Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz utilitare/camioane

Mercedes Benz utilitare/camioane Unimog,Actros,Sprinter etc

Probleme pornire sprinter 311 cdi

Mercedes Benz utilitare/camioane


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-30-2011, 23:25 PM   #1
free ride
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: buftea
Motorizare : 2148 si 2685
Age: 40
Posts: 187
:
[Senior Member]
Angry Probleme pornire sprinter 311 cdi

Salut sprinteristi ! Incep primul meu topic aici cu o problema din pacate.Detin un sprinter 311cdi din 2001 cu 250mii km.Am probleme la pornire dimineata sau dupa ce sa racit motorul.Cand incerc sa pornesc motorul se intampla uneori sa imi taie curentul adica electromotorul invarte foarte putin sau se mai intampla sa nu imi invarta deloc motorul si atunci porneste ventilatorul de la aerul conditionat.Dupa cateva incercari porneste dar foarte greu trebuie sa tin electromotorul destul de mult in functiune pana porneste.Dupa ce proneste se opreste motorul o data sau de doua ori la relanti .Cu motorul cald masina porneste fara probleme .Astazi sa intamplat chiar in mers sa mi sa opreasca motorul si sa imi apara edc si o rotita galbena in dreapta bordului. A durat putin, edc a disparut iar rotita a stat pana am oprit din nou motorul si l-am pornit.alta problema a masini este faptul ca nu se incalzeste motorul in oras cu tot cu carton pus in bot nu sare de 40 de grade daca merg la drum intins ajunge la 80 de grade ,nu stiu daca problemele astea doua au vreo legatura intre ele.mentionez ca masina a mai avut problema asta ba chiar nu a mai pornit deloc.atunci a venit un prieten a luat calculatorul l-a reparat nu stiu ce problema a avut atunci important a fost ca masina a pornit.Multumesc anticipat pt sfaturi
free ride is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2011, 16:07 PM   #2
dan27692000
Member
 
dan27692000's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2200
Age: 47
Posts: 63
:
[Member]
Default

O problema la porinirea motorului la Sprinterul meu 313 cdi am avut si eu , am schimbat bujiile incandescente , dar degeaba , am fost la o constatare la mercedes in spatele expozitiei la piata presei libere si am rezolvat. Problema era de la o supapa care tine presiunea motorinei in rampa de alimentare , dupa cum stiti si voi majoritatea sprinterelor nu au motoras pentru a baga presiune in rampa sau pentru amorsare . Dupa ce am schimbat si bujiile si filtre si releu ( bani da-ti de pomana ) simptomul era acelasi la mercedes , din cauza asta m-am hotarat sa ma duc la reprezentanta Mercedes caci ma saturasem de mecanicii astia recomandati . Supapa m-a costat 36 de ron + manopera 50 . Ma bucur sa aud ca am fost util cu acest mesaj.
__________________
transport marfa
dan27692000 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2011, 15:04 PM   #3
free ride
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: buftea
Motorizare : 2148 si 2685
Age: 40
Posts: 187
:
[Senior Member]
Default

multumesc pt sfat. asa am facut am mers la mercedes.am facut star diag si au verificat bujii alimentare si injectoare.au facut testul mic pt injectoare cel cu eprubetele.concluzia este ca am 4 buji arse.toate astea m-au costat 301 ron.eu zic ca a meritat sa aflu ce are.in loc sa ma apuc sa schimb ceva.multumesc inca o data.
free ride is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2011, 22:05 PM   #4
Pintiuta
Member
 
Join Date: Jan 2010
Location: Oradea
Motorizare : 2,2 CDI
Posts: 84
:
[Member]
Default

Eu al meu pot sa il las si 3 ore la relanti si nu se ridica apa mai mult de 40 ramane pe loc acul. E radiatorul mare si de aceea se incalzeste foarte greu.
Pintiuta is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2011, 20:17 PM   #5
florin38
Junior Member
 
Join Date: Jan 2011
Location: craiova
Motorizare : 2150
Age: 43
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

daca nu ridica apa inseamna ca e motorul subturat
florin38 is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2011, 20:32 PM   #6
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,507
:
[. .]
Default

Quote:
Originally Posted by florin38 View Post
daca nu ridica apa inseamna ca e motorul subturat


Eu as merge mai degraba pe mana termostatului defect.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2011, 22:05 PM   #7
miki_21
Junior Member
 
Join Date: Oct 2010
Location: Brasov
Motorizare : 2.2 cdi
Age: 36
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

eu am termostat nou original MB si placa in fatza la radiator si daca e frig afara tare (-15 sa zic) mai sus de 50 de grade tot nu se ridica in ralanti nici daca o las ore intregi; cea mai buna explicatzie care am primit-o e aceea ca pe frig mare pornesti caldura la maxim si atunci radiatorul de incalzire habitaclu functioneaza ca si cel de racire motor
miki_21 is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2011, 22:35 PM   #8
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,507
:
[. .]
Default

Ce inseamna nou? Eu n-am vazut termostat Mercedes pana acum... BEHR (stock la MB) sau WAHLER da.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2011, 08:03 AM   #9
brain
Senior Member
 
Join Date: May 2010
Location: Relocat
Motorizare : 2.9d
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

Nu fi rau cutaresku. AI inteles ce a vrut sa zica. Toata lumea stie ca Mercedes nu face termostate, placute frana, filtre , etc ...., acestea fiind produse de diversi alti producatori, pentru Mercedes. Gasesti pe produs in general sigla producatorului si de fiecare data sigla Mercedes. Daca nu se incalzeste motorul, porniti sirocoul si problema rezolvata se incalzeste si motorul si habitaclul masinii mai repede. By the way, frumoasa masina cutaresku. Nu e problema cu folia? Stiu si eu sub folie sa apara rugina sau ceva ? (offtopic)

Last edited by brain; 02-19-2011 at 08:08 AM.
brain is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2011, 23:59 PM   #10
miki_21
Junior Member
 
Join Date: Oct 2010
Location: Brasov
Motorizare : 2.2 cdi
Age: 36
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

Nou inseamna ca e nou, a costat 180 de lei, cumparat cu bani din magazin de piese de schimb noi + manopera ca sa mi-l schimbe. Amanuntele cum ca marii producatori nu pierd vremea cu fabricat piese minuscule ca un termostat sau placutze de frana, etc. deja le stie lumea - voiam doar sa subliniez un standard (cica) de calitate, nu tre sa te superi pt ca nu am detaliat; Brain daca era mashina mea puneam de mult sirocou - nici nu vrei sa stii ce inseamna sa faci vanzare din duba la -10 grade fara pic de caldura in ea noroc ca e perete intre duba si cabina ca altfel ma congelam
P.S. daca vrea cineva termostatul meu vechi sa spuna - problema cu el e ca deschide cand trebuie dar uita sa mai inchida si o face doar pe la 50 si ceva de grade nu la 70 cum ar fi normal, cel putin asha mi-a explicat mecanicul. Va salut!
miki_21 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2011, 09:11 AM   #11
brain
Senior Member
 
Join Date: May 2010
Location: Relocat
Motorizare : 2.9d
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

Oke. Si acum de cand ai schimbat termostatul problema s-a rezolvat ? Am auzit multe persoane care se plang ca pe perioada de iarna motorul nu se incalzeste la temperatura optima
brain is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2011, 11:40 AM   #12
miki_21
Junior Member
 
Join Date: Oct 2010
Location: Brasov
Motorizare : 2.2 cdi
Age: 36
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

S-a rezolvat partial si m-am lasat pagubash; adik la frig puternic (-15 de ex sau mai jos) tot nu se incalzeste; evident ca atunci am caldura la maxim si ventilatorul pe poz 1 sau 2 si in orash oricum as merge mai sus de 70 de grade nu urca, la drum intins sta la 80 iar la ralanti, cum am mai spus, mai sus de 50 niciodata, cu tot cu placa la radiator. Acum ca s-a mai incalzit afara sta si in orash la 80 daca merg mai mult iar la drum intins sta pe la 90 dar niciodata mai sus. Bineinteles ca placa e tot in fata radiatorului si o s-o dau jos cand va incepe apa sa urce spre 100 de grade la drum. Acum am alte probleme, iar pierde antigel dar se pare ca e robinetul de caldura de vina, roade cauciucurile pe fata pe interior, tre sa fac schimb de ulei dar nush daca sa mai bag Mobil Delvac 10W40 pt ca l-a cam consumat acum la ultimul schimb ... am gasit o oferta Motul 10w40 diesel cu specificatie de MB + filtru ulei si filtru aer la 400 RON cu manopera inclusa; ce zicetzi voi, e ok? intervalul de schimb este la 15000 de km.
miki_21 is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2011, 13:48 PM   #13
brain
Senior Member
 
Join Date: May 2010
Location: Relocat
Motorizare : 2.9d
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

Pai in primul rand, daca iti roade cauciucurile pe fata trebuie sa ajungi intr-un service sa faci o geometrie. Eu cam de 2 ani de cand am cumparat primul Sprinter folosesc Liqui Moly Top Tec Truck 4050, 10W40. Filtrele le cumpar din bazar la vecinii de peste Siret la cam 45 $ setul. Uleiul cumpar cate un butoi de 60 litri din Germania. Ultima data am dat 190 euro pe 60 litri. Undeva la vreo 14 lei litru. Mi se pare un pret excelent. Este adevarat, acest ulei nu prea are piata in Romania, dar in schimb, nu se consuma aproape deloc, nu scote fum (desi sunt euro 3 ambele). Sunt f. multumit de acest ulei. Iar de uleiurile care se vand pe piata noastra sunt lamurit. Iti recomand sa incerci o data, poate nu o ti-l comsume ca pe celalalat. Stima.

Last edited by brain; 02-20-2011 at 13:50 PM.
brain is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2011, 19:22 PM   #14
Tudor Badescu
Member
 
Join Date: Feb 2011
Location: Alexandria
Motorizare : 2148, 311 CDI/2004
Posts: 49
:
[Member]
Default

Faptul ca nu se incalzeste nu are treaba cu marimea radiatorului.Daca motorul nu are temperatura de regim termostatul oricum inchide trecerea spre radiator.Daca termostatul nu e defect.La mine e sigur defect;furtunul dinspre radiator se incalzeste evident chiar si la 40 de grade cand nu ar trebui practic sa circule pe acolo lichid de racire.Si motorul are probleme cu incalzirea daca e e utilizat usor.Si nu e bine pentru uzura motorului,dar n-am timp acum din pacate.Cu pornirea am avut si eu probleme de curand dupa schimbarea filtrului de motorina.Era mereu foarte mult aer pe conducta care pleaca de la filtru.Era ceva la supapa de recirculare care defapt recircula si aerul,dar mi-am dat seama de asta dupa niste zile si dupa ce am pus portiuni de furtun transparent pe conducte.Pana una-alta am rezolvat cu un filtru de Renault,Logan folosit care are supapa buna si cu debit suficient pe retur,de la un prieten.
Tudor Badescu is offline   Reply With Quote
Old 02-20-2011, 20:20 PM   #15
brain
Senior Member
 
Join Date: May 2010
Location: Relocat
Motorizare : 2.9d
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

Interesanta permutare a filtrului de motorina. Ce am vazut la cineva si cred ca am sa incerc si eu, pe conducta de tur a combustibilului, pana in filtrul masinii, era pus un al 2-lea filtru din ala care se punea la daciile vechi, carcasa alb, si relativ transparent. Cam la fiecare 5000 de km respectiva persoana schimba acel filtru (care costa vreo 4 - 5 lei). In acest fel filtrul de motorina al masinii se pastra mai curat si nu trebuia schimbat la fel de des. Bineinteles de aici si o mai mica sansa sa strici vreun oring de la filtrul de combustibil + economia care o faci.

Last edited by brain; 02-20-2011 at 20:27 PM.
brain is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 23:42 PM   #16
free ride
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: buftea
Motorizare : 2148 si 2685
Age: 40
Posts: 187
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by free ride View Post
Salut sprinteristi ! Incep primul meu topic aici cu o problema din pacate.Detin un sprinter 311cdi din 2001 cu 250mii km.Am probleme la pornire dimineata sau dupa ce sa racit motorul.Cand incerc sa pornesc motorul se intampla uneori sa imi taie curentul adica electromotorul invarte foarte putin sau se mai intampla sa nu imi invarta deloc motorul si atunci porneste ventilatorul de la aerul conditionat.Dupa cateva incercari porneste dar foarte greu trebuie sa tin electromotorul destul de mult in functiune pana porneste.Dupa ce proneste se opreste motorul o data sau de doua ori la relanti .Cu motorul cald masina porneste fara probleme .Astazi sa intamplat chiar in mers sa mi sa opreasca motorul si sa imi apara edc si o rotita galbena in dreapta bordului. A durat putin, edc a disparut iar rotita a stat pana am oprit din nou motorul si l-am pornit.alta problema a masini este faptul ca nu se incalzeste motorul in oras cu tot cu carton pus in bot nu sare de 40 de grade daca merg la drum intins ajunge la 80 de grade ,nu stiu daca problemele astea doua au vreo legatura intre ele.mentionez ca masina a mai avut problema asta ba chiar nu a mai pornit deloc.atunci a venit un prieten a luat calculatorul l-a reparat nu stiu ce problema a avut atunci important a fost ca masina a pornit.Multumesc anticipat pt sfaturi
Am schimbat bujiile aceasi problema.imi face probleme doar cand este frig afara.Ce poate sa aiba .Nu vreau sa schimb piese aiurea
free ride is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2011, 14:40 PM   #17
free ride
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: buftea
Motorizare : 2148 si 2685
Age: 40
Posts: 187
:
[Senior Member]
Default

Gata am rezolvat problema.sub scaun la sofer sunt niste sigurante si un releu am schimbat o siguranta si am miscat de releu....
free ride is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 21:57 PM   #18
crimpex
Junior Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Deva
Motorizare : 2200 cdi
Age: 46
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default sprinter

Quote:
Originally Posted by Pintiuta View Post
Eu al meu pot sa il las si 3 ore la relanti si nu se ridica apa mai mult de 40 ramane pe loc acul. E radiatorul mare si de aceea se incalzeste foarte greu.
Daca e sprinter din 2001 are vascocuplaj la ventilatorul de racire de langa radiator si alea se cam blocheaza si se invartesc prea tare si deaceea nu se incalzeste motorul si daca in acelasi timp lasi ventilatorul de la aeroterma din interior sa mearga la turatie mare tot nu se incalzeste la relantiu , oricum sprinterele sant cam greoaie cu incalzirea iarna
crimpex is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2014, 22:22 PM   #19
cosi
Junior Member
 
Join Date: Jun 2014
Location: buzau
Motorizare : 2200
Age: 41
Posts: 5
:
[Junior Member]
Lightbulb

Quote:
Originally Posted by free ride View Post
Gata am rezolvat problema.sub scaun la sofer sunt niste sigurante si un releu am schimbat o siguranta si am miscat de releu....
salut!
Te rog imi poti spune despre ce siguranta si ce releu este vorba mai exact. Aceeasi problema am si eu.
multumesc!
cosi is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2014, 22:45 PM   #20
free ride
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: buftea
Motorizare : 2148 si 2685
Age: 40
Posts: 187
:
[Senior Member]
Default

Sub tabloul de sigurante sunt doua relee.
Alea sunt de vina, nu fac contact.Unul dintre relee este de semnal.
Poti scoate tabloul de sigurante si curata toate lamele care nu fac contact.
Daca rezolvi sau nu scrie aici.

Last edited by free ride; 12-27-2014 at 22:47 PM.
free ride is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
311, cdi, pornire, probleme, sprinter


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 08:21 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints