Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme trapa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by adip1962 View Post
    Garnitura originala este un fel de burete, de vreo 2 cm latime, ...
    Imi cer scuze, am gresit.
    Garnitura originala este dintr-un burete dens, aplicat pe un strat de cauciuc, lat de 8-10 mm, inalt de circa 6-7 mm.
    Asa cum am promis revin cu poze din stadiile de montare ale trapei.
    Prima oara scoateti toate chederele de la usi si haion (le puneti inapoi dupa ce eliberati trapa), apoi ornamentele de plastic si plafonul (primele doua poze).
    Sa spunem ca ati dat trapa jos. Veti avea probleme cu garnitura mare - cea dintre trapa si caroserie. Evident ca la demontare s-a rupt.
    Unii colegi mai jos au folosit silicon. Eu nu sunt asa de indemanatic, sigur nu as putea pune siliconul cu trapa in masina si as da pe tapiterie sau daca l-as pune cu trapa afara, m-as murdari tot la introducerea ei in masina... Asa ca am gasit alta varianta.
    In poza 3 aveti o bucata din garnitura originala (vedeti ce "mancata" e?), iar langa ea 2 bucati mici de purfix de usa de tip "D", de culoare maro (negru nu exista - pret 2,5 lei metrul liniar format din 2 buc.). Bine, purfix-ul se dezlipeste singur... Asa ca in poza 4 aveti rola de cauciuc dublu adeziv lat de 10 mm.
    Acum inca nu stiu cum o sa fac. am 2 variante:
    1. peste banda de cauciuc sa plic un singur strat de purfix - ajung la 5 mm inaltime nepresat sau aproape 2 presat
    2 sa lipesc 2 benzi de purfix pe partile lor lipicioase si apoi totul pe banda de cauciuc.
    Pana ma mai gandesc, am dat toata garnitura mare jos si am lipit banda de cauciuc. Sunt niste linii galbene ptr. ca sa o vedeti mai bine in poza 5.
    Ce mai pot spune:
    - garnitura originala a fost, in unele locuri miscata de pe locul ei - probabil la montajul trapei, deci ar fi bine sa nu fie 2 straturi de purfix sau sa fiu foarte atent,
    - garnitura - oricare ar fi ea - este cumva aparata de un cheder din cauciuc, care la strangere o preseaza un pic
    - la scoaterea garniturii pe partile din fata/spate ale trapei, unde scaunul ei este din plastic, iese extrem de usor. Pe partile laterale insa... doar cu cutitul si razuita temeinic. In toate colturile, de fapt chiar langa colturi pe laterale este mult mastic - nu-l scoateti! Acolo masticul este scaunul garniturii - sunt locurile unde intra cablurile...
    Cam in stadiul acesta sunt acum. Maine dupa ce ma gandesc, ma apuc de montat. Acum ma duc sa-mi iau o bere...
    Attached Files
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Trapa se monteaza din interior... . Puteti incerca sa faceti o garnitura din fasiute de burete dens, lipite pe trapa si intre ele cu silicon. Buretele va oferi o baza , comparativ cu siliconul simplu care la strangerea suruburilor va fii "scuipat" afara.
      Lasat totul sa se usuce o zi, apoi la montaj, aplicat pe suprafata de contact dintre garnitura si caroserie un strat proaspat de silicon. Siliconul astfel aplicat, prin presare va patrunde in porii garniturii(buretelui) si va forma o garnitura destul de buna.
      Nu va feriti de silicon, pentru ca este poate cea mai buna solutie pentru hidroizolare.
      Garnitura o puteti confectiona si lipi pe trapa departe de masina si nu exista riscul de a murdari interiorul.
      La montaj, acoperiti interiorul masinii si aplicati siliconul pe suprafata de contact a garniturii. Cu ajutorul a 2 prieteni, colegi, ridicati trapa pe pozitie si dvs. prindeti suruburile.
      Sau , o idee mai buna cred ca ar fi aplicarea siliconului pe caroserie si ati scapat de grija murdaririi interiorului.
      Sper ca oboseala sa nu ma fii impiedicat in a ma face inteles si parerile mele sa va fie de un real folos.
      Toate cele bune!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Am cam terminat.

        1. Am cumparat 4 m de purfix dublu, cauciucat, de usa culoare maro, le-am lipit unul peste altul si arata ca-n prima poza.
        2 Am desfacut vreo 16 suruburi ca cel din poza 2. Surubururile din spate (de pe plastic), la mine-s mai mici si negre. Suruburile din laterale si fata sunt mai lungi si argintii. Unele suruburi au si o parte de calibrare, dar habar nu am de unde au fost. Le-am pus acolo unde exista un arc pe gaura surubului..
        In final, arata ca-n ultimele poze.
        PS. Suruburile de la urechile de plastic din spate nu le-am pus...

        Off topic, In Tg Mures exista o firma OVI Dezmemebrari SRL. Eu acolo am vorbit cu dl. Eugen, tel 0740520627. O recomand cu caldura. Trapa m-a costat 400 lei, 34 lei transportul pana-n Bucuresti. Cum la transport nemernicii mi-au rupt urechile de plastic din spatele trapei, azi cei de la Ovi mi-au facut cadou plafonul! Desi le-am spus ca nu era vina lor... Mai exista si oameni!
        Ceea ce ma indeamna sa fiu si eu la fel. Vand trapa nefunctionala si plafon...
        Attached Files
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #34
          Pentru cine are nevoie de piese, sau are chef sa repare o trapa,
          va rog vizitati:

          Multumesc
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #35
            Job done, felicitari!
            Sper sa reusesc sa imi fac timp sa vad care-i buba la a mea dar e cam greu deocamdata.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Job done... aproape. HELP!
              Intra apa. Azi nu am avut ce face ai am turnat vreo 10 litri deasupra trapei. Curge intre prima si a doua lamela. Probabil este garnitura de vina. Apa intra inauntru numai prin laterale, nu si pe mijloc. Si intra nu se incurca...
              Anexez foto de pe trapa initiala, oricum garnitura este la fel. Din ce-am observat, lamelele se aseaza bine, dupa mine cea din fata ar mai putea presa, dar nu se poate... chiar si daca apas pe ea.
              Aveti vreun sfat in afara de cel de a cumpara o garnitura noua?
              Multumesc.
              PS. Umarul acela de pe garnitura l-am curatat de mizerii, banuiesc ca ar trebui sa stea mai deschis, dar pe trapa pusa nu vrea (face unghi ascutit care tinde spre zero. Nici pe asta nu a vrut...
              Attached Files
              Last edited by adip1962; 05-15-2013, 15:05 PM.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #37
                Ati observat exact locul pe unde se infiltreaza? Din poza nu se observa garnitura de pe laterale, pe unde spuneti ca ar curge.
                Eu as incerca sa adaug ceva sub garnitura peste care curge, sa o inalt. Astfel lamela va presa mai tare pe ea.
                Partea proasta este ca nu exista cod original pentru garnituri, se schimba cu tot cu lamele.
                Umarul acela are rol de retinere si dirijare spre lateral a eventualelor infiltratii.



                Cam astea sunt toate ce se dau ca riese schimb.
                Last edited by LauLaur; 05-15-2013, 16:35 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=adip1962;306233]Job done... aproape. HELP!
                  Intra apa. Azi nu am avut ce face ai am turnat vreo 10 litri deasupra trapei.


                  Nu este vorba ca nu ai avut ce face. Dupa orice interventie la caroserie/usi/haion/ trapa/ geam/parbriz etc. se face proba de etanseitate, asa numita proba la ploaie.
                  O sa te surprinda dar in nomenclatorul de lucrari, la receptie, este prevazuta aceasta proba (eu am lucrat cu locomotivele si aveau inclusa proba-bineinteles ca nimeni nu o facea- adica merge si asa).
                  Proba presupune stropire cu jet de apa sub presiune controlata/ unghi controlat.

                  In cazul tau cred ca numai siliconul ajuta (cordon/adaos material+cordon de silicon). Partea proasta ca sunt elemente in miscare si trebuie sa identifici cu precizie locul unde nu se face etansarea.
                  Se folosesc diferite metode, iti trebuie un revelator, adica dai cu ceva pe garnitura (creta/glicerina/ etc)/ inchizi trapa / deschizi si vezi dupa urmele lasate pe contra unde nu se lipeste/etanseaza.

                  Daca se poate regla (excentric sau altceva) bine daca nu trebuie suplimentata garnitura numai in locul respectiv.

                  Este de bibilit dar cu rabdare cred ca reusesti.

                  PS.
                  Acum vad ca ai putea introduce ceva pe garnitura. Ai zis ca pe mijloc etanseaza.
                  Ceva tot de cauciuc (furtun/ tub) care sa ridice/ tina lateralele garniturii mai sus.
                  Chiar poate fi umpluta garnitura cu silicon dar daca o umpli prea mult pe laterale nu va etansa pe mijloc.
                  Desi poti sa o umpli si daca iti permite mecanismul inchizi trapa cca. 75%-garnitura apasata si o tii asa pana se usuca siliconul (o zi).
                  A doua zi o inchizi 100% si faci proba/ o uzi.
                  Last edited by valyvis10; 05-15-2013, 17:00 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Umarul acela are rol de retinere si dirijare spre lateral a eventualelor infiltratii.



                    Sa nu umbli la umar, sa nu-l tai ca atunci sa vezi cata apa intra.

                    Are dreptate Laur privind rolul lui.

                    Comment


                    • #40
                      S-ar putea sa mearga sa o inalt cumva...

                      Intai imi curge in zonele pe care le-am marcat cu galben (dar... cu trapa inchisa. Aceasta este cea veche pe care exersez in balcon).
                      A doua poza este ptr. ca sa vedeti cortina. Are culoare mai deschisa, imediat sub lamela si nu este lunga cat ea deoarece s-ar lovi/roade de buza canalului de drenare (acolo mai culiseaza ceva, dar nu conteaza...).
                      Am facut si o schita transversala pentru a vedea mai bine.
                      Deci lamela 1 inchide si prinde garnitura intre ea si cortina care este fixata pe lamela 2. La prima vedere, intre cortina si garnitura nu ai loc sa bagi nimic.
                      Lamela 1 are imediat langa buza ei de jos o umflatura care este pe toata lungimea ei (transversala). Aceasta umflatura ar trebui sa opreasca o parte din apa. Ce trece de ea, ar trebui oprita si deviata spre canalale de drenare laterale de umarul garniturii.
                      Eeee... La mine nu face asta, deoarece, presupun, unghiul ei este prea ascutit, iar apa trece peste umar.
                      Deci as vedea 2 solutii. Marirea intr-un fel - habar nu am cum - a unghiului umarului garniturii sau introducerea a ceva, intre garnitura si cortina, astfel incat garnitura sa se inalte o idee.
                      Mama lor de nemti...
                      PS. Sigur aceasta garnitura ar trebui sa se poata schimba... Maine demontez lamela sa vad ce si cum... Daca pot introduce ceva intre ea si cortina am rezolvat-o! Sau macar o schimb cu cea veche care... nu a functionat (masina a fost luata din nordul Germaniei...unde-i frig si ploua!)

                      Laur, trapa mea veche sigur are ce are si a ta. Trapa cumparata nu face tac-uri, merge lin, fara hopuri. La capetele de cursa, pur si simplu motorul nu mai merge. Deci nu poti sa-l fortezi...
                      Attached Files
                      Last edited by adip1962; 05-15-2013, 17:46 PM.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Pe oferta Autoclass, garnitura cu pricina este circa 140 lei. Deci se poate schimba!
                        In alta ordine de idei, absolut sigur nu este vorba de o alta garnitura, eventual, cea mare de pe circumferinta trapei. Am verificat!
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #42
                          E cam groasa... dar intai ptr. cei ce doresc sa umble pe acolo...
                          Cortina/lamela se da jos asa:
                          - se desface ariciul cortinei din spate,
                          - se trage cortina si veti vedea niste tije, care sunt sustinute de fiecare trapa prin 3 clenciuri. Va trebuie doar o surubelnita normala sa o bagata si sa faceti parghie/trageti.
                          - fiecare lamela este prinsa in 4 suruburi, cate 2 pe fiecare parte de tren. Daca nu aveti o surubelnita in stea S2, nu va apucati de treaba...
                          Vedeti foto.

                          Revenind, garnitura arata cam ca-n poza. NU se poate baga nimic sub ea, ca are un canal suport. De scos sigur se scoate, dar nu-mi dau seama cum, deoarece s-a mai intunecat. Probabil doar cu suportul ei, deoarece garnitura pare prinsa intr-un alt suport care la randul lui e prins pe lamela.
                          Nu vreau insa sa apelez la silicon, dar nu prea mai vad solutii. Poate doar sa bag ceva prin canalul garniturii si sa o umflu. Cum ar fi tija de otel de sub lamelele stergatoarelor vechi...
                          Voi ce spuneti? Ca eu nu mai am idei...
                          Apropo, toate garniturile lamelelor sunt la fel ca aceasta!
                          Attached Files
                          Last edited by adip1962; 05-15-2013, 18:51 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #43
                            Poate doar sa bag ceva prin canalul garniturii si sa o umflu.

                            Exact asta iti sugeram si eu. Dar totusi nu cred ca trebuie sa folosesti otel/sarma.
                            Mai degraba gandestete la ceva din cauciuc de diametrul care iti trebuie.

                            Imi vin in minte :
                            - fir de cauciuc care se foloseste in interiorul dungii cusute de la paturi/saltele- o folosesc tapiterii;
                            - tub de perfuzie (l-am folosit cu succes impreuna cu o seringa mare pentru scoaterea surplusului de ulei din baie, pe la joja);
                            - furtunase/ varnis de izolare.
                            - chiar si cablu electric litat, cu invelis gros

                            Cred ca trebuie ceva elastic. Altfel otelul va tasa cauciucul pe interior.
                            Last edited by valyvis10; 05-15-2013, 19:45 PM.

                            Comment


                            • #44
                              In fotografia 4 se vede clar ca garnitura de pe lamela 2 este deformata. Lamela numarul 1 a lasat pe ea un sant, si-a lasat pe ea amprenta, ca sa zic asa. Ea ar fi trebuit sa arate asa cum o tineti dvs. presata in ultima fotografie.
                              In situatia asta, asa cum spune si colegul valyvis10 , cred ca ar merge ceva introdus pe garnitura. Ma gandesc la un furtun siliconic sau mai bine 2 bucati de diametre diferite.
                              Pe cel mai mare il puneti in dreapta(spre degetul dvs. in poza) iar cel mai mic in stanga.
                              Astfel alese diametrele incat sa intre un pic fortat, garnitura va fi mai umflata spre interior.
                              De scos sigur se scoate, dar nu-mi dau seama cum
                              Se impinge printr-un capat si iese prin celalalt.
                              Laur, trapa mea veche sigur are ce are si a ta. Trapa cumparata nu face tac-uri, merge lin, fara hopuri. La capetele de cursa, pur si simplu motorul nu mai merge. Deci nu poti sa-l fortezi...
                              Eu nu am incercat niciodata sa vad daca gliseaza trapa mea. Mi-a curs, am vazut ca nu merge si mi-a fost inchisa.
                              Motorul are o cama cu limitatori de cursa.
                              Functioneaza in 2 "trepte". Prima treapta este scurta iar a doua mai lunga:
                              - la prima apasare a butonului se deschid lamelele(banuiesc) si se opreste indiferent de cat se tine apasat.
                              - la a doua apasare gliseaza trapa in spate si se opreste.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc.
                                Din cate am vazut, canalul graniturii are 2 onduleuri, unul mai mic spre lamela si unul mai mare spre umar. Deci preferabil ar fi doua chestii de introdus, ca sa nu se miste pe acolo... una mica (max. 2 mm diametru) si una mai mare (3-3,5 mm diametru) cum ai spus Laur. Iar intre ele ar trebui sa apese bontul de pe lamela 1
                                Dar orice as baga, daca nu este cum sa zic... rigid, trebuie dintr-o parte impins, din cealalta parte tras, iar pe laterala ajutat un pic prin umflarea garniturii... Mie greu sa cred ca ar merge cu lamela montata pe trapa. Iar apoi cum sa trag un furtun siliconic? Sau de perfuzie? Se va rupe imediat...
                                In aceste conditii, furtunele de silicon sau perfuzii (la perfuzie m-am gandit si eu) nu cred ca ar putea intra. Garnitura are 82 cm lungime, iar canalul nu are mai mult de 1 cm cand e aplatizat.
                                As putea sa incerc cu 2 bucati din parti opuse, dar e greu de crezut ca le pot impinge pana la jumatatea trapei.
                                Oricat sapun lichid as baga acolo
                                La prima vedere cablu electric litat (ValyVis) de doua dimensiuni, ar fi cea mai la facila solutie.

                                Laur am tras de suportul garniturii cat am putut. Nu l-am miscat macar. E murdarie... La cald nu cred ca e bagat, ca nu ar face-o astia la Auto Tiriac. Varianta scoaterii unei garnituri din spate sau de pe trapa veche si inlocuirii ei nu cred ca merge. Toate sunt la fel de uzate (trapa originala e din 98, iar cea cumparata din 99), deci sau bag ceva in canal sau imi iau o garnitura noua. Adica trebuie sa bag ceva acolo ca bani nu mai am....
                                Studiez, fac incercari si va spun.
                                Bine ca nu se anunta ploi torentiale!
                                Multumesc inca o data.
                                Attached Files
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF