Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme servo directie cu martor baterie aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mno, dacă l-ai îmbăiat... nu cred să patineze cureaua în halul ăla. Mai degrabă ceva scurt.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #32
      Bine ca ai ajuns si bine ca ai diesel, altfel... Cand te apuci de mesterit, vezi daca ai scuturi sub motor. Daca nu ai, e musai sa le pui.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Am scuturi dar mai are si el unele probleme , ca de nu este noua masina . Eu zic ca a fost cam mare lacanul pe unde am intrat si nu am avut timp sa evit .
        O intrebare am : se potriveste un Alternator Mercedes W169 W245 A class B class diesel a6401540302 la un mercedes a class w 168 a 160cdi din 2000 ?

        Comment


        • #34
          Nu am gasit codul respectiv pentru w168, deci din punctul asta de vedere, nu. In plus, sunt diferente constructive la prinderi, diametrele gaurilor, distanta de la prindere la centrul fuliei, etc. Da-l jos pe al tau intai, caci s-ar putea sa fie racit cu apa.
          Cam la aceiasi bani, poate chiar mai putini, il poti reconditiona pe al tau: punte diode, regulator+perii...
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Multumesc pentru raspuns LauLaur . La asta m-am gandit si eu . Este un sfat foarte bun .
            Puntea de diode am vazut ca este undeva la 100 lei , regulatorul este mai scump , periile sunt ieftine , sa vedem manopera .
            Sanatate si numai bine tuturor !

            Comment


            • #36
              Încă o chestie... aşteaptă-te şi la reîncărcarea climei. Posibil să nu-şi bată capul şi să-ţi dea şi compresorul jos. Se poate şi fără dar mulţi preferă să nu se chinuie.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #37
                A crapat si la mine adineauri.
                Martor baterie aprins si servo ciuciu. Cado de Paste.

                Adineauri am desfacut scutul sa vad cum il desfac si am vazut ca alternatorul e prins in 3? suruburi care au capul in forma de stea.
                Am vazut bine sau sunt mai multe suruburi?

                Imi trebuie o tubulara stelata dar nu stiu de cat. Poate sa ma ajute cineva?


                Gruia pomeneste de releu...Unde e releul si cum il verific.

                Am de umblat de Paste si maine trebuie sa ii dau de cap.

                Orice informatie e binevenita.

                Comment


                • #38
                  Salut!
                  Releul de incarcare este sub capacul de plastic de pe "fundul" alternatorului. Dai jos intai alternatorul, apoi desfaci capacul ala de plastic, si acolo gasesti releul(care contine si periile) si puntea de diode. Vezi ca periile au un capacel de protectie peste ele. Cand dai jos capacelul ala vei ramane mut de cata mizerie e stransa acolo(toata pilitura de bronz de la bucsa si mult praf de carbon de la perii).
                  Parca cu trei suruburi e prins... doua lungi jos, si unul mai greu accesibil desupra.
                  Trebuie sa fii atent la firele de la alternator. Nu-l desface si trage de el mult in jos, in ideea sa-l scoti definitiv, firele sunt scurte si le rupi.
                  Iei ce scrie(codurile) pe alternator si comanzi releul de incarcare.
                  Bafta si spor!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Ma uit acum pe o schema a aletrantorului si modul de functionare.


                    Releului i se spune si regulator de tensiune?

                    Daca il desfac ar trebui sa schimb si bucsa de bronz?
                    Ma gandesc ca dupa ce il dau jos sa il duc cuiva care se pricepe mai bine.
                    Dar sper sa fie cineva disponibuil maine inainte de Paste.
                    Daca nu gasesc pe nimeni disponibil ma apuc sa-l desfac eu, dar cum as putea verifica ce e dus la el?

                    Multumesc frumos Laur!
                    Fara tine ar muri sectiunea A klass)

                    Comment


                    • #40
                      Inca ceva.
                      Carbunii ii pot lua separat sau ii iau dor impreuna cu releul?

                      Comment


                      • #41
                        Cãrbunii parcã îs separaþi ºi costã 5 lei. De releu nu ºtiu prea multe cã n-am vãzut cum l-a schimbat.

                        Dar dacã þin bine minte a desfãcut compresorul ºi l-a împins în spate. Dar nu l-a desfãcut de tot.

                        Vezi cât te taxeazã. Un alternator complet SH e undeva la 300 - 400 lei.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #42
                          Cred ca il fac eu. Am cautat cum se verifica diodele si releul cu un multimetru.
                          Decat sa dau bani pe manopera mai bine imi cumpar chei/scule. Imi place sa mesteresc.

                          Inainte aveam o mica clipire a farurilor noaptea cand roteam volanul.
                          Tind sa cred ca e de la carbuni, dar vedem maine.

                          Acum sa vad de unde gasesc perii.

                          Revin cu rezultatul cand termin.
                          Va multumec mult si in continuare daca sunteti draguti imi puteti spune de cat e tubulara stelara sa nu o iau pe bajbaite.

                          PS : Am noroc si nu am AC
                          Last edited by Nedved; 04-13-2017, 21:31 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Cãrbunii parcã îs separaþi ºi costã 5 lei
                            Hellooo! Carbunii nu sunt separati, vin impreuna cu regulatorul de tensiune, pentru ambele variante de alternator, Bosch sau Valeo.
                            Poze regulator tensiune, a.k.a. releu incarcare:
                            -Un tip de regulator

                            -Alt tip de regulator(in functie de ce alternator este)


                            In ultimele doua poze este acelasi tip de regulator, odata cu capacul de protectie si odata fara.
                            Folosesti o cheie tubulara torx, dar nu stiu sa-ti spun exact de cat...E10 sau E12. Nu mi-am batut capul pt ca e acolo in trusa...
                            Suruburile de jos le poti desface cu o inelara clasica, dar pt cel de deasupra ai nevoie de un cap de tubulara+prelungitor+cheie cu clichet.
                            Poti desface unul din suruburile de jos si cu el in mana cauti capul de tubulara potrivit!

                            Bafta si spor sa ai!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Ma uit acum pe youtube cum se inlocuiesc una, alta la alternator si vad un tip care inlocuieste si carbunii, deci clar se poate...mai ramane sa gasesti separat.
                              Pana acum nu am gasit separat.

                              Am incercat sa desfac un surub de jos dar nu am putut cu ce am eu si am zis sa nu mai incerc ca daca deteriorez capul, am pus-o.
                              Nu am o trusa de scule, dar maine ma duc la dedeman si imi iau mai multe marimi de tubulara cu prelungitor si clichet.

                              Sa speram ca nu e problema la rotor sau stator ca restul sunt ieftin de inlocuit.

                              Multumesc mult!
                              Last edited by Nedved; 04-14-2017, 00:04 AM.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nedved View Post
                                A crapat si la mine adineauri.
                                Martor baterie aprins si servo ciuciu. Cado de Paste.

                                Adineauri am desfacut scutul sa vad cum il desfac si am vazut ca alternatorul e prins in 3? suruburi care au capul in forma de stea.
                                Am vazut bine sau sunt mai multe suruburi?

                                Imi trebuie o tubulara stelata dar nu stiu de cat. Poate sa ma ajute cineva?


                                Gruia pomeneste de releu...Unde e releul si cum il verific.

                                Am de umblat de Paste si maine trebuie sa ii dau de cap.

                                Orice informatie e binevenita.


                                Aici gasesti ceva informatii
                                *e hexagon 8 de fapt acolo, am gresit si nu mai am cum sa modific postul.
                                *daca ai alternatorul cu racire, dupa ce il dai jos si incepi sa desfaci pe acolo, mare atentie la izolatia de silicon. Daca se 'duce' aia, din nou aceeasi problema, nu incarca, eventual face si scurt.
                                *dioda n-ai cum s-o verifici(din cate stiu eu pe partea electronica), in schimb poti sa verifici releul din rotor, iar pentru asta iti trebuie un multimetru, il setezi pentru verificarea continuitatii(are un semn pe el ca bipaie), pui un pix pe bucsa unde vin carbunii si celalalt pix pe bobina.
                                *atentie la fulie, pentru ca are o saiba care distanteaza fulia de carcasa(sa n-o pierzi)
                                Last edited by dang; 04-14-2017, 01:41 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF