Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Merci Flaviu.
    Ramai acelasi om deosebit pe care ma mandresc ca-l cunosc.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Salut!
      Demaratorul da semne de oboseala din cauza frigului.
      Eu spun ca-i deja gripat pistonul starterului (pistonas care inchide contactii de putere si impinge bendixul pe coroana volantei). Si cand spun gripat, nu ma refer la gripa , ci la faptul ca e blocat( sau ramane). Am patit si eu iarna trecuta asa ceva, plus alte fite si figuri.
      Rezolvarea nu-i asa dificila: demontat electromotor, desfacut starter, curatat pistonas( cu diluant), gresat foarte putin cu ulei fin de mecanisme si e ca nou. Ah , trebuie aruncata si o privire la carbuni daca tot e dat jos, era sa uit .
      Eu am facut lucrul asta prin toamna.
      In foto se observa despre ce pistonas vorbesc.
      Toate cele bune!
      Attached Files
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Imi bag picioarele... si astept vremuri mai calde... Acum vreo 20-30 de ani poate ma bagam sa mai repar ceva iarna, dar acum? sigur nu!
        LauLaur, cred ca si tu ai dreptate... probabil acolo este vaselina sau ulei vechi ori pur si simplu amestec cu mizerie, intarit din cauza frigului, care impiedica bendix-ul/pistonul sa revina.
        Oricum trebuie facut... dar poate trec asa iarna! Am un ciocan pe undeva sa-i dau una sperand ca socul sa-l faca sa-si revina... HA HA! nu am mai facut asta de vreo 20 de ani de cand aveam dacia 1300... se pare ca exista o ciclicitate..
        Verific maine - de-o porni - ca la noapte cica vor fi -16 grade. Va tin la curent.
        Multumesc.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #19
          Originally posted by adip1962 View Post
          Am un ciocan pe undeva sa-i dau una sperand ca socul sa-l faca sa-si revina... HA HA! nu am mai facut asta de vreo 20 de ani de cand aveam dacia 1300... se pare ca exista o ciclicitate..
          Va tin la curent.
          Multumesc.
          Salut Adi, ma faci sa rad cand te aud ca o "rezolvi" cu ciocanul . De curiozitate...ai vazut unde este pozitionat electromotorul la ragaliile noastre? Si daca tot dezmembrezi jumatate de masina sa ajungi sa "dai" cu ciocanul.....mai pierde 2 ore, dai jos elecromotorul si cureti pistonul starterului. Sper ca nu te-ai suparat , dar pur si simplu nu m-am putut abtine. SARBATORI FERICITE, si sa auzim numai de bine.
          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

          Comment


          • #20
            In niciun caz nu ma supar... Si... nu am mai deschis capota de vreo 3 luni, cand am bagat lichidul de spalat parbrizul...
            Nu merge cu reglorul? O las in fata blocului.... si astept schimbarea!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Cam naspa...
              La primele 10 chei nu a luat-o. Am mai stat vreo 20 minute, apoi a luat-o la a doua cheie... Absolut tot timpul demarorul a ramas conectat, pana inchideam circuitul cheii. Deci pistonasul e cum a spus LauLaur sau Flaviu.
              Partea buna este ca in momentul in care motorul porneste, il arunca inapoi, deci... pot trece asa iarna. Sper...
              Partea rea este ca ori am apa in benzina, ori am bujiile duse, ori poate bobina... sigur insa ma lasa insa bateria!
              Avand in vedere unde este bateria, am o intrebare: sub capota motorului exista mufe pentru alimentarea cu curent prin cabluri? Unde sunt? Un minus cred ca l-am vazut sus cumva deasupra filtrului de aer, dar plusul?
              Multumesc.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #22
                Daca revine este bine, daca ramane blocat e naspa.O sa faca paguba mare.
                Chiar, exista legaturi pentru curent sub capota??Unde??A trebui sa dau curent unui prieten si m-am chinuit cu pozitionarea masinii si scosul firelor pe geam )
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #23
                  Unele masini nemtesti (de ex. Audi) au bateria in portbagaj sau... inauntru (MB A140). In mod normal (Audi) au locuri (prize) sub capota de la motor unde sa primeasca curent (nu cred ca si sa dea). Cel putin asa stiu eu.
                  Intrebarea insa ramane valabila. Exista asa ceva la A140?
                  Scuze ca ma departez de subiectul topicului...
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Deci pistonasul e cum a spus LauLaur sau Flaviu.
                    Partea buna este ca in momentul in care motorul porneste, il arunca inapoi, deci... pot trece asa iarna.
                    Eu sunt de parere ca ar trebui sa faci ceva cu electromotorul cat mai curand. Din cauza ca pistonul ala nu a impins bendixul suficient pe coroana volantei, eu m-am ales cu o portiune din coroana unde dintii sunt mancati. Acum, de-i vara sau iarna, daca se nimereste volanta cu portiunea aia in dreptul bendixului in momentul pornirii imi caraie ca toti dracii. Urat moment...
                    Off Topic.
                    Nu exista mufe de alimentare.
                    Toate cele bune!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Laur, sigur ca ai dreptate.
                      Ieri in Bucuresti a fost ger. Am pornit cum am pornit pe la ora 10, motorul a mers vreo 20 minute. Pe la ora 16 a trebuit sa plec cu masina. A pornit la sfert, fara ca demarorului sa ramana blocat.
                      De unde trag concluzia ca inca nu e destula mizerie acolo, ptr. ca in 6 ore s-a racit si mama motorului... Cum nu am un loc caldut unde sa umblu la ea, iar banii se duc acum pe "porcarii"... o las pentru vremuri mai calde...
                      Oricum multumesc.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Eu tind sa cred ca este senzorul de temperatura.... am avut aceeasi problema la o alta masina!

                        Comment


                        • #27
                          Abia acum mi-am dat seama ca poate nu am explicat eu bine simptomele...

                          Bendixul ramane blocat pe volanta, dar el invarte motorul! Desi eu am eliberat cheia din pozitia de demaror!
                          Si atunci nu poate fi o problema electrica? Pentru ca electromotorul merge si invarte motorul fara ca eu sa vreau...
                          Mai mult, ca un facut, motorul nu porneste niciodata, pe perioada in care eu eliberez cheia din pozitia demaror (practic las cheia sa revina singura in pozitia normala ptr. un motor pornit), iar electromotorul invarte de capul lui... Ca sa opresc electromotorul trebuie sa aduc cheia in pozitia in care de regula... opresti motorul, altfel ala invarte de capul lui.
                          Stiu ca m-am repetat de prea multe ori si imi cer scuze, dar cred ca mizeria nu are de-a face cu invartitul, ci doar cu revenirea pistonasului...
                          Gresesc?
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #28
                            Colegii au semnalat problema. Si Laulaur si Flavius. Daca mai astepti mult / mai multe porniri in forta / o sa ai surpriza ca se duc dintii coranei. Sa vezi atunci bucurie!

                            Comment


                            • #29
                              E o chestie tot din el, sau chiar altceva,Dar electrica, deoarece ramane circuitul inchis si nu este bine.Deoarece cum a spus colegii COCO, Laur...va rade coroana.
                              Eu stiu de cand ma jucam cu un electromotor pe masa ca atunci cand ii tai curentul bendixul se retrage si nu mai invarte.
                              Last edited by flavyus1987; 12-15-2012, 15:04 PM.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by adip1962 View Post
                                Abia acum mi-am dat seama ca poate nu am explicat eu bine simptomele...

                                Bendixul ramane blocat pe volanta, dar el invarte motorul! Desi eu am eliberat cheia din pozitia de demaror!
                                Si atunci nu poate fi o problema electrica? Pentru ca electromotorul merge si invarte motorul fara ca eu sa vreau...
                                Mai mult, ca un facut, motorul nu porneste niciodata, pe perioada in care eu eliberez cheia din pozitia demaror (practic las cheia sa revina singura in pozitia normala ptr. un motor pornit), iar electromotorul invarte de capul lui... Ca sa opresc electromotorul trebuie sa aduc cheia in pozitia in care de regula... opresti motorul, altfel ala invarte de capul lui.
                                Stiu ca m-am repetat de prea multe ori si imi cer scuze, dar cred ca mizeria nu are de-a face cu invartitul, ci doar cu revenirea pistonasului...
                                Gresesc?
                                Scuzele mele pentru concluzia gresit trasa !
                                Se schimba datele ecuatiei in cazul asta. Daca electromotorul invarte de nebun dupa eliberarea cheii din pozitia "start", e o problema electrica, nicicum mecanica.
                                Gandindu-ma la intreg circuitul, pot sa apara probleme, dupa parerea mea, in urmatoarele puncte:
                                1) Contact
                                2) Releu de pornire( scurtcircuit intre plusul de alimentare al releului si contactele de "lucru")
                                3) Scurtcircuit la bornele starterului, intre plusul de putere si cel de "comanda"
                                Cel mai probabil sunt ceva probleme la contact, celelalte puncte sunt greu credibile, mai ales punctul 3.
                                Numai bine!
                                P.S.
                                Cum simti cheia in momentul in care o eliberezi din pozitia "start"? Revine singura sau trebuie condusa?
                                Last edited by LauLaur; 12-15-2012, 20:18 PM.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF