Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz V Klasse > Probleme tehnice - V Klasse

Probleme tehnice V220

Probleme tehnice - V Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-26-2016, 11:36 AM   #1
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default Probleme tehnice V220

Salutare

De cateva luni sunt posesorul unui V220/W638 din 2001 care a inceput sa se plafoneze la 3000 rot/min. Stiu ca sunt multe topicuri deschise pe aceasta tema insa nu am gasit pe nicaieri si o rezolvare.
Am avut un fir rupt la mufa debitmetrului, am schimbat mufa, am schimbat debitmetrul insa problema ramane...
Pe tester nu mai apare acum nicio eroare (cu exceptia unui defect sporadic la senzorul de la pedala de frana).
Opresc masina, opresc motorul, o las cateva minute si isi revine pana cand o "fortez"
Am si eu nevoie de o recomandare, unde sa duc masina sa o rezolv.
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2016, 06:10 AM   #2
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 391
:
[Senior Member]
Default

Si acel contact la pedala de frana are 2 functii:1-aprinde becurile pe stop frana,2-trimite informatie la ECU,in momentul in care pedala de frana e actionata.Inlocuieste acel intrerupator,e destul de ieftin si relativ simplu de inlocuit.
Dinspre plafonarea la "fortare",cred ca nu ai gasit testerul care trebuie.Orice plafonare are ca urmare inregistrarea erorii in memoria ECU-lui.Trebuie sa existe un cod de eroare.Cauta un tester dedicat.Plafonarea poate fi si de la intrerupatorul de frana.
Bafta
daniel is offline   Reply With Quote
Old 11-30-2016, 08:03 AM   #3
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Putin probabil...nu vreau sa merg pe presupuneri si inlocuiri airuea de piese.
Ideea este ca nu am timpul necesar sa stau sa verific fiecare furtunas, contact si din acest motiv am nevoie de o recomandare a unui service/persoane care cunoaste acest model/tip de defect.
Cred ca diagnoza facuta la Marian este ok...
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 20:01 PM   #4
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Rezolvat
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 21:33 PM   #5
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,743
:
[. .]
Default

Bravo. Ideea pe un forum e sa si oferi solutii/experienta nu numai sa ceri.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 09:32 AM   #6
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cutaresku View Post
Bravo. Ideea pe un forum e sa si oferi solutii/experienta nu numai sa ceri.

Stiu ideea forumurilor doar ca...
Ok...
1. a fost un fir rupt de la mufa debitmetrului de aer (am gasit cu greu la dezmembrari o mufa...si aia cu un fir ciupit; nu prea vor sa taie cablajul masinilor de dezmembrat...), am refacut mufa, am schimbat-o, am schimbat si debitmetrul (cu unul nou pierburg) - aceiasi poveste - se limita la 3000 rot/min si isi revenea dupa ce opreai motorul
2. am luat la verificat furtunaraia de pe la vacuumuri,suflat furtunase, repozitionat (pe unde a fost acces)
3. am mers dinou la diagnoza la Marian si nimic pe parte electrica
4. am facut porgramare la Mohamed, am mers cu masina, a verificat supapele de vacuum si am inlocuit supapa de pe lonjeronul dr. Imediat dupa inlocuire masina a avut un alt mers, trage super bine.

Din pacate este un defect idiot care desi are aceleasi manifestari nu are mereu aceleasi solutii tehnice
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2017, 19:55 PM   #7
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default Probleme tehnice V220

Am sesizat o problema la masina si anume ca nu pot sa o parchez in rampa sau in panta deoarece "da motorul peste cap".
Stiu, trebuie sa folosesc frana de mana "picior" care insa nu am reusit sa o reglez desi sabotii sunt noi.
Normal bagata in viteza nu trebuie sa miste dar...
Masina are 365 000 km, nu consuma ulei, la drum lung cu o viteza de 110 - 120 km/h am un consum de 8...

Sfaturi?

Rog un moderator sa schimbe titlul general al topicului in Probleme tehnice V220 pentru a nu deschide cate un topic la fiecare problema.
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2017, 20:51 PM   #8
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 391
:
[Senior Member]
Default

E normal colegule ce se intampla.Stai linistit.Dinspre reglat sabotii,daca ai montat totul cum trebuie,scoti un prezon din roata si cu ea suspendata,cu ajutorul unei lanterne ,cauti prin gaura prezonului acel reglaj cu "dinti".Cu o surubelnita dreapta iti reglezi sabotii prin gaura respectiva .
bafta

Last edited by daniel; 01-23-2017 at 20:55 PM.
daniel is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2017, 12:22 PM   #9
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Frana de mana tine dar nu cum trebuie. O sa incerc sa umblu la ea.
Totusi nu prea cred ca este normal sa dea motorul peste cap cand este in viteza (tr1 sau R), nu este prima masina pe care o am insa este prima la care patesc acest lucru.
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2017, 07:28 AM   #10
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Rog un moderator sa schimbe titlul general al topicului in Probleme tehnice V220 pentru a nu deschide cate un topic la fiecare problema.

In ultima perioada au mai aparut 3 probleme si am reusit sa rezolv doar una...
La un moment dat am ramas fara frana...am desoperit ca racordul de frana dr fata a cedat...inlocuit, aerisit si totul ok
- nu mai porneste sirocul (si asta de pe "vremea" cand erau temperaturi negative...motorina era, tensiune in baterie aveam...
- nu mai functioneaza geamurile spate

Sfaturi?

Merci
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2017, 12:39 PM   #11
kasii
Member
 
Join Date: Nov 2013
Location: Chisinau MD
Motorizare : 2.2 CDI
Age: 53
Posts: 87
:
[Member]
Default

-STAR Diagnotica tare bine citeşte sirocul, în 7 ani de două ori am schimbat bugia.
-verifică butonul mic, rotund, în centru pe blocul de pe uşă, el blochează geamurile spate să nu se joace copiii, cînd e blocat de la acest buton la butoanele spate nici iluminarea nu se aprinde.
kasii is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2017, 20:38 PM   #12
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by kasii View Post
-STAR Diagnotica tare bine citește sirocul, în 7 ani de două ori am schimbat bugia.
-verifică butonul mic, rotund, în centru pe blocul de pe ușă, el blochează geamurile spate să nu se joace copiii, cînd e blocat de la acest buton la butoanele spate nici iluminarea nu se aprinde.

Am omis sa precizez ca geamurile spate nu functioneaza nici daca le actionez de la butoanele din fata si nici de la cele din spate.
Au functionat pana acum 2 -3 saptamani
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2017, 22:15 PM   #13
kasii
Member
 
Join Date: Nov 2013
Location: Chisinau MD
Motorizare : 2.2 CDI
Age: 53
Posts: 87
:
[Member]
Default

Verificaţi siguranţa, mai sus de picioarele pasagerului.
Are o problemă carozeria 638, se rup firele în trecerea din uşă în carozerie, am schimbat firele de două ori, în sfîrşit am schimbat cauciucul prin care trece cablul.
Attached Images
File Type: jpg IMG_1023.JPG (222.4 KB, 83 views)
kasii is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2018, 15:44 PM   #14
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Salutre, azi a aparut o alta problema...nu mai fucntioneza bricheta, plafoniera si casetofonul. Aparent sigurantele sunt ok. In afara de sigurantele de sub volan, de sub bord in dr si sub scaunul soferului, mai exista alte sigurante? Nu ii dau de cap de loc. Problema ca urmeaza in 2 zile un drum lung si destul de neplacut fara lautari si incarcatorul de telefon
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2018, 16:24 PM   #15
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Rezolvat...siguranta nr 8 de sub volan era arsa
stefan79 is offline   Reply With Quote
Old 05-30-2018, 11:44 AM   #16
stefan79
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Revin cu o noua problema. Am avut neplacuta surpriza ca dupa 2 zile in care nu am folosit masina, bateria sa fie moarta. Baterie care are 1 an.
Am incarcat o si azi am observat in timpul mersului ca se aprinde martorul rosu de baterie. Se aprinde....se stinge. Am masurat incarcarea si in moemntul cand martorul de aprinde, ajunge la 16.6 volti si nu scade chiar daca intra consumatorii. Dupa un timp, scade la 14.4 si se stinge martorul...si tot asa...in bucla.
stefan79 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
limp, mode, v220


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 12:48 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF