Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme trapa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1. Multumesc florin_toma_86 pentru explicatii.
    2 Multumesc Flaviu ptr. pontul cu ewa...

    A durat fix o ora sa dau plafonul jos (fara sa scot de tot - doar le-am desprins cat mi-a trebuit - plasticele de la usile din spate si haion.. Oricum nu am fost primul...care a umblat pe acolo deoarece nu era nimic lipit. Ce se vede este surprinzator. Nu ma asteptam la 4 conducte de scurgere a apei... Interesant proiect... Desi cam complicat la ce se vede.. Acum m-am oprit ca nu mai este lumina si lucrez in parcare...
    Revin insa cu intrebarea pe care o si reformulez, conform pozelor atasate.

    Ce Dumnezeu este cu cablul acela mai scurt (2 fire, o mufa dreptunghiulara neagra si mica cu 2 locasuri ptr. 2 pini rotunzi - ceilalti sunt lati) care nu intra nicaieri?

    Multumesc oricui mi-o raspunde.
    ps. A spalat cineva plafonul? Cu ce? Masina mea e adusa dintr-o regiune nordica si sunt urme de infiltratii, probabil de la topirea ghetii...
    Attached Files
    Last edited by adip1962; 10-05-2012, 17:31 PM.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Originally posted by adip1962 View Post
      1. Multumesc florin_toma_86 pentru explicatii.
      2 Multumesc Flaviu ptr. pontul cu ewa...

      A durat fix o ora sa dau plafonul jos (fara sa scot de tot - doar le-am desprins cat mi-a trebuit - plasticele de la usile din spate si haion.. Oricum nu am fost primul...care a umblat pe acolo deoarece nu era nimic lipit. Ce se vede este surprinzator. Nu ma asteptam la 4 conducte de scurgere a apei... Interesant proiect... Desi cam complicat la ce se vede.. Acum m-am oprit ca nu mai este lumina si lucrez in parcare...
      Revin insa cu intrebarea pe care o si reformulez, conform pozelor atasate.

      Ce Dumnezeu este cu cablul acela mai scurt (2 fire, o mufa dreptunghiulara neagra si mica cu 2 locasuri ptr. 2 pini rotunzi - ceilalti sunt lati) care nu intra nicaieri?

      Multumesc oricui mi-o raspunde.
      ps. A spalat cineva plafonul? Cu ce? Masina mea e adusa dintr-o regiune nordica si sunt urme de infiltratii, probabil de la topirea ghetii...
      1.Din cate imi aduc aminte eu am gasit 3 mufe: una care alimenta becurile din tavan, una care facea legatura intre motorasul trapei si intrerupatorul deschis/inchis si una care se conecta de un senzor aflat pe consola cu becuri (eu stiu ca senzorul ala are legatura cu areul conditionat).
      2.Eu am folosit un aspirator care are si functie de spalare (am luat de la o spalatorie un bidonas de solutie pt tapiterie; am aplicat pe tavan, am frecat usor cu un burete moale apoi am clatit cu aspiratorul. A iesit frumos
      )

      Comment


      • #18
        Florin multumesc. Ai si nu dreptate.
        Sunt 3 manunchiuri de fire. 1 duce la senzorul de temperatura, 1 la lumini, si unul la trapa. E! Eu mai am unul in plus! Si mai scurt decat celelalte 3 Restul este ca in poza anterioara...

        In rest, trebuie sa dau lamela 1 afara deoarece nu se sincronizeaza cu celelalte. Mai am probleme la cea care te apara de vant si care nu se ridica suficient. In plus, un excentric de pe lamela 4 (ultima din fata sau prima din spate, cum vreti) iese de pe canalul sau.
        Sper sa le fac fara bani...
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #19
          Nu a mers...
          Desteptii astia de germani au facut toate piesele mari din metal, dar patinele si unele legaturi sunt din zamac. Normal ca se sparg dupa o perioada...

          Pentru cei cu probleme similare...
          - desfaceti lamelele trapei cu trapa inchisa, nu deschisa cum scrie la carte... incepeti cu cea din fata. Pentru a o desface pe a treia trebuie sa miscati trapa un pic.
          - uitati-va in canalele de scurgere si pe piesele care sunt sub lamele. Daca vedeti piese mici de zamac nu va mai chinuiti. puneti lamelele la loc si cumparati.. o trapa sau kitul de reparatie.
          - NU DESCHIDETI TRAPA FARA LAMELELE PUSE LA LOCUL LOR! Orice defect exista se va acutiza si va conduce la altele!
          - nu puneti vaselina decat in canalele excentricelor (pe gasiti privind din exterior) sau eventual pe piesele in miscare. In niciun caz pe canalele de scurgere a apei!
          Spor la treaba. In ceea ce ma priveste, o sa caut o trapa sh...
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Salutare uite un link util poate ajuta la ceva.



            bagi seria sasiu a masini selectezi car si cauti in ditamai lista modelul masini tale si acolo vei gasi schema trapei cu tot ce contine, multa bafta

            Carburant in rezervoare si zarea in fata

            Comment


            • #21
              Multumesc.
              Este un fel de ewa, dar... parerea mea este ca e mai slab. Dar macar nu mai descarci o gramada de gb... de care nu ai nevoie!
              Eu nu am ce repara. Nu ai cum face piesele. Doar sa le inlocuiesti. Desi... e mult mai comod sa inlocuiesti toata trapa!
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #22
                Din pacate, trebuie sa revin ca sa: NU FACETI CA MINE...
                Neputand schimba trapa, ce m-am gandi eu? Vine iarna, hai sa o izolez, macar termic. Asa ca am luat niste mocheta, am taiat-o la dimensiuni si am bagat-o intre tijele de sustinere a cortinei (musamaua aia care este deasupra capului si va impiedica sa vedeti lamelele metalice ale trapei).
                NU faceti asa!
                Desi, veti avea un oarece aport in caldura, mai ales daca opriti motorul o perioada, sau in insonorizare, orice ati baga acolo nu lasa apa sa ajunga la drenajul de scurgere! Ca sa intelegeti, cei care nu stiu, circuitul este cam asa... apa aluneca pe lamele, daca cumva o granitura dintre lamele se duce, ea intra si cade pe aceasta cortina... de unde se scurge in cele 2 santuri de drenare, de pe fiecare parte a masinii. Functie de cat de inclinata e masina apoi se scurge prin conductele din fata sau spate. Ca apa ingheata/dezgheata nu conteaza si oricum nu e treaba voastra, cat timp nu intra inauntru. Si in mod normal nu intra! Singura posibilitate de a va curge apa in cap este ca garnitura de la prima lamela (cea care se ridica sa devieze vantul...) sa nu mai fie buna. Si atunci izolati acea portiune pe dinafara. Deci lasati cortina (i-am spus asa ca seamana) libera si nu va bagati in seama ca mine!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by unq27 View Post
                  Am si eu un mercedes A klasse si am probleme cu trapa electrica.(este lamelara).Unde a-s putea sa merg si eu cu ea sa o reglez?
                  Va multumesc mult.
                  salut
                  am si eu aceeasi problema cu o trapa si am gasit sa o repar la un service in jilava. problema e ca m-ar fi costat 2000 rod dc doream reparatia.
                  am inteles de la cel care le repara ca un kit de reparatie ptr trapa este 100 euro ptr partea din fata si 100 euro ptr cea din spate si se gasesc la webasto. sper sa va fie de folos info. stima

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by chipi25 View Post
                    salut
                    am si eu aceeasi problema cu o trapa si am gasit sa o repar la un service in jilava. problema e ca m-ar fi costat 2000 rod dc doream reparatia.
                    am inteles de la cel care le repara ca un kit de reparatie ptr trapa este 100 euro ptr partea din fata si 100 euro ptr cea din spate si se gasesc la webasto. sper sa va fie de folos info. stima
                    Daca cauti mai jos in acest topic gasesti oferta cu piese originale. E un atasament cu numele 93. Stai jos inainte de a-l deschide.
                    Eu unul nu am incredere in service-ul din Jilava. Stiu service specializate pe mercedes care evita sa repare trapele lamelare pentru ca este foarte greu sa sincronizezi lamelele. Singura optiune dupa parerea mea este second hand. Dar verificat inainte! Ca sa nu intre apa iti recomand sa izolezi pe exterior cu banda de cuciuc dublu adeziva de 1 sau 2 cm latime din buticele de la autovit. Costa 5 lei si iesi din iarna fara probleme
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Maine imi vine trapa... SH, dar cel putin in filmul primit merge foarte bine, lamelele se aliniaza...
                      Sper sa nu-mi iau teapa...

                      M-am gandit la o varianta ptr. garnitura ei. Garnitura originala este un fel de burete, de vreo 2 cm latime, care la dezmembrare/desfacerea trapei se rupe. In comert exista banda de cauciuc dublu adeziva de 1, respectiv 2 cm latime, 10 m lungime. Pret: 5-6 lei. Grosimea benzii este cam de 1 mm. Poate sub 1 mm si sigur sub 1 dupa strangerea suruburilor.
                      Ma gandesc ca ar fi o solutie in locul siliconului, mai ales ca trapa se strange de caroserie (plafon) in vreo 10 suruburi.
                      Sa vina. Si sa fie aceiasi... Promit fotografii de la montaj (eu o pun, poate cu un pic de ajutor ca e cam grea...).
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Daca as fi fost acolo cu siguranta v-as da doua maini de ajutor nu una . Astept fotografii, pentru ca nici a mea nu functioneaza. Se pare ca sunt vinovate cablurile si pinionul de pe motor. De garnituri nu stiu nimic.
                        Spor la montaj si sa "cada" perfect.
                        Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Daca as fi fost acolo cu siguranta v-as da doua maini de ajutor nu una . Astept fotografii, pentru ca nici a mea nu functioneaza. Se pare ca sunt vinovate cablurile si pinionul de pe motor. De garnituri nu stiu nimic.
                          Spor la montaj si sa "cada" perfect.
                          Toate cele bune!
                          De regula, motorul nu se strica... si nici cablurile.
                          Daca motorul "tacane" si tinde sa se blocheze, poate fi una sau mai multe cauze, respectiv:
                          - Una sau mai multe lamele nu sunt aliniate. Lamelele sunt prinse in laterale pe cabluri, daca una nu mai este prinsa unde trebuie sau s-a miscat, o parte va vrea sa se miste, iar cealalta se va bloca,
                          - Una sau mai multe lamele au patinele rupte. Fiecare lamela, are in lateral un ansamblu/mecanism. Acest ansamblu asigura miscare orizantala, pana in punctul in care devine si verticala (cand incepe sa se ridice la capatul cursei) Ridicarea trape se face pe o patina care am impresia ca e din zamac (un cub cu latura de cca. 5 mm care se rupe) .
                          - Unul sau mai multe excentrice este sarit de pe canalul lui. Fiecare mecanism din laterala lamelei, are un pivot (eu i-am spus excentric) care intra intr-un canal ondulat usor ce in capat are un opritor (canalul se onduleaza brusc). Pivotul aluneca pe canal, in momentul in care lamela se ridica. De regula sare un pivot de la ultima lamela (cea din spate - cea care se ridica prima, deci este mai utilizata/uzata).
                          - Mecanismul de ridicare a primei lamele este de neutilizat. Prima lamela, are o miscare doar de basculare, pentru devierea aerului. Daca ea nu se ridica, are o problema. Este posibil sa fie doar sarite chestiile din ea.
                          Oricare din cauzele de mai sus, duc la un "tacanit" in motor.
                          ACEASTA SE INTAMPLA DEOARECE:
                          - CINEVA S-A RIDICAT PRIN TRAPA RETRASA SI S-A LASAT PE EA, FORTAND-O
                          sau
                          - CINEVA A FORTAT MISCAREA TRAPEI, SAU A PRIMEI LAMELE.
                          Sfat: verifica deschiderea/inchiderea lamelei cu ajutorul imbusului original. Dupa ce-ai deschis-o complet si aiverificat ce-am spus eu acum si mai jos, incearca sa o inchizi cu ajutorul motorului. Vezi daca mai tacane...Imbusul este in... sa spun "Z" si e lung de circa 30 cm (desfasurat). Nu folosi un imbus din comert ca nu poti face parghie la el si vei folosi un patent. Te vor apuca toti dracii...
                          Revin dupa...
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #28
                            O sa mai dureze.
                            La transport mi-au rupt urechile de prindere din spate si un canal de scurgere. NU FOLOSITI SERVICIILE EXPRES CURIER!
                            Anexez foto.
                            Acum daca nu gasesc un adeziv foarte bun, care sa sudeze plasticul, singura solutie este sa desfac partea din spate si sa o inlocuiesc cu a mea. Dar voi avea nevoie de silicon... pentru etansare...
                            Ma duc sa caut adeziv...
                            Attached Files
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              De regula, motorul nu se strica... si nici cablurile.
                              Daca motorul "tacane" si tinde sa se blocheze, poate fi una sau mai multe cauze, respectiv:
                              - Una sau mai multe lamele nu sunt aliniate. Lamelele sunt prinse in laterale pe cabluri, daca una nu mai este prinsa unde trebuie sau s-a miscat, o parte va vrea sa se miste, iar cealalta se va bloca,
                              - Una sau mai multe lamele au patinele rupte. Fiecare lamela, are in lateral un ansamblu/mecanism. Acest ansamblu asigura miscare orizantala, pana in punctul in care devine si verticala (cand incepe sa se ridice la capatul cursei) Ridicarea trape se face pe o patina care am impresia ca e din zamac (un cub cu latura de cca. 5 mm care se rupe) .
                              - Unul sau mai multe excentrice este sarit de pe canalul lui. Fiecare mecanism din laterala lamelei, are un pivot (eu i-am spus excentric) care intra intr-un canal ondulat usor ce in capat are un opritor (canalul se onduleaza brusc). Pivotul aluneca pe canal, in momentul in care lamela se ridica. De regula sare un pivot de la ultima lamela (cea din spate - cea care se ridica prima, deci este mai utilizata/uzata).
                              - Mecanismul de ridicare a primei lamele este de neutilizat. Prima lamela, are o miscare doar de basculare, pentru devierea aerului. Daca ea nu se ridica, are o problema. Este posibil sa fie doar sarite chestiile din ea.
                              Oricare din cauzele de mai sus, duc la un "tacanit" in motor.
                              ACEASTA SE INTAMPLA DEOARECE:
                              - CINEVA S-A RIDICAT PRIN TRAPA RETRASA SI S-A LASAT PE EA, FORTAND-O
                              sau
                              - CINEVA A FORTAT MISCAREA TRAPEI, SAU A PRIMEI LAMELE.
                              Sfat: verifica deschiderea/inchiderea lamelei cu ajutorul imbusului original. Dupa ce-ai deschis-o complet si aiverificat ce-am spus eu acum si mai jos, incearca sa o inchizi cu ajutorul motorului. Vezi daca mai tacane...Imbusul este in... sa spun "Z" si e lung de circa 30 cm (desfasurat). Nu folosi un imbus din comert ca nu poti face parghie la el si vei folosi un patent. Te vor apuca toti dracii...
                              Revin dupa...
                              Sincer nu am aprofundat, dar acum ma gandesc sa incerc o reparatie.
                              Atunci cand am luat masina, prima lamela din fata nu inchidea suficient iar motorul rontaia in gol. Am dus-o la cineva si mi-a inchis-o, mi-a dat motorasul in mana(si mi-a aratat pinionul ros) si mi-a zis ca tre' sa iau cabluri.
                              Eu avand probleme de sanatate destul de grave din cauza curentului, nici ca m-am sinchisit de trapa. Acum insa, vreau sa o vad functionala.
                              Din ce am vazut eu, dand plafoniera jos, unul din cabluri (cel de jos) are spirala aceea din sarma pe care "umbla" pinionul rupta. Din cauza asta frecand in gol a uzat tare si spirala de pe cablul de sus( sau are uzura din cauza utilizarii probabil)
                              Se vede in foto. Pozele nu-s prea clare, sunt facute cu telefonul.
                              Attached Files
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Laur, asteapta sa-mi repar noua trapa si sa o vad montata si functionala...
                                Apoi vorbim si rezolvam.
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF