Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme trapa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cred ca am gasit rezolvarea.
    In comert exista un fel de sfoara pentru rufe. Este din plastic. Ce am eu este plina, cam de 1,5 mm diametru si suficient de rigida ptr. a fi impinsa. Mai exista insa un model care are o sfoara de matase impletita si acoperita cu un strat de plastic. Din ce-mi amintesc are vreo 2,5-3,5 mm diametru. Pret: circa 5 lei
    Plec la shopping...

    Laur, ar trebui sa fie o solutie si pentru trapa ta. Crede-ma ca nu mai ai nevoie de aer conditionat... e super sa mergi cu trapa deschisa. Dar nu de tot, ca te deranjeaza umbrele/soarele
    Va tin la curent.

    PS. Asa e. Motorul are doua trepte. Trebuie sa apesi de doua ori ca sa deschizi trapa complet. Prima apasare deschide numai lamelele 1 si 5 (ultima doar un pic, sa se poata ridica).
    Last edited by adip1962; 05-16-2013, 07:46 AM.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #47
      Off. Nu stiu ce sa mai fac...
      Am incercat asa:
      - cablu UTP (de retea). Are cam 5 mm diametru. Nu a intrat decat vreo 15 cm. Am abandonat
      - sfoara de plastic de rufe. Are cam 1,5 mm diametru. Am bagat 2, in fiecare parte, asa cum am desenat ultima oara. Curge pe intreaga lungime a garniturii.
      - Am lasat unul singur intr-o parte. Curge idem ca mai sus.
      - L-am mutat in partea cealalta. Curge idem
      - L-am scos si pe asta. Fara nimic bagat curge doar in laterale.
      - Am bagat din nou doar 10 cm numai in laterale. Curge imediat unde se termina sfoara.
      Nu mai am nicio idee.
      Furtunul de perfuzie este prea gros, nu va intra. Orice furtunas siliconic, chiar si in eventualitatea in care reusesc sa-l bag pe 82 cm, cred ca va avea acelasi efect ca mai sus.
      Habar nu am ce sa mai fac. Ma dor degetele de la atata impins si aranjat sfoara prin garnitura.
      Cred ca o sa o fac de ras. Iau un sac de plastic si cand ploua il pun pe trapa!
      Pana fac rost de bani sa cumpar o garnitura...
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #48
        O metoda de introdus mai rapida:
        Introduceti dintr-un capat al garniturii, pe canal, o sarma de otel. Sarma sa aiba un diametru de 2mm, pentru ca altfel se indoaie (exclus cupru sau aluminiu, din acelesi motive). Dupa ce a iesit la celalalt capat, ii faceti un carlig sau legati de ea furtunul, sfoara, cablul pe care v-ati hotarat sa-l introduceti in garnitura. Nu ramane decat sa trageti de un capat si treaba-i gata.

        Daca curge numai pe laterale, trebuie schimbata garnitura mare
        Sau depistat exact locul pe unde curge si ajustat cu silicon(depus strat fin).
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Ati incercat sa folositi o bucata de furtun de diametru adecvat, taiat de-a lungul si bagat ca in uan din fuguri iar la capete inchis cu silicon.
          Furtunul din ceva material siliconic sau garou din farmacii; sunt de diferite lungimi si diametre.
          Attached Files
          Last edited by flavyus1987; 05-16-2013, 18:11 PM.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #50
            Cum am bagat, cum n-am bagat, important este ca dupa ce-am bagat, a curs...
            Deci am incercat oricare din variantele din prima poza.
            Nu mai am decat sa incerc variantele din a doua poza. Maine o sa trec pe la o farmacie sa vad de un furtun de maxim 4,5 mm. 5 nu cred ca intra, orice ai face.
            Dar sunt pesimist in legatura cu aceasta varianta.
            Mai degraba sa pun ceva pe lamela 1 sa apese mai mult.
            Pana la urma ma gandesc daca nu cumva lamela apasa prea putin. Nu e chiar la aceiasi orizantala cu urmatoarea. Dar... nu am vazut nicio masina cu trapa la care sa fie..
            Poate incerc maine cu imbusul original sa vad daca se mai poate apasa lamela1. Cu motorul nu vrea...

            Flaviu, ce spui tu nu se poate. Il arunca imediat afara. Iar umarul ala, in principiu ar trebui sa conduca apa, care a scapat de garnitura propriu-zisa, in laterale spre canalele de drenare.
            Attached Files
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #51
              Pana la urma ma gandesc daca nu cumva lamela apasa prea putin. Nu e chiar la aceiasi orizantala cu urmatoarea. Dar... nu am vazut nicio masina cu trapa la care sa fie..
              Poate incerc maine cu imbusul original sa vad daca se mai poate apasa lamela1. Cu motorul nu vrea...
              La mine sunt toate lamelele la aceeasi "orizontala". Am sa fac cateva poze.
              Ma gandeam daca nu cumva se poate actiona la motor, modificand pozitia camei. Adica sa stranga mai mult. Cand am timp ma uit.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Job (cred/sper ca) done!
                Intai am incercat cu imbusul. Nu merge motorul, nu merge nici imbusul. Lamela 1 nu se inchide mai mult!
                Aveti o poza atasata. Chestia aia e folosita la mobila...
                Am taiat mijlocul, adica profilul "D". Am incercat sa-l introduc prin garnitura... pass. E prea lat.
                Apoi m taiat doar semicercul - maleabil - imposibil de introdus.
                Apoi am incercat sa pun semicercul pe lamela 1, pe acel bont care preseaza. Am inchis trapa. Succes! Apa nu a curs.
                Apoi am lipit cu prenandez semicercul pe lamela 1 si am inchis trapa. Maine seara va spun cum este...
                O alta idee ar fi fost cu semicercul de la purfixul de usa de cauciuc. Dar acum mi-a venit ideea...
                Attached Files
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #53
                  Job done!
                  Maine, testarea la presiune!
                  Mersul cu trapa deschisa - super, cu o conditie! Sa nu-ti bata soarele-n cap! Eu am avut parul mai "prost" (a parasit in buna parte capul "destept"...) si oricum sunt tuns nr. 2... Zgomotele de fond exterioare sunt mai mici fata de geamurile lasate.
                  Oricum, ca si sugestie, la viteze peste 110 -130 km/h, apreciez ca este mai bine sa fie deschisa numai lamela 1 (treapta 1). Eventual cu geamurile putin lasate si ventilatia pe treapta 1 (sa nu se incinga bordul...). Mai ales daca sunt pasageri pe locurile din spate... Nu se simte niciun curent.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #54
                    Siguranta trapa

                    Care naiba e siguranta de la trapa?
                    Le-am incercat pe toate si tot nu am gasit-o...
                    Multumesc.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #55
                      Parca siguranta numarul 10.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #56
                        Merci Laur. Cobor sa verific.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #57
                          Pentru cei care nu isi pot permite schimbarea garniturii de la lamela 2 (prima care culiseaza numarand din fata masinii), respectiv au infiltratii in aceasta portiune, solutia pe care am gasit-o si verificat-o in doua zile consecutive de furntuni si ploi torentiale este in figura atasata (cu rosu).
                          Cea mai buna solutie pe care o recomand este jumatate (semicilindrul cum ar veni...) dintr-un furtun cu diametrul de 6-8 mm, ideal din silicon, lipit pe nervura lamelei 1.
                          Multumesc tuturor celor care m-au ajutat.
                          Cine are nevoie de o trapa defecta (ptr. piese) sau de un plafon gri (relativ uzat, dar utilizabil in lipsa de altceva) este rugat sa ma contacteze si sa vina sa le ia.
                          Attached Files
                          Last edited by adip1962; 05-24-2013, 08:25 AM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #58
                            Cine ma poate ajuata cu o informatie ?
                            Lamela 1 de la trapa nu se mai blocheaza ... ideea este ca poate fi impinsa cu mana de jos si se deschide-inchide ...

                            Comment


                            • #59
                              Piese Trapa

                              Originally posted by adip1962 View Post
                              Pentru cei care nu isi pot permite schimbarea garniturii de la lamela 2 (prima care culiseaza numarand din fata masinii), respectiv au infiltratii in aceasta portiune, solutia pe care am gasit-o si verificat-o in doua zile consecutive de furntuni si ploi torentiale este in figura atasata (cu rosu).
                              Cea mai buna solutie pe care o recomand este jumatate (semicilindrul cum ar veni...) dintr-un furtun cu diametrul de 6-8 mm, ideal din silicon, lipit pe nervura lamelei 1.
                              Multumesc tuturor celor care m-au ajutat.
                              Cine are nevoie de o trapa defecta (ptr. piese) sau de un plafon gri (relativ uzat, dar utilizabil in lipsa de altceva) este rugat sa ma contacteze si sa vina sa le ia.
                              Salutare. As avea eu nevoie de ceva piese pentru trapa. Am un A170 cdi din 2001 si am reusit sa rup bratele care ridica si lasa lamela deflector vant, lamela nr 1 cred ca e. Drept urmare, atunci cand trapa e inchisa, lamela nu mai apasa pe cheder si la peste 70 km/h deja sufla vantul.

                              Spune-mi cum ne putem vedea ca sa iti zic exact ce piese am nevoie.

                              Multumesc

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by dodeos View Post
                                Salutare. As avea eu nevoie de ceva piese pentru trapa. Am un A170 cdi din 2001 si am reusit sa rup bratele care ridica si lasa lamela deflector vant, lamela nr 1 cred ca e. Drept urmare, atunci cand trapa e inchisa, lamela nu mai apasa pe cheder si la peste 70 km/h deja sufla vantul.
                                Spune-mi cum ne putem vedea ca sa iti zic exact ce piese am nevoie.
                                Multumesc
                                Imi pare rau, nu mai am trapa veche. Iti recomand calduros schimbarea ei completa. Citeste si http://pimvanderzwet.files.wordpress...sto-repair.pdf
                                Bafta.
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF