Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    Am un W168 din 1999, A160 (benzina)75 kW, cutie manuala si am urmatoarele probleme
    -motorul porneste foarte greu la a 7-8a cheie mai ales cand este ger afara
    - dupa ce porneste si il opresc porneste din nou usor
    -se alimenteaza cu benzina cand dau la cheie se simte miros de benzina
    - am inlocuit uleiul filtru ulei, cand porneste motorul se aude normal nu lucreaza in 3 pistoane
    - am inlocuit bateria,bobina de inductie,bujii , aceiasi problema
    - am cumparat senzor de temperatura aer urmeaza sa il montez
    Posibil sa fie din releul de pornire?

    Comment


    • #17
      Simți miros de benzină? Nu ai vreun furtun spart? Consum mare?
      Verifică și releul de la pompa de benzină. Se aude pompa când pui contactul?
      Dacă la pornire nu se aude demarorul, este posibil să fie releul de pornire.
      A good car is nothing without a good garage.
      Mercedes too.

      Comment


      • #18
        Salutare. Asta vara am masurat presiunea in rampa dupa ce masina a stat o saptamana pe tusa. Cand puneam contactul era undeva la 1,2 bari. Inclusiv asta vara, daca masina statea, pornea greut. Verdictul a fost clar, o pompa noua... Nu am schimbat-o. Acu in sezonul rece, o lua la a doua, a treia cheie desi puneam contactul de doua trei ori inainte. In urma mai multor pareri, a lui LauLaur si alti prieteni, si din cauza unei "mici" probleme, banii, am hotarat sa incerc cu o supapa unisens (25 de lei) care sa tina amorsata instalatia . Acum porneste la prima cheie, indiferent de temperatura exterioara desi bateria este undeva la 35% durata de viata.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #19
          Originally posted by tttdor View Post
          Salut,
          Am un W168 din 1999, A160 (benzina)75 kW, cutie manuala si am urmatoarele probleme
          -motorul porneste foarte greu la a 7-8a cheie mai ales cand este ger afara
          - dupa ce porneste si il opresc porneste din nou usor
          -se alimenteaza cu benzina cand dau la cheie se simte miros de benzina
          - am inlocuit uleiul filtru ulei, cand porneste motorul se aude normal nu lucreaza in 3 pistoane
          - am inlocuit bateria,bobina de inductie,bujii , aceiasi problema
          - am cumparat senzor de temperatura aer urmeaza sa il montez
          Posibil sa fie din releul de pornire?
          Te rog spune-mi unde este exact locul senzorului de admisie aer?
          Multumesc.

          Comment


          • #20
            Daca vrei sa sti despre debitmetru, este integrat in ECU(calculator). Daca faceai referire la ceea ce a scris colegul citat de tine, adica:
            am cumparat senzor de temperatura aer urmeaza sa il montez
            , afla ca acel senzor este integrat in debitmetru si nu se poate schimba(nu se gaseste ca piesa separata), la modelul w168 pana la anul de fabricatie 2002.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Originally posted by LauLaur View Post
              Daca vrei sa sti despre debitmetru, este integrat in ECU(calculator). Daca faceai referire la ceea ce a scris colegul citat de tine, adica:, afla ca acel senzor este integrat in debitmetru si nu se poate schimba(nu se gaseste ca piesa separata), la modelul w168 pana la anul de fabricatie 2002.
              La acest senzor ma refeream !!IMG_0357.jpg

              Comment


              • #22
                Vreau sa adaug ca dupa 6 luni de cand i-am schimbat benzina nu am mai avut nici macar o data problema cu pornirea la prima cheie. Benzina de la Moll de 100 si porneste la prima cheie chiar si la -17 Celsius.Fara sa oscileze turometrul, fara bolboroseli etc.

                Numai bine!

                Comment


                • #23
                  La fel si la mine porneste neasteptat de bine chiar si la temperaturi sub 0 grade, la prima cheie de cand alimentez cu benzina de 100 maxxmotion de la Omv.



                  Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                  Service romanesc de prima mana :
                  - Cât mã costã reparația mașinii?
                  - Ce problemã are?
                  - N-am cea mai vagã idee.
                  - 843 lei și 50 bani!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Kata66lin View Post
                    La acest senzor ma refeream !![ATTACH]131290[/ATTACH]
                    Repet ceea ce am spus...La modelele de pana in anul 2002 nu exista senzorul respectiv.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Laur omul nici măcar nu s-a deranjat să spună ce maşină are. Senzorul ăla poate fi de la orice chestie ce "răsuflă".
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #26
                        Nedved io nu ştiu cum de ai găsit benzină de 100 la Mol. Pe unde am umblat (eu bag doar de la Mol, pentru că puncte ����) maxim am găsit de 98. Acum am de 95.
                        https://youtu.be/Qs_5SJPVygo
                        Aşa porneşte după 3 săptămâni de stat în faţa blocului.

                        De 3 ori contactul, mestecat în cutie, frâna şi ambreiajul la podea şi o ia la sfert.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #27
                          De la ei de pe site despre benzina Evo ~Datorită conţinutului de sulf practic nul, EVO Benzina asigură menţinerea curăţeniei întregului sistem de evacuare, deci o viaţă mai lungă a catalizatorului.
                          Cifra octanică 100+ asigură o toleranţă sporită la compresiune astfel că poate fi utilizată în orice automobil, inclusiv în modelele sport.~

                          A stat si la mine cateva saptamani nepornita cat am avut o alta masina la dispozitie.
                          Pornire ca la iesirea din fabrica fara sa pun contactul de mai multe ori. Niciodata nu fac asta, chiar daca sta nepornita cateva zile.
                          Daca nu ii faci treaba cu invartitul facaletului si contact de mai multe ori, n-o ia din prima?

                          Comment


                          • #28
                            O ia, dar mai lung. Şi merge în hop-uri. Faza cu trei contacte e ca să-şi re-amorseze circuitul.

                            Dacă nu mestec în mămăligă, la rece, îmi mai face cutia figuri, intră greu în a II-a.

                            Aşa că mai bine pierd 2 minute pe loc şi nu am nici un fel de surprize după. În video-ul de mai sus nici nu era foarte frig (parcă -2), dar ce sens are să chinui bateria dacă pot să nu?
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #29
                              Pentru danycde, am schimbat si eu senzorul de impulsuri de la volanta. Era murdar de ulei cu pamant si nu mai citea corect, mergea si curatat. Nu mai face nici o problema la pornire. E bine sa-l schimbi daca ti-a dat eroare.
                              Last edited by Florin_WES; 04-17-2017, 23:02 PM. Reason: Reguli generale de postare.

                              Comment


                              • #30
                                Azi a schimbat fratele meu lamelele de la debitmetru la A160 (masina din poza mea) la un baiat in Craiova. Prima lamela era sparta de la atata curatat iar a doua era arsa in mijloc. Baiatul are tester STAR si lamelele sunt pe comanda din Anglia, dedicate. Interesant faptul ca a mai fost umblat la partea electronica cu lamelele. Se cunosteau lipiturile. Prima data a incercat cu schimbarea calculatorului si imobilizatorul SH, dar nu mai recunostea inchiderea centralizata si dupa o zi au inceput sa apara erori. A returnat calculatorul si s-a hotarat sa schimbe lamele. Costul daca te duci cu calculatorul este 700 lei, daca mergi cu masina, 800 lei. Pentru cine este interesat Cristi Romanciuc 0744528283.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF