Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CLK Klasse > Probleme tehnice - CLK Klasse

Probleme relanti, CLK 200 kompressor.

Probleme tehnice - CLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-06-2018, 19:44 PM   #1
adytimofte
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: romania
Motorizare : 1.8
Age: 42
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default Probleme relanti, CLK 200 kompressor.

Buna ziua !
Am achizitionat de curand un clk 200 kompressor din 2005 cu o problema
Relantiul este instabil iar pe masura ce se incalzeste motorul situatia se agraveaza atat de tare incat nu mai pot pleca de pe loc cutia fiind automata
Odata atinsa turatia de 2000 rpm merge bine fara probleme de consum sau altceva
Pe tester apare misfire pe 2 cilindri
Problema mai grava este ca ma aflu in Franta si ar trebui sa rezolv cumva aici
Ma tem ca in service voi fi taxat foarte tare si mi se vor inlocui bobine de inductie bujii si alte cele fara sa mi se rezolve problemele
Poate stie cineva de pe forum cum se rezolva problema si ce sa caut
Va multumesc!
adytimofte is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2018, 19:51 PM   #2
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 388
:
[Senior Member]
Default

Posteaza eroarea.
optik is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2018, 20:01 PM   #3
adytimofte
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: romania
Motorizare : 1.8
Age: 42
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

imi pare rau dar nu mai am cum
masina a fost testata in Anglia de unde am cumparat o
Avea motorul aprins in bord Un amic deacolo a pus testerul si mi a zis ca eroare e legata de lipsa scanteii pe 2 cilindri ,a sters erorile si s a stins becul galben
Dupa cativa km s a aprins din nou si problemele au aparut
Pentru moment nu mai dispun de tester..

Respectă regulile generale de postare!

Last edited by Florin_WES; 03-07-2018 at 01:20 AM.
adytimofte is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2018, 23:58 PM   #4
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,271
:
[Senior Member]
Default

Cel mai ieftin daca pot spune asa Este sa ii schimbi bujiile, pentru a exclude problema. Daca ai avea un tester si o surubelnita torx T15 sau T20 daca imi amintesc corect ai putea sa schimbi bobinele de inductie intre ele sa vezi daca se muta misfire pe alti cilindrii. Daca se muta ai bobine defecte, daca ramane inseamna ca ai bujii uzate sau alte defecte pe cilindrii aceia.
Scule : surubelnita torx, cheie de bujii, tester obd cel mai ieftin.
Mai este posibil sa ai ulei de motor in jurul bujiei adunat destul de mult incat sa iti afecteze scanteia la bujie. Este cunoscut la motorul M271 ca pe la garniturile capacului chiulasei din jurul bujiilor in timp scapa ulei pe acolo si se aduna in jurul bujiilor putand sa afecteze scanteia de la bobina la bujie. Pentru acest lucru iti trebuie surubelnita torx sa desfaci cele 2 suruburi ale fiecarei bobine de inductie si niste servetele,aer comprimat si ochelari de protectie ca sa suflii uleiul de acolo (bujia este destul de jos in chiulasa). Bafta!
Sa ne spui ce ai gasit si ce ai reusit sa faci. Stima.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 03-19-2018, 19:12 PM   #5
adytimofte
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: romania
Motorizare : 1.8
Age: 42
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

Am schimbat bujiile si e aceeasi problema
Nu am gasit ulei pe fisele bujiilor
Urmeaza sa primesc testerul pentru a jongla cu bobinele intre cilindri
Banuiala mea este ca problema vine de la injectoare Cat timp este rece motorul merge perfect si asta ma duca la gandul ca pe perioada respectiva are "socul tras" Deindata ce motorul se incalzeste si se reduce cantitatea de benzina injectata amestecul saracit nu se mai aprinde
Exista vreun aditiv sau ceva de genul asta de pus in benzina care sa ajute la curatarea injectoarelor?Se pot curata cumva?
adytimofte is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2018, 18:48 PM   #6
adytimofte
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: romania
Motorizare : 1.8
Age: 42
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

Am reusit sa achizitionez un tester care spune asa:
p2029-001
selfadaptation of mixture formation at rich stop (tendency of enginetowards`learn)
dtc status:
fault indicator lamp on
Am sters eroarea si reapare
Va rog ajutati ma sa interpretez
Va multumesc
adytimofte is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 21:51 PM   #7
adytimofte
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: romania
Motorizare : 1.8
Age: 42
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default problema rezolvata

la motorul acesta se pare ca apare frecvent aceasta problema
se dizolva efectiv un furtun de vacum undeva sub filtrul de aer
Acest furtun absoarbe aer fals si da peste cap functionarea motorului in relanti
Sper sa fiu de folos celor ce vor avea probleme similare si vor fi pusi sa schimbe injectoare bujii sau bobine
Multumesc celor care au incercat sa ma ajute!
adytimofte is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 23:11 PM   #8
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,271
:
[Senior Member]
Default

Problema s-a mai discutat pe cateva topicuri, inclusiv in topicul meu am scris si pus poze cand le-am inlocuit, dar de obicei apare cu eroare P0171 System too lean. Este vorba de 3 furtunase si o valva unisens care se crapa si pot trage aer fals. Trebuie dat inclusiv kompressorul mecanic jos ca se le poti inlocui.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2018, 02:03 AM   #9
Ovidiu-d
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 2L benzina
Age: 37
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Salutare tuturor, sunt nou pe forum dar rezonez cu problema cu relanti-ul. Am achizitionat de curand un clk 200 kompressor, benzina 1998 cm3. Masina este superba cu aproape tot functional pe ea, 2 randuri chei cu chip + cheie rezerva. Pb este ca am luat-o cu checj engine aprins, cativa posesori de dube mercedes care pareau soferi experimentati mi-au zis ca ar fi EGR ul sau IGR ul blocat pe pozitia deschis si ca ar trebui curatat sau schimbat sa vedem daca dispare eroarea. In afara de asta am vazut ca la relanti (cutie automata) tot asa in trafic la stop dupa 2-3-4 minute incepe motorul cumva sa se innece sau sa se miste vibrand partea din fata. Azi am observat mai bine asta si la fel o acceleratie subtire / slaba la plecare de pe loc. La service la augsburg mi s-a zis ca trebuie schimbat capacul de tacheti si filtrul de benzina si apoi daca mai sunt pb cu motorul distributia care este pe lant. Masina are 234 000 km reali (am carte service germania cu inspectiile service pana la 207 000 km facute in germania ultima pe 19.06.2016. Ma gamdesc ca nemtii ar fi vazut o distributie pe cale sa expire ? Sincer nu prea stiu cum sa procedez. Filtrul benzina si capacul tacheti vin saptamana asta. Cu stima,
Ovidiu-d is offline   Reply With Quote
Old 05-29-2018, 09:53 AM   #10
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,271
:
[Senior Member]
Default

Pune un tester Star pe masina la cineva cares stie sa citeasca parametrii sau la reprezentanta. La o masina nou cumparata este bine sa ii faci revizia completa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2018, 23:44 PM   #11
AlexCucu
Junior Member
 
Join Date: Jun 2018
Location: Marea Britanie
Motorizare : 1999
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Salutare! Am aceeași problema la mașina mea ,un clk 200 din 2005 ,as vrea sa știu adytimofte dacă ai rezolvat problema la mașina ta și cum ai făcut ,pas cu pas,mi-ar fi foarte de folos,mulțumesc anticipat!
AlexCucu is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 16:01 PM   #12
Ovidiu-d
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 2L benzina
Age: 37
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Crazyady View Post
Pune un tester Star pe masina la cineva cares stie sa citeasca parametrii sau la reprezentanta. La o masina nou cumparata este bine sa ii faci revizia completa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mersi de răspuns Adi, am pus tester ul și am notat toate erorile. Intre timp am schimbat garnitura de la capacul culbutori sau ceva de genul. S-a īnlocuit filtrul de combustibil cu filtru original MB.

Menționez ca intre timp am mai făcut munca de documentare și am ajuns la următoarele concluzii:
1) problema cu accelerație slaba la pornire de pe loc apare destul de frecvent Exclusiv cu motorul cald. Exact ce mi se īntāmplă mie: după ce stau la stop 2-3 minute pleacă relativ greu (nu accelerează).
2) se corelează cu aerul / clima pornită. Temperatura la stop creste peste linia de 80 C spre 90 dar nu ajunge niciodată la 90. Totuși īn acest interval motorul de comporta ciudat.
3) dacă merg pe timp rece sau fără aglomerația din București (seara) mașina de comporta absolut impecabil.
4) am găsit pe forum (am link pe laptop īl postez aici mai tārziu) unde cineva a avut aceeași problema cu motorul la cald și rezolvarea era schimbarea clapetei de aer suplimentar!

Știe cineva ceva legat de acest aspect? Tot citesc sa ma lămuresc ce face acest aer suplimentar și cum ar putea afecta motorul la cald.

Īn rest mașina merge chiar bine și nici consumul nu m-ar deranja īn alimentație dacă nu ar fi acest inconvenient legat de plecarea de pe loc..

Cu mulțumiri,
Ovidiu-d is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 16:08 PM   #13
Ovidiu-d
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 2L benzina
Age: 37
Posts: 6
:
[Junior Member]
Question

Quote:
Originally Posted by adytimofte View Post
la motorul acesta se pare ca apare frecvent aceasta problema
se dizolva efectiv un furtun de vacum undeva sub filtrul de aer
Acest furtun absoarbe aer fals si da peste cap functionarea motorului in relanti
Sper sa fiu de folos celor ce vor avea probleme similare si vor fi pusi sa schimbe injectoare bujii sau bobine
Multumesc celor care au incercat sa ma ajute!
Salut!

Ai schimbat acel furtun de vacuum și nu mai apar probleme la relanti? Dar check engine?

Cu mulțumiri,
Ovidiu-d is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 17:20 PM   #14
Ovidiu-d
Junior Member
 
Join Date: Mar 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 2L benzina
Age: 37
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Ovidiu-d View Post
Mersi de răspuns Adi, am pus tester ul și am notat toate erorile. Intre timp am schimbat garnitura de la capacul culbutori sau ceva de genul. S-a īnlocuit filtrul de combustibil cu filtru original MB.

Menționez ca intre timp am mai făcut munca de documentare și am ajuns la următoarele concluzii:
1) problema cu accelerație slaba la pornire de pe loc apare destul de frecvent Exclusiv cu motorul cald. Exact ce mi se īntāmplă mie: după ce stau la stop 2-3 minute pleacă relativ greu (nu accelerează).
2) se corelează cu aerul / clima pornită. Temperatura la stop creste peste linia de 80 C spre 90 dar nu ajunge niciodată la 90. Totuși īn acest interval motorul de comporta ciudat.
3) dacă merg pe timp rece sau fără aglomerația din București (seara) mașina de comporta absolut impecabil.
4) am găsit pe forum (am link pe laptop īl postez aici mai tārziu) unde cineva a avut aceeași problema cu motorul la cald și rezolvarea era schimbarea clapetei de aer suplimentar

Cu mulțumiri,
Acesta este thread ul

http://www.clubmercedes.ro/erori-p20...-t48576p2.html
Ovidiu-d is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
200, clk, kompressor, probleme, relanti


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 11:20 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF