Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cheia revine singura, normal. Dar acum vreo 3 luni cand am cumparat masina, cheia se invartea greu in contact. Este un topic pentru asta, l-am citit. Oricum fara sa-i bag ceva in contact, si-a revenit.
    O sa verific toate variantele.
    Multumesc mult
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Tuturor masinilor state li se intampla sa mearga greu cheia.Am intalnit la foarte multe masini, dar dupa utilizare indelungata isi revenea contactul.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Daca tot se numeste "Probleme pornire dimineata" topicul, am sa va relatez si eu, cum a pornit gargarita mea ieri dimineata la ora 5.30, la -16 grade.
        A "luat-o" la a treia cheie, dar dupa 10 secunde s-a oprit. A pornit apoi la "sfert" dar se tura de nebuna, in sensul ca ajunsese pe la 2500 rpm si crestea. Mentionez ca eu o pornesc de fiecare data cu ambreiajul calcat. Dupa ce am eliberat ambreiajul turatia a revenit la normal, adica la 1000rpm si apoi a mai scazut un pic, cam pe la 900.
        V-ati confruntat cu problema asta? N-am nici cea mai vaga idee de unde sa incep, macar cu ganditul ,ca pe vremea asta nu-i chip de mesterit.
        Bafta si numai bine!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Interesanta chestie.Ma gandesc ca e ceva soft, deoarece la ambreiaj exista un contact.Data viitoare incearca inainte de pornire sa apesi pedala doar pana simti ca se termina cursa libera, pentru a inchide circuitul switch-ului de la ambreiaj.Si daca tot urca de nebuna turatia, elibereaza pedala, daca se manifesta la fel, am aflat de unde este problema.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #35
            Aseara am bagat niste solutie (spray) de dezghetat butuce in contact. Sa fie! Mai ales ca scria ca mai si lubrefiaza...
            Azi dimineata, a pornit la sfert, dupa care s-a oprit.
            La a doua cheie nu s-am mai oprit. Demarorul nu a facut deloc figuri azi, dar... afara erau 0 grade...

            Laur, masinile astea au soc automat, nu? Nu ar fi putut ramane deschis? Iar apoi dand de sarcina, probabil si incalzindu-se un pic sa ajunga la turatia sa normata? Probabil este acelasi lucru pe care l-a spus si Flaviu dar... mai arhaic.
            O alta varianta ar putea fi, cred eu, iar clapeta de la aer... a ramas putin deschisa, frig, condens, gheata poate, poate si putina murdarie... jocurile au devenit foarte mici. Tu ai apasat accelaratia, clapeta s-a deschis, dar... nu s-a mai inchis imediat, ci numai cand motorul a intrat un pic in sarcina cand ai lasat ambreiajul (uleiul rece din cutie) si... iarasi... s-a incalzit un piculet, doar atat cat jocul sa redevina normal, iar clapeta sa se inchida.

            PS. un conducator auto experimentat intotdeauna va porni motorul cu ambreiajul apasat!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #36
              Salutari si o mana calda de la Degeratu' !
              Am avut timp sa ma gandesc cat am dat, iarasi, zapada.
              @Flaviu
              Switch-ul de pe ambreiaj are rol doar in tempomat si cruise control din cate stiu eu.
              @Adip1962
              Se pare ca gandim identic. Tot la clapeta de acceleratie m-am gandit si eu. Mai ales ca are o miscare cam greoaie motorasul ei, oferind masinii un "delay" in acceleratie.
              Alt lucru pe care il fac eu , atunci cand nu-mi porneste la prima cheie, este sa apas pedala de acceleratie cu cheia adusa in pozitia 2 ( a se vedea manualul de utilizare, capitolul pornire). Cu siguranta clapeta, fiind frig al dracu', nici nu a apucat sa faca cursa completa.
              Cat despre socul automat, e discutie lunga incepand de la pozitionarea celei mai importante componente in functionarea lui si anume senzorul de temperatura al aerului admis. Senzorul este lipit in debitmetru, langa lamelele incalzite. Cat de precis poate sa redea temperatura aerului langa o sursa de caldura?
              Se pare ca cei de la Mercedes au rezolvat problema asta la modelele facelift ( dupa 8/03/ 2001), montand separat senzorul.
              Toate cele bune si o duminica, calduroasa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Uite am fost la magazin si mi s-a turat masina la 1400rpm, am dat drumul la ambreiaj si a scazut la 1200.Posibil sa fie uleiul din cutie mai gros.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  La 1400rpm e cat se poate de normal dar sa vad ca o ia razna, ajunge la 2500 si tot se tureaza... m-am "incalzit" instantaneu .
                  Am incercat odata sa desfac clapeta poate ajung la motorasul ei dar am lasat-o balta. Cred ca-i schimb clapeta cu una din dezmembrari.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Ce te faci cand pornesti o Toyota FJ (aia facuta in colaborare cu Hummer), cu motor cu cilindree cat caleata, si se tureaza la 4000 instant iar apoi scade la 2000 si tarziu la 800.
                    Motor pe benzina.
                    Eu zic ca e normal datorita frigului, iar daca intradevar sunt probleme, chiar vrei sa o faci fata mare??
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      LauLaur, tu, Flaviu si altii m-ati ajutat de atatea ori, incat... daca vreodata am o idee buna sunt foarte multumit sa va fie de folos.
                      Eu zic sa mai astepti cu cheltuitul... se incalzeste. Vezi daca se mai tureaza... Mario, zis si mastermario71, a trebuit sa-mi reseteze de 2 ori ralantiul pentru a avea efect. Aveam 1500 linistit si 2500 cand porneam.... poate nu ar fi rau sa-i faci si tu o resetare... sau 2.

                      PS1. Azi m-am nervozat si am dat o tura pana la munte. Masina... spre uimirea mea totala, porneste si merge super... Daca nu ar consuma peste 7 la 130 km/h...

                      PS2 vedeti http://www.clubmercedes.ro/noua-benz...hlight=benzina
                      Last edited by adip1962; 12-16-2012, 21:27 PM.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Ceva am sa-i fac, incepand cu o diagnoza dar dupa sarbatori. Azi am pornit-o si nu s-a mai nervozat, a fost cuminte. Sa vedem cum se prezinta maine dimineata.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          buna ziua,e prima mea data cand intreb pe forum.Am un A 140 din 99 si cand e frig(-10)nu vrea sa porneasca.la specialist a verificat tot si singura concluzie este ca e mororul uzat ca nu are comprezie decat 8.are cine a o idee mai bun?

                          Comment


                          • #43
                            Nu cred ca are treaba compresia, ca doar nu-i diesel. Citeste si tu topicul cap-coada , sunt destule probleme /pareri expuse. Eventual schimba "specialistul".
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              merci,am citit toate parerile si multe simptome imi par cunoscute dar specialistul meu Are si tester star si bosch si imi spune ca nu are nimic.cand nu pornea am pus o bateri noua si a pornit pana la urma dar parca demarorul a s-a blocat un pic.la servis mi- a spus ca electric au incercat tot:calculator ,bobina ,contact.ce nu au verificat sunt injectoarele si o data ia dat o eroare (amestec prea bogat in benzina la pornire) .cat de compresie mi-a spus ca daca nu are suficienta masina are un senzor care ii ia din scanteie.azi am luat-o din servis pt ca a pornir la sfert dar au fost +1grad.merge prea bine dupa ce porneste ca sa fie motorul.eu cred ca e un senzor care nu ii spune ca e frig afara.ce ziceti

                              Comment


                              • #45
                                "buna ziua".da' la reglement sectiunea postari te-ai uitat un piculet?
                                Telegrama, telegrama, dar nici chiar asa.
                                Colegul Laulaur a recomandat clar: schimba specialistul ca dai banii aiurea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF