Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 313cdi !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salutare! am si eu doua mici probleme cu sprinterul meu:
    1. pierde lichid de racire, cam un litru la doua saptamani adica la 2000 de km aproximativ si se vede tot timpul ud pe sub covorul din cabina si pana sub scara din dreapta; in compartimentul motor nu se vede nimic sa fie spart sau sa fie vre-o scurgere de lichid pe undeva
    2. caseta de directie are bataie in ea cand fac stanga dreapta cu motorul oprit; si cu motorul pornit are aceeasi bataie dar nu e asa puternica; sistemul de directie este verificat cap coada si nu are jocuri sau batai in alte componente
    daca a mai intalnit cineva astfel de probleme si daca are ceva sfaturi pentru mine raman dator!

    Comment


    • #17
      Referitor la podeaua umeda poate fi radiatorul din habitaclu sau un furtun cu pori.
      Cat despre bataile casetei ar putea fi chiar caseta de directie.

      Comment


      • #18
        Autoklass Chitila vine în sprijinul dumneavoastra oferind :
        • Piese de schimb originale Mercedes-Benz, Chrysler,Smart, Jeep, Dodge si Ford
        • Piese after market Mercedes-Benz, Chrysler,Smart, Jeep, Dodge si Ford


        NOU!!!!! AUTOKLASS CHITILA VINE IN AJUTORUL CLIENTILOR CU DISCOUTURI CUPRINSE INTRE 10% SI 30% LA PIESELE DE PE STOC.
        NOU!!!!! AUTOKLASS CHITILA VA POATE OFERI SI VARIANTE AFTER MARKET ,PENTRU TOATE MARCILE COMERCIALIZATE LA PRETURI DE CONCURENTA!!!


        Pentru mai multe detalii puteti lua legatura cu consultantul nostru,
        Bercan Florin: Mobil: 0730.713.504
        E-mail: florin.bercan@autoklass.ro

        ACCESORII ORIGINALE MERCEDES BENZ , JANTE , NAVIGATIE ,TELEFONIE , INTERNET , ANVELOPE , SUPORTI BAGAJE ,SCHIURI , SI TOT CE NU-TI TRECE PRIN CAP GASESTI AICI !

        Comment


        • #19
          am fost azi la doua service-uri si am aflat ca la caseta o sa prinda cu timpul joc si se va auzi bataia din ce in ce mai tare iar rezolvarea va fi schimbarea casetei cu totul; despre radiator am aflat ca este spart si ca va trebui probabil demontat tot bordul pentru a fi schimbat si habar nu am ce si cum ca e prima data cand schimb asta la sprinter; a mai schimbat cineva radiatorul de incalzire? e super complicat sau se poate face si in service normal? baietzii de acolo n-au stiut sa-mi spuna exact ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by miki_21 View Post
            am fost azi la doua service-uri si am aflat ca la caseta o sa prinda cu timpul joc si se va auzi bataia din ce in ce mai tare iar rezolvarea va fi schimbarea casetei cu totul; despre radiator am aflat ca este spart si ca va trebui probabil demontat tot bordul pentru a fi schimbat si habar nu am ce si cum ca e prima data cand schimb asta la sprinter; a mai schimbat cineva radiatorul de incalzire? e super complicat sau se poate face si in service normal? baietzii de acolo n-au stiut sa-mi spuna exact ...
            Buna seara radiatorul la sprinter se afla exact sub aerisirea de pe mijlocul bordului care da pe parbriz aceea de are si functia de a fii inchisa. Trebuia sa dai prima data jos plasticul unde e schimbatorul de viteza , apoi locul acela deasupra torpedoului , urmeaza plasticul de la sofer , ai grija se rup usor gurile de aer sa tragi cu simt de ele si incearca sa bagi o surubelnita subtire pentru ai face parghie asa va iesii mai usor , urmeaza partea de sus cea mare apoi capacul de bord (unde e turometru vitezometru etc ). Vei vedea ca iti mai ramane inca un plastic care e dintr-o bucata ala fiind bordul. Are in jur de 20 de suruburi le desfaci iar radiatorul de caldura e pe mijlocul bordului (acela care e prins cu 20 suruburi) si e protejat de o (camera) sa ii zic asa. E o operatie dificila care iti provoace multi nervi. Radiatorul nou e in jur de 5 milioane sau 7 nu mai retin exact. trebuia si eu sa il schimb ca era infundat nu baga caldura dar am reusit sa il spal fara sa il demontez. Pe furtunul de la motor care intra in bloc si pe cel al sistemului de racire care da in vas. Intereseaza-te la baietii care desfunda centrale , cazane termice asa mi-a facut un baiat si si-a dat drumul.Dar iti mai spun ceva daca vrei sa nu faci munca asta dute in peco si intreaba de praf pt radioatoare , il bagi in vas si teoretic ar trebuii sa se infunde radiatorul. La mine era infundat cu praf de asta de care iti spun. Mi-a zis cineva ca la nemtii baga asa ceva in ele . Habar nu am de ce. Sper sa iti fie folositor ceea ce ti-am spus si spor la treaba.

            Comment


            • #21
              Salut si multumesc pentru raspuns! Pana la urma am gasit un service super meserias la care unul dintre baietzi a mai facut o astfel de schimbare de radiator si mi-a explicat exact ce mi-ai scris si tu despre complexitatea si costurile operatiei; dar, pentru ca radiatorul meu de incalzire este spart nu infundat si pierde destul de putina apa si datorita faptului ca momentan am caldura suficienta in masina, dupa discutii cu mecanicul si seful meu s-a ajuns la concluzia ca va fi lasat asha si completata periodic apa cu antigel din sistemul de racire pana cand situatia se va agrava (daca se va intampla asta). Ca sa incerc totusi, am pus si un tub de praf dinacela si am circulat o buna bucata cu el in sistem dar nu a inchis nimic iar acum o saptamana cand am facut si schimbul de ulei si filtre am schimbat si lichidul de racire dupa ce in prealabil am spalat instalatia cu apa normala de la furtun dar bineinteles cu motorul rece. Sa zicem ca asta s-a rezolvat; acum am insa alta problema, cea cu caseta de directie, care a inceput sa se agraveze adik imi mananca anvelopele pe interior la rotile din fata si destul de tare; unghiul de fuga a fost facut profi cam acum 2 luni dupa ce am schimbat bieleta directie si cap bara pe stanga; nu prea stiu ce sa fac, sa merg sa fac iar unghiul sau sa o las asha ca nu va avea nici un efect si sa schimb intre ele anvelopele, tinand cont si de faptul ca masina este permanent incarcata cu aproximativ 500 - 700 de kg si majoritatea lipite de cabina (masina este showroom cu scule si langa cabina am doua dulapuri pline) ... in rest nu ma pot plange, consumul este aprox 8,5 mixt la mers frumos adik 80 - 90 in afara, de pornit porneste foarte bine si trage fara probleme.

              Comment


              • #22
                Va salut! Din pacate revin cu probleme la sprinterul meu si anume faptul ca nu se incalzeste motorul nicicum, decat daca iau masca jos si ii pun o placa in fata radiatorului macar atat de mare cat sa acopere tot intercoolerul. De curand am schimbat termostatul dar se pare ca degeaba pentru ca cel vechi era foarte bun, cel putin asha mi-a spus si mi-a aratat mecanicul, dar si dupa operatia asta tot nu se incalzeste; dimineata pana se incalzeste cat sa topeasca gheatza de pe parbriz e un calvar, daca las motorul pornit la ralanti fara sa merg cu masina scade temperatura la 40 de grade, daca cobor o panta si nu accelerez scade in 70 poate chiar 60 de grade si singura conditie ca sa se ridice undeva spre 85 - 90 de grade unde am inteles ca ar fi normalul este atunci cand merg cu mashina in forta sa zicem un deal sau la drum undeva in 100 - 110 km/h. Caldura am in masina si situatia nu m-ar deranja dar nu vreau sa stric motorul si va intreb atunci care ar fi rezolvarea? Ventilatorul de la radiatorul de racire motor merge non stop, oricat de frig ar fi afara si imi spune cineva ca ar trebui schimbat vascocuplajul - as face si asta daca as sti ca as rezolva problema dar nu sunt sigur.

                Comment


                • #23
                  Mi se pare ca la Sprinter nu este o problema, ci doar ca asa tre sa faca. Eu am un 316 din 2005, cand afara e sub 0 grade, temperatura imi sta la 80. Asa cum zici si tu, daca cobor o panta ma mare scade undeva la 70. Vara cand e cald, imi sta la 85, doar daca il fortez prea tare (serpentine + remorca) imi urca la 90 - 20 grade. Reprezentanta mi-a zis ca nu trebuie sa imi fac griji. Cred ca nici tu. Eu am gasit solutia. Pornesc sirocoul si in 2-3 minite baga caldura. :0

                  Comment


                  • #24
                    Da, fericitzi cei cu sirocou ! Am gasit si eu rezolvarea si anume placa la radiator; in 15 min cu motorul pornit la ralanti deja dezgheatza geamurile incetishor si dupa 20 de km este apa la 80 de grade; la drum intins sta undeva intre 80 si 90 si nu urca mai sus nici daca il batzi; numai la coborare pe pante lungi sau la ralanti mai scade. Mai multzi mi-au zis ca e ok asha si ca e clasica la sprinter problema doar sa nu uit la primavara placa acolo

                    Comment


                    • #25
                      Asa e. Am mai vorbit cu proprietari de Sprinter si la coborari sau la relantiuri prelungite apa scade sub 80. Inclusiv reprezentanta nu a reusit sa ma lamureasca exact de ce asa face, dar mi-au zis ca nu e problema. Exista acu pe piata un fel de radiatoare uscate, care folosesc curent electric de la acumulator ca sursa de energie . Iti incalzeste masina destul de repede. Am vazut la un Sprinter inmatriculat in R. Moldova. Aia da treaba. Nu consuma motorina.

                      Comment


                      • #26
                        Dragi colegi cu sprintere unde pot face o reparatie ca lumea la un motor de 2,2 CDI in zona Brasovului? Am incercat la Ozun dar nu se baga decat daca duc motorul bucatzele, am fost la Labell si nu prea au timp, la reprezentantza am fost dar nu stiu sa-mi spuna un pretz exact si mi-e frica de scoruri. Problema: dintr-o data, cu mashina la drum ca in oricare alta zi fara sa aiba nimik anormal, pe o urcare lunga dar lina a inceput sa piarda rapid si foarte mult din putere, sa bata, sa tremure si sa mearga in doua pistoane, initial cu fum negru apoi cu fum albicios si apoi albastrui; pana la service am facut incetisor incetisor cam 40 de km asha in starea asta iar acolo au constatat ca scoate fum mult, albastru spre gri inchis si miroase puternic a ulei ars ca dupa rabele alea vechi si ca baga gaze foarte multe in baie asha ca un abur de culoare albicioasa spre gri si cu miros de ars. Concluzia a fost ca este gata motorul adik uzat la maxim si ca ar fi bine sa nu-l mai pornesc ca nu cumva sa o ia pe ulei ca se fac praf si pulbere nu numai el dar si accesoriile. In astia 40 de km nu am dus-o mai sus de 1800 de ture sa zic dar a consumat tot uleiul din baie, s-a aprins automat martorul de ulei si a trebuit sa completez ca sa ajung la garaj. Am gasit motor second fara accesorii la 2200 de euro dar nu se stie cat ma tine nici ala, am aflat ca poate sa coste in jur de 2000 de euro reparatia capitala dar nu se baga nimeni ... ce ma sfatuitzi? Ce poate sa aiba in afara de segmentzi uzati sau pistoane sparte? Mai are rost sa pun tester pe ea? Masina nu a fost niciodata incinsa (cel putin nu de mine in 30000 de km facutzi cu ea) dimpotriva nu voia sa se incalzeasca motorul, incepuse sa consume ulei dar nu ceva de speriat adik 500 de grame la 15000 de km si asha dintr-o data sa se fi uzat motorul? In bord arata 242000 de km, reali nu stiu dar arata prea bine sa fie sarita peste milion si sa aiba reali 1242000 ...

                        Comment


                        • #27
                          Un motor CDi are o cunostinta a mea. Il vinde cu 1600. E de pe un 313 care facea curse in afara. Motorul are in acest moment undeva la 300.000 km dar cu ceva timp in urma au fost puse injectoare noi.

                          Comment


                          • #28
                            Da-mi un numar de telefon te rog sa te sun daca il intereseaza oferta pe sheful meu!

                            Comment


                            • #29
                              Salutare am un sprinter 313 cdi din 2004 si am o problema,atunci cand o scot pe liber din mers incepe sa trepideze volanul.

                              Comment


                              • #30
                                pai prima data cred eu ca trebuie sa echilibrezi rotzile, toate, si daca nu se rezolva incepi sa verifici pe la partea mecanica

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF