Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme servo directie cu martor baterie aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by LauLaur View Post
    Hellooo! Carbunii nu sunt separati, vin impreuna cu regulatorul de tensiune, pentru ambele variante de alternator, Bosch sau Valeo.

    In ultimele doua poze este acelasi tip de regulator, odata cu capacul de protectie si odata fara.
    Folosesti o cheie tubulara torx, dar nu stiu sa-ti spun exact de cat...E10 sau E12. Nu mi-am batut capul pt ca e acolo in trusa...
    Suruburile de jos le poti desface cu o inelara clasica, dar pt cel de deasupra ai nevoie de un cap de tubulara+prelungitor+cheie cu clichet.
    Poti desface unul din suruburile de jos si cu el in mana cauti capul de tubulara potrivit!

    Bafta si spor sa ai!
    Mister, carbunii se pot schimba cu pistolul de lipit, foarte simplu, usor si cu multa atentie. Important e sa fie acelasi material si dimensiuni, dar banuiesc ca la un magazin de profil gaseste cu usurinta.

    Comment


    • #47
      Cateva chestii se bat cap in cap cu ce am citit mai devreme.
      Releul are rol de a stabili curentul maxim de iesire din alternator la 14.5V pentru a nu fierbe bateria si am vazut ca se verifica ca aici


      Deci nu doar cu un multimetru, ci si cu un bec si o sursa de tensiune cu variator.

      La fulie nu am ce sa caut pentru ca nu cred ca e fulia de vina. Chiar daca ar fi, am inteles ca trebuie o cheie speciala sa o desfac.

      Treaba cu altfel de material la carbuni nu are cum iar. Carbunii sunt din carbon si atat...asta stiu eu.

      Macar sa fie carbunii si sa nu gasesc dimensiuni ca iau unii mai mari si ii pilesc la dimensiunile potrivite.

      Diodele am vazut ca se verifica asa
      Showing a method on how to test out Alternator diodes. They can be tested out left in the alternator its self. There is a reason I removed them. Thank You fo...


      Despre racirea alternatorului ai vrut sa zici ca daca e cu apa? Nu e cu apa.
      Racire au toate vad...unele cu apa, altele au doua ventilatoare inauntru.

      Am invatat o groaza astazi.

      Va dau vesti maine seara.
      Numai bine!
      Last edited by Nedved; 04-14-2017, 03:16 AM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by dang View Post
        Mister, carbunii se pot schimba cu pistolul de lipit, foarte simplu, usor si cu multa atentie. Important e sa fie acelasi material si dimensiuni, dar banuiesc ca la un magazin de profil gaseste cu usurinta.

        1. Daca esti deosebit de amabil, mister, citeste ce am scris in doua randuri mai sus...
        Carbunii nu sunt separati, vin impreuna cu regulatorul de tensiune
        acolo gasesti releul(care contine si periile)
        N-am spus ca nu se schimba, dar de ce sfatuiesti tu un coleg sa-si complice "existenta" incercand carpeli unde nu e cazul. Cod pentru carbuni nu exista, asa ca trebuie cautati sa se potriveasca la dimensiuni, improvizati.
        Daca tot dai sfaturi de genul asta, fa-o pana la capat. Spune-i aici de unde poate cumpara carbunii necesari, sa nu alerge dupa ei in prag de sarbatori.
        2.
        e hexagon 8 de fapt acolo
        De fapt sunt suruburi cu cap torx(necesitand tubulare, E-uri). Nu stiu unde ai vazut tu hexagon, dar niciun surub metric 8 nu va avea hexagonul de 8mm, il are de 13mm. Daca la tine sunt suruburi metric 8 atunci nu sunt originale.
        3.
        dioda n-ai cum s-o verifici
        Sunt 6 diode, o punte.
        4. Pe motoare de 1.4 si 1.6 nu sunt alternatoare racite cu apa.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Mie mi-a schimbat DOAR cărbunii. Nu stiu de unde i-a gasit dar i-a luat separat. Țin minte că erau în blister și aveau fiecare o spiră foarte lungă. Or fi fost de la altceva, habar n-am. De pilit n-a pilit la ei. E un alternator până la urmă, s-or potrivi și pe alte modele bucăți din el. Mi se pare anapoda să schimbi tot doar pentru două lipituri. De aceea mă duc tot la ăsta că REPARĂ nu înlocuiește și ce nu trebuie.

          Vezi ca drăcia aia de fulie nu se desface chiar ușor. Parcă e un imbus stelat în ax și ai nevoie de o tubulară cu mâner. Adică ai nevoie de tubulară să ajungi la piuliță, și prin tubulară să bagi imbusul. Și să nu pățești ca mine să se desfacă după aia că-ți face muci axul și huruie de se uită toți la tine Dacă n-ai de schimbat rulmenții dă-i pace.

          Eu zic ca mai bine mergi cu el la cineva care asta face. Diagnoza e ~50 lei.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #50
            Am rezolvat.
            M-a costat 20 Ron si o gramada de nervi si surubarit.
            Erau carbunii de vina.
            Dimineata cand am pornit-o nu mai aveam martorul bateri aprins. Asta m-a convins ca sunt carbunii.
            Mi-am luat o tubulara torx si un prelungitor in L.
            Habar nu aveam ca un clichet e 100 Ron. Nu aveam bani destui acum.

            Torxul e de 12 si e chinuiala mare cu masina pe cric. Am facut si ceva poze dar le voi pune intr-un post viitor .
            Am alternator Valeo de 90W. Carbunii i-am gasit la un baiat de pe olx.
            Carpeala e buna. Am constant 14.23 cu consumatori si farurile nu mai clipesc cand iau de volan. Desi cand am schimbat rolele si cureau a mers treaba snur acum am avut de furca cu asezatul curelei.

            Tot ce era izolat cu o spuma cauciucata si a trebuit sa desfac izolatia, am refacut cu poxipol.


            In mare am respectat ce face tipul asta aici
            FOR ALL YOU'R CAR PART NEEDS: https://tidd.ly/3H0rz8GHello guys,Second video same day^^.I made this one to highlight a common problem with alternators madeby...


            Sunt obosit si nu am telul la indemana sa descarc pozele acum.

            Paste fericit si va multumesc pentru ajutor.
            Mi-ati facut munca mai facila
            ...
            Last edited by Nedved; 04-14-2017, 21:52 PM.

            Comment


            • #51
              Salut!
              @gruiarew
              Acum cativa ani, am avut probleme cu electromotorul(la alta masina) si am schimbat carbunii prin metoda asta: "repar, nu schimb". Carbunii i-am luat cu sapte lei jumate. I-am adus la forma necesara si i-am montat. A mers electromotorul fix doua porniri, trei dintre ei erau sparti. Am zis: f$#e-l p'ala de s-o mai complica asa.
              Cand a venit randul gandacului meu, i-am luat platou nou, original Valeo. La fel si cu alternatorul, regulator nou pe care nu regret ca l-am pus. Daca pe cel vechi(ala de incarca cu intarziere) aveam 14.3 cu consumatori porniti, pe asta nou am 14.5 constant indiferent de consumatori.
              Iti este usor sa spui asta, atunci cand nu esti tu cel care face reparatia... Altfel n-ai mai gandi asa, s-ar schimba usor situatia.
              @Nedved
              Ma bucur ca ai rezolvat!
              Acum cred ca intelegi de ce nu sunt adeptul reparatiilor de genul asta. Pentru ca consuma nervi, timp, sanatate si rezultatul, in cazul cel mai fericit, e acelasi ca in cazul in care ai fi schimbat regulatorul. De acord, cu cativa lei in buzunar, dar banii vin si se duc oricum... Recunosc, satisfactia e maxima insa!
              Paste fericit si tie!
              Last edited by LauLaur; 04-14-2017, 23:09 PM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Originally posted by LauLaur View Post
                1. Daca esti deosebit de amabil, mister, citeste ce am scris in doua randuri mai sus...


                N-am spus ca nu se schimba, dar de ce sfatuiesti tu un coleg sa-si complice "existenta" incercand carpeli unde nu e cazul. Cod pentru carbuni nu exista, asa ca trebuie cautati sa se potriveasca la dimensiuni, improvizati.
                Daca tot dai sfaturi de genul asta, fa-o pana la capat. Spune-i aici de unde poate cumpara carbunii necesari, sa nu alerge dupa ei in prag de sarbatori.
                2.
                De fapt sunt suruburi cu cap torx(necesitand tubulare, E-uri). Nu stiu unde ai vazut tu hexagon, dar niciun surub metric 8 nu va avea hexagonul de 8mm, il are de 13mm. Daca la tine sunt suruburi metric 8 atunci nu sunt originale.
                3.
                Sunt 6 diode, o punte.
                4. Pe motoare de 1.4 si 1.6 nu sunt alternatoare racite cu apa.

                Sunt mai mult decat amabil si binevoitor, dar se pare ca toata lumea e tot nemultumita.

                1.
                1.1. Eu nu te-am contrazis, am oferit o solutie la indemana si nu complicata (in conditiile in care omul e in varful muntelui fara scule, instructiuni si plin de nervi, banuiesc).
                1.2. Daca e sa vorbim de complicari... la A-Klass unde orice vrei sa faci trebuie sa dai motoru' jos... sa dai jos alternatorul la cric, deja e sinucidere...
                1.3. Sinaia e un orasel destul de mic, dar populat si cu suficiente ateliere si cred ca in maxim 2 ore daca ar fi batut din poarta in poarta gasea carbunii de care avea nevoie, ba chiar ii si monta careva, plus ca stie foarte bine sa foloseasca internetul din cate am observat.

                2.
                2.1. Daca citeai cu atentie postarea respectiva(de la thread-ul cu compresoare si alte treburi), am scris clar la care suruburi ma refeream ca sunt E-uri(oricum am observat ca lumea nu face diferenta intre E si Torx si ma gandesc ca daca incep sa zic de vreun surub Allen...incepe alta discutie si nu vreau.
                2.2. Am scris clar, cu steluta daca ai observat, ca: "unde scrie in postarea din link 'hexagon 7' e de fapt hexagon 8". (Gresisem in postarea de la compresoare si ocazional omit detalii, mai ales cand scriu noaptea dupa 16-17 ore de munca printre masini, imi cer scuze, e vina mea.)
                2.3. Am scris postarea in limbaj universal, sa inteleaga tot romanu' ce tubulara sau cheie ii trebuie sa bage pe surub. Deci n-am scris ca sa fac pe desteptu' sau pentru ingineri. Am scris asa, sa priceapa si omu' care n-are treaba cu suruburile dar care are Mercedes si il duce capu'.
                2.4. Gasesti suruburi metrice de 8 cu cap hexagonal de 12 pe masinile koreene, japoneze, etc. sau metrice de 10 cu cap hexagonal de 16, etc. Lor le plac numerele pare.

                3. Or fi. Nu sunt electrician. Eu in postarea de mai sus ma refeream ca poate sa verifice repejor releul din bobina(adica din rotor)

                4. N-am contrazis pe nimeni. In ceea ce priveste standardele de fabricatie, ai dreptate, dar sunt convins ca ai prieteni care lucreaza in service-uri cu multimarci. Intreaba-i cam ce modificari uimitoare ai putea intampina.(de genul macarale de geam stanga montate pe dreapta, cardane de Rexton pe BMW, intercoolere reparate cu carpe din bumbac, etc...). Alternatorul e acelasi, difera carcasa, unul e cu apa, altul fara.(Ma refer la cazul de fata) Deci un alternator de diesel pe benzina, nu m-ar mira.(prinderile sunt aceleasi, iar de incarcat incarca si fara apa)

                Deci... hai sa mai gandim si real case situation, nu doar teoretic si ISO. Zic eu, dar poate gresesc.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Nedved View Post
                  Cateva chestii se bat cap in cap cu ce am citit mai devreme.
                  Releul are rol de a stabili curentul maxim de iesire din alternator la 14.5V pentru a nu fierbe bateria si am vazut ca se verifica ca aici


                  Deci nu doar cu un multimetru, ci si cu un bec si o sursa de tensiune cu variator.

                  La fulie nu am ce sa caut pentru ca nu cred ca e fulia de vina. Chiar daca ar fi, am inteles ca trebuie o cheie speciala sa o desfac.

                  Treaba cu altfel de material la carbuni nu are cum iar. Carbunii sunt din carbon si atat...asta stiu eu.

                  Macar sa fie carbunii si sa nu gasesc dimensiuni ca iau unii mai mari si ii pilesc la dimensiunile potrivite.

                  Diodele am vazut ca se verifica asa
                  Showing a method on how to test out Alternator diodes. They can be tested out left in the alternator its self. There is a reason I removed them. Thank You fo...


                  Despre racirea alternatorului ai vrut sa zici ca daca e cu apa? Nu e cu apa.
                  Racire au toate vad...unele cu apa, altele au doua ventilatoare inauntru.

                  Am invatat o groaza astazi.

                  Va dau vesti maine seara.
                  Numai bine!

                  Iarta-ma, n-am stiut ca ai in portbagaj o sursa de tensiune cu variator sa verifici dioda si regulatorul, dar bine ca acum ai clichet. :P

                  Instructiunile din link-ul respectiv erau oarecum orientative si relative per totalul alternatorul ca ansamblu + anexe.

                  Chiar daca fac aceeasi treaba, difera granulatia la carbuni, de asta am zis de material.

                  Despre da, aia cu apa sau fara apa, da' ma gandesc la surprize inainte de standarde. "Challenge-uri" cum zic corporatistii. )

                  Felicitari pentru experienta si reusita. Imi imaginez cate pauze ai luat de nervi. )

                  Face treaba, dar cu poxipol-ul o sa te umpli de nervi iar, in caz ca o sa fie nevoie sa umbli pe acolo din nou. Era suficient niste silicon.

                  Paste fericit !

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by gruiarew View Post
                    Vezi ca drăcia aia de fulie nu se desface chiar ușor. Parcă e un imbus stelat în ax și ai nevoie de o tubulară cu mâner. Adică ai nevoie de tubulară să ajungi la piuliță, și prin tubulară să bagi imbusul. Și să nu pățești ca mine să se desfacă după aia că-ți face muci axul și huruie de se uită toți la tine Dacă n-ai de schimbat rulmenții dă-i pace.
                    Merge s-o desfaci si cu improvizatii cum zici. Se desface pe strans.
                    La tine s-a intamplat altceva. In mod normal daca fulia are ambreiaj, se strange singura.

                    Paste fericit !

                    Comment


                    • #55
                      @dang
                      Mi se pare mie sau tu iei lumea peste picior?
                      Ai 3 posturi in threadul asta si in fiecare parca te dai mai sus cu o treapta decat restul.
                      Stiu ca nu stiu dar lasa-ma nene in pace, nu imi spui nimic nou.
                      Cu ce te ajuta pe tine sau pe mine sau pe restul ca te dai tu mare ca nu stiu eu ce e ala torx,clichet sau E. Sunt AMATOR! Niciodata nu am zis ca sunt profesionist.
                      N-am nevoie de comentariile tale sa stii.
                      Daca nu poti sa oferi o informatie fara sa itepi pe cineva mai bine te abtii.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Nedved View Post
                        @dang
                        Mi se pare mie sau tu iei lumea peste picior?
                        Ai 3 posturi in threadul asta si in fiecare parca te dai mai sus cu o treapta decat restul.
                        Stiu ca nu stiu dar lasa-ma nene in pace, nu imi spui nimic nou.
                        Cu ce te ajuta pe tine sau pe mine sau pe restul ca te dai tu mare ca nu stiu eu ce e ala torx,clichet sau E. Sunt AMATOR! Niciodata nu am zis ca sunt profesionist.
                        N-am nevoie de comentariile tale sa stii.
                        Daca nu poti sa oferi o informatie fara sa itepi pe cineva mai bine te abtii.
                        Ti se pare, ai spus corect. Citeste cu mai multa atentie, nu iau pe nimeni la misto si imi pare chiar cu regret ca te simti ofensat.
                        Daca nu te-a ajutat nimic din ce ti-am zis, nu-mi ramane decat sa imi cer scuze si sa imi retrag eforturile.

                        Cius.

                        Comment


                        • #57
                          @dang
                          Sunt mai mult decat amabil si binevoitor
                          n-am stiut ca ai in portbagaj o sursa de tensiune cu variator sa verifici dioda si regulatorul, dar bine ca acum ai clichet. :P
                          Am simtit si eu o urma de ironie, si acum din nou referitor la colegul...
                          Daca ai de comentat, de adaugat, de contrazis cele scrise, fa-o, dar fa-o cu argumente. Nu se supara nimeni. Nu trebuie sa fim toti de aceeasi parere. Doar venind cu pareri diferite, colegii pot alege solutia care ii multumeste(financiar sau tehnic). Dar lasa ironiile!
                          Daca e sa vorbim de complicari... la A-Klass unde orice vrei sa faci trebuie sa dai motoru' jos... sa dai jos alternatorul la cric, deja e sinucidere...
                          Nu cunosti suficient de bine modelul. Astea sunt povesti din service. Adevarul este ca se pot schimba multe fara sa dai motorul jos: pompa apa, ambreiaj, electromotor, role. Si asta nu o spun doar din auzite.
                          . Daca citeai cu atentie postarea respectiva(de la thread-ul cu compresoare si alte treburi)
                          Am scris clar, cu steluta daca ai observat, ca: "unde scrie in postarea din link 'hexagon 7' e de fapt hexagon 8".
                          Daca exista greseli pe thread-ul respectiv(postarea ta), roaga un moderator sa editeze, nu corecta pe thread-ul asta ce e gresit pe alt thread ca uite-asa devine totul foarte ambiguu.
                          Si cam atat, ca deja am depasit limita "on topic-ului".
                          Toate cele bune si Sarbatori cu multa liniste tuturor!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            @dang

                            Am simtit si eu o urma de ironie, si acum din nou referitor la colegul...

                            Nu cunosti suficient de bine modelul. Astea sunt povesti din service. Adevarul este ca se pot schimba multe fara sa dai motorul jos: pompa apa, ambreiaj, electromotor, role. Si asta nu o spun doar din auzite.

                            Daca exista greseli pe thread-ul respectiv(postarea ta), roaga un moderator sa editeze, nu corecta pe thread-ul asta ce e gresit pe alt thread ca uite-asa...

                            Singura ironie a fost aia cu clichetu', dar asta ca raspuns la ironia dumnealui adresata mie referitor la cum poate verifica dioda, dar in rest...chiar nu am luat peste picior pe nimeni, dincontra incerc sa impartasesc diferite informatii din care cititorii pot invata sau nu lucruri noi. Atat.

                            Intr-adevar, cunosc abia 50-60% din w168 1.4. Cele diesel si restul modelelor A-klass nu le-am puricat prea tare.

                            Daca nu intalneam situatii ciudate, nu spuneam. Nu vorbesc din povesti sau google.

                            Se pot schimba multe fara sa dai motorul jos, inclusiv distributia, dar na... nu face oricine asa ceva.


                            Multumesc pentru tip. Am sa caut un moderator indeajuns de binevoitor.


                            Gata! Ma duc sa-mi dau tamburii jos.

                            Sarbatori fericite Domnilor!

                            Comment


                            • #59
                              Nu am fost ironic ci am spus ca sunt confuz. Imi cer scuze daca din ce am scris, am lasat sa se inteleaga altceva.
                              Eu aveam belea si nu imi premiteam sa fiu ironic.
                              Dupa ce am citit si am vazut pe altii pe youtube facand asta, acum si eu cred ca se poate verifica o dioda.

                              Sper ca ati sarbatorit din plin pentru ca eu am avut parte numai de bine.
                              Si am incheiat si eu cu offtopicul.

                              Comment


                              • #60
                                Revin si eu..Am un A160,cãruia i s-a aprins martorul baterie dupa ce am trecut prin apa(destul de maricica).A picat si servodirectia si are si un zgomot ciudat .Cineva zicea ca ar fi puntea de diode,un sfat,va rog!!?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF