Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gruiarew View Post
    Poate le încurc și eu...
    Era o fază (cred că tot pe aici am văzut) că dacă pui contactul fără să dai la automat și o lași cca 30 secunde se repoziționează automat. Ca un reset. Sper să nu vb iar prostii.
    Intrebarea mea este daca resetarea acceleratiei e aceeasi treaba cu repozitionarea clapetei?

    Din ce imi aduc aminte procedura era ceva de genul...
    1.Se pune cheia in contact pe treapta 2 (treapta inainte de pornire);
    2.Se apasa pedala de acceleratie la maxim pentru 5-6 secunde;
    3.Dupa 5-6 secunde, cu acceleratia apasata se invarte cheia pe pozitia 0 (fara a se scoate cheia);
    4.Cu acceleratia apasata se scoate cheia din contact;
    5.Se elibereaza pedala de acceleratie;
    4.Se asteapta 5 minute pentru ca ECU sa reseteze.

    Daca e ceva gresit in ce am scris, rog sa ma corectati fara nicio problema.
    W168 or nothing!

    Comment


    • Originally posted by sebiA140 View Post
      Dar care ar fi acele date pt masurara clapetei?
      Salut!
      Se poate masura cu un ohmmetru:
      -motorul clapetei- intre pinii 4-6 ai mufei -- 4,2 ohmi
      -senzorul de pozitie al clapetei:
      intre pinii 5-3 --1010ohmi
      intre pinii 5-1--794 ohmi , cu clapeta inchisa
      intre pinii 5-2--1314ohmi, cu clapeta inchisa
      Masurarea se face cu clapeta deconectata.
      Exista cateva valori(tensiuni) ce se pot verifica si pentru senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie. Dar asta e mai greu de verificat, se verifica pe mufa ECU, cu mufa conectata. E necesar un breakuot box, ca nu ai acces la pini cu mufa conectata.
      Intre pinul 65 si masa-contact pus--4,5-5,5V
      Intre pinul 45 si masa-contact pus, clapeta inchisa--0V
      Intre pinul 45 si masa-contact pus, clapeta deschisa la maxim--4,5V
      Intre 55 si masa-contact pus, clapeta inchisa--0V
      Intre 55 si masa-contact pus, clapeta deschisa la maxim--2,5V
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Va multumesc pt informatii.
        O sa incerc aceste proceduri.
        Am incercat astazi pe star reinitializarea clapetei, dar nu cred ca am rezolvat ceva.
        Nu am eroare pe clapeta, unghiul de deschidere al claletei era de 3.2grade. Am incercat sa l aduc la 3.5 grade da nu am gasit un buton de salvare. Poate se salveaza aingur la iesirea din functie. Nu stiu..
        Nu am rezolvat problema, porneste si se ineaca si apoi se corecteaza relantiul si imediat iar se inneaca ai tot asa pana cand acelerez si o tin cateva sec asa, apoi se stabilizeaza.
        Poate sa fie bobina?

        Comment


        • In momentele alea de nebunie, da cu miros de benzina la evacuare?
          Raman la parerea initiala: debitmetrul...Asa facea si a mea initial, pentru ca mai tarziu sa nu mai stea deloc la ralanti, decat accelerata pana ajungea temperatura motorului la 35-40 gr.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • Da, asa este.
            Miroase a benzina, miroase neobisnuit...
            Iar dupa ce se incalzeste motorul, o opresc si porneste normal fara sa mai zdruncine motorul.
            Inclin spre parerea ta, cred ca o sa i schimb kitul de pornire.
            Multumesc!

            Comment


            • Originally posted by sebiA140 View Post
              Poate sa fie bobina?
              Chiar saptamana trecuta cand citeam ce ai schimbat la ea, m-am gandit la bobina ca era singura ramasa... Nu am scris ca m-am gandit ca ar fi trebuit sa apara eroare pe tester, insa si debitmetrul daca avea probleme aveai "oroare" pe tester. Daca ai posibilitatea de a face o incercare cu o alta bobina (din dezmembrari) nu ezita sa incerci. Daca nu, verific-o pe a ta cum a scris LauLaur aici.
              W168 or nothing!

              Comment


              • Păi și dacă-i bobina de ce face doar la pornire?
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Originally posted by gruiarew View Post
                  Păi și dacă-i bobina de ce face doar la pornire?
                  Nu ai citit cu atentie ce am scris... Nu am spus ca e bobina, ci doar sa faca o incercare. Incercarea moarte n-are si cred ca stii prea bine cate "nebuloase" are masinuta asta. Cred ca de-asta ne place asa mult.
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • Tot pe aici pe forum am citit ca poate fi de vina debitmetrul fara sa apara eroare pe tester

                    Comment


                    • Am incercat pasii cu actionarea pedalei de acceleratie cu cheia pe pozitia 2 si dupa 5 sec se aude un tzac, probalil se deschide la maxim.
                      Nu stiu ce poate sa insemne asta. Daca merge bine sau nu..
                      Problema mea persista inca. La pornire se ineaca, se zdruncina rau. Tind sa i dau dreptate lui Laur.
                      O sa schimb kitul de pornire.
                      Murumesc tuturor pt informatii.

                      Comment


                      • Ba chiar poti sa desfaci debitmetrul inainte sa vezi in ce stare se afla lamelele. Nu te costa nimic si dureaza cam o ora demontat si montat la loc.

                        Comment


                        • Lamele debitmetrului sunt in stare buna.
                          Am pus diagnoza star dar nu stiu cum sa invat clapeta de acceleratie.
                          Poate stie cineva care a mai asistat la operatiunea de invatare a clapetei.
                          Pe ecranul interfetei apare intr-un chenar unghiul de deschidere al clapetei si turometrul
                          Sunt doua butoane, unul pt marirea turatiei inclusiv al unghiului de deschidere al clapetei si altul pt micsorare.
                          Dar cum se procedeaza?
                          Pana la ce valoare trebuie deschisa clapeta si apoi cum se salveaza totul?
                          Totusi cred ca e ceva in neregula la clapeta. Era deschisa la 6.2 grade, apoi am gasit-o la 3.2grade.
                          Poate stie cineva tot algoritmul valabil pt diagnoza star.
                          Multumesc!

                          Comment


                          • Pentru inlocuire ecu ce trebuie mai exact?
                            Eu am facut rost de ecu, de contact si de cheie contact.
                            Mai trebuie ceva?

                            Comment


                            • Salut!
                              Ai nevoie de : Ecu, contact cu cheie(daca ai cheie briceag si sh-ul are la fel scapi usor, nu mai trebuie contact, iei lama de pe cheia ta), inel imobilizator(ala de pe contact), modul DAS(se afla sub bord, cel in care intra mufa inelului imobilizator).
                              Nu mai precizez faptul ca toate trebuie sa fie de pe aceeasi masina, cheia sa aiba cip, sa fii sigur ca ECU este de pe A140, daca se poate acelasi cod e perfect, sa fie aiba aceeasi transmisie ca a ta,etc.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • Merci!
                                Am tot mai putin modulul DAS.
                                Incomplet, nu prea pot face mare lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF