Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Placuta am detasat-o de cablul,dar nu pot sa-l scot deoarece este contorsionat,camasa o parte s-a tocat,iar alta este prinsa intre cablu si teava care s-a stricat pina in sanie,iar cablul inainte de prinderea in sanie a facut o bucla in sus de 5cm......

    Comment


    • #47
      Am luat alt cablu bun cu camasa intreaga si clema din dezmembrari,acum vrand nevrand va trebui sa desfac in partea din spate plafonul si sa montez noua teava.Ma gandesc sa trag intai cablu prin teava afara in spatiu liber si mai apoi sa montez teava cu tot cu cablu pe masina?Am sa gresez mai intai teava cu WD40 ,dar nu stiu daca este bun,poate trebuie un alt fel de lubrefiant cu parafina????

      Comment


      • #48
        Acu intrebare: de ce crezi ce ar fi problema cu teava?

        Daca ai resuit sa dai jos tapiteria de pe trapa, incearca sa introduci cablul cel bun si sa vezi daca intra usor pana la motoras! Eu as alege varianta asta prima data, ca e foarte greu sa fixezi teava la loc fara sa dai jos toata tapiteria de pe plafon!

        Sincer, eu nu as crede sa aiba probleme teava...


        Pentru curatare e bun WD40 dupa care ar fi bine sa cauti ceva vaseliana pentru mecanisme fine! Exista lubrifiant OEM pentru trapa, insa e putin piperat pretul (din auzite)...

        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #49
          Asa ma gandeam si eu,doar sa trag cablul prin teava,dar cand am vazut ca nu pot sa-l scot,camasa s-a rasucit intre cablu si teava care este taioasa pe margini si ceva indoita pe alocuri . pur si simplu nu am incredere ca noul cablu va culisa bine cu vechea teava..Cat priveste WD40 am indoieli ,pentru ca dupa ce l-am folosit la vechiul angrenaj cablul s-a blocat si mai tare si presupun ca lubrefiantul W140 a atacat camasa cablului...........

          Comment


          • #50
            Originally posted by MIHAY View Post
            Asa ma gandeam si eu,doar sa trag cablul prin teava,dar cand am vazut ca nu pot sa-l scot,camasa s-a rasucit intre cablu si teava care este taioasa pe margini si ceva indoita pe alocuri . pur si simplu nu am incredere ca noul cablu va culisa bine cu vechea teava...

            Eu totuzi zic ca sa incerci prima data asa...daca nu merge atunci ramane cealalta varianta!





            Originally posted by MIHAY View Post
            Cat priveste WD40 am indoieli ,pentru ca dupa ce l-am folosit la vechiul angrenaj cablul s-a blocat si mai tare si presupun ca lubrefiantul W140 a atacat camasa cablului...........
            Posibil ca a dizolvat miseria din interior care a intepenit cablul...de asta nu trebuie asteptat pana in ultimul moment...acel cablu + angrenaje necesita ungere din cand in cand pentru o functionare corecta!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Nu vreau sa risc si sa se rupa camasa cablului,nu prea gasesti asa ceva usor si sa fie si bun.... iti dai seama ca si pentru mine varianta cu mentinere vechii tevi este cu mult mai usoara.....

              Comment


              • #52
                Iti dau perfecta dreptate, insa cum am mai mentionat, va fi greu de introdus si fixat teava la loc cu tapiteria la locul ei...daca reusesti, fa cateva poze sa vedem si noi operatiunea !

                Daca totul este in regula cu instalatia atunci merita din cand in cand curatat teava ca sa nu apara probleme de genul.

                Iata o 'scula' pentru operatiunea asta... o sarma impletita (gen perie de sarma) si un cablu otelos...



                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #53
                  Si mai este ceva,; cablul este atat de contorsionat si intepenit , incat nu am reusit sa-l dau afara,asa ca m-am gandit sa schimb si teava si cablul.......

                  Comment


                  • #54
                    Daca asa sta treaba atunci mai bine incearca sa dai jos toata tapiteria si rezolva ca la carte treaba...cu putina vointa si chef de lucru se fac multe !

                    P.S. Eu am reusit sa dau jos si sa-l pun la loc singur toata tapiteria de la W126-le meu...fara ajutorul nimanui!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Merci Mer-Se! nu am o asemenea scula de curatat,sunt de acord se poate confectiona,insa cere timp, o sa recurg la o metoda mai simpla;o sa torn otet pe teava si o sa invart o sarma cu diametrul un pic mai mic pe ea....... PS. Masina am cumparat-o acum doi ani din Germania si de la inceput am observat ca s-a umblat la trapa,tapiteria spune multe....Spre exp. plafonul face un fel de U in jurul trapei si este ceva lasat vreau sa stiu cum il pot apropia, a fost pus de fabrica lipit?????

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by MIHAY View Post
                        plafonul face un fel de U in jurul trapei si este ceva lasat vreau sa stiu cum il pot apropia, a fost pus de fabrica lipit?????
                        Aceasta problema poti rezolva numai si numai daca dai jos toata tapiteria, Mai exact tapiteria este lipita de un carton, care s-a desprins mai mult ca sigur!

                        Daca zici ca a fost umblat pe acolo, poate cineva a mai incercat sa rezolve problema trapei si a incercat sa manevreze tapiteria insa rezultatul a fost negativ!

                        Aici este un link unde se vede cartonul... http://www.benzworld.org/forums/w124...headliner.html
                        Last edited by mer_se280; 09-10-2014, 13:42 PM.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #57
                          Deocamdata nu am facut nimic.Ma chinui de ceva timp sa introduc cablul pe teava,a mers cam jumatate si nu mai vrea,nu trece de buclele pe care le are teava desi l-am gresat bine cu vaselina siliconica.Efectic mi-am rupt degetele impingand de el...... Cat priveste plafonul nu am stiut niciodata ce solutie de lipit sa folosesc,care sa adere,sa tina si sa nu atace tapiteria.Banuies ca in fabrica a fost lipit la cald.

                          Comment


                          • #58
                            Am rezolvat!Cablul a intrat corect pe teava prin rasucirea tevii,ramane ca maine, pentru ca acum e tarziu si nu mai e timp sa dau jos tapiteria si sa-l montez.......

                            Comment


                            • #59
                              Salutare! Stiu ca stresez si-mi cer scuze,insa as vrea sa stiu cum se scot aparatorile de pe stalpii din spate,luneta,fara sa le rupi cangile de prindere din plastic......Merci!

                              Comment


                              • #60
                                In total, tapitera de pe stalpul C are trei clipsuri (trei pe o parte)!

                                In prima faza scoate marginea tapiteriei care se afla pe langa chederul de pe caroserie. Dupa care trage usor prin culisare (paralel cu stalpul C) in fata (spre fata masini), ca clipsurile sa iasa din locasul lor, asta ca sa eviti rupera locasurilor care sunt din plastic.

                                Cele marcate cu rosu...acolo vin clipsurile, iar marginea marcata cu verde... acele margini vin acoperite de chederul de pe caroserie


                                Postez doua poze ca sa-ti dai seama cum arata clipsurile...in poza nr 2 intr-una dintre cercuri lipseste clipsul, care posibil ca a ramas intepenit in tabla...spun asta ca si acolo ar trebui sa fie clipsuri metalice...

                                P3280039.jpg

                                P3280040.jpg
                                Last edited by mer_se280; 09-10-2014, 21:15 PM.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF