuit senzorul de turati care ia citirea de pe volanta (aventura mare, senzorul find plin de rugina s-a rupt in încercarea de al scoate afarã, au trebit date jos cutia si volanta si sezorul din interioru spre exterior)am pus sezor nou dar fara rezultat.
Am citit pe forum ca ar putea fi clapeta de accelerație murdara si infundata si asa ar putea fi una dintre cauze, am curatat clapeta si surpriza motorul se tureaza pana la 6500 ture, a funcționat bine exact 3 zile.
Unde am citit de clapeta scria ca trebuie curatata si galeria de admisie, m-am apucat de demontat galeria, in timpul demontãri doua fise s-au rupt erau foarte oxidate, in schimbat toate 4 fisele si toate 4 bujile cu alte noi, am curatat bobinele de oxid am curata galeria de admisie, montat totul la loc dar fara rezultat. Dupa 10 km parcursi a inceput sa funcționeze bine fara sa fac nimic, a funcționat 7 zile.
Menționez ca atunci cand nu funcționeazã consumul este mai mare cu aproximativ 3 litri/100 km, iar atunci cand funcționeazã se tureaza peste 4000 ture atat in mers cat si pe loc (normal ar trebui sa funcționeze numai in mers)
Am verificat toate furtnele de vacum si nu este pierdere de vacum.
Astazi am gasit in sfarsit un service unde au mufele necesare pentru a putea face o diagnoza, as fi facut testul la început dar la nici un service nu au avut acele 3 fire necesare.
Eroarea este: calculatorul nu primeste semnal de la turatile roților. Domnul de la service a spus ca posibil sa fie un contract slab sau intrerupt.
As acea nevoie de o schita a acestor contacte, sau daca cineva a mai avut probleme asemãnãtoare si cum a rezolvat.
In prezentare am scris ca vrea sa schimb motorul m102 cu m111.940, in final am reusit sa schimb motorul, noul motor a funcționat bine prima sãptãmânã, dupa au inceput problemele, motorul nu se mai tureaza peste 4000 turati/min, nici in mers nici pe loc (am inteles ca pe loc nici nu trebuie sa se tureaza peste 4000).
Prima dat am înlocuit senzorul de turati care ia citirea de pe volanta (aventura mare, senzorul find plin de rugina s-a rupt in încercarea de al scoate afarã, au trebit date jos cutia si volanta si sezorul din interioru spre exterior)am pus sezor nou dar fara rezultat.
Am citit pe forum ca ar putea fi clapeta de accelerație murdara si infundata si asa ar putea fi una dintre cauze, am curatat clapeta si surpriza motorul se tureaza pana la 6500 ture, a funcționat bine exact 3 zile.
Unde am citit de clapeta scria ca trebuie curatata si galeria de admisie, m-am apucat de demontat galeria, in timpul demontãri doua fise s-au rupt erau foarte oxidate, in schimbat toate 4 fisele si toate 4 bujile cu alte noi, am curatat bobinele de oxid am curata galeria de admisie, montat totul la loc dar fara rezultat. Dupa 10 km parcursi a inceput sa funcționeze bine fara sa fac nimic, a funcționat 7 zile.
Menționez ca atunci cand nu funcționeazã consumul este mai mare cu aproximativ 3 litri/100 km, iar atunci cand funcționeazã se tureaza peste 4000 ture atat in mers cat si pe loc (normal ar trebui sa funcționeze numai in mers)
Am verificat toate furtnele de vacum si nu este pierdere de vacum.
Astazi am gasit in sfarsit un service unde au mufele necesare pentru a putea face o diagnoza, as fi facut testul la început dar la nici un service nu au avut acele 3 fire necesare.
Eroarea este: calculatorul nu primeste semnal de la turatile roților. Domnul de la service a spus ca posibil sa fie un contract slab sau intrerupt.
As acea nevoie de o schita a acestor contacte, sau daca cineva a mai avut probleme asemãnãtoare si cum a rezolvat.
Comment